چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۳۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 21 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۸    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده جرایمی که دولت ترامپ اخیراً علیه برخی شرکت ها به اتهام نقض تحریم های ایران وضع کرده ناقض توافق هسته ای بوده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خدایا ما را به خود و اختیار خود وامگذار که نفس ما باطل را بر می گزیند/مگر تو توفیق دهی و به بدی امر می کند مگر تو رحمت آری فرازی از دعای نهم صحیفه سجادیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
عباس عبدی می گوید تغییرات کابینه موجب سرخوردگی در میان اصلاح طلبان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۱    
وب سایت آمریکایی اورنج کانتی رجیستر در گزارشی نوشت: چالشی که ایران برای آمریکا ایجاد کرده است یکی از پیچیده ترین و سخت ترین مشکلات در طول سال های اخیر بوده و اکنون ترامپ با مشکلی روبرو شده است که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۸    
سفیر روسیه در ایران گفت: امروز ایران و روسیه در سوریه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و خون ایرانیان و روس ها در سوریه با هم ریخته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در نامه ای به شورای عالی امنیت ملی خواستار تعیین تکلیف برای رویارویی غیرمستقیم در برخی رشته های ورزشی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی شده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۹    
عالم برجسته اهل سنت شهر پورت الیزابت آفریقای جنوبی که به مدت 8 سال در دانشگاه الازهر مصر و یک سال در مکه مکرمه تحصیل کرده همراه با 121 نفر به تشیع گروید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۷    
بر اساس ابلاغیه جدید سازمان ها مجاز هستند از خدمات فنی و تخصصی کارشناسان و اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کنند، با عنایت به این که استفاده از خدمات فنی و تخصصی منحصر به داشتن مدرک کارشناسی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۱    
اظهارات رئیس توزیع شناسنامه های الکترونیکی افغانستان با واکنش مردم قوم سادات که نام این قوم در قانون اساسی نیامده است روبرو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محسن حججی، مظلومانه اما با صلابت، شکوه قامت ملت ایران را در دفاع از ملت سوریه و امنیت ملی کشورمان به نمایش گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۵    
شهروندان کرد که بزرگترین اقلیت قومی سوریه محسوب می شوند شرایط وخیمی را در مناطق شمالی پشت سر می گذرانند؛ تروریست ها در استان الحسکه بخش های وسیعی را اشغال کرده اند و در یک قدمی مرکز استان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۲    
یک روزنامه اصلاح طلب در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس، شلیک موشک های سپاه به مقر داعش در دیرالزور را اقدامی تنش زا معرفی کرد و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی ها دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۹    
داریوش قنبری، فعال اصلاح طلب بیان داشت: می توان اینگونه به موضوع نگاه کرد که نمایندگان تحت تاثیر صحبت های ضد ترامپ موگرینی قرار گرفته و احساساتی شده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۹    
مردان و زنان آمریکایی که تفنگ دارند، دارای این دیدگاه مشترک هستند که تفنگ به آنها حس آزادی می بخشد. دسته دیگری که آنها هم دارای اشتراک هستند معتقدند که داشتن تفنگ به آنها هویت می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۳    
در این مقطع، فرمانده این نبردِ آزادی بخش، یعنی مسئول شاخه نظامی حزب الله لبنان ، طی تدبیری هوشمندانه، دستور داد که منطقه ملیتا به موزه ای جهادی تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۵    
یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت شهید حججی را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید عزیز محسن حججی توانست فصل جدیدی از فرهنگ شهادت باز کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۶    
سرپرست تیم استقلال گفت: از محل برگزاری بازی هفته چهارم مطلع نیستیم اما هر جا باشگاه سایپا در نظر داشته باشد بازی می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۱    
افرادی که کره شمالی را در وقوع بحران اخیر میان این کشور و آمریکا مقصر می دانند از دلیل تلاش پیونگ یانگ برای دست یابی به سلاح های هسته ای و سابقه جنایت های واشینگتن در این کشور آسیایی بی خبر هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۱    
شهید محسن حججی که پس از 2 روز اسارت به دست نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید، حرف های ناگفته خود را در وصیت نامه اش نوشته و این وصیت نامه هم اکنون به دست تمام ملت ایران رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۱    
این روزها اصلاح طلبان با هر دلیل و منطقی که بخواهند انتقادات خود به روحانی را توجیه کنند، یک چیز قابل کتمان نیست و نباید لوث شود و آن این که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
مدیر کانال تلگرامی و سایت اصلاحات نیوز، یکی از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی شامگاه شنبه با تودیع وثیقه 500 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مشکلات تقاضا برای تولیدات داخلی در بازار گفت: کارشناسان میزان تقاضا و قدرت خرید مردم را حتی از 10 سال گذشته نیز کمتر می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۲    
