یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 3 اردیبهشت 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
معاون گردشگری میراث فرهنگی گفت: از پیشنهاددهندگان طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، می پرسم چه شاخص هایی را مد نظر قرار داده اند؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸    
میرزاده روز گذشته در جلسه فوق العاده هیئت امنای دانشگاه آزاد در اعتراض به تصمیم اعضای این هیئت اعلام می کند که "دیگر دانشگاه آزاد نمی روم و استعفاء هم نمی دهم."
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، تهران در میان آلوده ترین شهرهای جهان از نظر ذرات معلق رتبه 414 را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
پاشنه آشیل دولت یازدهم و حامیان وضع موجود برای جلب آرای عمومی را به دلایل متعدد و مهمی می توان توافق هسته ای ایران با گروه موسوم به1+5 دانست...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به سه لایحه موافقت نامه بین المللی را رفع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی از فضای سیاسی و انتخابات ایران نوشت: توافق هسته ای هنوز منافع مورد نظر را برای بسیاری از ایرانی های طبقه فقیر در پی نداشته و میزان حمایت از حسن روحانی رئیس جمهور در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
تهیه کننده بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر، سرپرست تبلیغات ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۴    
با نگاه بومی و مدیریت انقلابی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران، بزرگترین پروژه پالایشگاهی جهان به لحاظ وسعت آماده افتتاح است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۶    
فرانسوا فیون نامزد جناح راست و شکست خورده در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، در اولین نطق تلویزیونی خود بعد از اعلام نتایج آرا، از هوادارانش خواست به امانوئل مکرون رای دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رهبر کاتولیک های جهان کمپ های مهاجران در اروپا را به مراکز کار اجباری نازی ها در دوران جنگ جهانی دوم تشبیه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
نخست وزیر عراق روز یکشنبه در دیدار با همتای استرالیایی خود در بغداد، اعلام کرد که عراق در مرحله پایانی نبرد با ترویسم و آزادسازی موصل قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
بر اثر حمله داعش در منطقه الرطبه واقع در غرب استان الانبار 10 سرباز عراقی کشته و 20 سرباز دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
مایک پمپئو در جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ در مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی در روز 13 آوریل 2017 (24 فروردین 1396) گفت: برجام را بازبینی خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
وزیر بهداشت در پاسخ به سوال یک خبرنگار در زمینه احتمال کنار رفتن روحانی به نفع جهانگیری گفت: بنده وزیر بهداشت هستم و هر چه هم که در این مراسم گفته ام، در حوزه سلامت، بهداشت و درمان بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۲    
فرم کار آقای مهدویان خاص و جذاب است و در مدار 70 و 100 ساله سینمای ایران حرکت نمی کند. کسی که این نوگرایی در فرم را دارد، توقع می رود که مشاورین قَدَری در حوزه تاریخ داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمنا تنها جریانی بود که فقط پایتخت نشین ها تصمیم گیر نبودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۵    
بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون و مارین لوپن با کسب بیشترین آراء در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و غلبه بر 9 رقیب دیگر خود، به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 2017 راه یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری هم اکنون در حال برگزاری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدباقر قالیباف در پیام ویدیویی خود گفت: اگر توفیق خدمت پیدا کنم سامانه ملی کارانه را راه اندازی می کنم که در این سامانه جوانان بالای 18 سال بیکار در آن ثبت نام می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سعید جلیلی، با بیان اینکه در بین 6 نامزد احراز صلاحیت شده، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کارآمدتر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت در جایگاه قانون گذاری نیست، البته می تواند لوایحی به مجلس ارائه دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
حجت الاسلام منتظری گفت: کمیته ای در تهران و سایر شهرستان ها برای رسیدگی به تخلفات ستادهای نامزدها پیش بینی شده و در این مسئله جدی هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
ادامه کار دولت روحانی به ضرر است و دیگر سیاست های این دولت برای حل مشکلات و معضلات کشور کارآمد نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
