یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۷:۵۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 20 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۹    
بالاخره طی چهار فصل سریال متوجه شدیم که مایکل یکی از باهوش ترین آدم های روی زمین است و حالا این نابغه به داعش پیوسته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۱    
شهری که نه قدمت اصفهان را داشت و نه اصالت شیراز، نه قداست مشهد و نه شهریت تبریز، شهری معمولی بود تقریبا در شمال ایران که تنها مزیتش نزدیکی اش به مقر ایل قاجار در گرگان بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری تندر با چهار نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کردند وسپس در کنار بزرگراه ازحرکت بازایستادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۵    
افزایش قیمت برخی اقلام پر مصرف در ایام نوروز یکی از مهم ترین موضوعات سبد خرید خانوارهای ایرانی بود که یکی از این اقلام پرمصرف که مردم را با چالش روبه رو کرد میوه و تره بار به شمار می رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۸    
کنفرانس خبری حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، ساعت 11 امروز (دوشنبه) با حضور خبرنگاران رسانه های همگانی داخلی و بین المللی برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
اکبر ترکان مشاور صریح روحانی تاکید دارد آواربرداری از آنچه ثمره دولت قبل بود به بیش از 4 سال زمان نیاز دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، از ارسال طرح تعطیلات رسمی کشور با امضای 15 نفر از نمایندگان به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۵:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور از تأیید صلاحیت 90 نفر از مجموع داوطلبان نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۴:۰۷    
مهدی فخیم زاده با اشاره به سختی های ساخت سریال علی البدل بیان کرد که ساخت چنین آثاری با فضاهای فانتزی و پروداکشن سنگین نوعی ریسک محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۳:۰۲    
سلیم معزی از ساخت یک فیلم کوتاه 10 دقیقه ای درباره یک کوچه قدیمی در شمال ایران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۲:۰۲    
محققان کپسولی ساخته اند که بی نیاز از سوزن، دارو را به بدن می رساند. به این ترتیب در آینده واکسن ها بدون سوزن و درد دارو را به بدن منتقل می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۷    
پس از دو دهه تاریخ سازی در فضا، فضاپیمای کاسینی بر اساس یک برنامه ریزی دقیق در 15 سپتامبر (24 شهریور) به زندگی خود پایان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۸    
اگرچه برخی تحقیقات نشان می دهد میان تغییر رنگ موها در دوران میانسالی که اصطلاحا به جوگندمی شدن معروف است با استرس ارتباطی وجود دارد اما واقعیت چیز دیگری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۱:۲۶    
دارنده کرسی پژوهشی گداخت هسته ای با بیان اینکه ابزار، نیروی انسانی و بودجه مهم ترین عوامل رسیدن به پیشرفت در فناوری هسته ای است، گفت: سرعت رشد در این فناوری باید بیشتر از قبل شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۸    
به زودی افراد می توانند با استفاده از چراغ های محل اطرافشان به اینترنت دسترسی یابند. این فناوری که لای فای نامیده می شود اینترنت را به وسیله فرکانس نور منتقل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۱:۰۹    
استفاده از تفاله سیب در ساخت انواع بافت غضروفی و استخوان، تازه ترین جاه طلبی دانشمندان در عرصه توسعه فناوری چاپ سه بعدی به حساب می آید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۸    
کیهان کلهر در جدیدترین سری فعالیت های خود "پردگیان باغ سکوت" را در شهرهای مختلف ایران روی صحنه می برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۹    
کارگردان فیلم "سالاد فصل" گفت: فیلم "خفه گی" در اکران دوم نوروز قرار نخواهد داشت و از همان ابتدا برای اکران پاییز برنامه ریزی کرده بودیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۷    
جرج میلر کارگردان مطرح سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه نسخه پنجم فیلم "مکس دیوانه" را با نام "زمین بایر" آغاز کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۸    
توبی مگوایر بازیگر موفق سه گانه "مرد عنکبوتی" پس از درخشیدن در این نقش مدتی از عرصه سیما فاصله گرفته بود اما این فاصله با بازگشت متفاوت همراه شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به اینکه فرد معتکف شرایط خاصی را رعایت می کند، از اعمال ویژه اعتکاف سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۷    
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان به نام سینمای ایران، این روزها برای پیش تولید تازه ترین اثر خود در سوریه به سر می برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اطلاعیه ای، سیدابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی بابایی را بعنوان 5 نامزد نهایی این جبهه معرفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۳    
اعتیاد، سوختگی شدید و بی خانمانی سهم یک زن از دو بار ازدواج است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 طی روز 28 فروردین ماه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۷    
افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند، باید برای دریافت کارت معافیت، هزینه اعلام شده را تا تاریخ 15 اردیبهشت96 بپردازند، در غیر اینصورت هزینه ها براساس اجرای طرح در سال 96 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۴    
ماموران پلیس مشکین شهر اشیا عتیقه دوره اشکانی را از کیف یک مرد روستایی کشف کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۱    
سردمداران آمریکا اخیرا به بهانه کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه، به یک پایگاه هوایی در این کشور حمله کردند و به خاطر این کار از سوی تروریست های مستقر در سوریه، رژیم سعودی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
مدیر عامل شرکت وینترشل ماریو مهرن، در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های آلمان اذعان کرد، "مجازات اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل بحران اوکراین شرقی باعث آسیب قابل توجهی به تجارت شده و باید به تدریج ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که اروپایی ها از دیدن روند رو به رشد ترکیه، همه پرسی و استقرار احتمالی نظام ریاست جمهوری در این کشور دیوانه شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۱    
سکه تحویل شهریور امسال با نرخ یک میلیون و 301 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی0/54 درصدی را تجربه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۸    
یک منبع نظامی سوری از کشته شدن بیش از 75 عضو جبهه النصره و گروه های وابسته به این جبهه در محله المنشیه در درعا خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۸    
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی در هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده موفق به دستگیری 142 متهم قاچاق کالا و ارز و کشف ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۵    
نفت اوپک که با افزایش ذخایر آمریکا 48 دلاری شده بود، دوباره با افزایش تقاضا در جهان و همچنین تاثیر کاهش تولید این سازمان به 52 دلار افزایش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۵    
وزارت خارجه اردن سفیر جمهوری اسلامی ایران را در اعتراض به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه کشورمان فراخواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
میکائیل صدیقی می گوید: سهمیه بندی بیمه کارگران ساختمانی غیرقانونی است و امیدواریم وعده ها در این زمینه به سرانجام برسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: احتمال اینکه نرخ سود بانکی باز هم کاسته شود بسیار کم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران گفت: سازمانی که واردات گسترده پوشاک را انجام می دهد دارای چنان قدرتی است که می تواند قانون را به نفع خود تفسیر کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۱    
خانه کتاب اعلام کرد: با پایان طرح عیدانه کتاب که از 15 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 در کشور اجرا شد، بالغ بر 11 میلیارد و 732 میلیون و 297 هزار و 947 تومان کتاب به فروش رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۸    
اشرف بروجردی رئیس جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی در اولین دیدار خارجی خود و قبل از برگزاری مراسم معارفه اش، با وزیر فرهنگ اسلواکی در محل این سازمان دیدار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: هلال احمر با توجه به ضرورت ورود آنی در فاز پاسخگویی به حوادث، در دو ماهه اخیر بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۵    
به رغم وعده های مکرر مسئولان از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پرداخت یارانه بیمه خبرنگاران تمامی رسانه ها تا پایان سال 95، در تبعیضی آشکار برخی رسانه ها از این حق خود محروم شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۲    
ابتکار با بیان اینکه دریاچه ارومیه تا احیا راه درازی درپیش دارد و گام های مؤثر در زمینه تثبیت وضعیت آن برداشته ایم، گفت: در دولت یازدهم فضای همکاری بین المللی برای احیای دریاچه را گسترش داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
نایب رئیس اول مجلس گفت: تا این لحظه تصمیمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته ام.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر ضرورت تغییر دولت در انتخابات آینده، گفت: ادامه وضع موجود مطابق میل دشمنان، غرب و اروپا است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۶    
تولیت آستان قدس رضوی فردا در مسجد حوری سخنرانی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا دستور وضع تحریم های جدید علیه ایران و روسیه به خاطر مسئله سوریه را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
شاید که باید کودکی های گمشده را در میان مادرانگی های فراموش شده جست وجو کرد.شاید که مادرانگی های کمیاب امروز نیازمند کودکی های دیروزند؟!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
رسانه های مدعی اصولگرایی از زمانی که مدیریت های کلان کشور از دست شان خارج شده است، اقدام به زیر سوال بردن دستاوردهای کشور می کنند!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۷    