منابع سوری از عملیات هلی برن ارتش سوریه و همپیمانانش پشت خطوط گروه تروریستی داعش در مرزهای اداری بین الرقه و حمص خبر دادند که با موفقیت انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵    
وزرای کشور عراق و ایران فردا یکشنبه 22 مرداد ماه با یکدیگر دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۶    
وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: بدعهدی آمریکا باید به نحوی پاسخ داده شود که در پایان این اقدامات به نفع آمریکایی ها نباشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتهامات اخیر وزارت کشور تاجیکستان به ایران گفت: این اتهامات به هیچ وجه مورد تایید نبوده و درست نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۳    
نور سلطان نظربایف، رییس جمهوری قزاقستان به پاس اقدامات و تلاش های دیپلماتیک به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نشان افتخار اهدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۳    
پایگاه تحلیلی اینترسپت در گزارشی ضمن اشاره به مواضع رژیم صهیونیستی و عربستان سعوی در قبال توافق هسته ای نوشت که ریاض در زمان امضای این توافق که به نوعی در یک مسیر تقابل با اوباما قرار گرفته بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۳    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بار دیگر تأکید کرد که بحران یمن راه حل نظامی ندارد و از حمایت های ایران برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز و برقراری صلح در این کشور قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۰    
مرکز اطاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به سوال برخی نمایندگان مجلس از وزیر کشور در مورد عدالت جنسیتی، اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ پیامبراکرم (ص): هرکس دوست داردکه نامه اعمالش او راخوشحال کند،استغفارِ درآن را زیاد گرداند. میزان الحکمه،ج 8،ص 463 @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۱    
توافقنامه برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه از سوی فدراسیون فوتبال 2 کشور بسته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۱    
سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور از شکستن رکورد انتشار یک میلیارد مطلب در کانال های عمومی فارسی زبان تلگرام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۱    
بحران آب و کارشکنی های گسترده در احداث کارخانه های شیرین سازی آب در چابهاری که می خواهد به مرکز ترانزیت کشورهای آسیای میانه تبدیل شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر کره شمالی را تهدید و خط قرمزهای جدیدی برای این کشور ترسیم کرد. او ونزوئلا را هم به مداخله نظامی تهدید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۲    
آمریکایی ها خوب می دانند در صورت کوچکترین تحرک نظامی خود، رژیم صهیونیستی و یا هر یک از ایادی منطقه ای آنها، انواع موشک های زمین به زمین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۳    
دو مدافع حرم در سوریه به شهادت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۴    
ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در نظر دارد تعدادی از خودروهای مصادره شده قاچاقچیان مواد مخدر را طی مزایده ای به فروش برساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۴    
برنامه رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۱    
این روزها اما عزت الله انتظامی با زادبوم هنرنمایی اش را به رخ سینمای ایران و علاقه مندانش می کشد؛ فیلمی که بعد از 9سال بالاخره از بند توقیف آزاد شد و اکران آن یکی از ملموس ترین دستاوردهای مدیریت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۸    
زاهدی گفت: بسیاری از نماینده های مجلس و کاندیداهای ریاست جمهوری برای تبلیغات، وعده های بسیاری درباره فرهنگیان می دهند اما وقتی به پُست می رسند نمی توانند آنها را محقق کنند و این مسئله باعث دلسردی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۸    
وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بخش ساختمانی در سال های 96 و 97 رونق می یابد گفت: با رونق بخش ساختمان، تولید و سایر صنایع رونق می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۵    
جریان اصلاحات که تا همین امروز، تک تک اشتباهات دولت احمدی نژاد را به پای کل جریان اصولگرایی می نویسد، حال نمی تواند از مسوولیت خود در برابر عملکرد دولت روحانی شانه خالی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در 4 سال اخیر درگیر حاشیه بوده است، تاکید کرد: امیدوارم نمایندگان، به طور دقیق و بر مبنای شایسته سالاری رای بدهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۹    
با روی کار آمدن دونالد ترامپ تنش بین کره شمالی و آمریکا روند صعودی داشته و گویا آمریکا مصمم است تا پرونده کره شمالی را به هر طریقی حتی با حمله نظامی حل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیته هسته ای مجلس، از موکول شدن بازدید از تاسیسات هسته ای اصفهان و کرج به بعد از جلسات رای اعتماد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۶    
النجم الثاقب گزارش داد، گسترش شیوع وبا و مننژیت در یمن حربه آمریکا و مزدورانش است که در عملیات نظامی علیه ملت بی پناه یمن به بن بست رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این خیمه های سوزان ، شعله هایی که تا آسمان بالا رفته اند، این اسیر دست بسته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۷    
مستند جنگ، دوربین، من روایتی از یکی از صحنه های رویارویی با مسلحین داعش است، ماجرایی که با حضور و نبوغ تیم رسانه ای لشکر فاطمیون، تماما از خط مقدم معرکه به تصویر کشیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
