یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۵May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 اردیبهشت 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۱    
حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در حالی از مقابله با رانت خواران و مفسدان مالی در مناظرات سخن گفتند که فردی مانند کرباسچی در ستاد انتخاباتی این دو سخنرانی و از آنان حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۹    
اشتباهات همسرتان را با احتیاط و مهربانی به او گوشزد کنید و از تحقیر وی دوری کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
نشست نقد و بررسی کتاب تحریر رسالة الولایه اثر آیت الله العظمی جوادی آملی و اثر برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی، با حضور آیت الله احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر علمی دانش نامه جهان اسلام گفت: برای تحقق اهداف جامع دانش نامه، باید مطالعات زیرساختی با جدیت صورت بگیرد و ضمن جمع آوری داده های موجود، در حوزه های اساسی پژوهش های ساختاری صورت بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام کاظم علیه السلام: بهترین عبادت بعدازشناختن خداوند، انتظارفرج است. تحف العقول، ص403 قالیباف: دولت مردم از برجام حمایت می کند نامزد انتخابات ریاست جمهوری: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۹    
زنگنه فراموش کرده است که قول داده بود ژنرال ها را به نفت بیاورد و جایگزین گروهبان ها کند اما او برای افرادی حکم صادر کرد که به سربازهای صفر نیز شباهت نداشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
با گذشت حدود یک سال از کودتای نافرجام ترکیه، 107 قاضی و دادستان در این کشور از سمت خود برکنار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۶    
پیونگ یانگ امروز جمعه اعلام کرد "حملاتش" را برای پاسخ به "طرح سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و دستگاه اطلاعاتی کره جنوبی برای ترور کیم جونگ اون رهبر کره شمالی" آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
آمادگی و مقدمه سازی برای تشکیل حکومت جهانی در زمان غیبت امام عصر(عج) تعطیل نیست، بلکه دست امام را بازتر می سازد که به تدبیر امور بپردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور از پیش بینی مشارکت 70درصدی مردم در انتخابات خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: دقایقی قبل رعد و برق و صاعقه در سلفچگان قم 2 کشته و 10 مصدوم برجای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
هفته نامه اشپیگل از درخواست آمریکا برای دخالت رسمی ناتو در ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه و اختلاف نظرها در این ائتلاف نظامی درباره این مسئله خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس مؤسسه دیده بان شفافیت و عدالت گفت: دکتر رئیسی در این مناظره، پخته تر، مصداقی تر و با متانت رفتار کرد اما در مورد آقای روحانی به نظرم این سطح از خودشیفتگی در شأن رئیس جمهور نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
علمای اهل تسنن فردا شنبه 16 اردیبهشت، با حجت الاسلام رئیسی دیدار خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله موشکی تروریست های داعش به مدرسه ای در موصل عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: به زودی طومار تروریسم در عراق در هم پیچیده خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: توجیهات و دفاعیات روحانی و جهانگیری از عملکرد دولت، ضرورت تغییر و تحول را صد چندان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین المللی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر دفاع عربستان علیه ایران، این اظهارات را ناپخته و نشان دهنده بی تجربگی وی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مثبت خواندن برنامه جامع مشترک (برجام) گفت: توافق هسته ای (برجام) میان کشورهای 1+5 با ایران ، جهان را امن تر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
بخش فارسی بی بی سی به حضور روحانی و جهانگیری در مناظره دوم کاندیداها واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۷    
مردها معمولاً با مسائل مشکل تری در جامعه برخورد دارند، زن ها می توانند به آنها روحیه بدهند. می توانند خستگیِ آنها را از تنشان بیرون کنند. به آنها تبسّم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۶    
دومین مناظره انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری با موضوع بررسی مسایل سیاسی و فرهنگی در برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران با نوشتنِ نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، او را از پشت پرده های این روزهای موسیقی ایران با خبر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
بیانیه خوانی جهانگیری در حالی است که وی در خوانش برخی از الفاظ این متن نیز تپق می زد که این موضوع نیز از دیده کاربران شبکه های اجتماعی پنهان نماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
امروز و در جریان مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، هاشمی طبا یکی از نامزدهای حامی دولت، خبر از جریمه 14.5 میلیارد دلاری ایران در این پرونده داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از رویکرد پژوهشی دولت یازدهم گفت: بسیارند از مدیران دولت یازدهم در دولت از وزرا که خودشان کاسب هستند و از اطلاعات به نفع خودشان استفاده می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد، گفت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ورود مناقشه آمیز به مسائل نظامی و دادن آدرس های نادرست اجتناب ورزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دومین مناظره ریاست جمهوری درحالی برگزار شد که پایگاه اطلاع رسانی دولت با پول بیت المال به کمک حسن روحانی و اسحاق جهانگیری آمد تا به تخریب 3 نامزد منتقد وضع موجود اقتصاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۴    
تحلیل گر مسائل سیاسی معتقد است که تیم روحانی و جهانگیری به وضع فاجعه باری مناظره را باخت و روحانی حتی وقتی نوبت به برجام رسید جز عصبانیت چیزی نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۱    
کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ملی خواست تا یک بار برای همیشه بین روحانی و احمدی نژاد مناظره برگزار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه عربستان با تمجید از موضع سخت دولت ترامپ در قبال ایران گفت: من فکر نمی کنم که دولت آمریکا لفاظی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: آقایانی که در معرض کاندیداتوی هستند باید با رفتارشان اخلاق را نشان دهند؛ متاسفانه در مناظره گذشته شاهد هنجارشکنی اخلاقی بودیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: طبق قانون ظرف پنج سال باید بیکاری از 12 به 8 درصد برسد که براساس نظر کارشناسان یعنی ایجاد پنج میلیون و 200 هزار شغل در عرض پنج سال آینده.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۹    
نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: ایا سزاوار نبود که دولت بعد از کشته شدن تعدادی از کارگران این معدن عزای عمومی اعلام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۹    
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه شاهراه رسیدن به شعار سال اقتصاد مقاومتی است، گفت: در مسیر توجه به تولید و اشتغال مسائل انتخاباتی و حزبی نباید مقابل این دو هدف قرار گیرد و آنچه مهم است عملیاتی شدن و به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۹    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد.