سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 3 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۰    
ایالات متحده آمریکا به این نتیجه رسیده که در تنها جایی که می شود سه کشور ایران، روسیه و چین را مشغول نگاه داشت، افغانستان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
وزیر امور خارجه در جمع رئیس و کادر دفتر حفاظت منافع ایران بر عزم قطعی آیت الله رئیسی برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین مادری تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رانندگی با باک خالی گاهی مواقع یک ضرورت است و وقتی در چنین شرایطی قرار می گیرید بسیارمهم است که بدانید دقیقا چند مایل دیگر تا متوقف شدن خودروی شما باقی مانده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور محدود در کربلای ایران برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۰    
امروز، هزارو سیصد و چند ده سال از آن روز گذشته است و بار دیگر اربعین است. چرخ زمان چرخیده و چرخیده و به دورانی رسیده که عصر خمینی نام گرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵    
شعارهای انقلابی نتوانسته اند مرهمی بر اقتصاد کشور باشند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سیدعلیرضا فاطمیان پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به برنامه های این سازمان در خصوص اربعین حسینی(ع) ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کتاب نمایندگان امر/نمایندگان کلام تمرکز خود را بر تاریخ و اتفاقات پیرامونی کانون نویسندگان ایران از سال 1345 تا 1357 می گذارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان عطر لاله های حسینی با عرضه 200 عنوان شاخص هم زمان با سالروز گرامی داشت هفته دفاع مقدس افتتاح شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حسین تیموری، معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی اظهار داشت: انتشارات به نشر علاوه بر تلاش زیاد و پرثمری که در این زمینه داشته و کتاب های با موضوع دفاع مقدس منتشر و ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
در حالی که مقامات آمریکایی در روزهای آغازین دولت سیزدهم از نبود زمان برای از سرگیری مذاکرات سخن می گفتند این روزها اما زمان دقیق بازگشت ایران به مذاکرات برایشان به معمایی تبدیل شده که خواستار حل آن ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
با گذشت نزدیک به سه سال از پرونده جنجالی ادعایی واشنگتن و اتاوا علیه منگ وانژو مدیر ارشد شرکت هوآوی به اتهام نقض تحریم های ایران، کانادا این تبعه چینی را آزاد کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
رسانه های خارجی از استعفای بیش از 100 نفر از رهبران جنبش اسلامی النهضه در تونس خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از معرفی گران فروشان بلیت اربعین به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با آثار تعطیلی مدارس در دوران کرونا توضیحاتی ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار متناسب سازی حقوق بازنشستگان شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
ممنوعیت سفر زمینی برای زائران اربعین حسینی مصوبه ملی است و امکان تردد در مرزهای زمینی به ویژه مرز مهران وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود 12 میلیون دوز واکسن کرونا تا یکشنبه هفته بعد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
از مردم می خواهیم فقط با داشتن مدارک لازم به مرز مراجعه کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۰    
آمارهای وزارت بهداشت از واکسیناسیون، نشان می دهد که تا روز گذشته 15 میلیون و 219 هزار نفر موفق به دریافت 2 دوز واکسن کرونا شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۰    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 10843 هزار نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۰    
با تلاش های ارزشمند انجام شده برای واکسینه کردن سراسری به 50 میلیون رسیده ایم و لازم است برای کسب و کارها مطابق شرایط جدید برنامه ریزی شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۰    
دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور 10 شرط برای بازگشایی مدارس عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۰    
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: راه اندازی پویش به تو از دور سلام از آنجایی بسیار مهم است که امام حسین (ع) امام معصوم هستند و معصومین نیز همیشه زنده و حاضر هستند لذا خواندن زیارت عاشورا و زیارت اربعین از ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۵    
وزارت خارجه آمریکا مدعی آمادگی واشنگتن برای بازگشت به مذاکرات وین پیرامون احیای برجام شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۵    
رهبر معظم انقلاب با درخواست در حکم شهید تلقی شدن نوجوان فداکار ایذه ای موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۵    
علامه حسن زاده آملی دار فانی را وداع گفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور ترکیه می گوید پیشتر هم به طور شفاف موضع خود را درباره استفاده از اس-400 به اطلاع همتای آمریکایی رسانده و حتی مایل است تعداد بیشتری از این سامانه ها را از روسیه خریداری کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور هدف از آفرینش انسان را رشد و تعالی، بندگی و حرکت در مسیر تعلیم و تربیت دانست و با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در زندگی انسانها، گفت: مدرسه جایگاهی مقدس و محل اندیشه ورزی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۵    
پهلوان خاکی مان را به خاک سپردیم که تا 89 سالگی نیز در تب محرومین می سوخت و غم دینداری، اُستخوان هایش را له میکرد. درد های شخصی چون بیماری برای او در برابر دغدغه اسلام، پشیزی جلوه نمیکرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
زارع پور خاطرنشان کرد: برای اساتید دانشگاه و حوزه 60 گیگ، برای معلمان 40 گیگ و برای دانشجویان و طلاب 30 گیگ اینترنت رایگان 6 ماهه در نظر گرفته ایم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۵    
در یک برنامه تلویزیونی که تام کاتن در آن حاضر شده بود مجری برنامه با تعجب از وی می پرسد که چرا دولت آمریکا حالا برای مذاکره و توافق با ایران به التماس افتاده است؟!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
