جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۱:۱۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 16 مهر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 2 مهر 1396 اطلاعات روز 3 مهر 1396 اطلاعات روز 4 مهر 1396 اطلاعات روز 5 مهر 1396 اطلاعات روز 6 مهر 1396 اطلاعات روز 7 مهر 1396 اطلاعات روز 8 مهر 1396 اطلاعات روز 9 مهر 1396 اطلاعات روز 10 مهر 1396 اطلاعات روز 11 مهر 1396 اطلاعات روز 12 مهر 1396 اطلاعات روز 14 مهر 1396 اطلاعات روز 15 مهر 1396 اطلاعات روز 16 مهر 1396 اطلاعات روز 17 مهر 1396 اطلاعات روز 18 مهر 1396 اطلاعات روز 19 مهر 1396 اطلاعات روز 20 مهر 1396 اطلاعات روز 21 مهر 1396 اطلاعات روز 22 مهر 1396 اطلاعات روز 23 مهر 1396 اطلاعات روز 24 مهر 1396 اطلاعات روز 25 مهر 1396 اطلاعات روز 26 مهر 1396 اطلاعات روز 27 مهر 1396 اطلاعات روز 28 مهر 1396 اطلاعات روز 29 مهر 1396 اطلاعات روز 30 مهر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (شنبه، 22مهر) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
پس از اقدامات جاسوسی و انتشار شایعات ضد انقلابی، بار دیگر داستان فیلتر تلگرام در ایران جدی شد و دادستان کل کشور و سایر مسئولان در این مورد اظهار نظر کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۳    
با نفوذ جریان های شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور از چهارشنبه تا پایان این هفته در برخی نقاط شمال غرب و سواحل غربی خزر افزایش ابر، باران، رعدوبرق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۴    
پس از گذشت یک سال و نیم از صدور ابلاغیه قبلی زنگنه در خصوص نرخ گاز طبیعی واحدهای کوچک مقیاس با هدف صادرات، با صدور ابلاغیه ای جدید، نرخ جدید گاز طبیعی واحدهای کوچک مقیاس با هدف صادرات ابلاغ شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۹    
هاید ماری کخ در کتاب از زبان داریوش می نویسد که نخستین موضوعی که بی درنگ جلب توجه می کند لباس زنان است، که همان لباس چین دار هخامنشی و همان کلاهی است که مردها بر سر دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۹    
اگر شکلات خور حرفه ای باشید احتمالا می توانید شکلات مرغوب را از انواع بی کیفیت تر آن تشخیص دهید. اما گاهی اوقات شاید شما هم نتوانید تشخیص دهید شکلات مرغوب با انواع بی کیفیت تر آن چه تفاوتی دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۹    
حافظه کوتاه مدت فرایند ذهنی ذخیر اطلاعات برای 30 ثانیه تا 1 دقیقه است. پس شما مجبور نیستید در این مدت کوتاه تمام اطلاعات را به خاطر داشته باشید اما گاهی همین فراموشکاری کوتاه مدت نیز برای برخی می ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مروری بر آخرین تحولات اقلیم کردستان در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: تجزیه عراق خط قرمز سه کشور ایران، ترکیه و عراق است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۹    
کانال معاند آمد نیوز باوجود انتشار گسترده اکاذیب همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۴    
انتشار عکسی از پدر حامد هاکان در فضای مجازی تعجب کاربران را برانگیخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۹    
پس از رمزگشایی یادداشتی که در کنار جسد عامل تیراندازی لاس وگاس پیدا شده بود پلیس به اطلاعاتی درباره این حمله مرگبار دست یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۹    
فرزند شهید توکلی با ارسال یادداشتی به شهید خبر به سخنان وزیر بهداشت ودرمان در خصوص نحوه سهمیه های دانشگاه ها برای خانواوه های شهدا واکنش نشان داد، متن نامه ارسالی بدین شرح است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای گران قیمت و وارداتی در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۵    
در صورت اثبات صحت این خبر، این سوال به وجود می آید که این نماینده سلفی بگیر و به احتمال قوی سایر اعضای آن هیات نمایندگی، دقیقا بابت چه کاری چنین حق ماموریت گزافی از بیت المال دریافت کرده اند؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
فرماندار کارون از شهادت و خاکسپاری یک مدافع حرم خوزستانی اهل این شهرستان در عراق خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: کار این دوره از هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران به اتمام رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، نرخ این مالیات دو بخشی شده و همه معافیت های مالیاتی برداشته می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها از زمان بوش این بحث را داشتند و الان هم همان بحث هاست و این مسائل برای ما جدید نیست و مورد اعتنای ما هم نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی های دیگران دنبال می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۵    
سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزادراه تهران- پردیس به علت اجرای عملیات بارگذاری پل شماره 4 حد فاصل کیلومتر 15 یکشنبه 23 مهر از ساعت 9 تا 16 مسدود می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات قیمت گوشت در بازار گفت: با توجه به افزایش عرضه دام در بازار این روند در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم در اربعین نیز مشکلی برای تامین دام ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد گفت: 40 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
