یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 27 اردیبهشت 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
محمدرضا قائمی نیک گفت: منازعۀ بین روشنفکران و اسلام گرایان این است که آیا خودمان را به عنوان یک کشور جهان سومی و توسعه نیافته تلقی کنیم که باید مسیر توسعه را طی کنیم؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۲    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 3 هزار تومان افزایش یک میلیون و 218 هزار تومان، طرح قدیم بدون تغییر یک میلیون و 191 هزار تومان و نیم سکه با نزول هزار تومانی 660 هزار تومان به فروش رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشر شده نشان می دهد محبوبیت رئیس جمهور آمریکا بعد از آشوب های تازه در کاخ سفید به پایین ترین سطح از زمان تحلیف وی تنزل پیدا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی مردم را به تشویق به حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
جمشید جم گفت: دولت برای خوانندگان انقلابی باسابقه سرمایه گذاری و برنامه ریزی نکرد و اقدامات آن در حوزه موسیقی تا حد زیاد مختص شد به موسیقی پاپ و اگر اقدامی در زمینه موسیقی حماسی یا اصیل ایرانی صورت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
هرچند فرزند شجریان غیر مستقیم از فشار بی سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت به وی داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
در درگیری شب گذشته، حدود 43 تروریست کشته و زخمی شدند و تعدادی خودروی نظامی نیز منهدم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
یک جوان شیعه عربستانی در تیراندازی نظامیان سعودی در العوامیه به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
پیکر مطهر یک شهروند شیعه عربستانی که به ضرب گلوله نظامیان رژیم سعودی در العوامیه به شهادت رسید در روستای ام الحمام تشییع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: براساس گزارش های منتشر شده نیروهای سعودی با شلیک گلوله های خمپاره به مناطق مسکونی منطقه العوامیه موجی از آتش سوزی در این منطقه به راه انداخته اند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۱    
دانشگاه کلدونین گلاسکو اعلام کرد بررسی مدارک سرقت علمی روحانی را آغاز کرده است. در صورت تأیید سرقت علمی حسن روحانی در این دانشگاه یکی بزرگترین رسوایی های رئیس جمهورهای جهان خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 58 نفر از اعضای خبرگان رهبری در انتخابات پیش رو از حجت الاسلام رئیسی حمایت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وزیر بهداشت دولت نهم گفت: دولتی را می خواهیم که رئیس دولت برای برادر خود حق ویژه قائل نشود و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کسی اجازه ندهد از امکانات دولتی برای مقاصد دیگر استفاده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۹    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نامه ای به وزیر کشور نسبت به تخلفات سازمان یافته و گسترده دولتی ها در انتخابات هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وجود تبعیض و بی عدالتی در جامعه گفت: مردم در 29 اردیبهشت رأی به تغییر وضعیت به نفع 96 درصدی ها خواهند داد و نخواهند گذاشت آن 4درصدی ها بر 96درصد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۳    
بروز برخی افعال خارج از عرف از جانب رئیس جمهور مستقر این سؤال را به طور جدی مطرح می سازد که آیا ایشان در صورت عدم توفیق در کسب آرای لازم در روز جمعه با آرامش و متانت "نه" مردم به ویژه "اقشار سختی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۷    
مهدی فضائلی گفت: رفتارهای آقای روحانی نشان از عصبانیت و نگرانی شدید جریان دولت است که فکر می کند با انجام فیلتر سایت و صفحه در انتخابات پیروز می شود در حالی که سونامی ایجاد شده در کشور با این چیزها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۷    
151 نخبه علمی با صدور نامه ای از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم اعلام حمایت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۸    
خروش مردم ایران در حمایت از سید ابراهیم رئیسی که تبلور آن از اصفهان آغاز شده بود و دیروز تجلی آن در مصلی تهران نمود پیدا کرد، امروز به مشهد رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سایه جنگ با یک قرارداد از سر کشوری کم نمی شود مگر اینکه پشتوانه ملت بزرگ داشته باشد که یکی از صحنه های آن همین جمعیت حاضر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه تعلیق تحریم های ایران ذیل تعهداتش تحت برجام، علیه این کشور تحریم های جدیدی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۹    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ترساندن مردم از سایه جنگ نیاز آمریکاست، گفت:آمریکا مقابله نظامی با ایران را به تروریست های تکفیری واگذار کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
در تازه ترین اقدام شرکت ملی نفت ایران در هفته های منتهی به انتخابات پاداش و معوقات کارکنان خود را پرداخت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: تا خداحافظی یک دولت پیر و خسته که تلاش خود را کرده و از همان ابتدا راهبرد درستی را انتخاب نکرده است راه دوری نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۱    
در چند روز اخیر اغلب صرافی ها در واکنش به تقاضای ارز می گویند: فعلا فروش نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۸    
80 اقتصاددان و پژوهشگر اقتصادی در حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بیانیه نوشته و آن را امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس گفت: دولت بسیاری از منابع کشور را در طی 4 سال گذشته تلف و برخی از دولتمردان برای نفع خودشان و اطرافیان شان کار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۱    
امید است این اقدام جهادی محمدباقر قالیباف الگوی همه کسانی باشد که مقام و منصب را جز برای خدمت به تحقق جامعه اسلامی نمی خواهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف از ارسال نامه رسمی انصراف قالیباف به وزارت کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی نوشت: برای اینجانب با حجت شرعی ثابت شده است که جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اصلح بوده و بنده به ایشان رأی خواهم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به استقبال بی نظیر مردم تهران و دیگر شهرهای بزرگ از رئیسی گفت: قطعا موفقیت در همان دور اول دور از دسترس نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
عضو مجلس خبرگان گفت: آقای رئیسی نشان داد که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد راستین دارد و تأکید وی بر گسترش عدالت و محرومیت زدایی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مطمئن باشید این آغاز مبارزه است و ما باید در این مسیر محکم پیش رویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور درباره اعلام پیش بینی تعیین تکلیف انتخابات در مرحله اول از سوی وزیر کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۹    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه است؛ این خیلی ارزش دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که آنکارا هرگز اتحاد آمریکا با کردهای سوریه را قبول نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
درحالی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای از تلاش برای حل مشکل 87 درصد از سپرده گذاران فرشتگان سخن می گوید که سپرده گذاران کاسپین معتقدند این وعده هم خرید زمان برای روحانی در آستانه انتخابات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
خواننده مراسم روحانی در مشهد گفت که هیچ مقام امنیتی و استانی با او تماس نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ پیامبر اکرم( صل الله علیه و آله وسلم): هرکسی آبروی مؤمنی را حفظ کند بدون تردید بهشت بر او واجب می شود. ➖ثواب الاعمال و عقاب الاعمال،ص 14 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
هیات مذاکره کننده دولت سوریه که به منظور شرکت در مذاکرات سوری-سوری به ژنو سفر کرده است شامگاه سه شنبه برای دومین بار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
برخی مقامات و نهادهای سوریه تحت تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
وزارت اتحاد کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد موضع سئول در قبال کره شمالی این است که کانال های ارتباطی دو طرف باید بار دیگر گشوده شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهوری روسیه، تقویت موقعیت در قطب شمال، تامین امنیت مرزهای غربی و عملیات نظامی در سوریه را علت اجرای کامل تجهیز و نوسازی تسلیحاتی ارتش این کشور نامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه از توافق جدید میان واشنگتن و امارت متحده عربی در زمینه همکاری های دفاعی خبر داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نمی گوییم با بیگانگان رابطه بد داشته باشیم، ما با کشورها دیپلماسی عزتمندانه برقرار می کنیم. سهم ما از دو هزار و سیصد میلیارد دلار تجارت منطقه چقدر است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مشکلات ما با این دولت محرمانگی هاست، گفت: چرا از بابک زنجانی شکایت نشد، نگویید در اختیار ماست با مردم صداقت داشته باشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در آستانه ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهور روسیه گفت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران توافق کردند رایزنی های دوجانبه در مورد همکاری این سازمان و تهران را آغاز کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، با انتشار یک پیام ویدئویی، به ارتش اسرائیل درباره خطر امتحان کردن مقاومت هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
غلامعلی حدادعادل عنوان کرد: با حضور مردم تهران در حمایت از سیدابراهیم رئیسی، شور و حال سال 57 انقلاب تکرار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
رویترز با اشاره به بهره بردن خودروسازان فرانسوی از نبود رقبایشان در بازار ایران نوشت، پای خودروسازان فرانسوی به انتخابات ایران کشیده شد و روحانی با حضور در مراسم رونمایی از خط تولید پژو 2008 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: با دستور جدید دولت به تعدادی از اعضای کابینه، سازمان های امور مالیاتی کشور و تأمین اجتماعی مکلف شده اند حداکثر 3 ماه پس از ابلاغ این دستور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۹    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بی ادبی خطاب به رئیسی گفت: شما مسیر بانک را بلد نیستی می خواهی بروی چک برجام را پاس کنی؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
در دفاع مقدس بچه رزمنده ها ایثار و مجاهدت، قو علی خدمتک جوارحی زمزمه می کردند تا بتوانند آخرین توان و نفس خود را هم در راه حق فدا کنند؛ ما اگر زبان و قدممان را وقف این کار نکنیم شرمنده شهدا خواهیم شد.