چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۱:۵۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدید ترین استفتائات مربوط به امنیت حج، خرید فیش آزاد، حج با مال قرضی، امتحانات دانشگاه در زمان حج و... نظرشان را اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۲    
کاظمی گفت: هیچ متخصصی بدون دانستن علت درد زانو، ورزشی را به بیمار توصیه نمی کند چرا که ورزش و نرمش های زیادی برای تسکین درد زانو وجود دارد که متناسب با علت درد برای فرد تجویز می شود و اگر افراد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۲    
منابع خبری از حمله عناصر گروه طالبان به بیمارستان مرکزی افغانستان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه دولت در خصوص اصلاح قانون پولی و بانکی در صورتی که به موقع به مجلس ارسال شود در طرح بانکداری جمهوری اسلامی لحاظ می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پس از اتهام زنی مشکوک و پر از ابهام گروهک تروریستی منافقین به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران و ادعای وجود تاسیسات نظامی مخفی برای اهداف هسته ای در ایران و همزمان با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۴    
رسانه های آمریکایی می گویند احتمالاً درگیری وزیر دادگستری این کشور با ترامپ بر سر پرونده دخالت روس ها در انتخابات به برکناری وی و وزیر شدن شهردار سابق نیویورک منتهی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۴    
دو قانونگذار آمریکایی در ادامه فشارهای واشنگتن علیه چین، طرحی با موضوع تقویت روابط آمریکا با تایوان به مجلس سنا ارائه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۴    
روزنامه "الحیات" عربستان در پی اقدام ضدایرانی کویت، ایران را به نفوذ گسترده در برخی کشورهای عربی منطقه متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفته فکر نمی کند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در گزارش سه ماهه بعدی به کنگره پایبندی ایران به برجام را تأیید کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق باید منجر به رونق تولید شده باشد اما نه تنها شاهد رونق نیستیم بلکه در بخش تولیدی هم اصناف مختلف از گردونه فعالیت خارج شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۲    
بهرام قاسمی ضمن محکومیت حادثه تروریستی لاهور، توسل به خشونت و ترور را زائیده ایدئولوژی منحطی دانست که جز زبان زور و خشونت لجام گسیخته، سخنی و کلامی برای گفتن ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرگونه تحرکات ضد امنیتی در مرز ها را از سوی هر دشمنی که بخواهد کار احمقانه ای انجام دهد رصد و در نطفه خفه خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مشاور رئیس جمهور با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به وحدت میان دولت و سپاه پاسداران اشاره و بر آن تأکید کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۳    
روزنامه آمریکایی با سرزنش رویکردهای ترامپ در قبال سوریه نوشت: ایران و روسیه خواهان اتحاد مجدد سوریه با حاکمیت اسد هستند و در این بین تهران قادر خواهد بود از این پایگاه علیه متحدان آمریکا استفاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۳    
مشاور رئیس مجلس گفت: جلسه دیدار رییس جمهور و فرماندهان سپاه ابتکار بسیار خوبی بود و از رئیس جمهور هم باید تشکر کرد که با رویی گشاده نسبت به ذخایر نظام برخورد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و رئیس ائتلاف ملی سه شنبه شب موجودیت جریان حکمت ملی را اعلام و تاکید کرد که شعار آن عراق پل همکاری و نه میدان جنگ است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۴    
اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری 8 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی عرفان حلقه در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۴    
احمد الساعاتی – سفیر بحرین در روسیه – در گزافه گویی های جدید خود مدعی شد: پس از قطع روابط دیپلماتیک میان تهران و منامه و نیز توقف پروازهای مستقیم میان دو کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آن طور که به ما گفته اند مهدی بر اثر برخورد تیر مستقیم کاتیوشا شهید شده است، روز شهادت مهدی اگر چه تابستان بود اما در مشهد باران شدیدی می بارید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عزت ا... یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در واکنش به به اظهارات برخی نمایندگان ناظر بر پیش بینی قطعی عدم اعتماد نمایندگان به دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با یکی از مجریان معروف آمریکایی گفت من می خواهم که شما و مردم آمریکا متوجه شوید که این تحریم ها نبود که ایران را به اینجا آورد ما همیشه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۸    
با توجه به نظر کارشناسان در خصوص نیاز کشور به حذف 3 الی 4صفر از پول ملی، هزینه های حذف یک صفر می تواند بار مالی اضافه ای بر کشور تحمیل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۸    
رسانه های اصلاح طلب که سفر روحانی به کویت را دیپلماسی پنهان برای اجرای برجام منطقه ای ارزیابی کرده بودند نسبت به مواضع اخیر کویت سکوت اختیار کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۵    
شهردار تهران گفت: تمام خطوط مترو تا پایان این دوره شهرداری تکمیل و به بهره برداری می رسد همچنین 66 واگن به مترو و 30 دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان اتوبوسرانی شهر اضافه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۳    