یک شهروند فلسطینی با انجام عملیات شهادت طلبانه در شهر تل آویو، چهار صهیونیست را زخمی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
با بسته شدن اولین مراکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شمارش آرای مأخوذه شروع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
دادگاه استیناف بحرین در ادامه سیاست سرکوب مخالفان این کشور، لغو تابعیت هفت زندانی سیاسی را تأیید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل، طبقه بندی جدید کارمندان را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
همزمان با سفر روحانی به همراه هیأت همراه، برای افتتاح طرح های عمرانی و صنعتی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با تجمع در دانشگاه به نشانه اعتراض ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در مطلبی براساس بیانات رهبر انقلاب، رویکرد و رفتار ایشان نسبت به موضوع انتخابات را طرح و تبیین کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران تا ساعت 24 امروز 3 اردیبهشت ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دروغ درمانی یکی از سیاست های دولت یازدهم است و این دولت نمی خواهد اشتباهات خود را بپذیرد و دست به آمارسازی می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
شما ببینید زندگی یک انسان این جوری، زندگی کیست. یک آدمی که فقط مسأله می گوید، معارف اسلامی بیان می کند، هیچ کاری به کار حکومت ندارد، مبارزه ی سیاسی نمی کند که زیر چنین فشارهایی قرار نمی گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان، با یک فروند موشک زلزال 2، مواضع نظامیان سعودی در عسیر را در هم کوبیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
عضو کار گروه تخصصی تهیه گزارش فنی حادثه پلاسکو گفت: بر اساس شواهد به دست آمده مشخص شد که جرقه منشاء اصلی آتش سوزی ساختمان پلاسکو بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضور نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات انتخاباتی
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه مندان کشور فکر می کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران به دنبال نابودی اسرائیل است، سازمان ملل را به یهودستیزی و ریاکاری متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسایل اقتصادی نداریم و ما به عنوان بچه های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان اردیبهشت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان، منطقه الزلاقیات در حومه شمالی حماه را آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
زمان دقیق پخش مناظره های زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله شیخ عبدالله نظری از علمای برجسته مازندران دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیامی توئیتری به ابراز احساسات درباره دور نخست انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 در فرانسه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد که نتایج اعلام شده درباره تأیید صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری به امضای تمام اعضای شورای نگهبان رسیده است، یعنی نتایج نهایی مورد قبول همه اعضا بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اساسنامه جبهه آمده است که تشکیل یک کمیته مشورتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات به شورای مرکزی باید صورت بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
شاخص از روزهای ابتدایی سال جدید که بورس هم کار خود را آغاز کرد، تقریباً هر روز سبز بوده است. سبزی که نه رنگش به بورس ایران می خواند و نه شادابی اش به اقتصاد ایران. بورس
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۳    
انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است. این انتخابات از سال های پیش تاکنون نشان داده که یک امر صوری و تشریفاتی نیست بلکه مردم کاملا حس می کنند اداره یک شهر به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از روز جمعه و همزمان با اعلام اسامی نامزدها به صورت رسمی آغاز شد. قطعاً تبلیغات نقش مؤثری در معرفی نامزدها و برنامه های آنان به مردم دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
خبرها و گزارش های فراوان از دانشگاه آزاد نشان از آن دارد که مدیریت این دانشگاه سرمایه های مربوط به دانشجویان را مصروف هزینه ها و سرمایه گذاری های نابجا کرده و ریخت و پاش های صورت گرفته در دانشگاه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۱    
مفهوم سبک زندگی از جمله مفاهیم علوم اجتماعی و علم جامعه شناسی و مردم شناسی است که اخیراً و در دهه اخیر بسیار مورد توجه عالمان علوم اجتماعی و مدیران فرهنگی قرار گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
