چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 10 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دو نماینده خود را طی هفته جاری عازم منطقه خاورمیانه خواهد کرد تا گام ها برای حل بحران سیاسی میان قطر و چهار کشور عربی را بردارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۸    
جنگنده های ائتلاف تجاوز به یمن به سرکردگی آمریکا در تازه ترین جنایات خود، صبح امروز مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۶    
هیثم ابوسعید دبیرکل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا و کمیسر حقوق بشر خاورمیانه با صدور بیانیه ای در خصوص داعشی های اهل شمال آفریقا گفت: 15 هزار نفر از شهروندان تونسی به تروریست های داعش پیوسته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۰    
زمان برگزاری مسابقات مرحله اول جام حذفی (یادواره آزاد سازی خرمشهر) در فصل 96-97 اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام رضا (ع)/اگر مردم زیبایی های کلام ما (اهل بیت) را میدانستند، به یقین از ما پیروی می کردند. بحار؛ج2:ص30 ✅ @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۱    
سیاست یک بام و دو هوای اصلاح طلبان در مورد حضور زنان در سطح کلان مدیریتی کشور در حالی پیش می رود که به نظر می رسد روحانی این سیاست اصلاح طلبان را به خوبی می شناسد و در زمین آنها بازی نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۹    
اگر دولت برای رفع مسئله بانکی خود، به سراغ کشورهایی می رفت که بیشترین تعاملات اقتصادی با آن ها را دارد و با آن ها پیمان پولی دوجانبه (currency swap agreement) امضا و اجرا می کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۰    
منابع خبری بامداد پنجنشنبه گزارش دادند آخرین اتوبوس حامل اعضای گروه تروریستی جبهه النصره و خانواده های آنها ارتفاعات عرسال لبنان را ترک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵    
زاکانی در یادداشتی به مواضع اخیر زنگنه واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور در آستانه معرفی وزرا به مجلس و برگزاری مراسم تحلیف، دیدارهایی را با گروه های سیاسی مختلف و فراکسیون های مجلس برگزار کرد تا نوای همگرایی از پاستور به گوش برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۲    
فیلم سینمایی ساعت 5 عصر مهران مدیری به دلیل ضعف فیلمنامه و نمایش سینوسی قصه نتوانست مخاطبان خود را با داستان همراه کند و در چند روز آینده اولین شکست مهران مدیری در پرده سینما رقم می خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۲    
آمریکایی ها متن برجام را پاره کردند، روح آن را هم به آتش کشیدند. اما چند صفحه از برجام را حاضر نیستند نه پاره کنند نه آتش بزنند؛ آن چند صفحه همان تعهدات ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۹    
ناوگان نیروی دریایی چین با ورود به بندر جده عربستان سعودی، دیدار پنج روزه خود از این کشور عربی حوزه خلیج فارس را آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام رضا علیه السلام: آدم پیمان شکن از پیشامد بد در امان نیست لا یَعْدَمُ المرءُ دائرةَ السّوءِ مَعَ نَکْثِ الصَّفْقةِ میزان الحکمه جلد2 صفحه 84 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۹    
مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح پنجشنبه 12 مرداد 96 در حسینیه ی امام خمینی قدس سره برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۶    
نامزد سابق جمهوریخواهان گفت: در حالی که احتمال جنگ با کره شمالی وجود دارد، ظاهرا واشنگتن برای جنگ با ایران نیز لَه لَه می زند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۶    
روزنامه عکاظ عربستان در تحلیلی مدعی شد: بعد از آنکه الجزیره و رسانه های هم قطارش از متقاعد کردن کشورهای دیگر درباره دروغ "منع قطری ها از حج امسال توسط عربستان" ناامید شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در کشورهایی که تنوع قومی و مذهبی وجود دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان از انتصاب رضازاده به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی این شورا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۶    
دیپلمات کهنه کار آمریکایی و معاون اسبق وزیر خارجه این کشور در یادداشتی روز سه شنبه از دولت دونالد ترامپ خواسته اشتباهات مربوط به عراق را درباره ایران تکرار نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه گفت که کره شمالی نباید تصور کند که آمریکا با این کشور دشمن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا به زودی طرح تحریم های ایران و روسیه را امضا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۳    
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با شیخ صالح العاروری عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۲    
غلامرضا شکوهی شاعر آیینی ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۳    
