جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 11 مهر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 2 مهر 1396 اطلاعات روز 3 مهر 1396 اطلاعات روز 4 مهر 1396 اطلاعات روز 5 مهر 1396 اطلاعات روز 6 مهر 1396 اطلاعات روز 7 مهر 1396 اطلاعات روز 8 مهر 1396 اطلاعات روز 9 مهر 1396 اطلاعات روز 10 مهر 1396 اطلاعات روز 11 مهر 1396 اطلاعات روز 12 مهر 1396 اطلاعات روز 14 مهر 1396 اطلاعات روز 15 مهر 1396 اطلاعات روز 16 مهر 1396 اطلاعات روز 17 مهر 1396 اطلاعات روز 18 مهر 1396 اطلاعات روز 19 مهر 1396 اطلاعات روز 20 مهر 1396 اطلاعات روز 21 مهر 1396 اطلاعات روز 22 مهر 1396 اطلاعات روز 23 مهر 1396 اطلاعات روز 24 مهر 1396 اطلاعات روز 25 مهر 1396 اطلاعات روز 26 مهر 1396 اطلاعات روز 27 مهر 1396 اطلاعات روز 28 مهر 1396 اطلاعات روز 29 مهر 1396 اطلاعات روز 30 مهر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۰    
در حالی که سازمان خصوصی سازی پایان مهر ماه را به عنوان مهلت نهایی تسویه مانده ارزش سهام عدالت تعیین کرده اما بدون واریز وجه مذکور نیز هیچ سهامدارای از لیست دریافت سود سهام حذف نمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
وزیر دفاع آمریکا از برجام دفاع کرد و گفت باقی ماندن آمریکا در این توافق به نفع امنیت ملی این کشور است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
باخت های عجیب فوتبال ایران همواره دلایل جالب و غیرعادی داشته است. باخت سنگین پرسپولیس به الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از همین باخت هاست که نیازمند واکاوی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۰    
محققان قرص سلولزی کشف کردند که قابلیت کاهش وزن و مقابله با چاقی را دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۰    
در این بین تقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی که در سال 95 مجموع بدهی های دولت به این سال سازمان را 110هزار میلیارد تومان عنوان کرده بود از عدم توان دولت برای پرداخت نقدی بدهی ها خبر می دهد و ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۵    
حال که دیوان عدالت اداری وزارت نفت را مکلف کرد روند قانون گریزی خود در استخدام دانشجویان را متوقف کند، لازم است رئیس جمهور نیز اجرای فوری قانون و احقاق حق دانشجویان را از بیژن زنگنه پیگیری نمایند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۵    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ در واحدهای صنفی را معادل 75 هزار ریال و قیمت هر کیلو تخم مرغ را، معادل 52 هزار و 500 ریال اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۵    
پیمان حسینی، محمد احمدزاده به همراه محمد حسین میر شمسی برای کسب جوایز برترین های فوتبال ساحلی جهان نامزد شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۵    
محمد جعفری قهرمان زنجانی کاپ جهانی ووشو درمحل کار جانش را از دست داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۰    
ژیلا سجادی معاونت وزیر و رئیس موسسه آموزشی عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری وروستایی وزارت کشور شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ارسال نامه وکیل احمدی نژاد به نمایندگان مجلس خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دیوان محاسبات برخلاف قانون برخی از نجومی بگیران را تبرئه کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۴    
وینفرد شفر سرمربی جدید آبی ها پس از امضاء قراردادش مدعی شد که استقلال را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۲:۰۴    
رسانه های کردی در پی انتشار اخباری از وخامت حال جلال طالبانی، رئیس جمهور پیشین عراق درگذشت وی را تایید کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۹    
در جریان سفر هیات ایرانی به لندن، تفاهم نامه همکاری با هدف گسترش مناسبات تجاری ایران و انگلیس، از سوی روسای اتاق های بازرگانی دو کشور به امضا رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۴    
مدیر کانال تلگرامی با عنوان نذری یاب در زنجان دستگیر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران در هر پنج میزبانی اش در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی فیفا روبه رو شد؛ جریمه ای که مجموع آن مبلغی در حدود یک میلیارد تومان می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۹    
وزیر نفت طی حکمی، محمدرضا نعمت زاده را به عنوان مشاور ارشد صنعتی خود منصوب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستیگری پنج نفر به اتهام قمه زنی در کرج خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۴    
کشف بزرگترین کشتی محموله مهمات از مبدا کره شمالی در کانال سوئز خشم دولت آمریکا از کشور سفارش دهنده این مهمات را به همراه داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۴    
