چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام سرانه کتاب در این استان را یک جلد عنوان کرد و گفت: اکنون به ازای هر ایلامی یک جلد کتاب در کتابخانه های عمومی موجود است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام علت به تعویق افتادن ساخت سینما در مرکز این استان را که قرار بود پس از تخریب به مجتمع تجاری و فرهنگی تبدیل شود را تمایل نداشتن بخش خصوصی عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: تقویت رسانه ها از مولفه های اصلی گفتمان سازی است و سیاست دولت دوازدهم بر این اصل خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۳    
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مولفه های قدرت از قدرت سخت به قدرت نرم تبدیل شده است و امروز کشوری قدرتمند است که رسانه قوی و کارآمد داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: خودکفایی و اتکاء به توانمندی خود مهمترین ویژگی موسسات و مهدهای قرآن باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: نمایشگاه کتاب در محل امامزاده سلطان سید احمد بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام برپایی آیین گرامیداشت آزادگان حوزه فرهنگ در سالروز ورود این دلاورمردان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایحان غربی با بیان این که به دنبال خلق آثار جدید در حوزه دفاع مقدس هستیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۳    
در دیدار گروه تئاتر آینا با قائم مقام سفارت بوسنی در تهران، بر لزوم گسترش دیپلماسی فرهنگی برای نزدیکی دو ملت ایران و بوسنی تاکید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۳    
نمایش پاشا نوشته اکبر شریعت به کارگردانی نازیلا ایران زاد بنام در تبریز به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۰    
جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر مدیر کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۶    
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان؛ همزمان با شب میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) محفل شعر رضوی با حضور خدام و حاملین پرچم ملکوتی آن امام رئوف و سید حمیدرضا برقعی شاعر برجسته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۰    
جلسه شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با موضوع حاشیه نشینی و پیگیری مسائل و راهکارهایی برای حل مشکلات برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۹    
یازدهمین جشنواره شعر تمداربیت (اردل) با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید و شاعر جوان شهرستان لالی محمد قنبری مرداسی برگزیده این جشنواره شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۹    
امام جمعه بندرماهشهر گفت: اعیاد غدیر و قربان از اهمیت بسیار بالایی برخورداند و ضرورت دارد با برنامه ریزی مناسبی مراسم در خوری برای شهروندان داشته باشیم و شهرستان را برای این مراسم آماده کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۰    
یازدهمین جشنواره ادبی شعر گویش محلی با عنوان ' تمدار بیت ' در شهرستان اردل عصر چهارشنبه (25 مرداد) با معرفی شاعران گویشی سرای برتر به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه شهرستان رامشیر با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در روستاها، اظهار کرد: تجهیز این کانون ها در عملکرد بهتر آنها و تاثیرگذاری در رشد فرهنگی جامعه اهمیت دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فعالیت 1200 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان خوزستان خبر داد و افزود: برای رفع مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد اعتبار مناسبی تخصیص داده می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی از برگزاری همایش مسجد انقلابی، سنگر استکبار ستیزی همزمان با روز جهانی مساجد، در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری ،دکتر علی رضایی میرقائد معاون پژوهش تشخیص مصلحت نظام به یازدهمین جشنواره شعر منطقه ای تمداربیت اردل پیامی به شرح ذیل ابلاغ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۴    
جلسه هماهنگی هفته فرهنگی استان خوزستان امروز بیست و پنجم مرداد در برج میلاد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۱    
آئین آغازین یازدهمین جشنواره شعر منطقه ای تمداربیت با حضور مسئولین و شاعران و ادب دوستان استانهای مناطق زاگرس نشین کشور و معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز(25مردا) در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفر به شهرستان رامشیر اظهار کرد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد رامشیر تقویت میشوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۶    
حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۴    
کلاس های اوقات فراغت در رشته های خوشنویسی، طراحی و نقاشی، سیاه قلم، موسیقی و هنرهای نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی در حال برگزاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۹    
یکی از موسیقدانان مطرح اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که ما نیازمند بررسی علمی ریشه های مشترک موسیقی کردی و ایرانی هستیم، اینگونه موضوعات باید در کنفرانس ها بررسی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه انتخابات شورای تعزیه و شبیه خوانی به صورت پایلوت در استان اصفهان اجرا می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
در همایشی از قاریان قرآن جلسات ماه مبارک رمضان شهرستان حمیدیه چهارشنبه هجدهم مرداد در محل سالن الغدیر تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۹    
تیم نظارت و بازرسی دبیرخانه کانون های مساجد کردستان از کانون های مساجد شهرستان دیواندره به منظور ازریابی عملکرد بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن پیامی را صادر نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : پس از گذشت چندین روز و حضور داوران در شهرستان های مختلف ، مرحله بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر هرمزگان از برگزاری پاتوق فیلم کوتاه در بندرعباس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
دو کتاب از سندی مؤمنی که در فضای ادبی ایران بیشتر به عنوان منتقد شناخته می شود، نقد و بررسی خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۲    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جلسه شورای راهبردی شعر و ادب استان در گرگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۱    
به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، سالروز شهادت محمود صارمی با حضور عباسی معاون فرماندار و روسای ادارات ، شهرداران و بخشداران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از برگزاری دومین جشنواره موسیقی محلی و پاپ تمبیره (گوگانا2) در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۶    
در نکوداشت برادران فقیری ششمین و هفتمین نشان مفاخر به این نویسندگان مطرح کشور اهدا می شود؛ معاون فرهنگی مطبوعاتی ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۹    
به یاد داشته باشیم که سنت های پسندیده ای در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نهفته است که میتوانند با مصرف نکردن کالای قاچاق مرتبط باشند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳    
شانزدهمین جشنواره تجلی نور و رأفت و بیست دومین هفته فیلم و عکس نیشابور از 19 لغایت21 شهریور96در نیشابور برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب از برگزاری هجدهمین جشنواره تئاتر این شهرستان در آذرماه 1396 خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳    
سید جواد اشکذری رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی طی حکمی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دبیر جشنواره تئاتر این استان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای عمومی نمایش صحنه ای چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده در این شهرستان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم نکوداشت استاد محمدیان در ارومیه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۷    
در روز جهانی عکاسی از 8 پیشکسوت این هنر در شیراز تجلیل خواهد شد؛رئیس انجمن عکس شیراز از برپایی نمایشگاه عکس های رنگی دیده نشده از 90 سال پیش شیراز که متعلق به مجموعه معروف "آرشیو سیاره" از آلبر کان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۳    
اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان از سه موسسه قرآنی در بندر ترکمن بازدید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۸    
بخش استان سمنان سامانه بانک جامع اطلاعات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین سند راهبردی توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآن در کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۳    
نمایش "ماهرخ"، "کچل اوغلان" و "مجلس مشق جنگ حضرت عباس(ع) به علی اکبر(ع)" هشتم شهریورماه امسال در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی کشور به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۸    
رییس انجمن سینمای جوان شاهرود از برگزاری کارگاه کنترل نور در فتوشاپ توسط این انجمن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۸    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهروداز برگزاری جشنواره نق هنر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این شهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۸    
کارگاه آموزشی نمایش خیابانی با عنوان از "ایده تا اجرا" توسط انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان سمنان در گرمسار برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۸    
اولین جشنواره موسیقی اقوام شرق ایران شهریور ماه امسال در سرخه برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
هفتاد و پنجمین جلسه پیاپی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری با حضور رئیس، نائب رئیس، دبیر و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان این نکته که ارشاد تنها متولی فرهنگ عمومی نیست، گفت: سایر دستگاه ها هم می توانند در فرایند فعالیت های شورای فرهنگ عمومی هم افزایی داشته باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اقتصاد مقاومتی را ضرورت انقلاب و کشور در شرایط فعلی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی درواقع یافتن راهکارهایی عقلانی برای دستیابی به نتایج اقتصادی مناسب است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: تمرکز فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی باید با محوریت جوانان، بانوان و خانواده باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۹    
هیئت انتخاب آثار (بازبین) بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان کردستان متشکل از سیدپیمان ادب آموز، حمیدرضا احمدی کردستانی و صلاح محمدی پس از بازبینی 14 نمایش متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۴    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان جنوبی از نمازگزاران فعال اداره تجلیل بعمل آمد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در شورای اقامه نماز این اداره کل اعلام کرد کارهای فاخر در حوزه نماز مورد حمایت ویژه قرار می گیرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۲۳    
نشست مدیران مسئول اموزشگاههای آزاد هنری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.