سود کلان برخی محافل در دولت از انحصار واردات پهنای باند اینترنت یکی از موانع انتقال سرورهای تلگرام به داخل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۰    
بی تدبیری دولت در تنظیم بازار کالاهای اساسی، تاثیر مهمی در سخت تر شدن تهیه ملزومات زندگی بخصوص برای فقرا دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۰    
با توجه به تناقض منافع آمریکا و ترکیه، روسیه بزرگ ترین برنده این بازی به شمار می رود، چرا که این کشور در تثبیت خطوط تماس با ترکیه موفق بوده و واشنگتن را مجبور کرده به نقش مسکو در سوریه اذعان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۷    
دادستان تهران گفت: در چنین پرونده هایی، حتی اگر لازم باشد که مقامات قضایی تا دیروقت فعالیت نمایند تا پیامدهای حادثه مدیریت شده و از ایراد خسارات بیشتر پیشگیری شود، دادستان ها موظف به این اقدام هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۴    
دستیار ویژه رییس مجلس و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین دیدار و گفتگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۰    
علی لاریجانی با بیان اینکه اینکه نقض برجام از سوی آمریکایی ها روشن است، گفت: ایران با قاطعیت و درایت مانع از دستیابی آمریکایی ها به هدفشان شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۱    
عضو شورای شهر تهران معتقد است در بستن لیست اصلاح طلبان بی صداقتی و انحصار طلبی رخ داده است و شورای پنجم مسیر شورای اول را طی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۸    
بر اساس نظرسنجی کشورهای غربی، فرمانده سپاه قدس پاسداران از جهت محبوبیت نسبت به دیگر مسؤولان دولتی، در صدر نظرسنجی قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی دولت گفت: هیأت عالی نظارت بر قراردادهای مهم نفتی متشکل از نمایندگانی از 3 قوه قرارداد توتال را پس از بررسی های کارشناسی تأیید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۰    
هیئت نظارت بر برجام در حالی تصمیمی 16 بندی در برابر تحریم های آمریکا اتخاذ کرده که از انتشار محتوا و ماهیت این بندها خبری نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات با عوامل ناامنی و تروریست ها قاطعانه برخورد می کند زیرا مقابله با تهدیدهای خارجی اهمیت زیادی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: اسلام برای زن جایگاه ویژه ای در نظر گرفته است، زیرا آنها نقش بی بدیلی در پیشرفت جامعه و تمدن سازی دارند و این تعریف با نگاه غربی متفاوت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۲    
در دیدار ظریف و چاووش اغلوبحث شد که شورای عالی راهبردی دو کشور در آینده در تهران برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
میزان صادرات نفت ایران به بازار آسیا در این ماه با افزایش بیش از 100 هزار بشکه ای به یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۴    
براساس آخرین آمار وزارت بهداشت تا کنون از 85 نفری که مبتلا به بیماری شدند 5 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۱    
احتمالا تا زمان معرفی وزاری پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری به مجلس، وزیر راه سفرهای دیگری را نیز برای حضور در استان های مختلف کشور برنامه ریزی کرده به این امید که اگر گزینه وزارت دوازدهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۱    
حمزه بن لادن، فرزند سرکرده سابق گروه القاعده با انتشار پیام ویدئویی خاندان سعودی را تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۸    
با حضور هیأت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در بغداد، مقدمات همکاری دوجانبه بین رسانه های عراق و ایران فراهم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۸    
چمران در پاسخ به این پرسش که در صورت مقاومت فرمانداری برای بازشماری 10درصد آرای انتخابات شوراها گفت: این موضوع باید توسط قوه قضاییه و بدون سر و صدا حل شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ☘️امام باقر(ع): افزایش نعمت از جانب خدا قطع نمی شود مگر آنگاه که شکرگزاری از طرف بنده قطع شود. بحار، ج71، ص 56 ✅ @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵    
مقامات دولت هند از کشته شدن بیش از 200 نفر در سیل اخیر ایالت گجرات هند خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که واکنش وزارت دفاع به تحریم های اخیر آمریکا که به بهانه موشکی مطرح شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آب راه خلیج فارس همانند گذشته تحت کنترل نیروی دریایی سپاه است، اظهار داشت: اقتدار، تسلط و کنترلی که در خلیج فارس بوده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
چهل و هفتمین ناوگروه اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش اعزامی به آبهای آزاد و بین المللی پس از 52 روز دریانوردی صبح امروز در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۸    
