یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 12 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۹    
قانون - در حالی که افزایش تعداد سکوهای حفاری نفتی در آمریکا نشان دهنده افزایش تولید نفت شیل در این کشور است و این به تداوم مازاد عرضه در بازار کمک کرده، قیمت نفت پس از 3 جلسه افزایش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۳    
مقاومت در مقابل ایده های جایگزین امام در مقابل دیوانسالاری غربی از دولت موقت بازرگان آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۳    
مسؤول اورژانس 115 پلدختر گفت: حال 5 مصدوم حادثه سقوط نیسان به دره در پلدختر وخیم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۸    
این دختر 18 ساله با تنگی نفس به بیمارستان شبستر مراجعه کرده بود که واکسن هیدرو کورتیزون که درمان طبیعی تنگی نفس است ، به وی تزریق شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۳    
به گفته شاهدان عینی، راننده کامیونی که روز چهارشنبه در تگزاس با اتوبوس تصادف کرده بود و باعث مرگ 13 نفر شد، در حال ارسال پیامک بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
رئیس سابق اطلاعات عربستان در یک گفت وگوی تلویزیونی مدعی شد رئیس جمهور سابق آمریکا در تعامل با ایران، عربستان را فریب داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۳    
ارتش ترکیه بعد از کودتای نافرجام و به دنبال آن تعدیل بخشی از کادرهایش تضعیف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۹    
این کار نوعی دروغ بزرگ و بزرگ ترین دروغ به فقراست. علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از یک اقدام اشتغال آفرینی کرامت آمیز را کاری ارزشمند خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۲    
رانش زمین در کلمبیا صدهها کشته و مجروح به جا گذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
دو بازیکن استقلال در حاشیه دیدار استقلال و فولاد خوزستان با یکدیگر به شدت درگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۵    
زبگنیو برژینسکی مشاور امنیت ملی دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر، طرحی قابل تامل مقابل رئیس جمهوری آمریکا گذاشته است. طرحی که در برگیرنده تغییری اساسی در استراتژی سیاست خارجی واشنگتن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۶    
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در یک بازی برتر، فولاد را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشته و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند، فاصله امتیازی این تیم با پرسپولیس 9 امتیاز است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۴    
وقتی به سبزه ها در روز سیزده بدر گره می زنیم، در واقع گره های زندگی خود را به طبیعت منتقل می کنیم و از خالق طبیعت می خواهیم که گره زندگی مان را باز کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۲    
اتوبان قم - تهران حدود سه ساعت است که با ترافیک شدیدی روبروست و مسافران نوروزی را گرفتار و خسته کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
با وجود گذشت یک ساعت از پایان مسابقه تیم های صنعت نفت و پرسپولیس، هواداران آبادانی مقابل ورزشگاه تجمع کرده اند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۴    
علی کریمی به شکست پرسپولیس در مقابل صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
تیم فوتبال پرسپولیس سومین شکست فصل خود را در برابر صنعت نفت آبادان تجربه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۹    
محکومیت چند بیلیارد باز حاضر در رقابت های آزاد چین در حالی واکنش های متفاوتی را در پی داشته که به نظر می رسد هیچکدام از کسانی که اظهارنظر می کنند اطلاعی از موضوع ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۸    
گل اول بازی نفت آبادان در بازی مقابل پرسپولیس را بازیکنی به ثمر رساند که در نیم فصل و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برانکو به دنبال جذب این بازیکن بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۲    
مسعود مرادی از حضور در انتخابات شوراهای شهر انصراف داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
به دنبال بالا گرفتن اعتراضات کارگران ساکن گویان، از سرزمین های فرادریایی فرانسه؛ دولت این کشور رسما از ساکنان آن عذرخواهی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۲    
رییس سازمان نظام پزشکی کشور از تدوین بسته خدمتی سلامت اطفال و نوجونان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
عده ای اعتقاد به جمهوری داشتند، برخی مدعی جمهوری خلق بودند و دولت موقت نیز از جمهوری دموکراتیک اسلامی دفاع می کرد اما امام خمینی(ره) نظر به جمهوری اسلامی داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
اجرت المثل بهایی است که به قصد عدم تبرع زن در منزل همسر در ازای اموری از قبیل آشپزی کردن، بزرگ کردن فرزندان و هر کاری که در عرف، زن در خانه انجام می دهد به زن تعلق می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