شرایط و اوضاع سوریه نسبت به آنچه سال ها پیش از نظر نظامی و سیاسی بود،پس از گذشت یک دهه از جنگ تروریستی جهانی علیه این کشور بسیار تغییر کرده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
طبق گزارش های رسمی موسسات معتبر خارجی جریان صادرات نفت ایران به چین نه تنها متوقف نشده بلکه نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
دولتِ روحانی بسیاری از قوانین مهم مجلس شورای اسلامی را اجرایی نکرد و وکلای ملت به طور جدی پیگیر هستند تا با دولتمردان متخلف سابق برخورد قضایی شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۰    
ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است و نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
تصمیم برای برگزاری انتخابات زودهنگام تحت فشار تظاهرات اعتراضی خواستار اصلاحات در اکتبر سال 2019 بود که منجر به استعفای دولت عادل عبدالمهدی شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی درگذشت علی لندی نوجوان 15 ساله ایذه ای که جان خود را برای نجات دو شهروند از آتش سوزی از دست داد، را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۵    
منابع امنیتی عراق از هدف گرفته شدن یک کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده آمریکا در الناصریه عراق خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
ستاد مرکزی اربعین حسینی در جدید ترین اطلاعیه خود، با اعلام اینکه مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاستهای دولت عراق همچنان بسته است و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نشست سران آمریکا، هند، استرالیا و ژاپن به میزبانی جو بایدن در کاخ سفید، با صدور یک بیانیه مشترک به کار خود پایان داد و واکنش پکن را به دنبال داشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور با مطرح کردن پرسش مهر خود از دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید از آنها پرسید؛ ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است و نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور زنگ آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401 را به صدا درآورد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
پس از گزارش منابع عراقی درباره برگزاری یک نشست در حمایت از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق، احزاب عراقی ضمن واکنش شدیداللحن به این نشست، خواهان محکومیت آن شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
پس از آنکه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای خروج رژیم اشغالگر از مرزهای 1967 ضرب الاجل تعیین کرد، نماینده تل آویو در سازمان ملل در واکنش این اظهارات گفت که زمان او به پایان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور تأکید کرد همه دستگاه ها موظفند در خدمت آموزش و پرورش باشند و هزینه کردن در آموزش و پرورش نیز بزرگ ترین سرمایه گذاری برای کشور است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر ضرورت خروج نظامیان اشغالگر آمریکا از این کشور، درباره تکرار سرنوشت واشنگتن در افغانستان هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
جمعیت انبوه حاضران در کاروان زیارتی سازمان الحشد الشعبی با بر دوش گذاشتن پرچم های بزرگ منقش به تصاویر شهیدان حاج قاسم و المهندس در بین الحرمین، یاد این شهدا را زنده نگاه داشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: با تشکیل دولت جدید لبنان به نخست وزیری نجیب میقاتی پرونده لبنان بار دیگر مورد توجه بین المللی بویژه آمریکا و فرانسه قرار گرفت. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
لارنس ویلکرسن سرهنگ بازنشسته آمریکایی و رئیس دفتر وزیر خارجه این کشور در دوران کالین پاول معتقد است رژیم صهیونیستی 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا در حال مشروعیت زدایی از خود و مطرح شدن به عنوان یک ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رویترز گزارش داد که قرار است غلام محمد اسحاق زی ، نماینده دولت اشرف غنی روز دوشنبه، در نشست سازمان ملل متحد سخنرانی کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه درباره زمان بازگشت ایران به مذاکرات وین با بیان این که اراده بازگشت به مذاکره جدی و تامین کننده حقوق و منافع ملت ایران را داریم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۰    
نهاد حقوق بشری سازمان ملل روز جمعه در تازه ترین گزارش خود در مورد آمار تلفات جنگ ده ساله در سوریه، شمار کشته شدگان این جنگ خانمانسوز را بیش از 350 هزار نفر اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: درپی درگذشت علی لندی، نوجوان اهل ایذه که برای نجات جان دو زن دل به آتش زد، کاربران توییتر با انتشار توییت هایی نسبت به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
در تماسی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده علی لندی نوجوان غیور ایذه ای، مراتب تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هفته بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هم تمام شد، اما همانطور که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مواجهه با دشمنان کینه توز که به کمتر از نابودی انقلاب اسلامی و تبعیت محض ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فاطمه رضائی، دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال) و مجری طرح ساخت و ارزیابی نانو ادجوانت پلیمری بر پایه ابریشم حاوی آنتی ژن هپاتیت ب گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز (شنبه سوم مهرماه) را در ادامه مشاهده می کنید. برای مشاهده بهتر تصاویر روی عبارت تصاویر بزرگ کلیک کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
دفاع مقدس این مولود مبارک انقلاب اسلامی یک واقعه تاریخی نیست که آن را پایانی باشد بلکه فرهنگی همیشه جاری و ساری است که از برکات آن می توان به عنوان الگویی برای آینده انقلاب خصوصاً در گام دوم انقلاب ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۰    
سربازان آمریکایی و انگلیسی گربه های کابل را با خود سوار هواپیما کرده و بردند؛ اما مقامات دولتی و لیبرال ها را پیش طالبان جا گذاشتند!