عضو فراکسیون امید می گوید روحانی مواظب رفت و آمد مدیران بین بخش خصوصی و دولتی باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۰    
تغییرات ساختاری در سیستم های امنیتی و اطلاعاتی عربستان و تشکیل سازمان امنیت کشور و ادغام سایر موسسات امنیتی درواقع سناریو سوی بن سلمان برای کنار زدن بقایای حامیان محمد ببن نایف در موسسات امنیتی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۰    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پس از انتخابات ضرورت داشت که فعالیت های چندین ماهه جبهه مردمی بازبینی شود نقاط ضعف و قوت مشخص شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۴    
رئیس دستگاه قضا هشدار داد: اگر ترامپ اقدام نسنجیده ای علیه ایران صورت دهند، جمهوری اسلامی با قاطعیت و صلابت و به شکلی کاملاً موثر، پاسخ دندان شکنی به آنان خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۴    
رئیس جمهور گفت: وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۴    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست ها دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۳    
بزرگترین شرکت نفتی عربستان آرامکو در پی اصابت موشک بالستیک ارتش یمن به پالایشگاه های نفت شهر ساحلی ینبع برای تقویت امنیت تاسیسات دریایی خود برنامه ریزی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت نا مناسب کفایت سرمایه بانکها گفت: در این شرایط ادغام بانکها برای تعامل با بانکهای جهان ضروری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه روسیه در دیدار با نوری المالکی که به مسکو رفته، بر حمایت روسیه از تلاش های عراق برای نابودی تروریسم و بازگرداندن وضعیت عادی به این کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۶    
گزارش های اینترپُل نشان می دهد که داعش به احتمال زیاد بیش از 170 عامل آماده انجام عملیات انتحاری و تروریستی ضد اروپا را آموزش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۳    
معاون رئیس جمهور عراق، با اعتراض مجدد به فعالیت نیروهای الحشد الشعبی در کنار ارتش، ادعا کرد که سخن گفتن از عراق با ثبات در شرایط کنونی، فریبکاری و خیالپردازی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۳    
همسر یکی از سرکرده های داعش، به همراه یک کودک ربوده شده، دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
کابینه رژیم صهیونیستی در جلسۀ شب گذشتۀ خود با برچیدن گیت های الکترونیکی که نزدیک دروازه های مسجد الاقصی نصب کرده است ، مخالفت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۷    
روزنامۀ روسی پراودا در گزارشی به قلم ویکتور دِنیسِنکو به اوضاع نگران کنندۀ مردم یمن به علت تداوم جنگ و محاصره پرداخت و نوشت : آنچه در یمن می گذرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۴    
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی با اشاره به مناسبات موجود میان ریاض و تل آویو عنوان داشت که زمان علنی شدن روابط عربستان و رژیم "اسرائیل" فرا رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۸    
یکی از اعضای جدا شده فتح که خبرهایی از توافق وی با حماس منتشر شده، اعلام کرد این توافق منجر به باز شدن گذرگاه رفح در ماه آگوست خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: روادید 10 کارمند کنسولی ایران برای سفر به عربستان به منظور حضور در مراسم حج هنوز صادر نشده است و با تأخیر مواجه هستیم و علاوه بر آن شرایط و مکانیسم حضور آنها در عربستان نیز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۶    
71 اقتصاددان در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد کردند افراد خوشنام اقتصادی و متخصص را برای سیاست گذاری اقتصادی، به ویژه در سمت های رئیس کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انتخاب شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: بالاترین سطح فناوری های دنیا در ارتش وجود دارد اما به دلیل برخی مسائل قابل نمایش در نمایشگاه ها نیستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب در انتخاب وزرا دخالت نمی کنند، تاکید کرد: در حوزه های راه و شهرسازی، اقتصاد و صنعت باید دیگر شاهد ناکارآمدی های فعلی نباشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
حدود یک دهه از محاصره شدید نوار غزه می گذرد؛ محاصره ای که همه امور زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده و به ویژه بر بهداشت و درمان شهروندان تأثیر گذاشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: برای صیادان بازداشت شده شناور عربستانی حکم قضایی صادر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری امروز در کابل که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از شهروندان افغانستان شد را به شدت محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۸    
تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان درحالی برای دومین بار در دولت یازدهم خبرساز شده که پیشتر در پاییز سال 95 این خبر از هیات وزیران بیرون آمد بدون آنکه اشاره ای به جزئیات و چگونگی اجرای آن از سوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در باره دستگیری صیادان ایرانی توسط نیروی دریایی عربستان گفت: آزادسازی صیادان دستگیرشده از مسیر دستگاه سیاست خارجی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در گزارشی که به فرمانده کل قوا ارائه شد به ساخت بازی مبارزه در خلیج عدن و استقبال جوانان اشاره شد که ایشان تاکید کردند این مسیر باید توسعه یابد تا جوانان ما بدانند در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۹    