عزت ضرغامی که این روزها تلاش می کند خود را در میان منتقدان دولت بگنجاند در مطلب جدیدی با زیر سوال بردن اقدامات و اظهارات رییس جمهور نوشته است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
یک فعال حوزه محیط زیست توصیه های زیست محیطی برای گرامیداشت روز طبیعت یا سیزده بدر را مطرح و اظهار کرد: شهروندان ایرانی از رها کردن اضافه مواد غذایی خود در طبیعت خودداری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی اعلام کرد: سه کاخ موزه ی سعدآباد ، نیاوران و گلستان در صورت اعلام روسای آن ها، تعطیل می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سال جاری با دو مساله اساسی مواجه خواهند بود که یکی از آنها ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی و دیگری چالشی است که با تصمیم مجلس شورای اسلامی به وجود آمده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
پیش از دیدار ایران و چین، عادل فردوسی پور گزارشگر بازی که در ترافیک ورزشگاه آزادی مانده بود دست به اقدام عجیبی زد و اتوبان را به سمت ورزشگاه به صورت خلاف جهت حرکت کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین جلسات علنی مجلس در سال 96، لایحه هوای پاک را مورد بررسی قرار می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
به جای متهم کردن بی جا و مغرضانه ایران، برخی کشورهای دوست و نزدیک خود در منطقه را که حمایت های بی دریغ و گسترده آنان از گروه های تروریستی به روشنی آشکار است را موظف به قطع و توقف حمایت های مالی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۴    
کانال رسمی باشگاه پرسپولیس مجوز ناگهانی برای ورود تماشاگران آبادانی جهت تماشای دیدار نفت آبادان و پرسپولیس را نگران کننده دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۸    
آلمان درخواست دولت آمریکا را که خواهان افزایش بودجه دفاعی این کشور و سایر اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی است، رد کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۶    
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش طی نامه ای به محمدرضا عارف، به دلیل نامزدی در انتخابات شوراها، از شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کناره گیری کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۳    
شاهد پدیده ای هستیم که برخی زوجین از یکدیگر طلاق می گیرند اما با هم زندگی می کنند، این مسئله یک بحران جدی و اساس زندگی را مورد تهدید قرار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۷    
سجاد شهباززاده مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل محرومیت استقلال و تراکتورسازی نتوانست راهی این دو تیم شود در گفت و گویی تفصیلی ناگفته های زیادی از دوران بازی خود در ترکیه گفته است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: نباید اعتبارات در جایی دیگر توزیع شود و وقتی به پسماند می رسند، بگویند اعتبار نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۶    
وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی همزمان با لیله الرغائب، در یادداشتی به فضایل این شب و آرزوهای خود برای این شب باارزش اشاره کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
تظاهرکنندگان در پاراگوئه بخشی از ساختمان کنگره این کشور را در میان اعتراض های خشونت آمیز علیه لایحه ای که به رئیس جمهوری اجازه شرکت مجدد در انتخابات را می دهد، به آتش کشیدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
قانون - برخی از فرودگاه ها در دنیا هستند که در سطح بالایی از نظر معیارهای زیبایی و آسایش قرار دارند و جزو بهترین ها به شمار می روند؛ در حالی که برخی دیگر از آن ها وضعیت خوبی ندارند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 1358 با اعلام رسمی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تشکر از آری قاطع ملت ایران به الگوی حکومت جمهوری اسلامی، پیامی صادر فرمودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
در برگشت رئیس جمهوری از گیلان دو وزیر بهداشت و درمان و رفاه ، هم پیمان شدند که اختلاف ها را کنار بگذارند، ماجرای این آشتی را در گزارش زیر بخوانید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۲    
کره شمالی به آمریکا هشدار داد که در صورت توسل به زور با واکنش موثر و شدید پیونگ یانگ که حمله بی امان با سلاحهای هسته ای به این کشور خواهد بود، مواجه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۹    
گروه تروریستی بوکو حرام در دو حمله جداگانه در شمال شرقی نیجریه، 22 زن را ربود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۶    
رهبر جریان صدر در عراق با انتشار وصیت نامه خود، از هواداران این جریان خواست تا هر چه برایش اتفاق می افتد، هرگز اصول جریان صدر را ترک نکنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۶    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه صنعت نفت آبادان صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۷    
عباس عبدالملکی سردبیر پیشین روزنامه خبرورزشی و سردبیر فعلی روزنامه 90 درگذشت.