جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 4 مرداد 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۳    
طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از 25 تا 30 مرداد ماه ادارات، بانکها و مشاغل تعطیل خواهند بود و بازار بزرگ تهران نیز مشمول این تعطیلی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۲    
امروز پنجشنبه 21 مرداد، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، با افزایش نسبت به روز قبل به 26058 تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۰    
آخرین وضعیت قیمت ها در بازار ارز را در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۲    
قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۳    
درآمد فروش شرکت فولاد خوزستان در خرداد ماه امسال 3575.5 میلیارد تومان بوده است که نسبت به اردیبهشت ماه کاهش 9 درصدی داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۰    
قیمت پوند امروز با افزایش 0.7 درصدی به34869 (سی و چهار هزار و هشتصد و شصت و نه ) تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۳:۵۴    
اگر یادتان باشد وقتی که قطع مکرر برق در تهران و چند شهر مختلف بحرانی شد خبر رسید که با تعطیل شدن کارخانه های سیمان و فولاد قرار است مشکل برق بخش خانگی برطرف شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۰:۱۵    
مدیران بنگاه های خودروسازی می گویند به طور میانگین با تولید هر خودرو 30 تا 40 میلیون و در برخی موارد تا 60میلیون تومان زیان می کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی گفت: تمامی مراحل خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انجام شده است و این 2 باشگاه آماده عرضه در بازار و فرابورس هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۱    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار دهک های (1) تا (6) درآمدی را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۲    
با افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی به 100 میلیون تومان، سوالاتی از سوی متقاضیان این تسهیلات در خصوص نحوه اقدام برای دریافت آن ایجاد شده که بانک مسکن درباره آن توضیح داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۰    
روز سوم المپیک توکیو 2020، یک روز تاریخی برای ورزش فیلیپین بود و هیدیلین دیاز رکورد زد و اولین مدال طلای المپیک تاریخ فیلیپین را کسب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۴    
خیلی طول نکشید تا پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی، چری تصاویر رسمی QQ Ice Cream را منتشر کند. این تصاویر نشان می دهند که این مدل کاملاً شبیه وولینگ هونگ گوانگ مینی برقی است و فقط نشان چری و پوشش Ice ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۲    
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که با توجه به وضعیت افغانستان کشورش امنیت مرزهای خود با ایران را تقویت می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۵    
یک نفر در یک مراسم عروسی در ایلام 110 نفر را کرونایی کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۱    
کارشناس بازار خودرو گفت: قیمت ها در بازار شکسته شده است، زیرا معامله ای صورت نمی گیرد همچنین فروشنده و خریداری نیز وجود ندارد و به شکل عمقی بازار خودرو در رکود است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۵    
هفته پیش ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودروی برقی تسلا گفته بود ممکن است این خودروساز در آینده ای نزدیک دوباره بیت کوین را به عنوان روش معتبری برای خرید خودرو قبول کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۰    
اگر داوطلبی در روز های باقی مانده به برگزاری کنکور دچار علائم مشابه با کرونا یا حتی مبتلا به کرونا شد، باید چند نکته را رعایت کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۹    
در گرما یک درصد از توان نیروگاه ها کاهش می یابد و همین موضوع باعث بخشی از ناترازی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح واکسیناسیون فرهنگیان همه معلمان رسمی، قراددادی، پیمانی و خریدخدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۰۲    
بورس یک مکانیزم تجربه شده در تمام دنیا است و مهم ترین آن ایجاد شفافیت اطلاعاتی است که چه کسی خریدار است و چه کسی فروشنده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۷:۱۱    
رییس جدید اداره تولید محتوا و اطلاع رسانی ایران خودرو طی حکمی از سوی معاون منابع انسانی ایران خودرو و بر اساس پیشنهاد مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۳:۴۱    
یک مفتی گروه داعش دستگیر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۹    
