چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۳    
روز خبرنگار همراه با بزرگداشت مقام آیت الله مهدی سراج انصاری بنیانگذار مطبوعات دینی، گرامی داشته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۲    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : دومین جشنواره منطقه ای " داستان مکران " برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۳    
علاقه مندان به هنر تئاتر این روزها می توانند با مراجعه به فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به تماشای نمایش "کچل اوغلان" بنشینند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۲    
به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گتوند با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۱    
ویژه مراسم روز خبرنگار روزسه شنبه 17 مردادماه و با حضور مسئولین و خبرنگاران پایگاه های خبری، خبرگزاری ها، مجلات و نشریات چاپی مراسمی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۲    
همزمان با 17مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان باوی برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه خبرنگاران کارگزاران فرهنگی هستند گفت: خبرنگاران تنها نقش اطلاع رسانی صرف ندارند بلکه رسالت خبرنگاران رسالتی بالاتر و خطیرتر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۸    
ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۸    
نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود می توانند نقش اثرگذاری را در جامعه کنونی و در مقابل اقدامات ضد فرهنگی دشمنان ایفا کنند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگار زبان گویای جامعه خویش است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۸    
مسئول انجمن روابط عمومی های ایران، ضمن اشاره به ضرورت ارتقای کیفی تولیدات خبری و رسانه ای گفت: تولید محتوا یکی از الزامات خبرنگاری امروز جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۶    
با پایان ارزیابی مجموعه طرح ها و ایده های رسیده به بخش خردسال بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 21 طرح به مرحله بعد معرفی شدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری برگزاری جشنواره بین المللی خوشنویسی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۲    
آیت الله سید حسن عاملی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مطبوعات و رسانه اصلی ترین سنگر امر به معروف و نهی از منکر است و می تواند در اصلاح جامعه نقش سازنده ای ایفا کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۳    
فرماندار ملکشاهی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان قشر اطلاع رسان جامعه نقش بی بدیلی در پویایی و نشاط اجتماعی ایفا می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۵    
فریدون دبیری، پیشکسوت رسانه کشور و استان هرمزگان که سال ها عمر و جوانی اش را گذاشت تا رسالتی را که بر دوش خود حس می کرد، با سرانگشت قلمش به سرشت کاغذ بنشاند و جان بی جانش را جان بخشد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۹    
18 مرداد 1396 11:34
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: حمایت و انتقادات سازنده خبرنگاران می تواند به رشد و توسعه ورزش استان کمک زیادی کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل استاندارد ایلام بر نقش مهم اصحاب رسانه در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ استاندارد دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۲    
مجید خدابخش ،استاندار اردبیل در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در جهت تنویر افکار عمومی تلاش می کنند و اندیشه و فکر که بهترین نعمت خدادادی است را مستور کرده و به اطلاعات عمومی مردم اضافه می ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۳    
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: اعتمادی که امروز مردم به اصحاب رسانه دارند به سادگی به دست نیامده استخبرنگاران باید تلاش کنند با انعکاس بموقع و موثق اطلاعات این اعتماد را حفظ کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در بازدید از خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مصداق جهادگران فرهنگی هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
استاندار استان مرکزی گفت: نشر دانایی، بارقه های توسعه و همگرایی در راستای پیشبرد اهداف با قلم متعهدانه اصحاب قلم و همراهی برنامه محور رسانه ها حاصل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
استاندار گلستان بابیان اینکه دولت شرایط مناسبی برای اهالی رسانه ایجاد کرده است، گفت: سیاست این دولت سیاست توقیف نیست بلکه سیاست توفیق است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۵    
سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از خبرگزاری تسنیم در روز خبرنگار از برگزاری جشنواره خنیاگران جام به میزبانی شهرستان تربت جام خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی در زمینه توسعه فرهنگی در کشور ایفا می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۳    
فرماندار دهلران خبرنگاران را سربازان خط مقدم عرصه اطلاع رسانی به افکار عمومی و متعلق به همه جامعه دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۳    
فرماندار بدره با ذکر اینکه خبرنگاران چشم بینای مردم برای بیان خواسته ها ومسئولان و ارائه تلاش کانالی برای ارائه پاسخ مسولان و ارائه تلاش های مجریان هستند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه، فعالان حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ و همچنین خبرنگاران در راه اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) کوشش کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۸    
استاندار سمنان گفت: اهالی رسانه و خبرنگاران باید با آگاهی بخشی بیشتر به مردم در راه شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر استان نقش آفرین باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۳    
فرماندار ایوان اظهار کرد: داشتن مسئولیت پذیری بسیار بالا موجب خبرنگاری را از بسیاری حرفه های دیگر متمایز و ممتازتر کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۸    
