چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۶    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با همکاری انجمن سینمای جوان و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در هفته خبرنگار کرده است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۳    
سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سبک زندگی رضوی کامل ترین سبک برای رسیدن به کمال است، گفت: باید روح کرامت را در جامعه زنده کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه دهه کرامت تنها نباید صرف برگزاری چند برنامه باشد، گفت: برنامه ها باید به صورت هدفمند باشد و راه درست را به مردم نشان دهیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۴    
دبیر اجرایی دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه کرامت، جشن کرامت در روستاهای مرزی به صورت متمرکز با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرستان های سربیشه، شوسف، نهبندان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ویزه برنامه های دهه کرامت و سالروز بزرگداشت امامزادگان در 11 بقعه متبرکه استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۸    
نشست صمیمی عوامل ساخت فیلم اشک سیاه وخانواده های شهداء نیروی انتظامی با حضورفرماندار ،ریس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وشورای اداری شهرستان به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۵    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، برگزاری جشنواره تولید کتاب رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره با ایجاد نوآوری و خلاقیت سهم بسزایی در تبیین معارف رضوی دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۰    
80 هنرمند داخلی و خارجی در دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی که از 5 تا 7 مرداد برگزار می شود حضور دارند و قرار است در این جشنواره از 5 هنرمند و ذاکر رضوی تجلیل ویژه صورت گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: تا کنون 150 اثر از 17 استان مختلف کشور در دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسیاران دریافت شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان از اجرای 300 برنامه در قالب سلسله جشن های زیر سایه خورشید در 160 نقطه استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵    
آیین نامه اجرایی دوازدهمین جشنواره قرآن (مدهامّتان) به همت دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در بین کانون های مساجد استان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۹    
9 فیلم تولید هنرمندان دزفول به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۵    
به میمنت دهه کرامت یک جوان دانشجوی پرتغالی در محضر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله حسینی شاهرودی با بر زبان آوردن شهادتین به دین اسلام گروید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۴    
دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به اینکه فیلم های منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد اکران می شود، زمانبندی برنامه های اختتامیه را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکشاهی از برگزاری نخستین جشنواره آواها و نواهای محلی استان ایلام با عنوان چمر و چوپی در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۵    
نشست اتاق فکر ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی به میزبانی استان ایلام در راستای برگزاری باشکوه آیین اختتامیه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد گفت: همزمان با ایام دهه کرامت بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در خلیل آباد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۵    
سبزواری ها با فیلم کوپال در هلند درخشیدند اثر کاظم ملایی جایزه بهترین فیلم جشنواره آمستردام را از آن خود کرد فیلم سینمایی کوپال بهترین فیلم سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Around در شهر آمستردام هلند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۶    
مشاور استاندار لرستان در امور فرهنگی و روحانیت با اشاره به برگزاری جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی در استان ، گفت : توجه به مکتب اهل بیت(ع) از نیازهای ضروری زمان ماست .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۶    
امام جمعه ی شهرستان رومشگان ، گفت : انسان ذاتاً مذهب دوست بوده و فطرتاً به هدایت تکوینی علاقه دارد، لذا برگزاری این جشنواره ها فطرت انسان را زنده می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۴:۳۵    
دبیر ستاد دهه کرامت استان گفت: مردم شهید پرور و ولایت مدار گرمسار فردا میزبان کاروان سفیران کریمه از حرم مطهر و مبارک حضرت معصومه(س) از شهر مقدس قم خواهند بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی آغاز دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۵    
عکاسان کاروان هنر و رسانه مهر محرم استان سمنان روز دوشنبه با رییس ستاد بازسازی عتبات در کربلا دیدلر و گفت و گو کردند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۰    
افتتاحیه دومین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
احمد صدری گفت: در بخش موسیقی ملل شرکت کنندگانی از ترکیه، آذربایجان و افغانستان داریم که همه آثارشان در حوزه رضوی است و اجرای برنامه خواهند داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
معاون هنری و سینمایی اداره ارشاد استان تهران گفت: 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و استاد قاسم رفعتی، حسام الدین سراج، حاج حمید رضا منتظر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
فراخوان عمومی شرکت در مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی ساده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: با رایزنی های انجام گرفته سینما در خورموج دایمی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵    
چهارمین اجلاس سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با حضور وزیر و معاونین در باغ زیبا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵    
طبق روال دوشنبه های هر هفته جلسه هم اندیشی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی شهرستان میناب : هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش توکهور – هشتبندی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه بخش توکهور و با حضور اعضا با موضوع ازدواج ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر هرمزگان از انتشار نخستین فراخوان جشنواره استانی فیلم نامه نویسی " گمبرون " خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
کاروان سفیران کریمه به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت لحظاتی پیش با استقبال گرم جمعی از مسئولان و مردم وارد بندرعباس شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس انجمن سینمای جوان فارس از برگزاری مسابقه عکاسی مشاغل سنتی در مرداد ماه جاری خبر داد؛این انجمن با همکاری دفتر تسهیلگری منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز و با حمایت مرکز مطالعات و پاسداری از میراث ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۵    