دستور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1399 صادر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۳    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که ایران می خواهد تصمیم احتمالی آمریکا در آینده برای خروج دوباره از برجام، به موافقت سازمان ملل متحد مشروط شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نتیجه ورود مصالح ساختمانی به بورس، افزایش 4 برابری قیمت سیمان در یک ماه گذشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۶    
علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی واقعی و رصد روزانه میزان تولید و موجودی سیمان و فولاد در کشور گفت: در شرایط فعلی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۴۴    
اسلامی گفت: مالیات خانه های خالی باید از مرداد ماه محاسبه و اخذ شود و تاکنون یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۵    
مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه در حال حاضر اصالت همه فراورده های آرایشی و بهداشتی وارداتی قابل رهگیری است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۴    
دکتر نمکی در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی جدید در استان های مختلف را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۳    
قیمت سکه مدت هاست که توان عبور از محدوده مقاومتی 10 میلیون و 800 هزار تومان را از خود نشان نداده است و همین مساله موجب می شود که بازیگران سنتی بازار انتظار افزایش فروش ها را داشته باشند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۱    
سرپرست پلیس راه استان مازندران از تداوم اعمال محدودیت های کرونایی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۲    
طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی یکی از طرح های پر سر و صدای مجلس است که حاشیه های زیادی پیرامون آن ایجاد شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۴    
این روزها اکثر خودروهای صفر برندهای کره ای بالای یک میلیارد تومان قیمت خورده اند؛ با این وجود با چند صد میلیون تومان می توان صاحب خودروهای کارکرده این برندها شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۸    
مدیرعامل بانک سینا با حضور در جمع کارکنان شعب کرمانشاه، بر تلاش جمعی جهت دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی و افزایش سهم تاکید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی هیأت رییسه مجلس گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج نشده و هنوز در نوبت رسیدگی قرار دارد و امروز فرصت رسیدگی به آن فراهم نشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۳    
قیمت دلار دقیقا یک ماه است حوالی مرز 25 هزار تومان نوسان می کند و زور سیگنال های مثبت و منفی به همدیگر نمی رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۸    
امروز 4مردادماه 1400 حجم معاملات اوراق بدهی جهشی بزرگی را نسبت به روز پیشین کاری تجربه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران امروز به مشترکان پر مصرف هشدار داده بود که دسترسی آنها به شبکه آب قطع می شود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۳    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت که با توجه به وضعیت قرمز استان تهران فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: امروز 4 مرداد 1400بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از تعطیلی 6 روزه تهران با دست پر بازگشتند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۱    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: احتمال وقوع خاموشی ها در زمستان هم وجود دارد اما از هم اکنون در تلاش هستیم تا با اعمال مدیریت از این موضوع فاصله بگیریم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۵    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع تلفن بی سیم در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۲    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تجارت کشور در سه ماهه نخست سال جاری با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا پرداخته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۴    
رئیس کمیته ملی المپیک، اعتراض ورزشکاران کشورمان نسبت به شرایط ورودی آنها به کشور ژاپن را به وزیر ورزش این کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۵    
بعد از سه ماه ریزش و نصف شدن قیمت بیت کوین، امروز نشانه هایی از برگشت بازار دیده شد و قیمت بیت کوین به محدوده 40 هزار دلاری نزدیک شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از هلاکت شرور و قاتل مسلح در درگیری با مامورین پلیس خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۶    
رییس اتحادیه صنف نانوایان یزد با بیان اینکه هیچ واحدی حق افزایش خودسرانه قیمت ها را ندارد و تاکنون موردی به واحدها ابلاغ نشده گفت: جلسات متعددی در همین خصوص و افزایش قیمت نان برگزار شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
قیمت طلا و سکه امروز با توجه به رشد نسبی بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت نیم سکه به پنج میلیون و 600 هزار تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۴    