برخی از بندهای برنامه محمد جواد ظریف برای دولت دوازدهم بوی خیز دولت برای ایجاد نوعی انحصار و دیوار کشی حول موضوع سیاست خارجی و تمرکز تصمیم سازی در این حوزه برای دایره سیاست سازان دولتی را می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که به دلیل مشارکت هوایی آمریکا در نبرد تلعفر ، اغلب گروه های مقاومت حاضر در الحشد الشعبی در این نبرد شرکت نخواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
روی لباس رزم شهید محسن حججی اتیکتی نصب شده بود که معنای خاصی داشت؛ اتیکتی که رمز و رازش را همسر شهید بازگو می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تحریم های بی سابقه اخیر آمریکا گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
برندگان جایزه نوبل صلح روز جمعه از پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی درخواست کردند اعدام 14 جوان را به جرم شرکت در اعتراضات سال 2012 متوقف کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهردار جدید تهران با متوقف کردن تخلف ها، جلو تاراج تهران را بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مشاور پیشین کاخ سفید و فیزیکدان ارشد دانشگاه پرینستون، با تاکید بر اینکه 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا مدرک قانع کننده ای علیه ایران درباره نقض برجام در دست ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۹    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان درباره آخرین تحولات یمن دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توییتی از موافقت گزینه پیشنهادی مخابرات برای شرکت در جلسه ای با حضور کسانی که گفته اند آذری جهرمی از آن ها بازجویی کرده، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خسارات سیلاب در شهرستان کلات - 2 عکاس : رسول عزیزی م
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۰    
دونالد ترامپ در گفت و گو با فرماندار گوآم درباره تهدید کره شمالی علیه این جزیره آمریکایی واقع در اقیانوس آرام گفته که تو و گوآم دارید معروف می شوید .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر کره شمالی را تهدید کرد و گفت که اگر رهبر این کشور یک بار دیگر آمریکا را تهدید کند، پشیمان خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۵    
وزارت کشور کویت اعلام کرد که در ارتباط با پرونده گروهک العبدلی 12 نفر دیگر بازداشت شده اند و تحقیقات ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۲    
تحلیلگر آمریکایی و استاد روابط بین الملل، با اشاره به مواضع خارجی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کشورش را قلدر خواند و گفت: دیپلماسی ترامپ شکست بدی خواهد خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۹    
نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر دشواری های فراوان در حوزه وزارت تعاون، کار، و رفاه اجتماعی و مشکلات در مسیر دستیابی به رضایت مندی در این حوزه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۹    
دولت امارات از کشته شدن چهار نظامی خود در جریان سقوط بالگردشان در یمن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری دبکا در گزارشی ضمن اشاره به اقدامات اخیر کره شمالی مدعی شد که طی روزهای اخیر مقامات نظامی کره شمالی در تهران با مسئولان برنامه هسته ای و موشکی ایران دیدار و گفتگو کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی دولت به همه اعضای کابینه، مقرر شده با توجه به اختیارات ناشی از ماده 48 و 49 قانون مدیریت خدمات کشوری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا بعد از دیدار با اعضای تیم امنیت ملی خود با تکرار ادعاهای بی پایه گفت که ایران مطلقاً به روح برجام پایبند نبوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۰    
وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که به دلیلی تحریم ها و محاصره تحمیلی یمن و بسته بودن فرودگاه صنعاء، بیش از 11 هزار و 250 بیمار یمنی جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص شهادت شهید عزیز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و همچنین دخالت آمریکا در این جنایت ددمنشانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۳    
پایگاه جروزالم پست در گزارشی نوشته است که که نمایندگان حزب سبز آلمان در تلاش برای آغاز تحقیقات درباره فعالیت های ضدصهیونیستی ایران در آلمان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۰    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی به مناسبت شهادت محسن حججی تاکید کرد: بی تردید امنیت کشور مدیون شجاعت شهید حججی و مدافعان حرم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۴    
روحانی مدیون اصلاح طلبان است ، این جمله محمدرضا عارف، پیش از نهایی کردن لیست کابینه دوازدهم، خود گویای تمام ماجرا بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۰    
چهره های اصلاح طلب، ساعاتی پس از انتصاب محمدعلی نجفی بعنوان شهردار جدید تهران، پروژه قالیباف سوزی و ترور مدیریت جهادی را آغاز کردند...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۱    
دولت امارات متحده عربی چندین بانک غربی را به دلیل سرمایه گذاری قطر در آنها، به شکل غیر رسمی تحریم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور حجت الاسلام حسن روحانی در مجلس در روز سه شنبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۰    
نایب رئیس هیئت نیروهای داوطلب مردمی عراق از فرود جنگنده های آمریکایی در مناطق تحت اشغال داعش در این کشور خبر داد.