وزیر دفاع با بیان اینکه ناجا آبرو و حیثیت نظام از نگاه جامعه است، گفت: هیچگاه اجازه نمی دهیم هیچ عنصر، فرد و یا سازمان اقتدار ناجا را مخدوش کرده و از بین ببرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروزدر جلسه مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی حضور خواهد یافت. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۱    
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تا کنون هیچکدام از داوطلبان اقلیت های دینی به واسطه اقلیت دینی بودنشان رد صلاحیت نشدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور بلاروس بر ادامه ساخت مجتمع های مسکونی با حمایت دولت تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران آمادگی ضمانت صادراتی این صندوق را تا 13 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران ضمن اشاره به دلایل گرانی گوجه فرنگی در بازار گفت: قیمت این محصول از اواسط اردیبهشت ماه ارزان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
یک منبع آگاه به رویترز اطلاع داد که در جلسه کمیته فنی میان کشورهای تولید کننده نفت اوپک و غیر اوپک موضوع تمدید توافق کاهش جهانی نفت برای نیمه دوم سال جاری میلادی پیشنهاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۹    
اتحادیه صادرکنندگان سالامبور و چرم ایران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری خواستار حل مشکل وضع عوارض صادراتی روی سالامبور و وت بلو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای : سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای امام عارفان می جوشید توانست نقش تعیین کننده ای دردفع حمله ایادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
انتشار تصاویری از "حسان ابوحمزه" قاضی شرعی گروه تروریستی جبهه النصره و عضو تشکیلات القاعده در حال گرویدن به آیین مسیحیت باعث به وجود آمدن جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
منابع آگاه در کاخ سفید از مردی خاکستری خبر دادند که صحنه گردان سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: انفجار بمب در میان نیروهای هوادار رئیس جمهور فراری یمن در شهر عدن ده ها کشته و زخمی بر جا گذاشت. شبکه المسیره گزارش داد که دو انفجار شهر عدن را لرزاند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی مدعی شد که با انجام عملیاتی در استان حضرموت یمن، شماری از سرکرده های القاعده از جمله زرقاوی یمن را دستگیر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی شنبه شب (دیشب) با یورش به کرانه باختری، 10 فلسطینی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
عملیات نیروهای ارتش سوریه در ریف شمالی حماه به آزادسازی 7 منطقه راهبردی منجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد تاکید کرد : یمن به کمک مالی فوری 1.2میلیارد دلاری برای رفع مایحتاج اولیه زندگی به ویژه خطر قحطی و گرسنگی که جان حدود 17 میلیون نفر را تهدید می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
منابع امنیتی سوریه از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر معره النعمان در جنوب ادلب خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
دولت آمریکا که پیش از این طرح پذیرش پناه جویان ساکن استرالیا در آمریکا را احمقانه توصیف کرده بود، اکنون در یک تغییر رویکرد قصد دارد آنها را پذیرش کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
ابو مهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای الحشد الشعبی عراق (بسیج مردمی) گفت: نیروهای الحشد الشعبی در بستن مسیر تروریست های داعش از موصل به تلعفر و دیگر استان های عراق و همچنین از سوریه مشارکت و تاکنون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۱    
رئیس قوه قضاییه در اختتامیه بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا اظهارکرد: امنیت کشور امنیتی مثال زدنی در منطقه است و به فضل جهاد دستگاه های مربوطه امروز امنیت در کشور ما پایدار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
احسان ابراهیمی به عنوان مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا می گوید دونالد ترامپ، ابایی از ابراز نارضایتی از این به اصطلاح توافق هسته ای با ایران ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
در حال حاضر یازده نامزد در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با یکدیگر رقابت می کنند که پنج نفر از آنها نامزدهای پیشتاز محسوب می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
شهردار تهران گفت: یکی از مشکلات جدی که امروزه با آن مواجه هستیم مدیریت است، چراکه کشور را با مدیریت 50 سال گذشته اداره می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ابهامات مطرح شده از سوی رئیس مجلس مبنی بر تقصیر شورای نگهبان در عدم ارائه تفسیر از رجل سیاسی و مذهبی را رد کرد و مجلس را هم در این زمینه مقصر دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