پیکر مرحوم آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم استان قزوین در امامزاده حسین(ع) به خاک سپرده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۸    
کمتر از 40 روز به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور باقی مانده است و برخلاف وضعیت اسف بار دارو در پایان دولت دهم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف 705 تن انواع موادمخدر در سال 95 خبر داد و گفت: میزان کشفیات سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 (620 تن) رشد 14 درصدی داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
رییس اداره سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در سال 95 حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود داشت و به نظر می رسد در بررسی امسال به این عدد اضافه شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۶    
یک سال از درگذشت ثریا حکمت گذشت، بازیگری که خود را جزو فراموش شدگان سینما می دانست و معتقد بود: امثال من در سینما زیاد هستند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۳    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، حمله موشکی آمریکا به سوریه را تجاوزکارانه، خلاف حقوق بین المللی و منشور ملل متحد دانستند و با تاکید بر لزوم تداوم حمایت از مردم سوریه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به نفس، روز به روز توانایی ها و ظرفیت های خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلاءها را جبران کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۷    
مشاهده دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشور در حوزه های مختلف افتخارآفرین بود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۲    
محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تیپ جدید در مقابل الریان قطر به میدان خواهد رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۹    
فارغ بودن از گروه بندی های سیاسی رایج، مورد تأکید قرار گرفته که در واقع بر مرزبندی ایشان با جریان نوپای سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، صراحت دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۳    
با پیوستن پایداری ها به جمنا احتمالا آقای جلیلی دیگر کاندیدا نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۰    
میزان درآمدهای محقق شده دولت در این دوره زمانی نزدیک به 31.6 درصد افزایش را نشان می دهد . رشد درآمدهای دولت در سال گذشته نیز برابر با 9 درصد گزارش شده بود .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، شبکه بانکی کشور در سال جاری بیش از پیش بر بهبود روند اشتغال و افزایش تولید کشور تمرکز و مطابق سال های گذشته برای بهبود شاخص های اقتصاد و تولید داخلی در کشور تلاش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
حادثه هولناک شیمیایی خان شیخون، حادثه ای مشکوک و توطئه ضددولت و ملت سوریه بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بااشاره به پیش بینی بارش های رگباری در برخی مناطق کشور از کاهش دما از روز دوشنبه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه ای تاکید کرد، تغییر رژیم در سوریه یکی از اولویت های دولت ترامپ در این کشور جنگ زده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
بر اساس پیگیری های کمیسیون عمران شورا تعطیلی این خط به دلیل بهسازی خط 5 به طول 90 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت بوده است .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
دادستان ورامین می گوید اولیاء دم ستایش قریشی دختربچه 6 ساله که فروردین سال 95 توسط یک نوجوان 17 ساله به قتل رسید، تصمیم گرفته اند برای نپرداختن تفاضل دیه، حکم قصاص را معلق کنند تا حکم اعدام اجرا شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
در واقع چون اقدامات لازم در زمان مناسبش انجام نگرفت حکومت اسد به اقدامات خود ادامه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۸    
از ورود کالاهای مشابه تولید داخل مانند پوشاک، کیف، کفش، میوه، خشکبار و اقلامی از این قبیل به صورت ملوانی و گذرمرزی ممانعت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
بهمن کیارستمی فرزند ارشد عباس کیارستمی ماجرای کنده شدن نهال از سر مزار این فیلمساز بزرگ کشور تکذیب کرد و گفت که از اساس چنین ماجرایی صحت نداشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۹    
منابع آگاه با بیان اینکه ابوحفصه از یکی از خونریزترین اعضای داعش است افزودند او در سمت های مختلف نظامی، اداری و شرعی در داعش فعالیت داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۳    
بحران مدیریت پسماند در گیلان به نقطه ای رسیده است که مسئولان دست به دامن هر پروژه ای برای حل آن می شوند. برای آن ها دیگر تفاوتی ندارد که این پروژه خود یک طرح ضدمحیط زیستی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۱    
بحث رویکرد صداوسیما در چند سال گذشته بارها از سوی رسانه های گوناگون به عنوان جناحی مطرح شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با سپهبد علی ایوب، حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه را تلاش کاخ سفید برای روحیه دادن به تروریست ها دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۲    
هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی در پی توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این حوزه و نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال ، نامه ای به ایشان نوشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امری فراقوه ای است، گفت: همه دستگاه ها به نوعی در این مسیر کوتاهی هایی دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۸    
تا سال 90 می بایست یارانه پسماند قطع می شده بنابراین افزایش بهای 18 درصدی در جهت تامین هزینه ها می باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۳    
امروز یکشنبه رگبار باران، گاهی با رعدو برق و احتمال صاعقه و وزش باد شدید در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی و اردبیل قابل پیش بینی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۷    
در خبری دیگر از عراق؛ گروه بازهای صحرا در الانبار از ناکام ماندن حمله گروه تکفیری صهیونیستی داعش به گذرگاه مرزی الولید در استان الانبار خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۴    
ما در رسانه ها به طور دائم افکار متضاد می بینیم که این مردم را گیج می کند. باید به آموزش های دینی و سنت خودمان برگردیم که این کار به صلاح مملکت خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲    
وزارت خارجه روسیه می گوید لغو سفر وزیر خارجه انگلیس به مسکو بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که لندن فهم درستی از حل بحران سوریه ندارد و فاقد استقلال رای در سیاست خارجی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۹    
وزیر خارجه لوکزامبورگ در سخنانی اعلام کرد که برنامه ای برای استقرار نیروهای ناتو در سوریه وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۹    
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که برلین در حملات احتمالی هوایی به سوریه به هیچ وجه شرکت نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
عقیده ام این است که رجل سیاسی قبل از هر چیز باید صاحب تفکر سیاسی باشد و قدرت نظریه پردازی در این حوزه را داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۷    
این هواپیما که دارای مجوز فروش از اوفک (OFAC) دفتر دارایی های خارجی خزانه داری کل آمریکا است، تا یک ماه آینده وارد ناوگان هوایی ایران ایر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۷    
شکایت دادستان کل کشور علیه رییس جمهور سابق و یکی از معاونین او به دلیل تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری می بایست دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ 05/12/1396 باشند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از مشخص شدن 5 نامزد اصلی این جبهه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
نمونه ها و مصادیق بسیاری وجود دارند که می توان با استناد بر آن ها نشان داد که بسیاری از جوسازی های اقتصادی علیه روحانی چندان منصفانه نیست
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۴    
علی اکبرجوانفکر از نزدیکان رسانه ای محمود احمدی نژاد از اینکه رسانه های کشور به اظهارات بی محتوای احمدی نژاد توجهی نکرده اند عصبانی شده و در مطلبی به رسانه های مختلف حمله کرده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل راه آهن اعلام کرده که در هشت سال آینده حجم ترانزیت عبوری از ایران از مرز 100 میلیون تن خواهد گذشت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۸    
کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کنترل نامحسوس محل های تردد متهمان و مخفیگاه های آنها سرانجام موفق به دستگیری هر سه نفر آنها شدند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۹    
وزرای خارجه روسیه و آلمان در گفت وگوی تلفنی درباره حمله اخیر واشنگتن علیه پایگاه هوایی سوریه تبادل نظر و گفت وگو کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۶    
امید نعمتی، خواننده گروه پالت در برنامه دورهمی اعلام کرد به خاطر عشق اش به مارادونا دوست دارد اسم فرزندش را دیه گو بگذارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
سال ها نتایج نظرسنجی های صداوسیما به صورت رسمی اعلام نمی شد و در اختیار رسانه ها قرار نمی گرفت؛ اقدامی که بارها مورد انتقاد اهالی رسانه هم قرار گرفته بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
تور کنسرت های ناگفته با آهنگسازی حافظ ناظری و همراهی استاد شهرام ناظری، اجراهای بهاری خود را در نقاط مختلف کشور از سر می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
فیلم درست شبیه پسر من اولین فیلم ایتالیایی در 50 سال اخیر خواهد بود که بخشی از آن در خاک ایران مقابل دوربین می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۳    
سید مصطفی میرسلیم تا پایان انتخابات در صحنه حضور دارد و این موضوع در روزهای آینده اثبات خواهد شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۳    
هوشمند سازی کارت های پایان خدمت موجب شده تا ضریب امنیت کارت ها افزایش و جعل آنها امکان پذیر نباشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۳    
اخبار مبنی بر کاندیدا شدن مستقل ابراهیم رییسی و نیز گمانه زنی ها از اعلام حمایت مصباح یزدی از او می تواند دلایل محکم تری برای مصادره کاندیدای جدید جناح راست توسط جریانی حامی افکار علامه مصباح باشد
  • ۱