چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۸    
امام جمعه میامی گفت: خبرنگار باید برای اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق آرمان ها امام خمینی (ره) گام بردارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۳    
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از صاحبان قلم و اندیشه در تاکستان تقدیر به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۸    
فرماندار میامی با تاکید بر اینکه خبرنگاری یک رسالت است گفت: خبرنگاران منتقل کننده فکر و اندیشه در جامعه محسوب می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۸    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی ضمن اشاره به رسالت خبرنگاران در جامعه به مثابه رکن چهارم دموکراسی، گفت: خبرنگار آگاهی بخش جامعه از حقایق است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۱    
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،گفت: روز خبرنگار فرصتی برای نکوداشت و گرامیداشت جایگاه و اهمیت قلم و اصحاب رسانه به عنوان چشمان تیزبین جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه الگوسازی اخلاق رسانه ای در انتقال مطلب در دستور کار قرار دارد گفت: اخلاق رسانه در جامعه خبرنگاران ترویج یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: خبرنگاران باید پرچمدار الگوی نمونه و کارگزار طراز اسلامی و انقلابی باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۲    
نمایش دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی پور در تالار آفتاب اهواز روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
پرچم حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) توسط تولیت آستان مقدس حرم آن حضرت به مردم بندرعباس اهدا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
تولیت آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) گفت: بزرگداشت مقام امامزاده سید محمد(ع)، نشانه محبت و ارادت مردم نسبت به رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
استاد حوزه و دانشگاه انس بسیار با قرآن و نقل تفسیر را از ویژگی های بارز حضرت سید محمد(ع) برشمرد و گفت: یکی دیگر از مهمترین شاخصه های آن حضرت کرامات بسیار زیاد ایشان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
عالم برجسته اهل سنت استان هرمزگان، هجرت امامزادگان را نتیجه ظلم حکام زمانه دانست و گفت: اهل سنت نسبت به جایگاه اهل بیت(ع) واقف است و همواره با دیده احترام به اماکن متبرکه می نگرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
همسر سردار شهید سید حمید تقوی فر، از تلفیق دو امر مهم تکریم از امامزاده سید محمد(ع) و تجلیل از شهدا به عنوان ابتکاری خلاقانه و بدیع یاد کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
همزمان با برگزاری همایش بزرگداشت مقام شامخ امامزاده سید محمد(ع) از کتاب ستاره دجیل در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از بزرگداشت امامزاده سید محمد(ع) به عنوان تکریم امام زمان(عج) نام برد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امامزاده سید محمد(ع) در ایران شناخته شده نیست ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، تجلیل از مفاخر دینی مذهبی را یک اصل دانست و تصریح کرد: رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی تنها با ترویج سبک زندگی اهل بیت(ع) میسر می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۴    
پایان مسابقات دارت بانوان در سنندج به مناسبت روز خبرنگار و برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز در سقز در 28 مرداد، از جمله خبرهای ورزشی استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نتایج بازبینی آثار یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گفت: داشتن صداقت و نیت خالصانه در امر اطلاع رسانی و خبرنگاری یک اصل ضروری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۲۴    
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد کردستان در نشست شورای مشورتی منطقه ای غرب کشور که 17 مرداد در کرمانشاه برگزار می شود، شرکت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۴    
استاندار یزد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: حرفه خبرنگاری بدون عشق قابل تصور نیست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۴    
یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران 26 مرداد برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۶    
سومین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری شیراز که بالغ بر 34 عکس خبری از رسانه های مختلف استان فارس را در بر می گیرد در نگارخانه وصال گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۲    
با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال کارگاه های آموزشی – تخصصی تئاتر در تابستان سال جاری در شهرستان های استان تهران برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۷    
احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در آستانه روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۴    
دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، در حکمی فرید رحمتی را به عنوان معاونت هنری این اداره کل منصوب کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حکمی ، غلامعلی فلاح را با حفظ سمت به عنوان مشاور ارشد امور فرهنگی خود منصوب کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه معاون امور هنری و سینمایی،جمعی از کارکنان این اداره کل و تنی چند از هنرمندان پسشکسوت استان با حضور در منزل محمد حسن شکوهی هنرمند پیشکسوت موسیقی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۵    
اسامی برگزیدگان بخش ویژه نخستین جشنواره فیلم تبریز همزمان با آیین اختتام این جشنواره اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : به مناسبت دهه کرامت محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسایی معاونت تبلیغ واموربین الملل حوزه های علیمه استان هرمزگان و سرهنگ اسلامی فرماندهی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵    
همایش بزرگداشت مقام شامخ امامزاده سید محمد(ع) فرزند امام هادی(ع) و عموی بزرگوار امام زمان(عج) با حضور تولیت حرم آن حضرت، جمعی از علما و اندیشمندان شیعه و اهل سنت، مسئولان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پیامی 17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار را تبریک گفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۱    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ آزمون جامع مهارت های کار و دانش در محل هنرستان هنرهای زیبای کرمانشاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی روزهای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۶    
