پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۲May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 26 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۶    
در حاشیه مراسم روز جهانی مساجد، حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهید مظلوم مدافع حرم محسن حججی دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تنها شهید اروپایی دفاع مقدس متولد فرانسه است که پس از تشرف به دین مبین اسلام به" کمال کورسل" تغییر نام داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۹    
یوسی کوهن در گفت وگو با رادیو نظامی اسرائیل گفت ایران در حال پر کردن فضای خالی برجای مانده از شکست و عقب نشینی داعش است. وی گفت: اوضاع در منطقه خاورمیانه بسیار حساس و در عین حال پیچیده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در گفت وگو با نشنال اظهار کرد آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس قصد دارند نشست مشترکی را برای بحث درباره تحریم های غیر مرتبط با برنامه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۸    
چیزی که دانشمندان و محققان به آن رسیده اند این است که در میان همه انواع سرطان، سرطان های ریه، سینه، و پروستات در دنیا شایع تر و معمول ترند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۳    
مدیر عملیات حج از برنامه زمانبندی برای حضور زائران در رمی جمرات خبر داد و گفت: زائران ایرانی بر اساس زمابندی اعلام شده به مدیران و روحانیون کاروانها عمل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۱    
وزیر پیشین اقتصاد با اشاره به توافق ایران با FATF گفت: فردی که به نمایندگی از کشور به این سازمان بین المللی تعهد داد به دنبال خدمت به کشور بود اما تنها از منظر اقتصادی به موضوع نگاه می کرد و چالش های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: دشمنان اسلام امروز برای ضربه زدن به اسلام توطئه جدید را به نام استقلال کردستان عراق طرح ریزی کرده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۲    
بنیانگذار هسته داعش در ولایت غور از ولایات شیعه نشین افغانستان توسط گروه طالبان افغان به هلاکت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شبکه خبری المیادین صبح امروز با انتشار خبری اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات گسترده ای را به منظور گرفتن انتقام خون شهید حججی که چند روز پیش توسط تروریست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۵    
بر اساس گزارشات و آمارهای منتشر شده طرح تحول سلامت به عنوان پر سر و صداترین طرح دولت یازدهم با اجرای گام سوم و افزایش 120 تا 300 درصدی مزد درمان درآمد پزشکان را افزایش و پرداخت از جیب مردم را کاهش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۳    
212 نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت یازدهم از زحمات وی تقدیر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۰    
به دنبال گران شدن محصولات گروه خودروسازی سایپا، شرکت پارس خودرو نیز قیمت محصولاتش را گران کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام وزیر علوم با تاکید بر اینکه هنوز درخصوص سرپرستی این وزارتخانه تصمیم نهایی گرفته نشده است گفت: سرپرست وزارت علوم توسط رئیس جمهور بعد از بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی مشخص خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۴    
ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر برای مقابله با هر حادثه فوق العاده ای به حالت آماده باش کامل در آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۴    
با توجه به نزدیکی هر چه بیشتر به زمان واریز سود سهام عدالت فرآیند ارائه سود به وراث متوفیان سهام عدالت نیز درحال بررسی و اجرایی شدن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۸    
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از وقوع انفجار انتحاری در نزدیکی گذرگاه مرزی غزه و مصر خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۰    
صدر اعظم آلمان ضمن انتقاد از دستگیری بسیاری اتباع آلمانی در ترکیه، از شهروندان ترک مقیم آلمان خواست فشارهای سازمان های ترک و جاسوسی های آن ها را تحمل نکرده و اطلاع دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۷    
سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با حواشی همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۴    
نماینده مردم قم در مجلس گفت: مشی امیرحاتمی الگوبرداری از شهیدصیاد شیرازی بوده واز تسلط خوبی در مدیریت دفاعی برخوردار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۴    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه ورود و خروج وزرای پیشنهادی هنگام بررسی صلاحیت هایشان در مجلس اهانت به مجلس نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۴    
