جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 11 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۴۴    
اشتباه خبرگزاری ایرنا در بازتاب نقل و قول از زبان علی زینی وند استاندار کرمان پیرامون آمار ابتلای زائران مراسم اربعین امام حسین (ع) به بیماری کرونا ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۹    
بررسی آمار مدیریت حمل و نقل جاده ای زائران اربعین در سال جاری حاکی از آن است که بیشترین سهم زائران اربعین مربوط به استان تهران با 46 درصد و پس از آن استان خراسان رضوی با 7 درصد است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۹    
امروز خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی با هیات فنی و مهندسی برای تصمیم گیری در مشارکت ایران در ساخت جاده تاتو در ارمنستان، عازم این کشور می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۹    
بازیگر اصلی این تنش ها را باید صهیونیست ها دانست که با توجه به راهبرد مرگ با هزاران ضربه چاقو سعی می کند فشار به ایران را به نقطه صفر مرزی و حتی داخل ایران بکشاند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۴    
با حکم پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مهدی تاجیک به عنوان مدیر خبرگزاری فارس در استان قم منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۴    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: شایعات و دروغ افکنی معاندان و بدخواهان در خصوص رزمایش فاتحان خیبر کذب محض است .
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۳۴    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص ماجرای جشن پایان کرونا، توضیح کوتاهی ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۲۹    
ساخت ایران 3 در آستانه ورود به نمایش خانگی است. گفته میشود این سریال برای زیر 12 سال ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۲۴    
وزیر بهداشت گفت: حدود یک سال و نیم است که مدارس تعطیل است و به صورت حضوری برگزار نمی شد و طبیعی است با واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، بازگشایی راحت تر انجام می شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۹    
بر اثر برخورد یک هواپیمای سبک با ساختمان اداری در حومه میلان، هشت نفر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۹    
معاون سیما به نمایندگی از رییس صداوسیما به همراه تنی چند از مدیران این رسانه، عصر بکشنبه 11 مهر ماه به عیادت فتحعلی اویسی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در بیمارستان رفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۹    
اکانت رسمی پیام رسان تلگرام با انتشار این عکس و در خصوص امکان پاک کردن پیغام اشتباه از دو طرف بدون به جا ماندن هیچ اثری، به پیام رسان واتس اپ کنایه زد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن را به بانک های عامل ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۹    
جمعیت ایران با سرعت بسیار بالایی در حال پیر شدن است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۴    
درجستجوی وجوه تشابه جبلی و سرافراز،شاید در نگاه اول به این نکته برسیم که هر دو در حوزه خبر علی الخصوص اخبار برون مرزی دستی بر آتش دارند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۹    
خبر دارم که از طرف بیت رهبر انقلاب با بالگرد به ویلای او در شمال کشور رفتند تا ایشان در مراسم تنفیذ شرکت کند؛ اما هاشمی در منزل نبود؛ دختر هاشمی (فائزه) گفته بود به پدرم دست پیدا نخواهید کرد!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از برگزاری ملاقات حضوری معاونین و سازمان های تابعه برای حل مشکلات مردمی خبر داد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۳    
بعد از راهیابی چهار آزادکار جوان ایرانی به فینال، حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم طلایی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حاشیه مراسم مشترک دانش آموختگی دانشگاه های افسری. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۸    
برای اینکه غائله رویدادهای شمال غرب (مرز جمهوری آذربایجان) بخوابد، ایران باید با آمریکا مذاکره کند(!)