یکی از روستاهای النقب برای صد و شانزدهمین بار توسط رژیم صهیونیستی تخریب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۵    
یکی از اعضای دستگیر شده داعش در محضر دادگاه اعتراف کرد که 4 دختر ایزدی را به عنوان بخشی از حقوقش در این گروه تروریستی، به بردگی گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۶    
رسانه های اسرائیلی ادعا می کنند در جریان تظاهرات اخیر فلسطینیان در قدس، ایران برای آنها کمک ارسال کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۵    
کمیتۀ عمومی حج در سوریه اعلام کرد که عربستان سعودی، برای پنجمین سال متوالی، حجاج سوری را از ادای فریضۀ حج منع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۵    
در حالی پاکستان به دنبال واردات گاز از ترکمنستان است که به طور صریح مسئولان انرژی این کشور اعلام کرده اند آمریکا مانع واردات گاز از ایران است که ظاهرا این موضوع نقض روح برجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
جمعیت هلال احمر در اقدامی مبتکرانه اقدام به نامگذاری یکی از نانوایی های شهر همدان با عنوان نانوایی بشردوستانه کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
بدهی بخش دولتی به بانک ها در زمان روی کار آمدن حسن روحانی رقمی در حدود 102 هزار میلیارد تومان را نشان می داد که طی این سال ها با رشد بیش از 134 درصدی به بیش از 225 هزار میلیارد تومان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید وقتی نقضی صورت بگیرد که جمهوری اسلامی را از بهره برداری های اصلی که از برجام داشته محروم کند، تهران تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که 4.5 میلیون کودک یمنی نمی توانند هرگز به مدرسه بروند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹    
نخست وزیر عراق می گوید همه پرسی استقلال اقلیم کردستان خطایی بزرگ است که نه تنها قانونی نیست که بر مشکلات خواهد افزود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به سفر رهبر جریان صدر عراق به عربستان سعودی و دیدار با مقامات این کشور واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: حضورم در دولت دوازدهم 50 درصد است، تجربه ام بیشتر در حوزه مسائل حقوقی و حقوق شهروندی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹    
معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور قانون تحریم های ضد روسیه را امضا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از محکومیت شرکت پژوهش و توسعه ناجی به جرم گران فروشی خدمات در دفاتر پلیس+10 خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۶    
معاون دانشگاه افسری سپاه می گوید: مربیان ما، نیروهای داوطلب و مردمی آنها مانند حشدالشعبی را آموزش می دهند اما سپاه در هیچ کشوری پایگاه آموزشی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳    
وزیر ارتباطات فاز نخست استقرار دولت الکترونیکی و الکترونیکی کردن خدمات دولت به صورت متمرکز را افتتاح کرد؛ در این فاز 51 دستگاه برای ارائه 440 سرویس الکترونیکی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳    
نماینده اسبق ایران در صندوق بین المللی پول گفت:بانک مرکزی همچنان می خواهد، شاخص تورم را با نرخ ارز مرتبط کرده و با یک سیستم ارزی، تورم را کنترل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۵    
عکسی از وزیر صنعت لبنان که یکی از وزرای وابسته به جریان حزب الله است، در ارتفاعات عرسال منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۲    
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: با افتتاح پایگاه فضایی امام خمینی (ره) صاحب چرخه کامل فضایی شامل پایگاه، ماهواره بر، ماهواره، طراحی و هدایت کامل این مجموعه شدیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۲    
لوبلاگ نوشت: اعضای مجلس نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ایران، کره شمالی و روسیه اعمال کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهور لبنان در هفتاد و دومین سالروز تأسیس این کشور به ایراد سخنانی پرداخت و بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۶    
محمد فرهادی وزیر علوم در کابینه آینده نخواهد بود و بر این اساس تاکنون 3 گزینه برای تصدی وزارت علوم دولت دوازدهم مطرح هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۶    
نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت دقایقی قبل با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۳    
پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده در اقدامی که به نظر می رسد کمپینی برای به دست گرفتن رهبری القاعده است، در پیامی خانواده سلطنتی عربستان را تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۳    
رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید در اولین روز حضورش گفته که قصد دارد در میان کارکنان مجموعه کاخ سفید انضباط نظامی برقرار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۰    
