یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۵۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 11 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۷    
سال 95 همانند سال های قبل برای دستگاه قضایی، همراه بوده با تشکیل پرونده های بسیاری در مراجع مختلف قضایی. پرونده های حائز اهمیتی در این سال وارد دستگاه قضایی شد،
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
هدف باید اصلاح و بهبود وضع جامعه باشد. اگر هدف، در اختیار گرفتن صندلی باشد ، آن وقت همه چیز از جمله رفتارها عوض می شود جنگ روانی، دروغ و پنهان کاری می آید...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۱    
نخستین رستوران هوایی کشور با حضور معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در دهکده شاندیز به بهره برداری رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
خانه کارگر به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: عصر امروز (جمعه) یک جوان 23 ساله هنگام گرفتن عکس سلفی در حریم راه آهن جان باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۹    
فیلمبرداری فیلم سینمایی اکسیدان به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی مدتی است به پایان رسیده و حسن ایوبی هم اکنون مراحل تدوین آن را پشت سر می گذارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۲    
پیکر خواننده مشهور بریتانیایی که سه ماه پیش درگذشت، اجازه دفن گرفت و در مراسم خصوصی به خاک سپرده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۸:۳۵    
قانون - وزش تندباد عصر جمعه در بسیاری از شهرستان های استان اردبیل خسارت هایی به تابلوهای شهری ، المان های نوروزی زده و موجب شکستن شاخه های درختان نیز شد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۷    
خانواده افراد بیمه شده می توانند در صورت فوت سرپرست خود، کمک هزینه کفن و دفن دریافت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۰:۱۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد گفت: اقتصاد دانش بنیان یک اقتصاد دانش محور است که از طریق آن می توانیم اقتصاد مقاوتی را محقق کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اختصاص 1/5 میلیون دلار برای حمایت از اشتغال روستایی در سال 1396 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۴۱    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد اقتصادی در کشور از جمله دلایل بروز مشکلات را بدهی دولت و شرکت های دولتی به بانک ها دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۷    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر گفت: دومین خودکشی امسال در اهر با مرگ زنی 35 ساله رقم خورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۲    
سایت ویکی لیکس، بخش جدیدی از اسناد محرمانه سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا سیا را با کد مخفی Vault 7 Marble منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۷    
فیلم سینمایی لانتوری ساخته رضا درمیشیان در چهل و هفتمین حضور جهانی خود در چهل و یکمین فستیوال فیلم کلیولند آمریکا به نمایش در خواهد آمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۳    
فیلم دختر در بیست و سومین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم های شرقی ژنو در کشور سوئیس شرکت خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۲    
در پی انفجار یک بمب در بازاری در شمال غرب پاکستان، دست کم 22 تن کشته شده و 70 تن دیگر زخمی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۷    
پلیس همدان اعلام کرد دو هنجارشکن پیاده رو بوعلی که اقدام به خوانندگی غیرمجاز کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس کمیسیون اروپا به دونالد ترامپ هشدار داد، مقابله به مثل خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۰    
همونطور که مشاهده کردید تیم ملی ما موفق شد چین رو شکست بده.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۷    
نخست وزیر عراق در مصاحبه ای با اشاره به نقش مثبت و سازنده ایران در عراق گفت که بیکاری در برخی استان های عراق به دلیل سفر میلیون ها زائر ایرانی، تقریبا به صفر رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۴    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار جوابیه ای خطاب به محمدباقر قالیباف، نسبت به سخنان وی در زمینه پروژه متروی تهران واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۴    
رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که رژیم سعودی از درگیری مستقیم با ایران هراس دارد و به همین دلیل با این کشور در عراق و سوریه روبرو نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۱    
منابع روس اعلام کرده اند که ایران در حال بررسی خرید هواپیماهای سوخو سوپرجت-100 از روسیه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۱    
انفجار به نسبت شدید ناشی از آتش سوزی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 9 واحدی در بلوار رحمانیه منطقه قاسم آباد مشهد که عصر جمعه رخ داد، موجب تخریب بخشی از سا ختمان شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۱    
سریال های نوروزی به دلیل ایام شهادت امام هادی (ع) امشب (جمعه) پخش نمی شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۲    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در انتقاد از مواضع رئیس جمهور کنونی این کشور خطاب به دونالد ترامپ گفت: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۲    
چالش نهنگ آبی نوجوانان روسیه را تشویق به از بین بردن خود می کند؛ از نوامبر سال 2015 تا آوریل سال 2016 میلادی، 130 مورد اقدام به خودکشی در ارتباط با بازی نهنگ آبی ثبت شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۷    
علی القاصی آخرین جزئیات پرونده قاتلان تبر بدست در شیراز را تشریح کرد و گفت: این پرونده در شعبه هم عرض در وقت رسیدگی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۷    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برگزاری اجلاس سران عرب بر مالکیت ایرانی جزایر سه گانه تاکید کرد و گفت که دست درازی به این جزایر تودهنی ملت ایران را به دنبال خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۰    
واکنش علی مطهری به خبر دیدار خصوصی اش با رئیس دولت اصلاحات درباره کاندیداتوری در انتخابات 96
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مرتضوی مکرر به بنده گفت که در زمان وقوع ماجرای کهریزک در مرخصی بوده و در آن نقش نداشته
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۷    
اظهارات آقای محسن رضایی نشان می دهد که او تحت تاثیر القائات شیطانی معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و قادر به تفکیک تحریف صورت گرفته از حقیقت ماجرا نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه روسیه متذکر شد، ادعای آمریکایی ها مبنی بر این که ایران اصلی ترین حامی تروریسم است، به هیچ وجه واقعیت ندارد بلکه این کشور در منطقه با تروریست ها مبارزه می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۳    
مقامات آمریکایی از فروریختن بخشی از پلی بین ایالتی در آتلانتا در پی وقوع آتش سوزی در زیر پل و برخاستن ستونی از دود سیاه از منطقه خبر داده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۸    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بنظر من خود آقای روحانی باید تشخیص بدهد که آیا به وجود این شخص احتیاج دارد یا خیر اگر ایشان احساس کند که لازم نیست لزومی بر این کار وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۳    
شریف با ابداع هایی که در نحوه ی انگشت گذاری و مضراب زنی در نقاط مختلف سیم های تار انجام داده، از این ساز صدایی متفاوت درآورد که بسیاری از کارشناسان معتقدند، زیباترین صدای تولیدشده از ساز تار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۲    
منابع خبری بامداد از حمله معترضان در لندن به احمد عسیری ، مشاور وزیر دفاع عربستان و سخنگوی ائتلاف ریاض علیه یمن خبر داده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۸    
بازیگر نقش نریمان خان در علی البدل گفت: قصه علی البدل وجه سیاسی ندارد و بیشتر با انتخابات ریاست جمهوری شوخی می کند و به جناح خاصی طعنه نمی زند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۸    
داوطلبان آزمون های علوم پزشکی امسال نیز به روال هرساله با استفاده ار تعطیلات نوروزی خود را برای آزمون های مهمی آماده می کنند، ثبت نام برای شرکت در این آزمون ها حدودا از نیمه اردیبهشت 96 آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۲    
زمین لرزه 3 ریشتری در شوشتر خوزستان رخ داد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۳    
نشست وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، چنانکه انتظار می رفت، به پایان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع گفت: سهم چین در همه صنایع در حال افزایش بوده و این افزایش دارای شیب تندی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۱    
