یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 28 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
مقام معظم رهبری، روسای قوا و تمام کارگزاران نظام معتقدند سلامت رکن مهم توسعه کشور خواهد بود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۴    
، محور قدیم قزوین - رشت (تونل شیرین سو) از ساعت 8 الی 17 از مورخ 26 فروردین الی چهار اردیبهشت ماه، به علت عملیات راه سازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
وزیر بهداشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر توجه به اخلاق، گفت: پس از دهه ها تجربه مملکت داری، دیگر می دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی طی سخنانی عنوان کرد رقیب فرد خاصی در انتخابات نیست و رقیب وی بیکاری، ناکارآمدی، فقر و حجم بالای کارهای انجام نشده در کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۳    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی زمان معرفی نامزد نهایی را به روزهای آخر تبلیغات ریاست جمهوری موکول کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
ضا کیانیان در اختتامیه جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که دیشب برگزار شد اظهار کرد: همیشه تلاش کرده ام برای تشویق مردم کار نکنم و کار کرده ام تا خودم از خودم راضی باشم چرا که اگر کسی از کار خود راضی باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۶    
روسیه قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن اتباع ایران و 17 کشور دیگر اجازه می یابند بدون کسب روادید ، هشت روز به منطقه خاور دور روسیه سفر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۱    
یکی از مشکلات همیشگی دوچرخه ها زنجیرهای آنهاست که در بسیاری از موارد با خطر پاره شدن یا در رفتن مواجه هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۴:۰۱    
یکی از موسسان شرکت اپل پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری مطرح کرده است بر اساس این پیش بینی ها زندگی شهری در بیابانها امکانپذیر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۳:۰۱    
نصب استخر در حیاط یا فضای باز خانه ها از قدیم الایام کاری هزینه بر، دشوار و چه بسا غیرممکن بوده، اما با پیشرفت فناوری این کار هم ساده تر و کم هزینه تر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۴    
فروش گجت های مخصوص تقلب در امتحانات منجر به اعتراض مقامات آموزشی در انگلیس شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۴۷    
58 سال آینده کمپانی هایی مانند اپل، گوگل و فیس بوک بزرگ تر از حالا خواهند شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۳۳    
محققان ایرانی در یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با فناوری نانو، پاک کننده موتور خودرو را به تولید برسانند که این نانو امولسیون به صورت روغن در آب است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۱    
مدیر عامل اسنپ شرکت طراح این برنامه گفته است که این برنامه فقط برای پولدارهاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۶    
در سال 1986 شرکت IBM که در زمینه فناوری های رایانه ای فعالیت می کرد اولین چیپ حافظه جهان با ظرفیت یک مگابیت را به جهان عرضه کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۸    
محققان دانشگاه شهید بهشتی با همکاری سازمان فضایی ایران شبیه ساز فضا را عرضه کردند که این سامانه قادر به شبیه سازی فضای خارجی بوده و تجربه پرواز فضایی را برای کاربر فراهم می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۱    
اول اردیبهشت ماه نتایج بررسی های هیات نظارت انتخابات شوراها به فرمانداری تهران ارسال می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۳    
عده ای که می کوشند شکل سفارشی بودن به همکاری من و پرستویی بدهند آب در هاون می کوبند، درست مثل آن دسته که فریادِ وابیت المالا برداشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۱    
باشگاه پرسپولیس با توجه به کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ ایران، طبق قوانین مجاز به نصب یک ستاره بالای لوگوی خود شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۲    
نرم افزارغربالگری 13 میلیون دانش آموز در حال نهایی شدن است تا بتوانیم دانش آموزان را رصد و درصورت مداخله مددکاری اجتماعی و آموزش های انفرادی انجام شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۳    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تاکید کرد که نباید نمایندگان مردم در شورای شهر دچار خودسانسوری و مماشات شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
حمید فرخ نژاد در روز تولدش نوشت: حافظه مون داره پُر میشه از اسم های عزیزانی که از دست شون دادیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
پلیس لندن از مجروح شدن 12 نفر در حمله اسیدی به یک باشگاه شبانه در این شهر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۱    
مسئولان در حالی بارها علت تورم بالای 40 درصدی در دولت دهم را تزریق پول پرقدرت بانک مرکزی به مسکن مهر اعلام می کنند که قرار است همین بانک 2.4 هزار میلیارد تومان به مسکن اجتماعی اختصاص دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۱    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از پیشنهاد واگذاری حدود 20 کیلومتر خط 5 مترو به شهرداری کرج خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۱    
