یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۴:۵۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 5 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
حس عجیبی است که بعد از یک قرن وارد خانه لئو تولستوی ، اسطوره ادبیات کلاسیک روسیه شوی و پا جای پای او بگذاری، درون آینه ای که او هر روز خودش را نگاه می کرده، خیره شوی و در هوای باغ پشت خانه اش نفس بکشی
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۲    
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه طرح تحریم های جدید علیه ایران در آمریکا، افزود: با توجه به رفتارهای ظالمانه آمریکا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۲    
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در روز پایانی مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال نقره شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
سرمربی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان اسامی 18 بازیکن را برای شرکت در اردوی امادگی این تیم اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
در یک بازی نمادین برای تجلیل از کاپیتان جرارد، لیورپول بزرگان سابق قهرمان اروپا را شکست داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۹    
هنوز مشخص نیست تماشای مسابقه دو تیم ایران و چین رایگان خواهد بود یا خیر!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۹    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای مذاکره با پیام رسان خارجی را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۲    
میثم جعفرزاده امروز (یکشنبه) افزود: استان های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، ایلام و لرستان نیز با توجه به شدت بارندگی کمتر نسبت به چهار استان پیشگفته ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۸    
مردم ما حقیقتا نشان دادند که اهل خیر و احسان هستند و هر وقت در کمیته امداد درخواستی از آنها داشتیم فروگذاری نکردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۲    
رییس پلیس راه کشور گفت: متاسفانه از آغاز تعطیلات نوروزی 160 نفر از هموطنان در جاده ای کشور کشته و سه هزار نفر نیز زخمی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۴    
استاندار همدان با بیان اینکه پروژه راه آهن تهران - همدان اردیبهشت ماه تکمیل می شود، گفت: رئیس جمهور در مراسم افتتاح این پروژه حضور می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۴    
امروز وزیر دفاع پاکستان پیوستن ژنرال شریف به اردوگاه عربستان را تائید کرد. این خبر را پیش از این در اسفند سال گذشته روزنامه قانون منتشر کرده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 4 فروند هواپیمای ایرباس امسال تحویل گرفته می شود، گفت:ایرباسی که امروز تحویل گرفته شد بعد از انجام چند پرواز درمسیرهای داخلی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۸    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از اقامت دو میلیون و 600 هزار گردشگر نوروزی در این استان تاکنون خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۹    
تمدن 7 هزارساله در استان اردبیل موجب شده این استان جزو باسابقه ترین مناطق حیات آدمی در کره خاکی محسوب شود، تمدنی که یادگارهای تاریخ و طبیعت آن امروز گردشگران را متحیر می سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز شنبه پنجم فررودین 96 با حضور در یادمان شهدای شلمچه، در جمع نمازگزاران و کاروان های راهیان نور سخنرانی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۵    
بختیار علی نویسنده شاخص معاصر اقلیم کردستان است که سال ها به واسطه شرایط اجتماعی- سیاسی منطقه، به تبعید خود خواسته ای در کشور آلمان تن داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۵    
مریوان حلبچه ای، قاصد نحیفی بود برای تهران با سلول هایی شیمیایی شده و فقری محاط بر کودکی اش. او زبان فارسی را همراه با حمل آجرهای آسمانخراش های پایتخت آموخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
براساس برآوردها چنانچه وضعیت فعلی گرمایش زمین تا نیم قرن آینده ادامه یابد، دمای کره زمین به طور میانگین تا 4 درجه افزایش خواهد یافت که در این صورت 70 درصد گونه های گیاهی و جانوری نابود خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۹    
مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سقوط پراید به داخل کانال آب و زیرگذر جاده در مسیر قوچان به مشهد مرگ راننده را رقم زد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۳    
مرکز مدیریت راه های کشور به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد در 11 محور مواصلاتی کشور را ممنوع اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۲    
اختلاف بر سر مالکیت جزایر دوکدو در دریای شرقی و برگزاری رزمایش نظامی کره جنوبی در اطراف این منطقه از یک سو و انتشار کتب درسی در ژاپن در باره تملک بر این جزایر، روابط دو کشور را به تنش کشانده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۹    
اتحادیه اروپا از برزیل خواسته است تا ارسال تمامی محموله های گوشت خود را به اعضاء این اتحادیه به طور داوطلبانه به حالت تعلیق در بیاورد تا از ایجاد ممنوعیت واردات گوشت از این کشور که رفع آن در آینده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۴    
وقتی اسفند نفس های آخر را می کشد و نوروز در پیش است افعال اهالی سیاست بازتاب کمتری دارد.اما سودای تسخیر پاستور در اردیبهشت نود وشش دمی اصولگرایان را آسوده نمی گذارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۴    
آقای حسام الدین آشنا مشاور ارشد دولت یازدهم در اقدامی عجیب و حیرت انگیز ، به نظر سنجی از مردم پرداخته است تا اعلام کنند که روی سخن دکتر احمدی نژاد در جریان سفر به استان خوزستان با چه کسی بوده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۴    
عزت ضرغامی که این روزها از حمایت جمنا و محافظه کاران استفاده بهینه را می برد، تمام هدف خود را به کار گرفته است تا در اندک زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، هر آن چه...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۲    
ونزوئلا با کمبود شدید بنزین دست و پنجه نرم می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
مدیر اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پیکان در یاسوج با 12 سرنشین یک کشته برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۲    
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به مردم تهران نامه نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۷    
نحوه بلیت فروشی دیدار ایران و چین در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پس از برگزاری جلسه شورای تأمین مشخص خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۲    