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت گوشت قرمز تازه و منجمد در میادین میوه و تره بار پایتخت اعلام شد و قیمت گوشت گوساله افزایش یافت اما قیمت گوشت گوسفندی ثابت ماند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۸    
یک کارشناس اقتصادی سه موضوع ناترازی در بودجه، نظام بانکی و تجارت خارجی را از عوامل کلیدی تورم دانست و گفت: زمانی که این سه ناترازی در اقتصاد ایران اصلاح نشود، همچنان روند تورم افزایشی خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۵    
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز محصولات سایپا هم با رشد قیمت از تعطیلات بازگشتند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۳    
روش آزادسازی مطالبات ایران در کره از سوی سفیر جدید این کشور تشریح شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۴    
قیمت انواع روغن موتور خودرو در بازار به شرح زیر است:
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۲    
فرنگی کاران ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو، کارشان را از 10 مرداد شروع می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۷    
مسعود سلطانی فر در پایان روز چهارم از مسابقات المپیک 2020، توکیو را ترک کرد و به تهران بازگشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۱    
تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد با ارائه یک نمایش خوب از سد کانادا عبور کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۰    
مراسم قرعه کشی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران از ساعت 11 امروز، دوشنبه 4 مردادماه 1400، با حضور دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، دیگر مسئولان فدراسیون ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور منتخب در نشست ویژه بررسی الزامات ساخت مسکن ضمن تاکید بر لزوم قطع دست دلالان از بازار مصالح ساختمانی گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۹    
روند رشد قیمت مسکن از ابتدای دهه 90 تا کنون نشان میدهد رشد سالانه قیمت در پاییز 99 در ده سال گذشته بی سابقه بوده است. این رشد در متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در کشور بیش از اجاره به چشم می خورد
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۰    
استاندار تهران، افزایش تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی خدمات سرپایی به بیماران کرونایی را از مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۹    
کارشناس بازار سرمایه معتقد است شرکت های بورسی، اصولا گزارش های خوبی را منتشر کرده اند و انتظار می رود که این روند مثبت شرکت ها در کنار حمایتی که آقای رئیسی در صحبت هایشان داشتند، تداوم داشته باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۳    
شرکت آمازون اعلام کرد که قصد دارد در فروش اینترنتی محصولات خود فضا را برای فروش به بیت کوین فراهم کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۷    
بازار سرمایه امروز بعد از تعطیلی شش روزه استان تهران و البرز مجددا آغاز به کار کرد و امروز با حدود 12 هزار واحد افزایش به محدوده 1 میلیون و 323 واحدی رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۸    
در آخر هفته پیش رو آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه ها برگزار خواهد شد. آن هم در روزهای داغ آغاز مرداد و بعد از پشت سر گذاشتن دومین سال از زندگی در جوار کرونا ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۸    
دفاع روی تور یکی از مهمترین نقاط قوت تیم ملی والیبال ایران محسوب می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۶    
روز آینده تیم تیراندازی میکس المپیک ایران با جواد فروغی و هانیه رستمیان به مصاف رقبا می روند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۳    
بازار سرمایه در یک ماه گذشته روند مثبت قابل توجهی را داشته است اما کدام بحران ها می توانند روند بازار سهام را در کشور به کلی تغییر دهند؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۱    
تیم ایران موفق به حضور در دیدار فینال تکواندوی تیمی المپیک 2020 توکیو شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۵    
مایکل ولف، روزنامه نگار مشهور آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش آتش و خشم ضمن تشریح دیدار اخیر خود با دونالد ترامپ، ابراز اطمینان کرد که وی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 کاندیدا خواهد شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۲    
تامین خوراک دام و علوفه برای دامداران بسیار دشوار شده و بسیاری از سرمایه های دامی به این دلیل تلف شده اند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۰    
پادشاه اردن به بیان ادعاهایی علیه ایران پرداخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۴    