میوه ها و سبزیجات حاوی پتاسیم به کاهش فشارخون کمک می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۱    
بازپرس ویژه فرودگاه مشهد گفت: با عملیات صورت گرفته، 57 بسته هروئین از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد در فرودگاه هاشمی نژاد کشف شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۸    
اندیشکده واشنگتن با طرح یک ادعای جدید مبنی بر حمایت هواپیمایی ماهان از سپاه قدس در جابه جایی سلاح و نیرو به سوریه، خواستار تحریم این ایرلاین ایرانی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
در طرح مشترک مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان انرژی اتمی ایران، درمان بیماران سرطان پروستات با لوتیشیوم PSMA جهت درمان متاستازهای نواحی مختلف بدن انجام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افزایش 1000 تا 6900 تومانی مواجه بود، قیمت دلار هم به 3754 تومان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
مقامات امنیتی روسیه از بازداشت یکی از مظنونان طراحی حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
اگر یک بار دیگر برنامه تفرقه انگیزی اجرا کنند، برای همیشه حمایت خود را از آن ها بر می دارم
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
گروه تروریستی داعش طرح جدیدی را در پیش گرفته است که بر اساس آن، در خطرناک ترین مقرهایش در غرب موصل از زنان به عنوان سپر دفاعی در کنار تک تیراندازهای داعش استفاده می کند تا مانع از پیشروی نیروهای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از رجب طیب اردوغان خواست تا بعد از پیروزی دشوارش در همه پرسی اصلاحات قانون اساسی ترکیه درصدد برقراری "گفت وگوی محترمانه" در داخل این کشور باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: هرگونه فهرست اسامی یا آمار ازداوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را قویاً تکذیب می کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه دوشنبه شب طی سخنانی اعلام کرد که بحث و جدل درباره تغییرات و اصلاح قانون ساسی ترکیه با رای مثبت مردم و بله آنها در همه پرسی پایان پیدا کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۳    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) بامداد دوشنبه در واکنش به انفجار تروریستی روز شنبه منطقه الراشدین حلب، خواستار حمایت جدی جامعه جهانی از کودکان سوری شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۰    
مردم ترکیه در همه پرسی اصلاح 18 ماده قانون اساسی برای گذر از نظام پارلمانی به نظام ریاستی به تغییرات مهمی رای مثبت دادند که آثار آن بعد از سال 2019 و از زمان رسمیت یافتن و اجرای کامل این تغییرات ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۷    
رابرت تیلور از پیشگامان عرصه اینترنت در سن 85 سالگی درگذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه شورای صنفی نمایش توضیح داد و اسامی اکران فیلم های اکران دوم عید را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
در جلسه هیات دولت ترکیه که عصر امروز(دوشنبه) به وقت محلی برگزار می شود، احتمال تصویب تمدید وضعیت فوق العاده وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
مردی که قصد داشت 37 گوشی موبایل آیفون را از دبی به شیراز قاچاق کند در فرودگاه دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۰    
مامور نیروی انتظامی کلانتری 18 آبادان هنگام تعقیب سارق سابقه دار به رودخانه بهمن شیر سقوط کرد و غرق شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۰    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در پاکسازی تمام اماکنی که تروریست های تکفیری در حملات اخیرشان به حومه شمالی حماه اشغال کردند و هلاکت یک سرکرده باند تکفیری جیش الاسلام در حومه دمشق خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه 34 نفر در روز شنبه پیدا شدند، گفت: تا دیروز عصر مجموعاً آخرین اطلاعات یافتن 34 نفر است که 8 نفر هنوز مفقود هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۴    
قانون - محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز در تماسی تلفنی با مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، رای مثبت مردم این کشور به تغییر قانون اساسی را تبریک گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۸    
با افزایش تنش های ژئوپلتیکی در منطقه در پی بمباران مواضع داعش در افغانستان توسط آمریکا بوسیله یکی از بزرگترین بمب های غیر هسته ای جهان، ارزش شاخص بازارهای سهام آسیایی کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۵    
بازار نفت که در کوتاه مدت دچار مازاد عرضه است، در سال های آینده دچار کمبود عرضه خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۶    
در این بازرسی مشخص شد 60 کیلو گرم تریاک زیر کمپرسی این تریلر به طور ماهرانه جاسازی شده که ماموران توانستند آن را کشف و ضبط کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
متاسفانه با آنکه تعدادی از افراد کشور ما به گروهک های تروریستی پیوسته اند، اما دولت آذربایجان با جدیت با آنها برخورد می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در تمرین امروز دچار آسیب دیدگی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۸    
در نواحی کوهستانی و مستعد آذربایجان شرقی احتمال بارش تگرگ وجود دارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۸    
رهبر کره شمالی ضمن محکوم کردن حملات موشکی آمریکا به سوریه، با ارسال پیامی روز استقلال سوریه را به "بشار اسد" تبریک گفت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۲    
دو ساعت گفتگو با رئیس جمهور ترکمنستان نشانه عزم رئیس جمهور ترکمنستان بر گسترش روابط می باشد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۶    
داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته که علاقمند به انتخاب رشته های دانشگاه های آزاد اسلامی هستند باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنن
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۲    
قیمت جوجه یکروزه تا ده روز آینده به شرایط عادی بازمی گردد چرا که بیش از 50 درصد جوجه ریزی برای ماه رمضان صورت گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۲    
164 میلیارد یارانه خرید کتاب به سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اختصاص یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۴    
داور دیدار تیم های بارسلونای اسپانیا و یوونتوس ایتالیا مشخص شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۴    
به گفته سرپرست سازمان والیبال ساحلی ، یک مربی 43 ساله برزیلی به منظور هدایت تیم ملی والیبال ساحلی ایران به زودی به ایران سفر می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۱    
قیمت واحدهای مسکن مهر از سال گذشته نهایی شده که پیمانکاران این موضوع را پذیرفته اند و بر طبق آن موظف به تکمیل واحدها هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۸    
تا پایان مهلت تعیین شده 5 روز اول برای اعلام نظر درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هیچ گونه اظهارنظری در این باره نخواهیم کرد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۳    
سرکردگان تروریستی داعش که در رقه حضور دارند با بازگشت عناصر عراقی این گروه که از موصل به سمت سوریه گریخته بودند، مخالفت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۳    
این ها دلشان نمی خواهد من رییس جمهور باشم. اعتراض می کنند. بسیار خوب، ما به آنها توصیه می کنیم رای مردم را بپذیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۳    
اصول گرایان برای شکست دادن روحانی با چندین نامزد وارد انتخابات شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
روابط عمومی دفتر حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری طی اطلاعیه ای اعلام کرد که وی هیچکونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۹    
اگر خدای ناکرده فرد یا افرادی از مجموعه معرفی شده در گذشته عملکرد شفاف و بی شائبه ای نداشته باشد یا در صورت انتخاب در آینده انحرافی اقتصادی یا سیاسی پیدا کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: چند سالی است که قوه قضاییه به شدت مواجه با هجمه های دشمن و متاسفانه برخی افراد در داخل است.آنچه باعث تاسف است، همنوایی بعضی افراد در داخل با این قبیل حملات دشمن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
شناسایی 75 هزار ویلای غیرمجاز در مازندران بیانگر اتفاق تلخی است که خبر از غرق شدن شالیزارها و باغ های مازندران در امواج سهمگین ویلاسازی غیرمجاز و غفلت و ناکارآمدی مسئولان دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۱    
پس از پیگیری های بسیار و نا امید شدن از روند پاسخ گویی مسئولین برای رسوایی و تعیین تکلیف سپرده گذاران کلان یک موسسه مالی واعتباری و رساندن صدایم به دولت ،کاندید ریاست جمهوری شدم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۲    
بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی ایران، شمار اجساد جان باختگان تحویل شده سیل اخیر به پزشکی قانونی به 39 تن رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۹    
مبانی جمهوری اسلامی شاید بهتر از همه جا در اصل یکصد و هفتاد و هفتم جمع شده باشد که وجوه غیرقابل تغییر قانون اساسی را روشن می سازد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۳    
طرح جلوگیری از عرضه لوازم یدکی تقلبی و قاچاق از پارسال به صورت آزمایشی آغاز و تاکنون یک میلیون برچسب نیز بر روی بسته بندی قطعات یدکی الصاق شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۲    
برخی از منابع گفته اند که احمدی نژاد یک پلن برای رد صلاحیت احتمالی خود آماده کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۷    
اقدام هیات عالی انتخابات در پذیرش برگ رای هایی که مهر رسمی بر رویشان وجود نداشت، موجب خشم احزاب اپوزیسیون ترکیه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۹    
پیشتر کرزای با انتقاد از پرتاب "مادر بمب ها" توسط آمریکا، آن را "بمب اتم" خوانده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۹    