نمایش خیابانی دستگیرشدگان مواد مخدر و اراذل و اوباش منطقه صبح دوشنبه دوم مرداد با حضور سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شمال غرب میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۶    
رییس قوه قضاییه گفت: ما در اینجا به آنها می گوییم شما فورا شهروندان ایرانی در بند در زندان های آمریکا را فورا آزاد کنید که این کار برخلاف مقررات بین المللی است که آنها را به اتهامات واهی در زندان نگه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهم ترین مزیت نسبی نیروهای انقلابی ارتباط گیری چهره به چهره با مردم است و نه تنها نباید این عرصه را رها کرد بلکه باید آن را تقویت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۳    
در حال حاضر شدت مصرف انرژی در کشور 2.5 تا 3 برابر متوسط استانداردهای جهانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: یکی از دلایل اصلی که رئیس جمهور در دولت یازدهم نتوانست سیاست های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را پیاده و اجرا کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: تولید آب در کشور در زمان پیک 8 درصد کمتر از مصرف بود، بنابراین تقریباً در تمام کلان شهرها و تهران مدیریت فشار آب اعمال شد تا نوبت بندی رخ ندهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اعتماد به سخنان آمریکایی ها یک اشتباه محض بود و دولتمردان ما باید هر چه زودتر به این وضع پایان دهند تا ما کمتر متضرر شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
حریرچی با بیان اینکه وقتی در کشوری زندگی می کنیم که هنوز دچار کمبود تخت بیمارستانی هستیم، باید پذیرفت تا برای دریافت برخی خدمات پزشکی زمان انتظار لازم را نیز تحمل کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
روز شنبه گذشته سفارت مسکو در آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مأموریت سرگئی کیسلیاک در واشنگتن به پایان رسیده و وی آمریکا را ترک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد اجازه ابقای گیت های تردد در ورودی های مسجدالاقصی را نمی دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۰    
نیروهای الحشد الشعبی عراق موفق شدند با خنثی کردن دو حمله داعش در نزدیکی مرزهای سوریه، 8 تکفیری را به قتل برسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات روحانی و ظریف مبنی بر نقض برجام به دلیل عهدشکنی آمریکا گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۷    
صدها نفر از حامیان فلسطین با تجمع درمقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن و با به آتش کشیدن پرچم این رژیم خواستار آزادی کامل فلسطین اشغالی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۴    
بخش مرکزی کمپین تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخاب مجدد در انتخابات 29 اردیبهشت، بر پاسخ دهی به مطالبات رای دهندگان زن متمرکز شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح تبعیض مثبت برای اعمال و افزایش سهمیه زنان در پارلمان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان "مبادا یک شرکت فرانسوی امروز بر نفت کشور ما حاکم شود" گفت: نگرانی ما این است که افرادی برای دریافت سود بیشتر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اخیرا تصاویری منتسب به یکی از مجریان صدا و سیما که در آن اقدام به کشف حجاب در خارج از کشور کرده در فضای مجازی منتشر شده که سر و صدای زیادی را به پا کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بر حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و لازمه استقلال و اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی را حمایت از توانمندی ها و تولیدات داخلی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه تریبون نظام و متعلق به حاکمیت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
روزنامه هاآرتص با انتشار یادداشتی به تحلیل اقدامات اخیر ترامپ در بحران سوریه پرداخته که به باورر این رسانه صهیونیستی "تحویل دادن رسمی سوریه به روسیه و ایران" می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که این حزب در جنگ با تکفیری ها و صهیونیست ها انتقام خون شهدا را می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید اقدام کویت در کاهش تعداد دیپلمات های ایران در آن کشور، اقدام زیبایی نبود و قابل سرزنش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به راه اندازی خط تولید موشکی ایران پرداخت و آن را یک موفقیت برای ایران توصیف کرد و نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۵    
فرهاد رهبر با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس قطعی دانشگاه آزاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۲    
روزنامه رای الیوم نوشت: رئیس جمهور ترکیه اگرچه به ظاهر برای میانجیگری در مساله قطر به سه کشور عربی سفر کرده است، اما اهداف دیگری همچون پیوستن به محور ضد ایرانی به رهبری عربستان را نیز دنبال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۹    