سریال علی البدل در حالی در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می شود که در کنار داستان گویی به معرفی چهار روستای گردشگری همدان کمک کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۸    
طی هفت ماه گذشته با بروز مشکلاتی از قبیل ضعف مدیریت اتوبوس های توریستی، ساعات زیاد کار رانندگان و رقابت نامطلوب فعالان این صنعت، 59 نفر جان خود را در تصادفات اتوبو س ها از دست داده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۲    
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین دختر در قم خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۶    
با وجود قول های متعدد مسئولان هوافضای کشور برای پرتاب حداقل یک ماهواره در سال 95، این وعده در سالی که گذشت محقق نشد و ماهواره های دوستی و ناهید 1 به فضا فرستاده نشدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا روز دوشنبه در 21 استان کشور برف و باران می بارد و همین موضوع سبب لغزرندگی جاده ها می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا فضایی منفی علیه ایران در جهان به وجود آورده ، به این ترتیب که آنها می خواهند کشورهای مختلف از همکاری با ایران منصرف شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۸    
بهای نفت این هفته حدود پنج درصد افزایش یافت و بخشی از روند کاهشی اوایل این ماه (بیش از 10 درصد) را جبران کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۲    
جمعی از فعالان حوزه بهداشت و درمان از دبیر شواریعالی بیمه سلامت کشور نسبت به تصمیمات این شورا ابراز نگرانی کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۲    
بنا بر اعلام مسئولان پلیس راه کشور، محور هراز از آمل به تهران از ساعت 14 امروز و فردا به جهت تسهیل در عبور و مرور، یک طرفه خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۶    
آب زاینده رود نیمه شب گذشته به شهر اصفهان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۶    
ترامپ در پیامی تند در توئیتر علیه چهره های حزب جمهوری خواه که به لغو برنامه خدمات درمانی آمریکا رای منفی داده بودند اعتراض کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با دبیر کل سازمان ملل اعلام داشت که به زودی این اقلیم همه پرسی استقلال برگزار خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۶    
برخی منابع اعلام کردند که نخست وزیر لبنان از اردن که نشست سران عرب در آن برگزار شده بود به طور مستقیم به ریاض رفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۸    
نیکی هیلی، نماینده دایم آمریکا در سازمان ملل متحد تاکید کرده است که دولت ترامپ نمی تواند لزوما به مانند دولت اوباما بر موضوع برکناری بشار اسد از ریاست جمهوری سوریه تمرکز کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۴    
سه شهروند ترک تبار در جریان یک درگیری خشونت آمیز در محوطه بیرونی کنسولگری ترکیه در شهر بروکسل مجروح شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۵۸    
من در اولین جلسه پس از انتخابات 92، محضر مقام معظم رهبری عرض کردم که مهمترین مشکل پیش روی دولت یازدهم مذاکرات هسته ای و سیاست نیست، بلکه مسأله اشتغال جوانان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۱:۱۰    
جمعی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در نامه ای از کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر دعوت کردند در راستای تقویت حرکت جمعی و با هدف رسیدن به "لیست واحد" به "کمپین انصراف" بپیوندند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۱:۰۴    
قانون - آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان با گلایه از عملکرد برخی بانک ها اظهار داشت: کار اصلی بانک ها، به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۱۹    
قانون - سفارت آمریکا در کابل تایید کرد که قرارداد شش کارمند این سفارت به دلیل استفاده و یا در اختیار داشتن "مواد ممنوعه" در محل کار لغو شده و این افراد دیگر سمتی در این سفارتخانه ندارند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۱۳    
قانون - سعید جلیلی در کانال شخصی خود نوشت: تمرکز زدایی فقط در یک عرصه خاص نیست. بلکه باید در سایرعرصه ها مثل فرهنگ، اقتصاد و حتی ورزش نیز تلاش کرد تا همه چیز محصور به یک شهر و به طور خاص تهران نشود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۱۰    
قانون - رستم قاسمی، وزیر سابق نفت گفت: دولت نباید از دایره پاسخ گویی خارج شود و روحانی باید در قبال تحقق 110 وعده اقتصادی داده شده، فعالیت خود را تشریح کند. ...