فرماندار مهدیشهر گفت: خبرنگاران با همراهی مردم و مسئولان، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند چرا که کاستی ها را از مردم دریافت و به گوش مسئولان می رسانند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۸    
دو تن از نمایندگام مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از تلاش فعالان عرصه خبر در این استان، خبرنگاران را افرادی کوشا، پرتلاش و زبان گویای جامعه توصیف کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام،گفت: بخشی از موفقیت های نیروی انتظامی در استان مرهون همراهی و تعامل رسانه ها و خبرنگاران با این نیرو در بخش های مختلف است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
اداره کل دامپزشکی استان ایلام با صدور پیامی از تلاش ها و همکاری های اصحاب رسانه استان با این نهاد تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، ابراز کرد: انتظار می رود که مدیران و دستگاه های اجرایی استان اهالی رسانه و اهمیت کار خبرنگاران را درک کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۸    
فرماندار گرمسار با تجلیل از تلاش های خبرنگاران گفت: خبرنگاران برای نشاط اجتماعی و انعکاس حقایق در کنار دستگاه های اجرایی همواره برای رفع مشکلات آحاد جامعه در تلاش هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۲    
با اعلام منتخبان بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاترهای کوتاه ارسباران، دو نمایش از استان خوزستان در این جشنواره پذیرفته شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۹    
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه رسانه از او قدردانی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۳    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار با صدور بیانیه این روز را به همه تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بمناسبت روز خبرنگارپیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بنا نیست رسانه ها و خبرنگاران در خدمت روابط عمومی ها باشند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۶    
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در شیراز تاکید دولت را رابطه بیمه ای توسط رسانه ها با روزنامه نگاران عنوان کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
همزمان با روز خبرنگار اعضاء خانه مطبوعات بوشهر با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
4 هنرمند بوشهری پس از داوری در مرحله نخست به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۵    
معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فاصله بین نقد و انتقاد نازکتر از مو است، گفت: نقد رسانه ها نباید باعث دلسردی افراد شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۴    
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، با حضور فرماندار شهرستان سروآباد، نماینده رادیو مریوان و رؤسای ادارات از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۴    
مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در بعضی از اتفاقات بین المللی، رسانه های حوزه انقلاب و رسانه های حوزه مقاومت چه بسا بسیار قوی تر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۴    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در سالیان گذشته حدود 30 درصد رسانه های این استان فعال بودند اما هم اکنون بیش از 70 درصد فعالیت دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۴    
سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هدفمندی فعالیت های خبری و رسانه ای علاوه بر حل مشکلات مردم، موجب پیشرفت و توسعه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۶    
سامانه الکترونیکی ircrs.ir جهت درخواست های ثبت آثار ادبی و هنری راه اندازی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۵    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: معرفی شهر تبریز به عنوان شهر سالم و شهر زندگی در سایه قلم خبرنگاران بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۴    
رئیس دفتر توسعه، آموزش و کار آفرینی فرهنگ و هنر اصفهان از برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش فرهنگ و هنر همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: احداث موزه مطبوعات آذربایجان شرقی عمق فرهنگ استان را نشان می دهد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۵    
آیین تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان در شهر تبریز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۶    
تجلیل از خبرنگاران شهرستان نی ریز در سالن کنفرانس فرمانداری نی ریز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۷    
همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانداری استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۴    
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به وجود 340 نشریه چاپی و الکترونیکی در استان اصفهان اظهار کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرشورترین جریان رسانه ای ایران در کهگیلویه و بویراحمد است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۴    
با نام و یاد این شهید بزرگ در افغانستان روز خبرنگار ثبت شد و ماندگار و ماندنی شد این روز بزرگ را به تمام خبرنگاران تبریک عرض میکنم
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین 16 شهریورماه برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه و مطبوعات تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در خرم آباد با حضور فعالان رسانه ای و مطبوعاتی استان خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۶    
اهالی فرهنگ و رسانه به خبرنگاران شهید و فقید ادای احترام کرده و با آنان پیمان دوباره بستند؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با توجه به قرار گرفتن در روزهایی که به یاد و نام شهدای رسانه گرامی داشته می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۸    
رییس انجمن سینمای جوانان شاهرود گفت: نمایشگاه پوستر (فتوگرافیک)* با عنوان "شناور در خشکی" با موضوع بحران آب توسط این انجمن در شاهرود افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۴    