در پی صدور مجوز افزایش قیمت محصولات گروه سایپا از سوی شورای رقابت، قیمت محصولات این شرکت افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۸    
یک سناتور روس گفت: روسیه نشستی را با آمریکا، چین، فرانسه، انگلستان و آلمان برای حمایت از توافقنامه هسته ای ایران برگزار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
استاندار کرکوک با اعلام حمایت آمریکا از همه پرسی کردستان عراق گفت که این همه پرسی در موعد مناسب خود برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه برخی از اساتید اخراجی دانشگاه تهران قصد خروج از کشور را دارند، گفت: مانع از خروج مغزها از کشور شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
با ابلاغ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حق بیمه نامه شخص ثالث افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا طی گزارشی به سرکوب شیعیان در عربستان و بحرین اذعان کرده و از مقامات این دو کشور خواستار پایان دادن به این تبعیض شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند سالروز ورود آزادگان به کشور را گرامی داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۲    
وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز بیش از 90 درصد نیاز غذایی کشور در داخل تامین می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امیدوارم عاملان شهادت محسن حججی هرچه زودتر پاسخ قاطع نیروهای مسلح را بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: الگوی اتحاد بین ارتش و سپاه در دفاع از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و عمق استراتژیک نظام باید در اداره امور کشور نیز اجرا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
نماینده سلماس در مجلس با بیان اینکه ما بهترین تجهیزات نظامی را دراختیار داریم، گفت: ایران بین کشورهای منطقه کمترین بودجه دفاعی را دارد، ولی از عمق استراتژیک و قدرت دفاعی بالایی برخوردار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلب، اصولگرا، شیعه و سنی از امیر سرافراز وطن که افتخارش پوشیدن لباس سربازی است دفاع می کنیم و این مجلس به امیر دیپلماسی یعنی دکتر ظریف و امیر دفاع از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آوایی آشنای به مشکلات جامعه در حوزه قضائی است و ایشان تجربه و تخصص دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۴    
استقبال ولیعهد سعودی از یکی از رقبای خاندان حاکم قطر و موافقت با میانجیگری او برای ورود حجاج قطری به عربستان، گامی خطرناک از سوی عربستان در ارتباط با بحران با قطر به شمار می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۴    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی از شناسایی 70 هزار کودک کار و خیابانی در کشور خبر داد و گفت : در اواخر مهرماه همایش ملی سلامت اجتماعی کودکان و نوجوانان از سوی سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: عزیزان، چه کسی بهتر از سیدعلیرضا آوایی می تواند مورد وثوق دو قوه قضاییه و مجریه باشد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس با بیان اینکه تولیدات کشاورزی بالغ بر 21 میلیون تن در 4 سال گذشته افزایش یافته است، گفت: تجربیات آقای حجتی بسیار بالاتر از مدرک وی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۹    
منابع امنیتی اعلام کردند در درگیری بین نیروهای امنیتی حماس با یک گروه اسلام گرای تندروی رقیب، در نزدیکی مرز نوار غزه با مصر، دو نفر از طرفین کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۶    
نماینده مهاباد در مجلس با بیان اینکه بدون اغراق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در 4 سال گذشته یکی از وزاری موفق دولت یازدهم بوده است، گفت: تولید گندم در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی توسط حجتی به 14 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۶    
در سال جاری میلادی، پایگاه اطلاع رسانی Statist بررسی خود از محبوبیت محصولات ساخت کشورهای مطرح جهان را بر اساس نظر 43034 نفر مصاحبه شونده، منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۴    
منابع خبری از گروگان گیری در ایستگاه رادیو هلند خبر دادند و پلیس اطراف این محل را محاصره کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۱    
سایت انگلیسی "میدل ایست آی" از آخرین ایمیل های افشا شده سفیر امارات در واشنگتن پرده برداشت که بیانگر تلاش وی برای تماس با ژنرال اسرائیلی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸    
در پی موافقت ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی با ورود حجاج قطری به عربستان، بسیاری از فعالان قطری اعلام کردند، با حج به هزینه پادشاه سعودی مخالفیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بوسه آزادگان بر خاک وطن پس از آزادی در مرز خسروی_ 26 مرداد 1369 عکس از علی فریدونی عکس از ایرنا م
