دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۲:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 9 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۷    
شهرداری تعداد موش های تهران را یک و نیم تا دو میلیون، متخصصان تعداد آن را بیش از 20 میلیون و برخی دیگر نیز تعداد موش ها را بیش از 50 میلیون اعلام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: منابع دولت برای تجهیز سالانه امکانات دستگاه های امدادی کافی نیست و اعتبارات مصوب نیز به طور کامل تخصیص نمی یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۸    
آدونیس مشهورترین شاعر عرب زبان در قید حیات، جایزه یک عمر دستاورد ادبی مرکز پن آمریکا را می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۸    
کریستین کافمن بازیگر برنده گلن گلوب فیلم هایی مانند شهر بی ترحم و تاراس بولبا در سن 72 سالگی درگذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۲    
افراشته شدن پرچم اقلیم کردستان عراق در کرکوک ، اعتراض هایی را در پی داشت که مهمترین آنها به اعتراض ترکمن ها بر می گردد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از 24100مجوز پرواز داخلی و خارجی توسط دفتر نظارت سازمان تا هشتم فروردین ماه خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۲    
رئیس اتاق اصناف اعلام کرد که بازار محصولات مختلف در ایام نوروز متعادل و مناسب بوده است اما در برخی موارد مانند گوشت مرغ که با افزایش قیمت مواجه بودیم، با گرانفروشان برخورد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۶    
عکس کلودیا کاردیناله بازیگر معروف و قدیمی سینمای ایتالیا به عنوان پوستر هفتادمین دوره فستیوال بین المللی کن انتخاب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۳    
رضا فیاضی به عنوان یکی از تاثیرگذاران بر حوزه کودک و نوجوان در سال های دهه 60 و 70 محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۰    
آدونیس، شاعر سرشناس اهل سوریه جایزه 50 هزار دلاری یک عمر دستاورد انجمن قلم آمریکا را برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۰    
همایون اسعدیان توضیح داد: این اتفاق که برای خود من بسیار تاثیرگذار بود، حمایت و همراهی هر شش سازنده فیلم های در حال اکران، از آثار یکدیگر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۲    
طبق اعلام قبلی، نام کریسیتانو رونالدو عصر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی و با حضور این بازیکن و مسئولان مربوطه روی تابلوی فرودگاه مادیرا نقش بست و به نام این فوتبالیست سرشناس تغییر نام داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۹    
قانون - پادشاه عربستان و رئیس جمهور مصر در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در اردن با یکدیگر دیدار کردند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۸    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش تلفات ترافیکی در نوروز امسال گفت: علی رغم کاهش تلفات، هر 71 دقیقه یک نفر در جاده های کشور جان خود را بر اثر تصادفات از دست می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۴    
قانون - 9 باب مغازه و 7 منزل مسکونی در روستای زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم شهرستان شفت طعمه حریق شد و بدون وجود امکانات آتش سوزی در حریق سوخت. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۱    
علیرضا مقدید، اسکی باز صحرانوردی ایران که در اسفند ماه از رقابت های اسکی در فنلاند همراه با تیم ملی به کشور بازنگشته بود صبح امروز به تهران برگشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
غلامحسین سلطان محمدی گفت: برای ایام عید با کمبودی در زمینه گل و گیاه روبرو نبوده ایم و انواع گل ها در اشکال و رنگ های مختلف، گل های شاخه بریده و گلدان های آپارتمانی در بازار موجود است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته قندی ها به رشد به خود ادامه داده اند و نمادهای در این گروه با صف خرید مواجه شدند همچنین بیشتر نمادهای گروه خودرو امروز شرایطی کاهشی را تجربه کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۲    
تیم اقتصادی دونالد ترامپ به منظور دسترسی بیشتر به بازار مکزیک و کانادا، مذاکرات مجدد پیمان نفتا را کلید زده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۹    
توزیع میوه برای بازار شب عید تا 29 اسفند انجام شد و قیمت ها تا آن زمان تغییر زیادی نکرد اما پس از آن سردخانه ها و حمل و نقل تعطیل شد و این کمبودها باعث افزایش قیمت در میدان میوه و تره بار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۶    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش 3 هزار و 219 تن کاغذ سیگار به صورت رول، به شکل دفترچه و لوله از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۳    
همسر مدافع تیم ملی فوتبال چین در نامه ای سرگشاده به فدراسیون فوتبال این کشور و همچنین باشگاه گوانژو خواستار اخراج شوهرش از این تیم ها شد. در این نامه علت این درخواست...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۲    
بدنبال سانسور عکسی از آیت الله طالقانی در حین سیگار کشیدن در یکی از روزنامه های کشور ، دو تن از فرزندان ایشان در این رابطه اظهار نظر کردند. این اتفاق سال گذشته رخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۲    
مقام های آمریکا معاون مدیر عامل یکی از بزرگ ترین بانک های دولتی ترکیه را به اتهام همکاری برای دور زدن تحریم ها علیه ایران، بازداشت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۳    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛ روز جمعه سامانه بارشی وارد کشور شود که برای بیشتر مناطق در روزهای شنبه و یکشنبه بارندگی به همراه خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۰    
تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل لیزر انداختن تماشاگرانش به بازیکنان حریف و داور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت 51 هزار یورو جریمه محکوم شد. همچنین احتمال محرومیت این تیم وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۳    
قانون - جانشین فرمانده ناجا گفت: سازمان هواشناسی بهترین زمان بازگشت از سفر های نوروزی را روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی کرده است که ما هم توصیه می کنیم مردم همین 2 روز را برای بازگشت خود انتخاب کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۳    
مدافع جنجالی پرسپولیس با عصبانیت دفتر باشگاه را ترک کرد، نزدیکان این بازیکن معتقدند او به زودی از این تیم جدا خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۵    
حضور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در خیابان های دمشق پس از انفجارهای متعدد در پایتخت سوریه، توجه رسانه های بین المللی را به خود جلب کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۲    
قانون - یک هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط هوایی پرو، چند لحظه پس از فرود دچار آتش سوزی مهیبی شد، با این حال مسافران توانستند به سرعت هواپیما را ترک کرده و جز چند مورد جراحت جزئی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
ملی پوشان تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم بازگشتند تا آماده برگزاری دیدار مقابل صنعت نفت آبادان شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۷    
تیم فوتبال برزیل به عنوان دومین تیم قطعی حاضر در مسابقات جام جهاتی روسیه لقب گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۵    
خودروی جاسم کرار هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز در آتش سوخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۲    
دو بازی، دو گل و شش امتیاز. این ارمغان مهدی طارمی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در سال 96 است، سالی که برای پسر بوشهری فوتبال ایران به صورت شگفت انگیز آغاز شده لست.