خطوط هواپیمایی آذربایجان پروازهای دیپلماتیک خود را در اختیار شرکت های اسلحه سازی دولت های مختلف نظیر آمریکا و کشورهای بالکان و رژیم صهیونیستی و همچنین ارتش عربستان و امارات قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۶    
نیروهای حزب الله در چهارمین روز عملیات آزادسازی ارتفاعات عرسال موفق شدند مهمترین مقر جبهه النصره در این ارتفاعات را آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی علیه السلام : خوش بینی،اندوه رامیکاهد و از افتادن دربند گناه می رهاند. ➖میزان الحکمه ج6،ص،568 ✅ @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۵    
'بن رودِس' مشاور سابق باراک اوباما به گزارش ها درباره تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از توافق هسته ای با ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد که متحدان بین المللی آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۵    
روزنامه دانمارکی برلینگسکه نوشته که اشتباهات آمریکا و اتحاد ایران-چین-روسیه به ایجاد ائتلافی جدید و قدرتمند در خاورمیانه و کاهش روز افزون تسلط آمریکا بر این منطقه راهبردی منجر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۲    
وب سایت آتلانتیک در گزارشی با بررسی دشواری های خروج آمریکا از برجام نسبت به پیامدهای برهم زنی یک طرفه توافق هسته ای از سوی این کشور هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۹    
نیروهای عراقی روز گذشته مسئول اطلاعات داعش را در جریان نفوذ به مراکز استقرار الحشد الشعبی و ارتش شناسایی و دستگیر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۹    
یک مقام چینی با بیان اینکه، بحران سوریه به یک رهیافت سیاسی نیاز دارد تا به طور کامل حل شود ، گفت: در این راستا نمی توان از نقش بسیار مهم ایران در حل مساله غافل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را دچار شکست کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
اخیرا تعداد جدیدی از ایرانیان در کشورهای مختلف به درخواست آمریکا به جرم واهی دورزدن تحریم ها دستگیر شده اند که در این جلسه ما اعتراض خود را نسبت به این موضوع مطرح کرده و خواهان آزادی آنها شدیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۰    
اهمیت کرسی ریاست دفتر رئیس جمهوری سبب شده است، همواره و در قریب به اتفاق دولت های گذشته، چهره هایی نزدیک به رئیس جمهوری وقت به این کرسی دست یابند .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۰    
حجت الاسلام آزادی خواه از صدور ویزای 10 دیپلمات ایرانی برای اعزام حج از طریق دوبی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۴    
خبرگزاری سی.ان.ان روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش کرد که رکس تیلرسون وزیر امورخارجه آمریکا گزینه استعفا را از این سمت حتی پیش از پایان سال جاری میلادی بررسی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۸    
یک پهپاد اسرائیلی از نوع اسکای رایدر در الخلیل سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
صدها نفر از فعالان سیاسی و مدنی و مردم عادی کویت با تجمع در مقابل سفارت فلسطین با مردم این کشور اعلام همبستگی و هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۰    
توافقنامه مشترک همکاری در زمینه ساخت واگن های متروی شهری و حومه با حضور وزیر صنعت ، معدن با شرکت آلستوم فرانسه امضا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۳    
امروز اتحادیه اروپا بر مبنای توافق هسته ای ساز و کاری برای تعامل در دیگر موضوعات چون پرونده حقوق بشر و موشکی با ایران دارد؛ اروپایی ها برای مذاکره در این زمینه ها با تهران، کانال های گشوده ای دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۰    
شعبان نصیری، با توجه به تجربیاتش در هم سنگری با مجاهدانِ عراقی، عازم جبهه ی عراق شد و سرانجام، در جریان عملیات آزادسازی موصل مزدش را از خدای خویش گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۷    
بزرگترین دستاورد برجام دیگر رفع جنگ نیست، قرارداد توتال است!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۷    
وزیر بهداشت در اظهارنظر غیرتخصصی گفت: دولت سالانه 15 هزار میلیارد تومان برای گندم پرداخت می کند که 8هزار میلیارد آن تقریباً می شود گفت فقط برای این است که بگوییم ما خودکفا هستیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۸    
4 سال پیش در چنین روزهایی، روحانی جیب مردم را ملاک تورم می دانست و آمارها را رد می کرد. حال که قیمت برخی مایحتاج زندگی مردم صعودی شده باید دید آیا هنوز هم دولتی ها ارزشی برای جیب مردم قائل هستند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
ساواک به تقلید از سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و غربی بنیان نهاده شده بود، اما آیا وزارت اطلاعات ایران نیز تقلیدی از سبک های غربی بوده است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
بر خلاف برخی انتظارها، در سخنرانی اخیر امیر قطر هیچ نشانی از حل و فصل بحران با محور سعودی دیده نشد وامید بستن به امتیاز دهی قطر به یاس تبدیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۱    
اتحادیه اروپا می گوید که طرح تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه روسیه به منافع شرکتهای اروپایی آسیب میزند و خواستار مقابله با آن شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۸    
وزیر نفت گفت: اگر تحریمی اتفاق بیافتد؛ ما هیچ پرداختی به توتال نمی کنیم؛ تا زمانی که تولید میدان آغاز شود.
  • ۱