آیین گرامیداشت روز خبرنگار امسال در قالب یک هفته برگزار می شود؛تجلیل از یکی چهره های شناخته شده روزنامه نگاری و اهدای پنجمین نشان مفاخر از مصوبات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فارس است که در روز خبرنگار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از راه اندازی انجمن صنفی موسسات فرهنگی و هنری مشهد، خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری پنج محفل انس با قرآن در دهه کرامت استان خراسان رضوی با موضوع آموزه ها رضوی و سبک زندگی اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
مسئول دفتر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ازفعالان قرآنی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند خواست با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر و ثبت نام در این صندوق از مزایای بیمه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس انجمن موسیقی استان از برگزاری کارگاه تخصصی آشنایی با علوم و شاخه های مختلف موسیقی جهانی در بیرجند خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۵    
مجموعه برنامه های سوم جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی(هه تاو ) افتتاحیه، اختتامیه، برنامه های اصلی وبرنامه های جانبی اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۵    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: برنامه های دهه کرامت با مراسم گلباران حرم مطهر رضوی توسط خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد و بانوان مشهدی در روز ولادت حضرت معصومه(سلام ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
با حضور ناصر نبی زاده قائم مقام و معاونین فرهنگی و قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پوستر شب های شعر رضوی رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ویِژه برنامه های دهه کرامت این اداره کل گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۵    
دبیر جشنواره ملی پویانمایی رضوی به راه یابی 36فیلم نامه به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی اشاره کرد و گفت: چهارم مردادماه آئین اختتامیه جشنواره در گرگان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۵    
برنامه "عصری بافرهنگ و هنر" با حضور هنرمندان رشته های مختلف هنری در پارک گل شهرستان کلاله برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۵    
کنسرت هنرجویان موسیقی در قیروکارزین با حضور اساتید و خانواده های آنان برگزار شد؛فرهمندپور: برگزاری این گونه کنسرت ها در راستای اعتلای هنر والای موسیقی و ارج نهادن به تلاش های تمام هنرجویان گرانقدر و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۵    
سرپرست نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در گلستان از راه یابی 11فیلم به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس ستاد اجرایی دومین جشنواره کرامت انسانی در آموزه های رضوی زنجان از دریافت بیش از 60 مقاله در این همایش خبر داده و افزود: در مراسم اختتامیه 10 مقاله به عنوان برگزیده معرفی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد با حضور گروه هایی از 7 استان از کشور در اسلام آبادغرب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۲    
دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه در مقطع کاردانی ( با مدرک دیپلم بدون نیاز به پیش دانشگاهی ) بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۴    
اجرای صحنه ای موسیقی (پیانو کلاسیک) توسط هنرجویان آموزشگاه موسیقی هارمونی 6 مردادماه در تالار مخابرات اهواز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۴    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه بر ضرورت ارتقاء جایگاه هنرمندان در جامعه تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت روز قلم پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
ستاد دهه کرامت جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به منظور برنامه ریزی جشن های دهه کرامت راه اندازی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۵    
گزارش عملکرد سال 95 دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در حوزه های آموزش و پژوهش، برنامه ریزی، فرهنگی و هنری، خواهران و فعالیت ها تدوین و چاپ شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۴    
مدیر اجرایی جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها از اهدای 14 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در مراسم اختتامیه این جشنواره که 9 مرداد ماه جاری در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۹    
انجمن نمایش شهرستان ایذه تئاتر پچ پچه های پشت خط نبرد کاری از خلیل اشکان نژاد کارگردان مطرح کشور را مورد نقد قرار دادند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۹    
گروه موسیقی پرک وابسته به دفتر انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه هفتمین شبانه موسیقی را برگزارکرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۶    
مشکلات فرهنگی جنوب کرمان با عنایت ویژه و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان بررسی شد و تبادل نظر در خصوص مسائل فرهنگی و هنری جنوب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب منطقه انگوران شهرستان ماه نشان روز دوشنبه 26 تیر ماه 1396 به مناسبت هفته گرامی داشت عفاف و حجاب به همّت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه نشان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۵    
معاون فرماندار چرداول گفت: بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان اختصاص یافت که بیانگر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله فرهنگ و دین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵    
همزمان با دهه فرخنده کرامت و هفته کارآفرینی نمایشگاه گروهی نقاشی پاپیروس مجموعه آثار هنرمندان نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۳    
بیست و چهارمین دوره جشن فارغ التحصیلی موسیقی کودک (ارف) آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۳    
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابهر در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، شهردارابهر و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در جلسه شورای اداری گفت: نظارت،حمایت،هدایت سه وظیفه اصلی فرهنگ وارشاد اسلامی است/ برگزاری جشنواره آموزشگاهای آزاد هنری ضروری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
معاون فرهنگی ومطبوعاتی اداره کل: ضرورت ثبت سامانه ای صنوف وابسته به ارشاد/ برگزاری کارگاهی آموزشی در دستور کار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برای سال 96
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل: طرح رتبه بندی و ارزیابی ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی در حوزه روابط عمومی اجرا می شود/ اهمیت روابط عمومی در حوزه فرهنگ وارشاد متفاوت از دیگر ادارات است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
دهبانی پوردر جلسه شورای اداری گفت: در حوزه فرهنگ باید همه جوانب کار مورد توجه باشد و در برنامه های سال جاری باید هم آموزش و هم برگزاری جشنواره در دستور کار همکارن باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۴    
همایش مبارزه با مواد مخدر در سالن فرهنگسرای حمیدیه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۹    
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه، فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری و سایر ادارات شهرستان حمیدیه، همایش عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان حمیدیه برگزار شد.