پرویز پرستویی اعلام کرد در انتخابات پیش رو نه در دسته و گروهی قرار دارد و نه از نامزد خاصی حمایت می کند و شایعات منتشر شده از جانب خود را در فضای مجازی تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: استاد روابط بین الملل در دانشگاه دمشق تاکید کرد که وهابیت، اصل اعتقادیِ گروههای تروریستی است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۷    
یگان های موشکی ارتش یمن برای چندمین بار طی 24 ساعته گذشته مواضع نظامیان سعودی در نجران و عسیر را هدف قرار داند که در اثر این حمله شماری از نظامیان سعودی کشته و مواضع آن ها منهدم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۴    
درعملیات ارتش سوریه در منطقه القابون در شرق دمشق، 18 فرد مسلح به هلاکت رسیدند و 50 تن دیگر مجروح شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۴    
جامعه امروز با مشکل بیکاری دست به گریبان است٬ کارخانه های بزرگ ما یا تعطیل شده و یا با تعدیل نیرو مواجه شده اند٬ کار دغدغه هر جوان ایرانی در شرایط فعلی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدعلی پورمختار نوشت: جبهه پایداری بعد از آنکه جمنا تشکیل شد به جمنا روی خوش نشان نداد حتی با مطرح بودن آقای رئیسی اعلام نکرد که به مکانیزم جمنا می پیوندد چون نظر خاص ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
الگنجی شافعی می گوید وقتی از همه جا ناامید می شدم به حرم موسی ابن جعفر می رفتم و عرض حاجت می کردم. کراماته تحار منه العقول یعنی موسی ابن جعفر آنقدر کرامت دارد که عقول آدمیان مبهوت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
فایننشال تایمز نوشت: مهدی، کشاورز چغندر در شمال غربی ایران آخرین بار که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد نه به دلایل سیاست خارجی یا اقتصادی بلکه به دلیل کاهش سطح آب دریاچه ارومیه بود که به حسن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۹    
روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: راست گرایان این طور فکر می کنند یا طبق برآوردهای آماری خود معتقدند قشر محروم و مناطق جنوبی شهرها به ویژه در تهران نسبت به گرایش اصول گرایی وفادار هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با این پیش بینی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده نمی شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
ردصلاحیت چند عضو فعلی شورای شهر تهران در هیئت های نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، واکنش هایی را برانگیخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه برنامه ملاقات وزیران دفاع دو کشور را در کانال تلگرامی خود اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس گزارش یک نهاد مسئول به تعدادی از مدیران اجرایی، اعلام شده است با توجه به اینکه بر اساس مصوبات سال های گذشته هیئت وزیران و سایر نهادهای اجرایی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس تصمیم جدید هیئت دولت که طی روزهای گذشته به همه وزرا و روسای سازمان های دولتی ابلاغ شده، با تاکید بر ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا می گوید دونالد ترامپ نارضایتی خود از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را کتمان نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
نخستین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار حسن اکبری محافظ رهبر معظم انقلاب روز پنج شنبه 1396/2/7 برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
حافظه مردم ما هم کم نیست که آخرین وعده مسکنی دولت را فراموش کنند. قرار بود پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم بسته شود ولی...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
نماینده سابق مجلس گفت: قالیباف اعتماد از دست رفته مردم را به سیستم دولتی باز می گرداند و گره گشای مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
فرشیدی گفت: در مرحله مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها حضور دارند، اما نهایتا با یک نامزد در انتخابات حضور می یابیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از نهایی شدن لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تا 10 اردیبهشت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دقایقی پیش آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
وعده یارانه کالایی در حالی در انتخابات سال 92 مطرح شد که این یارانه تنها دو مرحله و فقط به بخشی از جامعه تعلق گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
بهار سال 92 به خزان نیروهای ارتش سوریه تبدیل شده بود و هر لحظه امکان سقوط شهر حلب، دومین شهر بزرگ سوریه وجود داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۸    
از اولین اقدامات حاشیه برانگیز دولت یازدهم می توان به برقرای تماس تلفنی میان روحانی و رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.
  • ۱