به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین از خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات محلی مهریز تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیای از انتشار فراخوان اولین جشنواره نماز در رسانه های خبری استان چهار محال و بختیاری خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۸    
استاندار سمنان با تاکید بر تلاش بر توسعه فرهنگ رضوی گفت: حضرت امام رضا (ع) تنها به شیعیان تعلق ندارد بلکه شخصیتی بین المللی و متعلق به همه مردم جهان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۸    
آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان سمنان روز سه شنبه با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز تجلیل از برترین ها در اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
پرویز طاهری، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در محل اجرای تمرینی نمایش عروسکی خانه ای وجود داشت با بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران اصفهان با کسب 18 رتبه اول در رشته نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری شهر نیشابور خوش درخشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کامیاران، مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در دفتر فرماندار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران اصفهان علاوه بر احراز رتبه 6 کنکور سراسری، 7 رتبه دو رقمی این آزمون را نیز به دست آوردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۷    
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اظهار کرد: لازم است که خبرنگاران خوزستانی هویت این استان را به عنوان یک ضرورت پیوسته مورد توجه قرار دهند چرا که این هویت تضمین و تامین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۴    
در منطقه 4.19 بهاران شهر سنندج لمان خبرنگار در میدانی به همین نام امروز با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ومسئولان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۱    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رسانه ها را یکی از مهم ترین ابزارهای آگاهی بخشی به جامعه عنوان کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات خبرگزاری و پایگاه های خبری استان اصفهان 16 مردادماه با حضور استاندار اصفهان، شهردار اصفهان، اصحاب رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان و شاغلان در مطبوعات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اظهار خوشحالی از فعالیت خانه مطبوعات در استان خوزستان اظهار کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نقش هنر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بی بدیل است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در اراک برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با رویکرد انقلابی و ارزشی اخبار را مخابره کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
استاندار استان مرکزی گفت: خبرنگاران و جریان اطلاع رسانی هدفمند از ارکان مهم در پیشبرد برنامه های رونق اقتصادی است و این قشر باید نقش برجسته خود را در فرهنگ سازی و تقویت پیوست های اجرایی توسعه محور با ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی روز خبرنگار را روز پاسداشت قلم و اندیشه دانست و تأکید کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی، این روز را به خبرنگاران گلستانی تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی و با هدف مقاوم سازی اجتماعی و رفع فتنه های فرهنگی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۷    
استاندار خوزستان گفت: انعکاس تمام و کمال و رعایت امانتداری در انتقال اخبار وظایف خبرنگاران است، از انتقادها نباید دلخور شویم و هیچ مدیری نباید خبرنگاران را با محدودیت و مشکل مواجه کند .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۶    
دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی همزمان با سراسر کشور 20 مردادماه در همدان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
در آیینی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، دوشنبه شب (16 مرداد96)از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور استاندرو جمعی از مسئولین در تالار قصر شهرکرد با پخش زنده رادیویی تجلیل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرنگار تبریزی برگزیده جشنواره رسانه های برتر ایثار و شهادت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۶    
در نهمین دوره جشنواره فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) ویژه ناشنوایان سراسر کشور هنرمندان تئاتر همدان خوش درخشیدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۷    
بیست و سومین آزمون جامع ادواری و دومین آزمون جامع رشته های مهارتی روز جمعه بیستم مرداد ماه 96 در چهار رشته برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۷    
نکوداشت روز خبرنگار برای نخستین بار با کیفیتی متفاوت و حضور سالار عقیلی خواننده محبوب و نام آشنای کشور در گیت بوستان اهواز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان اینکه خبرنگار همواره باید مصالح و منافع جامعه را مدنظر داشته باشد، گفت: خبرنگاران هادیان فکری جامعه هستند که اجازه تزلزل اجتماع را نمی دهند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۵    
استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۵    
نماینده ولایت فقیه آذربایجان شرقی گفت: اهل قلم نسبت به سایر اغصای جامعه باید تقدم داشته باشند تا مشکلات جامعه را با دقت انعکاس داده و آن ها را اطلاع رسانی کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش آفرینی رسانه های مکتوب و مجازی در عرصه تبلیغ معارف اسلامی گفت: رسانه ها نقش محوری در ترویج فرهنگ دینی بر عهده دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه ی تلاش گران این عرصه تبریک گفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۴    
خانه مطبوعات استان یزد به مناسبت روز خبرنگارپیامی صادر کرد.
  • ۱