وقتی سرباز راهور اجازه ورود به خودروی سفیر کشور بلاروس را به خط ویژه نداد، راننده او را زیرگرفت و فرار کرد. با این اقدام سفیر بلاروس تراژدی سیلی عنابستانی به پلیس راهور تکرار تلخ تری داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۴    
محسنی بندپی با اعلام اینکه جامعه دیگر کشش محدودیت ها را ندارد گفت: از اصناف می خواهیم که برای بهبود شرایط همکاری کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۱    
پابلو کارنیو بوستا با پیروزی مقابل حریف کروات خود به مرحله یک هشتم نهایی المپیک توکیو رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه طرح صیانت از فضای مجازی به دنبال انسداد پلتفرم های خارجی نیست، گفت: در این طرح تلاش شده بستری امن برای رونق کسب و کار و رشد علم در فضای مجازی فراهم شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۵    
نمایشگاه ایران زیبا با حضور مقامات ارشد ورزشی ایران و ژاپن در توکیو گشایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۹    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی صنعت برق از وصل شدن برق پاساژ علاءالدین بعد از قطعی دو ساعته خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی گشت های ویژه مبارزه با گرانفروشی در استان ها با همکاری سازمان بازرسی و ادارت صمت و سازمان تعزیرات از هفته گذشته برای نظارت بیشتر بر بازار خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
چهار ملی پوش تیراندازی، تنها نمایندگان کاروان ایران در پنجمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو خواهند بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باندی که اعضایش اقدام به سرقت از 50 خانه در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران از پیشنهاد صدور کارت لبنیات برای اقشار کم درآمد خبر داد و گفت: مصوبه افزایش قیمت خرید شیرخام شورای تعیین قیمت کان لم یکن اعلام شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد: مردم درباره کلاهبرداری جدید پیامکی به اسم ابلاغیه قوه قضاییه با شماره های جعلی و لینک های الصاقی به پیامک ها آگاه باشند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۱    
تقابل دو تیم فرانسه و تونس در گروه B المپیک توکیو به سود مردان لوران تیلیه تمام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۶    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد که استقلال به مصاف گل گهر خواهد رفت و فولاد مقابل ملوان قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۶    
وکیل حمید صفت آخرین جزییات پرونده موکلش را تشریح کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۳    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی عراق به توافق نرسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۷    
اورژانس گیلان مرد 65 ساله ی گیلانی را که در حین ورزش دچار ایست قلبی - تنفسی شده بود، با اقدامات صحیح و به موقع نجات داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۱    
قیمت سکه امروز افزایش را تجربه کرد و 10705000 (ده میلیون و هفتصد و پنج هزار))تومان نرخ گذاری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۱    
اوایل نیمه دوم بازی نساجی و استقلال بود اتفاق جالبی برای ارسلان مطهری و یکی از عکاسان ورزشی رخ داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۲    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها به 37 تا 40 هزار تومان رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از هفته گذشته هیأت هایی در تهران و استان ها برای بازدید سرزده از اداراتی که بیشترین میزان مراجعات مردمی را دارند اعزام شدند تا با عوامل خاطی در دستگاه ها برخورد کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
واژگونی سواری پژو در محور خور به جعفرآباد یک کشته برجا گذاشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
سلطان محمدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه چنین افزایش های سرسام آوری در بازار مصالح ساختمانی و همچنین بازار فولاد، دو علامت مهم به بازار مسکن می فرستد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۴    
جنرال موتورز و کروز که کمپانی متمرکز روی تکنولوژی خودران است از فورد به خاطر استفاده از نام بلو کروز برای تکنولوژی خودران خود شکایت کرده اند. این شکایت در دادگاه فدرال کالیفرنیا ثبت شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
صندوق پالایش یکم، امروز در دومین روز هفته بعد از 6 روز تعطیلی بورس منفی وسرخپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش یکم با 0 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین اصل در حوزه مسکن، واگذاری آن به مردم است چرا که دولت توان ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی را ندارد و هزینه ساخت مسکن توسط دولت بسیار زیاد است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
  • ۱