نتایج یک تحقیقات نشان می دهد، بیشتر 43 کشور دارای دین رسمی در جهان در خاورمیانه و شمال آفریقا هستند و جمعیتی اکثرا مسلمان دارند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
خانواده شهید محسن حججی، با رهبر انقلاب دیدار کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۹    
پس از پایان دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش، هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکرد و جلسه را ترک کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ارتفاعات 3 استان کشور امروز شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به تیراندازی لاس وگاس که مرگبارترین تیراندازی در تاریخ آمریکا به حساب می آید، تاکید کرد که فکر و ذهنش با خانواده های قربانیان است و برای قربانیان این حمله دعا می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۹    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال جاماییکا قرارداد خود را در محل باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم امضا کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۷    
دومین موضوع مورد بحث در کمیته فنی استقلال بعد از انتخاب سرمربی، تصمیم گیری درباره دو بازیکن باتجربه است که گفته می شود خروجی آن کنارگذاشتن مهدی رحمتی و بازگشت احتمالی وحید طالب لو است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۴    
وزیر ورزش که چندی پیش در جلسه شورای فنی کشتی حاضر شده بود با پیشنهاد سرمربیگری رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد مخالفت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۹    
به دنبال مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر الزام خودروسازان به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۹    
"نذر" آن است که انسان متعهد شود برای خدا کاری از کارهای خیر را انجام دهد، یا کاری را که ترکش نیکوست، ترک نماید .
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر پزشکی این تیم دستور عجیبی داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
دستیار معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان آنکه هم اکنون 25 درصد سالمندان کشور تحت پوشش کمیته امداد بوده که 46 درصد آنها سالم و 54 درصد آنها از کار افتاده هستند گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل حج و زیارت خوزستان با تاکید بر لزوم بیمه شدن زائران برای سفر به کشور عراق گفت: سامانه سماح تنها سامانه قابل اعتماد برای ثبت نام زائران است که فرایند کار در آن قانونی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
یک توهم در نشریات اصلاح طلب هست که در رواج آن می کوشند. می خواهند بگویند همه چیز از دولت نهم و دهم خراب شد. این دیدگاه واقع بینانه نیست. الان هم این موضوعات وجود دارد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی دولت با بیان اینکه پیش بینی ما برای سال آینده تورم زیر 9 درصد است، گفت: حقوق کارکنان دولت در سال 97، 10 درصد افزایش می یابد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت پیشنهادی مالکان آپارتمان های نوساز در شهریور ماه موجب انصراف بخشی از متقاضیان خرید از جست وجوی آپارتمان های نوساز شده و اثر آن طی 10 روز سپری شده از مهرماه از طریق بنگاه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
پزشکان و کارشناسان سلامت همواره توصیه می کنند که با انجام سالانه آزمایش خون بسیاری از مردم می توانند برای مدتی طولانی تر در شرایط جسمی سالم تر و مطلوب تر زندگی کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۲    
خواننده موسیقی پاپ از بستری شدن مجدد خود در بیمارستان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۸    
مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج کشورمان، صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۸    
در حالی که تاخیر در پروازها حتی تا بیش از 8 ساعت نیز گزارش می شد؛ مسافران هیچگونه عذرخواهی و حتی اطلاع رسانی پیرامون مدت تاخیر، علت آن یا ساعت پرواز مجدد را شاهد نبودند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انتخاب 350 رسته شغلی ذیل طرح توسعه مشاغل خانگی گفت: مدرک دانشگاهی برای متقاضیان الزامی نیست و به هر متقاضی 20 میلیون تومان وام اعطا خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر عباسعلی کریمی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران منصوب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۷    
مشاور عالی رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه مراسم آغاز سال تحصیلی سال جدید با حضور رییس جمهور 15 مهرماه در این دانشگاه برگزار می شود گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۲    