قایق حامل آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به دلیل آنچه عدم دقت اکیپ قایقرانی منطقه عنوان شده است واژگون شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر از صدور حکم پرونده اختلاس در دانشگاه مازندران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تعداد جانباختگان تصافادت رانندگی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
کاربران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از این پس می توانند از خدمات جدیدی مانند سیستم تایید هویت دومرحله ای و سانسور عکس های آزاردهنده و دارای محتوای نامناسب بهره مند شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۹    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اولویت های حج تمتع سال 1396را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی کردستان گفت: کشور مادر مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار گرفته است و باید همه در این مسیر با هم همکاری داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی از کشف و معدوم سازی 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در جریان بازرسی های انجام شده از اماکن عمومی وبین راهی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۰    
نائب رئیس شورای شهر تهران حل مشکل بافت فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی را از اولویت های شورای پنجم دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستای استان تهران اظهار کرد: نظارت هیات نظارت براساس استعلام هایی که هیات های اجرایی از مراجع چهارگانه انجام می دهند صورت می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۴    
رئیس شورای شهر فعلی تهران در نشست خبری که در حاشیه ثبت نامش در انتخابات شورای شهر پنجم در فرمانداری برگزار شد از ارائه لیست اصولگرایان در شورا تحت عنوان "خدمت" خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۴    
قانون - دکتر کریم عبداللهی ، کارشناس روابط بین الملل و استاد دانشگاه جامعه امروز ما همچون اکثر کشورهای جهان سوم در حال گذار از وضعیت موجود به سمت دمکراسی و تقویت قانون مداری و عملکرد سیستمی و حزبی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۱    
نامزد ریاست جمهوری راستگرای فرانسه با رئیس جمهوری روسیه در مسکو دیدار و گفت وگو کرده و پوتین تاکید کرده کشورش قصد ندارد هیچگونه نفوذی در انتخابات آتی فرانسه داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۸    
یک رای گیری مهم در مجلس نمایندگان آمریکا درباره لایحه بهداشت و درمانی مورد نظر رئیس جمهوری آمریکا و لغو اوباماکر از دستورکار خارج شد. این شکست بزرگ دیگری برای دونالد ترامپ محسوب می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۸    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد روسیه، ایران و ترکیه باید در اسرع وقت مذاکرات بیشتری درباره مساله آتش بس در سوریه در راستای مقابله با شرایط نگران کننده موجود در این کشور انجام دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
صدراعظم آلمان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر تاکید کرد تنها راه حل بحران خاورمیانه، تشکیل دو کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۹    
محمد جواد ظریف که از اول فروردین 96 صفحه ای را به آدرس jzarif_ir در اینستاگرام باز کرده به نرگس کلباسی به خاطر تبرئه شدنش تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۶    
تعداد اتفاقات خوب برای دوچرخه سواری در سال 95 زیاد نبود. با این حال نمی توان تاریخ سازی گنج خانلو و عملکرد بی نظیر جمشیدیان را فراموش کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۶    
جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس ، سبب انتشار برخی شایعات از قبیل تلاش آن ها برای آسیب رساندن به پرسپولیس شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۶    
رسول کوهپایه زاده در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۹    
رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه سنندج، از افتتاح 21 پروژه و طرح در جریان سفر به استان کردستان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۶    
طرح کاهش سقف تولید و مهار مازاد عرضه در بازار جهانی نفت خام، اگر شکست نخورده باشد، حداقل در دستیابی به اهدافی که برای آن طراحی شده بود ناکام باقیمانده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۶    
نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار ایرانی از اتهام به قتل تبرئه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۶    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود سومین ایرباس پسابرجامی طی امروز به کشور خبر داد. قرار است دومین هواپیمای ایرباس از نوع 200-330 امروز فرانسه را به مقصد تهران ترک کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در سال جدید خودروسازان به وعده خود مبنی بر تولید خودروهای جدید و با کیفیت برای استفاده عامه مصرف کنندگان عمل کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۷    
برخی دیگر از آقازاده ها ترجیح داده اند به سیاست روی بیاورند. از نمونه های اخیر آن می توان به سیده فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی اشاره کرد که با رانت پدر در لیست امید قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۴    
حکم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که از جانب رهبر معظم انقلاب معرفی شده بودند 11 روز است که به پایان رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۸    
مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه های کشور را در روز شنبه پنجم فروردین ماه اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۸    
محسن هاشمی رفسنجانی فرزند مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۵    
نماینده سابق مجلس بر این عقیده است که تلاش و تحرکات یاران و تیم احمدی نژاد هیچ نتیجه ی خاصی در پی نخواهد داشت و نباید زمان خود را برای اینگونه مسائل تلف کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۱    
هزار و 321 نفر تا پایان شب گذشته در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۱    
رئیس اداره امور عشایر اسفراین از جان باختن یک تن از عشایر و 70راس گوسفند در حادثه برخورد چوپان و دامهایش با قطار خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۸    
کانال جبهه مستضعفین که اینروزها حملات تندی را علیه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهوری ساماندهی کرده است، در یکی از مطالب خود این چهره نزدیک به روحانی را به قتل تهدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
فروغ فرخزاد که ستاره وحشی آن جا بود، چون اگر به او حمله می کردند، حمله می کرد. اجازه نمی داد کسی به او گستاخی کند و اگر اتفاق می افتاد، فروغ فورا جواب می داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۶    
یکی از دوستداران و طرفداران محمود احمدی نژاد در واکنش به توییت اعتراضی حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور که به نوع سخنرانی احمدی نژاد در اهواز اعتراض کرده بود، نوشت: