دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۱۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 29 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
رئیسی (56 ساله) که روحانی است و نزدیکی اش به (آیت الله) علی خامنه ای رهبر معظم ایران شناخته شده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۳    
زلزله ای به بزرگی 3/8 ریشتر دقایقی پیش کرمان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
پلیس فتا با توجه به دسترسی های موجود با استفاده از نیروهای متخصص در جهت اجرای عدالت گام بر می دارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
با عبور تدریجی امواج این سامانه از روز پنجشنبه از فراز استان، هوا به حالت عادی خود باز خواهد گشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به ادعای مالکیت بنیاد مستضعفان بر کاخ موزه های سعدآباد و نیاوران بیانیه ای منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
در حالی که توقعات کشورهای عضو اوپک برای افزایش بهای نفت پس از آغاز برنامه کاهش تولید برآورده نشده است، این کشورها با تمدید این برنامه برای شش ماه دوم سال جاری میلادی به دنبال تحقق خواست خود هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۵:۰۷    
رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از نصب سیستمهای ثابت اندازه گیری در 20 نقطه از شهر تهران برای رصد تشعشعات الکترومغناطیسی خبر دادو گفت: تاکنون 349 مورد شکایت مردمی از امواج، رسیدگی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۴:۰۳    
تماشای ویدئو کلیپ های سرگرم کننده به یکی از تفریحات مردم در اوقات فراقت تبدیل شده است. اما اگر شما اپلیکیشنی برای این منظور از فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دانلود کرده اید، باید احتیاط کنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۲:۰۱    
ایرلاین دولتی کانادا برای جبران اشتباه خود در فروش همزمان 4 صندلی یک پرواز به 8 نفر، پیشنهاد 10 سال پرواز رایگان به این خانواده 4 نفره داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۱    
رباتیک، گام های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است و بیشتر شرکت ها، ربات ها را به نیروی کار خود افزوده اند. از این رو مدیران آی.تی باید خود را برای تغییراتی که در سازمان ها به وجود می آید، آماده کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۴۷    
مدیرعامل ارتباطات زیرساخت:هدف اولیه این طرح افزایش امنیت و جلوگیری از دسترسی سازمان های جاسوسی نبوده است بلکه هدف اصلی پیشرفت اقتصاد در زمینه ICT بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۲    
محققان موفق شدند با استفاده از واقعیت مجازی بلند کردن اجسام و حس کردن وزن آنها را شبیه سازی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۸    
افرادی که یبوست دارند. افرادی که احتمال وابستگی به کدئین دارند. افرادی که دوره پس از درمان ترک اعتیاد را می گذارنند و افرادی که از داروهای خاص استفاده می کنند که احتمالا این داروها با کدئین تداخل ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۳    
بیشتر گونه های زیستی به منظور دستیابی به غذا یا برای نجات خودشان دست به حمله می زنند و معمولا این کار را بر اساس غریزه انجام می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۵    
نرخ اجاره بها در کلان شهرهایی نظیر تهران در برخی مناطق که تقاضا بالاست میانگین قیمت 25 درصد افزایش پیدا کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۹    
مشاور رئیس مجلس درباره روند پیگیری حقوقی برای دریافت دیه شهدای منا از عربستان، گفت: اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته و مسئولان وزارت خارجه به دنبال طرح دعوا در مجامع بین المللی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۹    
پارلمان ترکیه با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده در این کشور موافقت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۱    
گئورگی مارگولاشویلی رییس جمهوری گرجستان و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه در شهر تفلیس دیدار و در باره راهکارهای گسترش روابط در همه زمینه ها مذاکره کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۱    
پلیس آمریکا اعلام کردقاتل فیسبوکی که تحت پیگرد ماموران پلیس بود، خودکشی کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه بریتانیا بار دیگر دمشق را به دست داشتن در حمله شیمیایی به خان شیخون متهم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
نگاه و منافع متفاوت روسیه و آمریکا به جهان باعث می شود که این دو کشور به یکدیگر نزدیک نشوند و اگر وقایع یک ماه گذشته را زیر ذره بین ببریم، می فهمیم که جنگ سرد صراحتاً آغاز شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۷    
امروز خودروسازهای اصلی کشور شرکای خود را شناخته اند و شرکت هایی همچون پژو، رنو، هوندا رسما فعالیت خود را آغاز کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
بهمن کیارستمی گفت: برایم عجیب است که پرونده پزشکی عباس کیارستمی با پرونده های کهریزک و کوی دانشگاه مقایسه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
نشست موضوعی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر امشب به ریاست نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