در همه پرسی قانون اساسی ترکیه نتایج بصورت آنلاین بر روی سایت قرار می گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۵    
قانون - یک اقتصاددان با بیان اینکه دولت یازدهم در افشای کیفیت میراثی که تحویل گرفت، نجابت به خرج داد ،گفت: روند کاهش درآمد خانوارها از سال 1386 آغاز شد و اگر نرخ رشد 5 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۳    
کشورهای اسلامی در کنفرانس 2008 ریاض روزهای جمعه و شنبه را به عنوان تعطیلات رسمی خود انتخاب کردند این درحالی است که در کشور ما روزهای 5 شنبه و جمعه جزو تعطیلات آخر هفته محسوب می شوند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۴    
این ناو جنگی برای ادامه مسیر خود به سمت دریای اژه با همراهی گارد ساحلی ترکیه در حرکت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۵    
در نامه ای که کدخدایی مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری به ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی نوشته، آمده است که بانک مرکزی اقدامات لازم را جهت حل مشکلات سپرده گذاران کاسپین انجام دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۲    
اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار و هر سه سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۲    
برنامه ریزی صحیحی طراحی شده که با توجه به تقاضای بازار و وضعیت استاندارد تولید محصولات مدیریت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
روحانی در حاشیه جلسه ای رسمی، با قاطعیت اعلام کرده که دولت او، دولتی فراجناحی است و سهم خواهی جریانات سیاسی جایی در کابینه او ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۳    
اعمال محدودیت و اجرای صحیح آن توسط پرسنل پلیس راه آزاد راه تهران- قم تا پایان مراسم انجام خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
کنگره هایی که ما داشتیم نشان می دهد که به سوی وحدت صفوف در برابر دشمنان مشترک حرکت می کنیم و از برنامه هایی که سبب اختلاف و جنگ های داخلی میان مسلمین می گردد، بیزاریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
ناگهان اما فضا چرخید؛ جلیلی هم این را حس کرد. رفقای او در ستاد البته بیشتر این را حس کردند به حسشان هم توجهی ویژه نشان دادند . آن ها رفتند ! به همین سادگی .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
جانشین فرمانده کل ارتش افزود: امروز آمادگی ارتش بیشتر از هر زمان دیگری است و ارتش آماده پاسخگویی به هر تهدیدی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۳    
محمود احمدی نژاد اعتقادی به رد صلاحیت ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
پیکر این هنرمند از کرمانشاه به سمت روستای سیمینه تشییع شده است تا در جوار پدربزرگ خود به خاک سپرده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
درصورت رد صلاحیت بقایی، احمدی نژاد بعنوان جایگزین او خواهد آمد، چرا که بارها گفته؛ بقایی فردی پاک و بی گناه است کما اینکه در اسفند ماه هم و در فروردین هم برای دوبار این را گفته بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
اگر انقلاب اسلامی و امنیت کشور خون می خواهد امروز این مستضعفان خون می دهند. بنابراین سعی کرده ایم تا جایی که در توان داریم با کم و کاستی در قبال این قشر ارزشمند انجام وظیفه کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
هر چه ولتاژ خطوط فشار قوی بالاتر باشد، میدان مغناطیسی قوی تری ایجاد می کند و آثار سوء بیشتری بر سلامت افرادی که تحت تأثیر خطوط مذکور قرار دارند، بر جای می گذارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار شده آب رهاسازی شده از سد امیرکبیر به رودخانه کرج، شاه چای و دشت تهران- کرج و ری سرازیر شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، جزئیات بودجه 96 این وزارتخانه را اعلام کرد و در عین حال درباره اقدامات انجام شده برای تعیین تعرفه های پزشکی سال 96 گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
قابلیت مکالمه صوتی تلگرام که از بستر اینترنت استفاده می کند با استفاده از مصرف حجم پایین اینترنت، کیفیت بالای تماس و امنیت رمز نگاری شده یک رقیب جدی برای مکالمه از طریق اپراتورهای موبایل در کشور ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
بدون شک مناسبات بین المللی و منطقه ای، عرصه امتیاز دادن و امتیاز گرفتن است و آن نظامی که تنها به دنبال امتیازگیری هایی بدون نرمش قهرمانانه باشد، بازی را خواهد باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
وزیر نفت از تمدید توافق اوپک برای کاهش تولید نفت خبر داد و گفت: علائمی که از اوپک دریافت می کنیم این است که همگی اراده شان بر این است که وضعیت بازار را همچنان با ثبات نگه دارند و به احتمال خیلی زیاد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۲    
بر این اساس دولت عربستان سعودی دستور داده تا مقدمات سفر پادشاه این کشور به مسکو در امسال انجام پذیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۹    
شمار جانباختگان سیل استان های آذربایجان شرقی و کردستان، با اضافه شدن 3 جسد در آذرشهر، به 39 نفر رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۳    
فتاحی از انهدام یک کارگاه تولید مشروبات الکلی و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد.
  • ۱