از کتاب آداب و رسوم منطقه شیبکوه فسا به قلم سارا بختیاری نسب با حضور مسئولین واصحاب قلم در فسا رونمایی شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۶    
طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه بازی های رایانه ای در استان بوشهر تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در پی درگذشت مرحوم مغفور حاج علی اصغر مریدی از همدردی افرادی که با حضور در آیین تشییع و فاتحه خوانی لطف خویش را نصیب داشتند و یا با ابراز همدردی و پیام تسلیت باعث دلگرمی و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی پیامی را صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۶    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد: جشنواره رادیویی رضوی کل کشور در سال آینده در گراش برگزار می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد تماشاگران سینماهای استان در سه ماهه نخست سال جاری را بیش از 72هزار نفر اعلام کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۴    
مراسم تکریم روز خبرنگار 18 مردادماه در شهرستان البرز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۱    
هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی در محل سالن نمایشگاه دائمی مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه گشایش یافت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۷    
تور یک روزه عکاسی گردشگری و تفریحی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۷    
اکبر دره بالایی فیلمساز جوان خوزستانی از شهرستان دزفول تندیس جشنواره بین المللی فیلم شهر را دریافت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۵    
دبیر نخستین جشنواره فیلم تبریز گفت: سطح کیفی خوب و قابل قبول آثار، ورود فیلمسازان با استعداد به عرصه فیلمسازی استان را نوید می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۲    
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان حمیدیه در سال 96 برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۲    
در دهه کرامت و همزمان با میلاد امام هشتم، نخستین نمایشگاه عکس رضوی با نام خورشید هشتم در شوشتر گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۲    
جشن بزرگ تابستانه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی بیستم مردادماه در این شهرستان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۷    
برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و جشن و سرور در دهه کرامت در حمیدیه برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، از اخلاق مداری، داشتن دانش و اطلاعات قوی در حوزه های مختلف تحت عنوان تخصص و امانتداری به عنوان سه رکن مهم فعالیت در حوزه رسانه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۵    
به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی در تالار هنر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بردسکن یاد و خاطره شهید صارمی گرامی داشته شد و از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۲    
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ثبت آثار معنوی برخط در سامانه ثبت اثر ادبی و هنری خبر داد و گفت: مولفان و هنرمندان گلستانی می توانند آثار خود را ثبت معنوی کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۷    
باتلاش و پیگیری های بعمل آمده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ناوگان نقلیه ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تکمیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۷    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک به مناسبت 17 مرداد از خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۸    
معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: امسال یک هزار و 770 اثر و 37 رمان به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی رضوی ارسال شد که نشان از ارتقا سطح تولیدات بخش ادبیات داستانی در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۴    
خبرنگار هر چند واژه آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم مرارت ها و دشواری های این شغل پرمخاطره را نمی دانند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۹    
جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شهرستان چرام برگزار گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۹    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا نمایشگاه عکس عشایر پیشگامان اقتصاد مقاومتی ، تلاشگران تولید و اشتغال در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دنا دایر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۸    
امام جمعه شاهرود گفت: نماز جمعه نقش مهمی در آگاهی بخشی و افزایش بصیرت مردم به عنوان یک جایگاه مقدس در توسعه فرهنگ دینی و ... دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۸    
رئیس انجمن مو سیقی ا ستان سمنان از برگزاری اولین اجرای شبهای موسیقی ایرانی در سالن تئاتر شهر سمنان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ادغام ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استانها به استثنای تهران در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۴    
ازجمله مواردی که در کشور ما به شدت نیاز به فرهنگ سازی دارد، بحث الگوی مصرف خانوارها است. تأمین مایحتاج زندگی از کالاهای تولید داخلی و یا کالاهای وارداتی دارای مجوز، به جای کالاهای قاچاق ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۸    
نمایشگاه عکس حرم رضوی به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در دامغان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۸    
با برگزاری نشست تخصصی "رسانه های برتر در تراز انقلاب اسلامی" توسط سازمان بسیج رسانه استان سمنان برنمامههای بزرگداشت روز خبرنگار در این استان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۵    
دومین جشنواره منطقه ای شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران در شهرستان ورزقان به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۸    
معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با هنرمندان و اصحاب فرهنگ بروجرد ، گفت : با تعامل و گفتگو می توان فشارهای بیرونی بر فرهنگ و هنر را کاهش داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، انتقاد را حق رسانه ها دانست و تاکید کرد: مسئولین باید در مقابل انتقاد رسانه ها سعه صدر داشته باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۵    
آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم تبریز برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.