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۳    
ایشان می گفت باید خدا را برای این نعمت شکر کنیم که چنین فردی رهبر انقلاب است و دارد کشور را هدایت می کند و بعضی ها نمی دانند که هدایت این کشور بزرگ با تمدنی کهن چقدر سخت است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
در جلسه امروز هیات دولت مهندس مهدی دوستی و دکتر سیدرضا مرتضوی به ترتیب عنوان استانداران هرمزگان و اصفهان رای اعتماد گرفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
این انتصاب خلاف آئین نامه بوده و طبق اظهار صریح خرازی بدون رای گیری صورت گرفته لذا آقای خرازی باید این انتصاب را کان لم یکن تلقی نموده و در صورتی که بر انتصاب خود مصر است، باید در اولین جلسه شورا ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۳    
رئیس مجلس قهرمانی حسن یزدانی و امیرحسین زارع در رقابت های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت و برای سایر کشتی گیران مان در این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست امروز، اعضای منتخب کمیسیون اقتصادی برای عضویت در کمیسیون ویژه برای طرح حمایت و حفاظت از داده و اطلاعات شخصی انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه امروز کمیسیون برای الزام مسئولان برای ثبت اموال و دارایی هایشان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی تحولات شمالغرب کشور با حضور نمایندگان وزراتخانه های کشور، خارجه و دفاع خبر داد و گفت: بر مبنای تصمیماتی که گرفته شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
رسانه های عربستانی از برگزاری رزمایش مشترک بین نیروی دریایی و هوایی عربستان با پاکستان با هداف افزایش توان رزمی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
رسانه ها از سفر آتی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مغرب جهت عقد قرارداد ساخت پهپادهای انتحاری و سایر تجهیزات نظامی با این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه هشدار داد مشکلات سوختی در این کشور ممکن است تا زمان کریسمس ادامه پیدا کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
رسانه ها از برگزاری تظاهرات سراسری در فرانسه علیه اجباری شدن استفاده از گواهی واکسیناسیون کرونا خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به ادامه سرکوب مخالفان در عربستان، به سرگذشت هفت تن از زندانیان دولت ریاض پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
وزیر خارجه عربستان سعودی خبر داد که این کشور وارد گفت وگوهای فشرده با واشنگتن برای پایان دادن به درگیری های یمن است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی همتای ترکمنستانی با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اهمیت روابط با ترکمنستان، بر لزوم توسعه همکاری های همه جانبه بین دو کشور تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
تحقیقات تازه منتشر شده در فرانسه که از آن به عنوان بزرگترین بحران کلیسا در پانصد سال اخیر یاد می شود نشان می دهد که هزاران کشیش در فرانسه به کودکان تجاوز کرده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
مقام های جنبش انصارالله یمن خبر دادند که سازمان ملل اخیرا محموله 11 هزار تنی از حبوبات فاسد شده آمریکایی را به بندر الحدیده ارسال کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
هیأتهای هماهنگی روسیه و سوریه تأکید کردند که حضور غیر قانونی آمریکا و همپیمانانش در سوریه، مانع اصلی بازگشت این کشور به وضعیت عادی است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۳    
مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق با پیش بینی اینکه فراکسیون او بیش ترین تعداد کرسی ها را در پارلمان آتی این کشور به دست آورد گفت که با قدرت در برابر دشمنانی نظیر آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران اعضای دولت پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به نقل از رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هدف این سازمان تولید 8 هزار مگاوات برق یا احداث نیروگاه هسته ای است ضمن اینکه تا یک سال آینده استارت راکتورIR20 اراک خواهد خورد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات کشاورزی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس استمداد طلبید و نمایندگان نیز اعلام همکاری داشتند و البته بر توجه بیشتر به مزیت های اقتصادی بخش ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: تمام توافقات سازمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی و یا استقرار و نصب دوربین های جدید با تایید مراجع ذی صلاح بالاتر انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس جدید رسانه ملی را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۸    
رزمندگان الحشد الشعبی شامگاه یکشنبه حمله تروریست های داعش را در شرق استان صلاح الدین را دفع کرده و همچنان در حال دفاع هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر نفت گزارشاتی در خصوص تامین گاز در زمستان به اعضای کمیسیون ارائه و تاکید کرد با اقداماتی که صورت دادیم تلاش داریم تا درخصوص تامین گاز زمستان امسال با مشکلی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۳    