ممنوعیت استفاده از انبار و ویلای سفارت آمریکا در پایتخت روسیه از امروز (اول آگوست) به اجرا گذاشته شده و سخنگوی سفارت هم آن را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۷    
دادگاه فرجام مصر محمد الظواهری برادر رهبر گروه تروریستی القاعده را از اتهام وارده به وی در پرونده باند الظواهری تبرئه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور سوریه در پیامی به مناسبت روز ارتش تاکید کرد که سوریه با دشمن تروریستی-تکفیری مواجه است که تاریخ نظیر آن را در ناجوانمردی و کینه ندیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری رویترز تصاویری از مدیر ارتباطات کاخ سفید را که تنها 10 روز پس از تصدی این سمت، از سوی دونالد ترامپ برکنار شد، منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۸    
تعدادی از مقامات آمریکایی از جمله دستیار دونالد ترامپ، فریب یک هکر را خوردند که برای آنها ایمیل هایی جعلی ارسال می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۵    
مقام های آمریکایی بر این باورند که آزمایش اخیر موشک بالستیک قاره پیمای کره شمالی نشان داده است که پیونگ یانگ اکنون قادر است بخش های وسیعی از خاک آمریکا را هدف قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهوری ونزوئلا با تکه پرانی به ترامپ گفت: به تحریمهایت ادامه بده. من از رئیس جمهوری که پشتوانه مردمی ندارد، دستور نمی گیرم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۹    
بعد از رأی مردم ونزوئلا به ایجاد مجلس مؤسسان، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مستقیماً رئیس جمهور ونزوئلا را تحریم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۹    
وزارت دفاع کره جنوبی از احتمال انجام ششمین آزمایش هسته ای و یک آزمایش موشک بالستیک توسط کره شمالی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
"حمزه حسن الحاج دیاب" ملقب به "ابو عباس" براثر جراحت های ناشی از درگیری با تروریست های تکفیری در اطراف شهرک عرسال لبنان به فیض شهادت نائل آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم مشهد گفت: دولت دوازدهم باید توجه ویژه ای به حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۲    
معاون رئیس جمهور عراق در مصاحبه ای، از کمک های ایران به بغداد در جنگ با تروریسم تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است؛ یکی از دلایل اصلی وجود مشکلات کشور ننشستن هر کسی در جای خودش در کابینه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: رئیس جمهور افرادی را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند که ضمن داشتن برنامه دقیق و مدون، کارآمد و البته باانگیزه باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
برخی منابع لبنانی می گویند اخیرا شماری از اعضای مقاومت که به زیارت حرم امام رضا -علیه السلام- مشرف شده اند، پرچمی متبرک برای مجروحان مقاومت با خود بردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشکیل ستاد مشترک تشریفات برای مراسم تحلیف رئیس جمهور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۳    
وزیر دفاع گفت: انشاءالله از داخل بدنه وزارت دفاع، فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۳    
عباس عبدی در اعتماد نوشت:در همه انتخابات ها میان آنچه در دوره انتخابات وعده داده می شود با آنچه در عمل و در شکل گیری کابینه رخ می دهد فاصله ای وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صلاح العبیدی سخنگوی سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق با اشاره به دیدار وی با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان ادعاهایی علیه ایران مطرح کرد. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا آمریکایی های در قالب برجام از مراکز نظامی ما بازدید کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۴    
وزیر امورخارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس فوق العاده وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در رأس هیأتی عازم ترکیه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هدف آمریکا برهم زدن برجام توسط ایران است گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۱    
نخست وزیر عراق با بیان این که ایران نخستین کشوری بود که در درگیری های اخیر به بغداد کمک کرد، اعلام کرد: از همین رو ما وظیفه اخلاقی و شرعی داریم که جلوی هرگونه تعدی به ایران از منشاء عراق را بگیریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: مهمترین ضعف کابینه احتمالی این است که هیچ زنی حضور ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۱    
معاون دانشگاه افسری سپاه می گوید: مربیان ما، نیروهای داوطلب و مردمی مانند حشدالشعبی را آموزش می دهند اما سپاه در هیچ کشوری پایگاه آموزشی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۱    
مقتدی صدر بازیگر مهم سیاسی این کشور این روزها عنوان دومین روحانی شیعه عراقی را به خود گرفته است که زمزمه های دوری از تهران درباره آنها شنیده می شود.
  • ۱