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعتراف کرده این رژیم در طول پنج سال گذشته حدود 100 بار به کاروان حزب الله لبنان حمله کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور آمریکا به عنوان مدیر رسانه ای موقت کاخ سفید انتخاب و معرفی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان روز چهارشنبه به نقل از یک منبع خبری آگاه در وزارت دفاع آمریکا و با استناد به تصاویر ماهواره ای مدعی شد که کره شمالی در تدارک پرتاب یک یا چند موشک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، مسابقات والیبال قطر را تحریم کردند و قصد دارند رقابت های فوتبال کشورهای عربی را هم که قرار است در قطر برگزار شود، تحریم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور کره جنوبی گفت اگر کره شمالی باز هم موشک قاره پیما شلیک و آن را به کلاهک اتمی مجهز کند، از خط قرمز عبور کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
دولت عراق خواهان صدور قطعنامه سازمان ملل برای پیگرد جنایتکاران داعش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
استراتژیست جنجالی کاخ سفید که برخی اخیراً خواستار اخراج وی شده اند، تصریح کرد که آمریکا در رقابت اقتصادی با چین در حال شکست خوردن است و ادامه داد که مسئله کره شمالی از طریق راه حل نظامی رفع نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور مستعفی یمن در مشاجره ای با ولیعهد ابوظبی به وی گفته که امارات مانند اشغالگران یمن رفتار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: درخصوص مدرک تحصیلی من صحبت شده است. من از ابتدای کودکی با کشاورزی فاصله ای نداشته ام و از طرفی کشاورز بوده و هستم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هیچ یک از نمایندگان به عنوان مخالف برای وزیر پیشنهادی دادگستری ثبت نام نکرده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه حضور آقای رئیسی در انتخابات حجت شرعی بود، بیان کرد: این کاندیدا پاک بود و به بسیاری از مسائل به خاطر اینکه باید خطوط قرمز نظام را رد می کرد پاسخ نداد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۲    
نمایندگان مخالف و موافق گزینه پیشنهاد رئیس جمهور برای وزارت جهاد کشاورزی، دیدگاه های خود درباره محمود حجتی را بیان کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی گفت: نمایندگان در جلسه رای اعتماد بر اساس قرعه کشی در مخالفت یا موافقت صحبت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۶    
هشدار رییس جمهوری ایران به کاخ سفید درباره واکنش فوری ایران در صورت زیرپا گذاشتن برجام از سوی آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکا داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۳    
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشتن مجاهدت های آزادگان، گفت: این عزیزان حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و مجاهدت های بسیاری کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰    
درباره رفتار نمایندگان در جلسه رای اعتماد برخی کاربران فضای مجازی باهشتک #رای_اعتمادنکات جالب و مهمی را بیان کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
نود و پنجمین شماره خط حزب الله با سخن هفته ای با عنوان حزب الله این است... منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
عضو منتخب شورای شهر تهران درباره اظهارنظر الویری که از احتمال معرفی گزینه های جدیدی برای شهرداری تهران خبر داده بود، توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
همسر شهید محسن حججی گفت: خون امثال محسن حججی ها بعد از ریخته شدن در قلب تمام مسلمانان، فرهیختگان و آزادگان جهان در جریان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دادگستری خواست تا برای مشکلات پزشکی قانونی راه حلی ارائه دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۹    
جنگنده های آمریکایی در ادامه جنایات خود در سوریه، شهر رقه را بمباران کردند که بر اثر آن 17 غیر نظامی کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۶    
سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در حالی آغار شد که 90 نفر از نمایندگان در صحن حضور نداشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۳    
اصلاح طلبان با پروپاگاندا و جنجال های رسانه ای که علیه کابینه پیشنهادی راه انداخته اند، بیشتر در حال بالا بردن هزینه شکست خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۷    
آمارهای جدید نشان از این دارد که میزان بدهی های کوتاه مدت خارجی در پسابرجام رشد حدود 900 درصدی را تجربه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۰    
سوال مهم این است که اقداماتی چون مسدود کردن تراکنش های مالی اتباع آمریکایی دخیل در تروریزم و نقض حقوق بشر، توقیف اموال و ممنوع الورود کردن آن ها به کشور، چقدر توان مقابله به مثل و بازدارندگی دارد؟