رئیس جمهور با صدورحکمی محمد رئیس زاده را برای مدت چهار سال به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۳    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت بهره گیری دولت از ظرفیت نخبگان کشور، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی به دور از نگاه سیاسی با صاحب نظران و نخبگان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۳    
مجید مجیدی، مدیر سوگواره فیلم کوتاه تصویر دهم گفت: اربعین را می توان یکی از بزرگترین آیین های مذهبی دانست که شاید به تعبیری از واقعه حج هم شرکت کننده بیشتری داشته باشد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۳    
آیت الله رئیسی با تاکید بر اولویت بندی در برنامه های اقتصادی کشور دستور داد جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت با موضوع تثبیت قیمت ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۳    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار فوتی های کرونا در پایتخت گفت: با تسریع واکسیناسیون آمار متوفیان کرونا در پایتخت کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
در حالی که این روز ها انگلیس از بحران کمبود نفت، گاز و بنزین رنج می برد، بوریس جانسون به مردم کشورش وعده داد برای بهبود شرایط تلاش می کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
سیاست خارجی دولت جو بایدن از منظر تحلیلگران فهرستی از ناکامی هاست که تفاوتی با سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مرد جنگجو همیشه بیدار و هوشیار است و هر که از دشمن آسوده بخوابد، دشمن نسبت به او نخواهد خفت. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۳    
وقتی حرف از ایران و دفاع از خاک می شود همه پای کارند از مسلمان گرفته تا ارمنی و زرتشتی و کلیمی.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: گنبد نمکی جاشک یا کوه نمک جاشک یکی از دیدنی های طبیعی استان بوشهر است. گنبد نمکی جاشک یکی از بزرگ ترین، فعال ترین و زیباترین در نوع خود در سراسر جهان می باشد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (یکشنبه) از طریق ارتباط تصویری فرمانده کل قوا با فرماندهان و یگانهای حاضر در دانشگاه افسری و ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۸    
سرعت گرفتن روند واکسینه شدن مردم در همه گروه های سنی و همه نقاط کشور، نگرانی های مردم را کاهش داده و موجب رضایت آن ها شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رسول خدا(ص) در حدیثی می فرمایند: مَنْ کانَ عِنْدَهُ صَبِیٌّ فَلْیَتَصابَ لَهُ. هرکس نزدش کودکی باشد، باید با او کودکانه رفتار کند. من لایحضره الفقیه: ج3، ص ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۸    
350 هزار دُز واکسن آسترازنکا از کشور اتریش وارد ایران شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۳    
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد اجرای محدودیت های هوشمند در متروی تهران توضیحاتی داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۸    
پیمان جبلی در حالی ریاست صداوسیما را به دست گرفته است که این سازمان با چالش ها و بحران های زیادی مواجه است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸    
چاپ دوم کتاب به چند خیاط ماهر نیازمندیم ؛ خاطرات بانوان خیاط یزدی در مقابله با کرونا توسط انتشارات راه یار راهی بازار نشر شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸    
دبیر اجرایی جایزه ادبی یوسف استان تهران، ضمن اشاره به جزییات جوایز استانی و کشوری در بخش های مختلف به تشریح بخش ویژه و شرایط شرکت در آن پرداخت
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸    
مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت معدن و تجارت با اشاره به خودکفایی در تولید لوازم خانگی، گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸    
همزمان با بالا گرفتن تنش ها بین طالبان و تاجیکستان، این گروه از اعزام گردان های انتحاری خود که مجهز به انواع سلاح هستند، به مرزهای شمال شرقی افغانستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۳    
گره باز داستانی که لیلا عباسعلی زاده نوشته، داستانی است خانوادگی که در زمان به عقب می رود و از عشق و جنگ و دفاع و خانواده می گوید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۳    
همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اماکن متبرکه، هیأت های مذهبی و مساجد اقدام به برگزاری مجالس عزاداری می کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا به بحرین سفر و با مقامات این رژیم دیدار کرد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس اتحادیه خرده فروشان بنزین انگلیس: هیچ بهبودی در اوضاع عرضه بنزین در جایگاه های فروش بنزین ایجاد نشده است و با توجه به افزایش قیمت در سه روز گذشته ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۳    
بازگشت وی منعی ندارد، پاسخی بود که رئیس جدید رسانه ملی به درخواست فردی که از او خواسته بود اجازه بازگشت فردوسی پور به صدا و سیما را بدهد، داده شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۳    
به شخصه معتقد هستم که دولت یازدهم و دوازدهم مخصوصاً دولت یازدهم، با یک نوع خودشیفتگی حکمرانی را بدست گرفت، آغاز کرد و به پایان برد!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۳    
مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای پیشین دیگر مقام های صهیونیست درباره فاصله اندک جمهوری اسلامی ایران با ساخت بمب اتم را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۳    
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت، اظهارات اخیر آمریکایی-سعودی درباره صلح در یمن فریب است. صنعاء: ریاض به جای طرح های دروغین، حمله به یمن را متوقف کند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۸    
نرجس سلیمانی در مراسم رونمایی از نامگذاری سالن شرکت توسعه سرمایه گذاری توسعه ملی به ذکر خاطره ای از شهید سلیمانی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۳    
علی سلاجقه به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: ملت ایران از همه اقوام و مذاهب در حفظ خطوط مرزی بین المللی پافشاری می کند و آذربایجان و ترکیه را به عنوان همسایگان صمیمی خود می دانند و نسبت به نقشه های شوم رژیم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویری از چند دانشجوی خوش ذوق که با اهدای نمادین بنزین به سفارت انگلیس کمبود سوخت در این کشور را به سخره گرفتند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
سفارت ایران در بغداد در بیانیه ای از تسهیلات و خدمات دولت عراق برای میزبانی از زائران اربعین امام حسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
نمایندگان مجلس در بیانیه ای تصریح کردند: هر گونه تغییرات ژئوپلتیک منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هر اقدام بیگانگان کوتاه نخواهیم آمد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
برگزاری رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه شمالغرب کشور و در مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان با نام فاتحان خیبر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در واکنش به پیروزی های جمهوری اسلامی در منطقه و نفوذ روزافزون جبهه مقاومت، تصور می کند با تحریک ترکیه و آذربایجان می تواند از سقوط حتمی خود فرار کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
نتیجه اولیه انتخابات پارلمانی قطر نشان از میزان قابل قبول شرکت کنندگان دارد؛ انتخاباتی که در تاریخ قطر سابقه ندارد و دوم سوم پارلمان برای اولین بار به دست مردم انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با گزارش اصلاحی کمیسیون اقتصادی در خصوص ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران، مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت، در واردات سوخت از ایران تنها بحث سوخت مطرح نبود؛ رژیم صهیونیستی اقرار کرد که نمی تواند کاری کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
در ارتباط تصویری رهبر انقلاب با مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، حدیثی از امیرالمؤمنین علی علیه السلام بدین شرح نصب شده بود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و چین به عنوان دو تمدن بزرگ صلح طلب و شرکای جامع راهبردی می توانند با همراهی راهبردی و همکاری های برد برد، زمینه تحقق چندجانبه گرایی حقیقی را فراهم آورند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
دفتر جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره سفر بورل به ابوظبی اعلام کرد که او مقام های امارات عربی متحده را در جریان آخرین خبرها در خصوص برجام قرار داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
پیونگ یانگ در واکنش به نشست شورای امنیت برای بررسی آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، اعلام کرد این نهاد استانداردهای دوگانه ای را در قبال فعالیت های نظامی بین کشورهای عضو سازمان ملل اعمال کرده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
قادری گفت: باید مسیر اشتباه گذشته اصلاح شود تا موتور اقتصادی کشور که از حرکت افتاده مجدداً به حرکت درآید و انتظارات مثبتی را در جامعه ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: امروز سازمانهای نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کتاب هفت شهر عشق(شرح عرفانی و انفسی زیارت عاشورا) نوشته میثم زنجیرزن حسینی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 208 صفحه به چاپ رسید ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محققان و پژوهشگران این مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، همزمان با دهه سوم ماه صفر و رحلت جانسوز رسول مکرم اسلام(ص) اقدام به انتشار 299 مقاله خواندنی پیرامون حضرت محمد(ص) در ...