محمد نواز شریف نخست وزیر برکنار شده پاکستان روز سه شنبه در انتخابات داخلی این حزب، بدون هیچ رقیبی به عنوان رهبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز (PML-N) انتخاب شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۲    
منابع آگاه اعلام کردند که ترکیه تجهیزات نظامی جدیدی را به جنوب این کشور در مرز با سوریه فرستاده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶    
بنا بر آماره منتشره طی پنج ماه نخست سال جاری گردشگران خروجی از کشور رشد 21 درصدی داشته که در این میان ترکیه به عنوان مقصد اول گردشگران ایرانی شناخته شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۷    
ائتلافی از فعالان مسلمان ایرانی–آمریکایی به همراه یک نهاد حقوقی غیر حزبی نخستین شکایت های خود را علیه محدودیت های جدید اعمال شده از سوی دولت واشنگتن برای ممنوعیت سفر شهروندان هشت کشور از جمله ایران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۷    
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فدراسیون عربستان را به خاطر کارشکنی بازیکنانش جریمه نقدی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۲    
منابع عراقی روز سه شنبه از سفر قریب الوقوع 'ماجد القصبی' وزیر بازرگانی و سرمایه گذاری عربستان در راس یک هیات اقتصادی به عراق خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۲    
یک عضو فراکسیون امید مجلس از تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات به منظور پاسخگویی درمورد نحوه تولید، توزیع، مراقبت و امحای بولتن های محرمانه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ همچنان عنوان برترین تیم باشگاهی ایران در رده بندی باشگاه های جهان را به خود اختصاص داده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخگویی به سئوالاتی در مورد فعالیت شورای شهر و روستا به مجلس آمده بود که با استقبال پررنگ نمایندگان روبرو شد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶    
میزان عیدی سال آینده کارمندان دولت حدود 900 هزار تومان و حقوق معادل 5 درصد افزایش خواهد یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۶    
دهه اول مهر سپری شد و به نظر نمی رسد دولت به این زودی قصد داشته باشد سود این سهام را بعد از ده سال به مردم پرداخت کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
این موضوع یا حاکی از آن است که خودروی مذکور همچنان به صورت کامل، از چین وارد می شود و یا احیانا، تولیدات سال قبل، همچنان به فروش می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر خارجه ایران در ادامه سفرش به منطقه پس از عمان وارد قطر شد تا با مقامات این کشور درباره مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه به رایزنی بپردازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۶    
به تازگی درباره ترکیبات به کار رفته در بستنی ها و محصولات لبنی ادعاهای زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. حرف هایی که اگر درست باشد، باید در یخچال هایمان را به روی هر محصول لبنی ببندیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۶    
تصمیم نمایندگان برای بازنگری در قانون اساسی یکی از مهم ترین خبرهای مخابره شده درروز گذشته بود؛خبری که رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس آن را تأیید و اقدامی در راستای ایجاد نظام پارلمانی دانست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۱    
به دنبال پیشروی های رزمندگان عراقی در اطراف شهر الحویجه، صدها تن از عناصر داعش با فرار از منطقه، خود را به یکی از پایگاه های شبه نظامیان کرد در منطقه داقوق تسلیم کرده اند!
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
چهار پسر جوان پس از قتل دوست صمیمی شان با ضربه های ساطور و چاقو، او را به آتش کشیدند و از تمام این اقدامات خود فیلم گرفتند. پلیس مهاباد، متهمان را دستگیر و بازجویی از آنها را آغاز کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۱    
پس از کش و قوس های فراوان وینفرد شفر "آلمانی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۶    
برخی تحلیلگران در باره نهایی شدن و تحویل عملی سامانه موشکی اس -400 تردید دارند. باید دید که آیا این قرارداد به مرحله عمل می رسد و یا به سرنوشت خرید سامانه موشکی" اف دی- 2000 " تر کیه از چین دچار ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۱    
جلسه علنی مجلس به ریاست علی لاریجانی با حضور 203 نماینده دقایقی پیش آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۱:۵۳    
اطلاعات روز#در صورت عدم استعفای رئیس واحد و مدیر گروه متخلف و صرفا در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود و در راستای احقاق حقوق شهروندی 48 ساعت بعد از انتشار این خبر اسناد و تصاویری از واحد پردیس منتشر ...