طبق اعلام حکم فیفا استقلال اهواز طی 48 ساعت آینده در صورت نبستن پرونده بازیکن پیشین این تیم با کسر شش امتیاز مواجه خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: قوه قضائیه مصمم بوده و هست که از حقوق مردم دفاع کند که نمونه هایی از آن را این روز ها شاهد هستید ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۵    
سرمربی آلمانی تیم استقلال از شرایط بدنی شاگردانش رضایت ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۵    
یک منبع آگاه نظامی در ارتش سوریه می گوید که نیروهای ارتش سوریه و متحدانش روز یکشنبه گروه تروریستی داعش را در شهر المیادین از محورهای مختلف محاصره کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم خمینی شهر از طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد و گفت: توجه نکردن به عزل و نصب های اخیر مدیریتی در وزارت کشور، از جمله محورهای مهم این استیضاح است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۵    
صهیونیست ها شامگاه دیروز شنبه با برپایی تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو در نزدیکی شهر تل آویو، خواستار صدور هرچه سریع تر کیفر خواست علیه او به خاطر پرونده های فساد شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۵    
جنبش مقاومت حماس در عملیاتی با مشارکت نیروهای امنیت داخلی، شماری از سرکرده های گروهک تروریستی داعش را در نوار غزه بازداشت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ملس، گفت:تمامی مبالغ خطوط اعتباری که توسط بعضی محاکم قوه قضاییه توقیف شده بود، آزاد شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۰    
اولین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در مورد نامه های محرمانه بازرسی کل کشور امروز یکشنبه 16 مهر 96 برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۰    
طبق عملکرد و آمار تیم های ملی کشورهای مختلف در جام های جهانی، تیم ملی ایران برترین کشور در رده بندی فیفاست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۵    
رامین رضاییان در ظاهری جدید قبل از عزیمت به روسیه با ملی پوشان عکس سلفی گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰    
او فرمانده حفاظت اطلاعات قرارگاه مقدم جنوب (کربلا) بود و مسئولیتش ایجاب می کرد در پشت خطوط مقدم حضور داشته باشد اما با حضور در خطوط مقدم و عملیات به یاری رزمندگان اسلام و فرماندهان دیگر می شتافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰    
در حالی که دولت نرخ سالانه تورم را زیر 9 درصد اعلام می کند، قیمت مسکن فقط در شهریورماه امسال تا 15 درصد افزایش یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰    
جلسه علنی صبح یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۵    
نائب رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی ایران ضمن ارزیابی تفاهم نامه های جدید میان ایران و روسیه در دریای خزر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۵    
باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی برابر الاهلی عربستان میلیون ها تومان پول اهدایی یک هوادار ایرانی مقیم امارات را بر خلاف قانون بین 3 کارمند و بازیکنانش توزیع کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۰    
لو رفتن رمز یا رمز دوم مشترکان بانک ها یکی از نگرانی های سیستم بانکی و نظام رایانه ای است. به همین دلیل راهکارهای متعددی به دارندگان حساب های بانکی ارائه می شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مرجع عالیقدر شیعیان درگذشت رئیس جمهور پیشین عراق را به خانواده وی تسلیت گفت و تصریح کرد طالبانی نقش بسزایی در حل بحران های اخیر این کشور داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
دیدبان مبارزه با فساد چین از مجارات نزدیک به 1.34 میلیون تن از مقامات دون پایه این کشور در راستای برنامه مبارزه با فساد و اختلاس "شی جینپینگ" از سال 2013 تا کنون خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
جانشین پلیس راهور ناجا شرکت های خودروسازی مدیران خودرو، ایران خودرو، کرمان خودرو و کرمانیان را از جمله شرکت هایی خواند که شماره گذاری 9 مدل خودروی آنها به علت عدم اجرای قانون در اسقاط خودروی فرسوده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تایید کرد که یک هوادار در اردوی امارات به باشگاه مبلغی را پرداخت کرده تا به بازیکنان پاداش داده شود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هرگونه تردد و رفت وآمد کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز کنترل و رصد می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی تیروکمان در رشته کامپوند مردان در مکزیکوسیتی، منتظر دریافت ویزای ترانزیت هلند هستیم که متاسفانه هنوز خبری از ویزا نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
فدراسیون تاریخ و آمار نام کارلوس کی روش را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مربی ملی فوتبال جهان اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۰    
رسانه های چینی از انفجار باتری گوشی آیفون 8 پلاس خبر داده اند. چین بزرگترین بازار فروش گوشی های هوشمند جهان است و این خبر تاثیر منفی بر حسن شهرت اپل خواهد گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۰    
باشگاه استقلال مذاکره ای با دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه برای هدایت گلرهای آبی پوشان نداشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۵    
دادستان کل کشور با رد شایعاتی که بنگاه های دروغ پراکنی و استکبار برای خدشه وارد کردن به بدنه قوه قضاییه دارد،افزود:ما می دانیم آبش خور این شایعات در انگلیس و امریکاست و با آن برخورد می کنیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۵    