ارتش عراق برای کمک به غیرنظامیانی که قصد فرار از غرب موصل را دارند پل موقتی روی رود دجله بنا کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
پیکر کودک 4 ساله ای که در روز 12 فروردین ماه سال جاری در رودخانه قره چای غرق شده بود، ظهر امروز توسط آتش نشانان اراک از آب بیرون کشیده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی از امضای اولیه قرارداد بازطراحی راکتور اراک با چین خبرداد و گفت: امضای نهایی این قرارداد هفته آینده در وین انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۵    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با انتقاد از بدرفتاری هایی که در زمان ثبت نام ریاست جمهوری و همچنین آغاز ثبت نام حج شده است، در این زمینه به برخی حاشیه های پیش آمده پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۲    
مردی 30 ساله در یکی از روستاهای حومه شهرستان "ساری" شب گذشته حین ماهیگیری با جریان برق، دچار سانحه برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۲    
روز دوشنبه، دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه حکمی را امضاء کرد که در نتیجه آن از ماه آگوست 2017، 18 کشور می توانند بدون ارائه ویزا، به شرق روسیه سفر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۹    
تعدادی از زنان ایرانی را در فرودگاه تفلیس به بهانه بازرسی در ملأ عام لخت کرده اند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۹    
دختر 13 ساله که بارها مورد آزار و اذیت دو پسر قرار گرفته است، با حضور در دادگاه کیفری استان تهران به شرح ارتباط تلخش و اغفال از سوی دو پسر جوان پرداخت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۹    
در پی نزدیک شدن دو بمب افکن روس به مرزهای آلاسکا، دو جنگنده اف-22 آمریکا برای رهگیری به آسمان برخاستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش ارائه شده به این کمیسیون درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 1395 گفت که چهارمیلیون و 700 هفتصد هزار نفر از لیست یارانه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
اگر در جایی اکثریت با اقلیت های دینی و مذهبی باشد حضور آنها در شوراها بلامانع است این مطلبی است که هم در روزنامه رسمی کشور اعلام شده و به وزارت کشور هم اعلام شده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۹    
ائتلاف عربستان خبر داد که یک بالگرد متعلق به این کشور در مرکز یمن سقوط کرده و بر اثر آن 12 افسر که 4 تن از آن ها سعودی و 8 افسر دیگر نیز در صف نیروهای ائتلاف بودند، کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۴    
جانلوکا ویالی معتقد است بیانکونری مانند اینترِ مورینیو قهرمان اروپا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۴    
علی اشکانی گفت: هم مسابقات قهرمانی آسیا و هم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برای ما اهمیت بالایی دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۴    
سازمان امنیت و اطلاعات اروپا مدعی شد،ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در شمال سوریه دستگیر شده است.ساعاتی بعد از آن منابع روسی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی داعش را تکذیب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۶    
معاون وزیر ارتباطات از افزایش 35 برابری سرانه مصرف اینترنت در کشور خبر داد و گفت: ظرف چهار سال اخیر سرانه مصرف دیتا از یک کیلوبایت به 35 کیلوبایت رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۷    
محققان دانشگاه مینه سوتا برای بهبود افراد دچار حمله قلبی، وصله جدیدی از بافت این عضو را در چاپگر سه بعدی ساخته اند که به طور کامل توسط بدن جذب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۸    
معاون سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ضعف امنیتی برخی شبکه های اجتماعی سازمان ها امنیت اطلاعات مردم را به مخاطره می اندازد گفت: با راه اندازی سرویس موتوشاپ بستر امنی ایجاد کردیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۲    
رییس قوه قضاییه درباره بازداشت ادمین های کانال های تلگرامی توضیحاتی ارایه کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۳    
استاندار اصفهان گفت: تعداد کاندیداها در 37 روستای استان اصفهان برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا به حد نصاب نرسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۸    
برندسازی از کالاها یا محصولات یک شهر یا کشور سرمایه گردشگری محسوب می شود و این امر برای پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، ضروری تر از هر شهر ایران به نظر می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۱    
پسر ترامپ با اشاره به حمله به فرودگاه نظامی در سوریه و استفاده از نیرومندترین بمب غیر هسته ای ایالات متحده در افغانستان گفت:می دانید پدرم اراده ای قوی دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۵    
دفاع مقدس بزرگترین حماسه مدیریت عالی رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام (ره) و ملت بزرگ ایران و کارکرد مدیریتی مسئولان جمهوری اسلامی ایران در بخش های سیاسی و نظامی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
امروز ارتش و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، امکانات نظامی گسترده ای دارند و به وضعیتی رسیده اند که می توانند در برابر هرگونه تجاوزی ایستادگی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
عصر سه شنبه برخی سایت ها و فضای مجازی در مازندران خبر شهادت حجت الاسلام مرتضوی به عنوان اولین امام جمعه شهید مدافع حرم را منتشر کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
شینگن توافقنامه ای است که در 14 ژوئن 1985 میان پنج کشور از ده کشور ِعضو اتحادیه اروپا امضا شد. البته رسیدن به توافقی میان تمامی اعضای اتحادیه برای حذف کنترل های مرزی غیرممکن بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
تلاش برای حذف چهره ای معصوم و پاک، انقلابی و ارزشی مثل بقایی کمک به دو قطبی کردن انتخابات و ورود مسئولان ویژه و نهادهای خاص در عرصه فعالیت های انتخاباتی، تسهیل در فرآیند تحقق دو قطبی خطرناک است!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۷    
30 تن از عناصر داعش در حملۀ جنگنده های عراقی به شهر البوکمال در شرق سوریه کشته شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۷    
در این دیدارها و مذاکرات در باره توسعه روابط ایران و گرجستان در حوزه های مختلف از جمله تجاری، اقتصادی، بانکی، کشاورزی، تبادل زندانی ها و راهگذر ترانزیتی خلیج فارس- دریای سیاه گفت وگو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۴    
منابع امنیتی می گویند هنوز دلیل سقوط این بالگرد مشخص نیست. منابع امنیتی همچنین اعلام کردند که دو قاضی، هفت افسر پلیس و سه خدمه در این بالگرد بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۳    
صادرات نفت ایران به کره جنوبی به یک رکورد تبدیل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۳    
سکانس های پایانی فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان را تشکیل می دهد؛ فیلمی که تمرکز آن بر تحرکات سازمان مجاهدین خلق در سال 1360 و به طور ویژه بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۰    
برای جلوگیری از سوء استفاده مغرضین و حفظ جایگاه خانه احزاب در کشور، انصراف خود را از رقابت در این دوره اعلام می کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۰    
- اصولگرایان باید دولت سایه را تشکیل دهند و برای سال 1400 فکری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۰    
وب سایت آزمایش آنلاین با هدف تسهیل فرایند آزمایشگاهی و نمونه گیری در فروردین ماه 1396 رونمایی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۰    
فرهنگ ایران تاثیر زیادی در گرجستان دارد و لازم است همکاری های فرهنگی دو کشور نیز بیش از پیش تقویت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۷    
کمیسیون اروپا اعلام کرد هدف از این طرح دو و نیم میلیون یورویی تقویت توانمندی های مرکز نظام ایمنی هسته ای ایران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۱    
برای یافتن دو خودرو و 3 مفقود دیگر نیروهای امدادرسان از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند تا خودروهای مدفون در گل و لای را پیدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۱    
حضور وزیر کشور به منظور پاسخگوی به سوالات نمایندگان به جلسه هفته بعد کمیسیون شوراها موکول شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۳    
ارکینگ های جدید در سه نقطه پرتردد منطقه شامل ابتدای خیابان جیحون، خیابان گلستانی و تقاطع خیابان جیحون و دامپزشکی جانمایی شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شایعه ابتلایش به بیماری حنجره را رد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از باشگاه استقلال برای وضعیت سکوها استعلام گرفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۶    
بارها خبرهایی در فضاهای مجازی و رسانه ای کشورمان، از مشکلاتی که مردم با ایرلاین ها و ایرلاین ها با مردم دارند، شنیده ایم؛ خبرهایی که حکایت از نوعی نگرش یک طرفه مابین شرکت های هواپیمایی و مردم دارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۰    
براساس گزارش وبدا، دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در پایان روز شمار هفته سلامت سال 96 اعلام شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سازمان حسابرسی گزارشی با حجم عظیم اطلاعات را آماده می کند اما شورای شهر در یک جلسه نیمروزی این گزارش را بررسی کرده
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۰    
اگر مستندات قوی مبنی بر احراز نشدن صلاحیت وجود داشته باشد، حتی در صورت صادر شدن یا نشدن حکم، این مستندات می تواند مبنای تصمیم شورای نگهبان قرار گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
جریان سیاسی خاصی در رسانه ملی مخالف دولت عمل می کنند که حسابش از بدنه صداوسیما جداست ، بد نباشد تا رقبای این دولت یک سوزن به خودشان بزنند و یک جوالدوز به رقیب
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
وزیر دفاع ایران 25 آوریل به مسکو می آید و قرار است 26 آوریل در نشست امنیتی که در مسکو برگزار می شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
در روزگاری که مرگ ارزان به دست می آید و زندگی بی ارزش تر از آن است تا برایش عزاداری کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
باشگاه پرسپولیس از پیراهن های این تیم برای جشن قهرمانی رونمایی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۱    
طبق اعلام مدیریتهای حج و زیارت استانها، واجدین شرایط باید برای ثبت نام اولیه تشرف به حج به شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۹    
اکنون بیشتر واردات غیرقانونی پوشاک از طریق کوله بری و ته لنجی صورت می گیرد و تولید داخل را با مشکل روبرو کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
گوگل می گوید این سایت به شرکت ها امکان می دهد تا فهرستی از نیازهای شغلی خود را ارسال کنند و افراد هم می توانند با جستجو در میان این مشاغل کار بعدی خود را پیدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
مایک پنس در دیدار خود در سئول در گفتگو با یک کانال تجاری آمریکایی بیان کرد : ما باید درباره نقص های موجود در روابط تجاری مان روراست باشیم و دولت ترامپ با بازرگانان مختلف بر روی اصلاحات کار خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با اعلام اینکه پرونده های بسیاری در وزارت خارجه در حال رسیدگی است، خاطر نشان کرد: در آینده باید درباره روند پیگیری این پرونده ها پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۳    
میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان به زودی به روسیه سفر می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۷    
برخی از این پروژه ها از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور وبرخی توسط وزرا افتتاح خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۹    
سی ان ان گزارش داد: هشدار سفیر کره شمالی در سازمان ملل در پی اظهارت تند مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا طی دیدارش از سئول بیان شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۶    
مربیان استقلال قصد دارند به دلیل احترام به جان باختگان سیل آذربایجان شرقی و غربی با لباس مشکی روی نیمکت بنشینند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۸    
این مرز نخستین مرزی است که طرح ساماندهی گردشگران ورودی در آن اجرا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگترین نهضت ریلی را در کشور به اجرا گذاشته ایم، گفت: وزارت راه و شهرسازی این آمادگی را دارد تا کل تولیدات ریل کارخانجات داخلی را یکجا خریداری کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۷    
همزمان با سی و پنجمین جشنواره ی جهانی فیلم فجر قرار است بزرگ داشتی سه روزه برای فیلم ساز سرشناس سینمای ایران و جهان، عباس کیارستمی، در خانه ی پدری اش ایران برپا شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۱    
بازیگر فیلم سینمایی جامعه دران خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه در این پروژه حضور دارم و معتقدم باید صبوری کرد و پشتکار داشت تا مسیر برای رسیدن به هدف مناسب هموار شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۵    
مردم به کسانی که تبلیغات زودهنگام دارند اقبال نداشته باشند و به فردی رای دهند که تشنه قدرت نیست و برای کسب رای دست به هر اقدامی از قبیل تبلیغات زودهنگام نمی زند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۹    
در حالی که بار اصلی ایمنی بر دوش سازمان آتش نشانی افتاده، این سازمان بازدیدهایی را جهت شناسایی ساختمان های پرخطر انجام داده به طوری که 17 هزار بازدید در سطح شهر تهران انجام شده که 6 درصد آنها مربوط ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۳    
بهار 1396 برای ایران، بهاری انتخاباتی و پر شور خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۳    
دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: روند تعیین و آموزش ناظران برای شعبات اخذ رای در سراسر کشور آغاز و تا مورخ 15 اردیبهشت پایان می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رهبری سیاسی حزب کارگران کردستان ترکیه (ک.ج.ک) روز سه شنبه با صدور بیانیه ای در واکنش به نتایج همه پرسی ترکیه اعلام کرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: رانندگان به ازای هر ساعت تردد بدون مجوز طرح ترافیک در محدوده طرح، 20 هزار تومان جریمه می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامزد مورد حمایت جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حسن روحانی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۸    
در سال 84، تحلیل گر خبره ای فارق از دسته بندی های سیاسی می گفت که اگر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران گردد، کابینه بی ثباتی خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۳    
به دنبال پیروزی رای "آری" در رفراندوم اخیر ترکیه که به افزایش قدرت های رئیس جمهور این کشور می انجامد، اردوغان اعلام کرد، ترکیه می تواند درخصوص عضویت در اتحادیه اروپا رفراندوم برگزار کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۶    
وزیر امور خارجه گرجستان در آغاز این دیدار از اینکه وزیر امور خارجه کشورمان به گرجستان سفر کرده ابراز خوشحالی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
دست کم هزار تن از معترضان در منطقه بشیکتاش در منطقه اروپایی استانبول به تظاهرات پرداختند و در منطقه آسیایی استانبول نیز نزدیک به دو هزار تن از معترضان به خیابان ها آمدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۴    
یکی از دلایل استقبال خوب از پدیده شهروندخبرنگاری تا حد زیادی به دلیل حوادثی است که چند وقت اخیر در حوزه خبرنگاری پیش آمده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۷    
فرهاد اصلانی بازیگر سینما درباره نقش هنر و به ویژه سینما در ارتباط با جهان گفت: در زمان هایی که خیلی ها دوست داشتند ایران با تمام دنیا قطع ارتباط کند ...
  • ۱