هاوارد گوردون تهیه کننده مشهور و یهودی آثار ضدایرانی و ضداسلامی هالیوود قصد دارد یک سریال دیگر برای شبکه فاکس بسازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
فصل هجدهم نقاشی نقاشی که پرمخاطب ترین برنامه شبکه پویا از شنبه بیست و دوم مهر ماه به روی آنتن خواهد رفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
غلامحسین اسماعیلی گفت: جلسه رسیدگی به پرونده محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی در رابطه با اقدامات نامبرده روز سه شنبه 30 آبان ماه در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
کاخ سفید سپاه را "گروه تروریستی" اعلام کند، ارتش آمریکا را هم سنگ داعش در نظر می گیریم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مرد خشمگین که در جنایتی کور نامزدش را به قتل رسانده و جسد مثله شده او را درچند نقطه شهر رها کرده بود، در جلسه محاکمه ضمن ابراز پشیمانی، خود را مستحق مرگ دانست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۵    
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: 88 نفر به دلیل فوت ناشی از سوختگی در 5 ماهه سال جاری جان خود را از دست داده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
نرخ رشد منفی جمعیت تهران و نیز وجود 500 هزار واحد مسکونی خالی نشان می دهد باید نسبت به تولید واحدهای مسکونی جدید در پایتخت تجدیدنظر شود؛ مگر این که در اقتصاد بین الملل شاهد تحرکاتی باشیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس پس از 35سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
شهر اهواز به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 معرفی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا به تازگی در گفتگویی تلویزیونی بار دیگر اتهام های بی اساس خود را در خصوص برجام و حضور ایران در منطقه تکرار کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
اشکان دژاگه همچنان مصدوم است و نمی تواند بازی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
فرهنگ سلبریتی آغاز یک انحطاط است، انحطاطی که نه ایران؛ بلکه جهان را در خود فرو برده است. این روزها سلبریتی ها برای ما تعیین و تکلیف می کنند. آنان حتی برایمان شرعیات و عرفیات می نویسند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 20درصد فارغ التحصیلان بیکارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
تگزاسِ مسعود اطیابی با حضور پژمان جمشیدی، سام درخشانی و... به پایان رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل قرمزها می گوید یک میلیارد هدایتی به طارمی در صورت های مالی باشگاه ثبت نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
شاید برای خیلی ها این سوال به وجود آمده باشد که چرا در شرایطی که خود فرهاد مجیدی تمایل زیادی داشت تا به استقلال بیاید و روی نیمکت این تیم بنشیند دیگر خبری از او نشد؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
پیکر حامد هاکان خواننده جوان موسیقی پاپ تشییع شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
اعضای گروه تروریستی داعش، یک مدرسه را درشمال افغانستان به آتش کشیدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۰    
علی رغم درخواست های مکرر سازمان خصوصی سازی، تاکنون 14میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت شماره شبای بانکی ندادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۵    
ابتذال نشانه های فراوان و معینی دارد. مثال ملموس و دم دستی، لحن و بیان برخی از گویندگان رادیو و تلویزیون است که مرز بین لطافت شوخی را با لودگی یا صمیمیت را با توهین و لمپنیسم مخدوش می کنند یا پوشیده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۵    
با نظر سازمان غذا و دارو پروانه های وارداتی برنج تایلندی با توجه به بررسی ویژگیهای کمی و کیفی به حالت تعلیق درآمد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
پدر و مادر دختری که در صرافی پدرش به قتل رسیده بود، با مراجعه به دادسرای جنایی به دلیل شناسایی نشدن سارقی که فرزندشان را به قتل رسانده بود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۵    
کتاب در رقه بودم ، خاطرات محمد الفاهم (ابوزکریا) عضو جدا شده داعش و عنصری تکفیری است که داعش را کندرو می دانست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۵    
ضمیمه طنز بی قانون امروز هم به برخی خبرها و اظهارنظرهای منتشرشده در رسانه ها واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۵    
مهرماه سال 93 بود که خبرهایی از وقوع اسیدپاشی به چند زن اصفهانی افکار عمومی را درگیر خود کرد، همزمان با آن تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را آغاز کردند و با بالاگرفتن واکنش ها و ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۵    
اینجا مدارس با سوزاندن هیزم گرم می شود و معلمان با روشن کردن آتش در کلاس های درس با سرما مبارزه می کنند؛ کاری که به خطرات آن آگاهند اما چاره ای جز این برای فرار از سرما ندارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۵    
مشکل فنی، پخش اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی هاتف را به تاخیر انداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مصدومیت زیاد بازیکنان تیم ها به خاطر وقفه های زیاد در لیگ برتر است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
یک مقام مسوول گفت: حذف ارز مبادله ای واردات کنجاله سویا،افزایش قیمت تمام شده خوراک دام و درنهایت نوسان قیمت محصولات پروتئینی را به همراه دارد.