جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۷:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۹    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 217 بیمار کووید -19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور در سفر امروز خورد به کهگیلویه و بویراحمد ضمن گفت وگو بازدید از مناطق مختلف استان و برگزاری نشست با اقشار و گروه های مختلف، بدون واسطه با مردم گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۴    
حملات سنگین به تروریست های تحت حمایت ترکیه در سوریه، موجب تحقیر اردوغان شد. این حملات سنگین و غافلگیر کننده، دو روز پس از دیدار اردوغان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سوچی انجام شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۹    
در پی شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه به عنوان یک عنصر ناخوانده و برهم زننده امنیت، رزمایش فاتحان خیبر با هدف ارسال پیامی صریح به رژیم صهیونیستی و متحدان آن یعنی باکو و آنکارا برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سال گذشته شاهد به ثمر نشستن یک محصول عملیاتی به نام ربات جراح سینا بودیم که در این گزارش به قصه تولید این ربات توسط یکی از شرکت های دانش بنیان می پردازیم. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۴    
رزمایش فاتحان خیبر روز جمعه 9 مهرماه توسط نیروی زمینی ارتش در مرز های شمال غرب کشورمان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۹    
ما برای همه یهودیان و مسیحیان و دیگر پیروان ادیان الهی احترام ویژه قائل هستیم؛ ولی مطمئن هستیم جمهوری آذربایجان و فلسطین برای همیشه کشورهای اسلامی باقی خواهند ماند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه در وضعیت کنونی کشور تحول یک ضرورت است، گفت: تحول باید به نظریات علمی متکی باشد و لذا بهترین جایی که می تواند تحول را اجرا و مدیریت کند، مراکز علمی و دانشگاهی کشور هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۹    
نمازگزاران فلسطینی در جنوب نابلس در راهپیمایی هفتگی ضد شهرک سازی کرانه باختری، پهپاد صهیونیستی شلیک کننده گاز اشک آور را سرنگون و لگد مال کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
با تداوم کاهش مقبولیت عملکرد رئیس جمهور آمریکا، این میزان ظرف یک ماه چهار درصد دیگر نیز افت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
گروهی از کشورها با بیان این که کانادا مدت هاست سیاست های پاکسازی قومی و نسل کشی فرهنگی علیه مردم بومی را دنبال کرده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دیدار رئیس جمهور با نخبگان ، علماء ، خانواده شهدا ، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
خبرگزاری آلمان گزارش داد که وزیر امور خارجه فرانسه به همراه مدیر سازمان اطلاعات این کشور با ولی عهد سعودی به زودی دیدار خواهند داشت و درباره مسائل مختلفی از جمله پرونده لبنان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی را خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواند و گفت: ارمغان این رژیم برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
با توجه به زمزمه هایی که اخیرا در مورد واردات لوازم خانگی به گوش می رسید صنعتگران احساس خطر کرده و برای حمایت از تولید داخل به رهبری نامه نوشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از اعتراض شدید و پیگیری سفارت ایران در باکو در پی تعرض شبانه به حریم آن و شناسایی و بازداشت چهار متعرض توسط پلیس دیپلماتیک این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مرحوم طریقت منفرد که از چهره های خدوم و انقلابی کشور بودند و در راه دستگیری از محرومین و نیازمندان در امر طبابت و پزشکی خدمات چشمگیری را به منصه ظهور رساندند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در محل ساخت سد تنگ سرخ، از روند ساخت این سد بازدید کرد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
دهها نفر در منطقه ستره در جنوب منامه پایتخت بحرین در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور، دست به تظاهرات زدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در پاریس ادعای مطرح شده مبنی بر مصاحبه سخنگوی وزارت امور خارجه با روزنامه صهیونیستی معاریو را کذب خواند و گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
کوتاه، فشرده و غیر تشریفاتی بودن سفرهای رئیسی باید ادامه پیدا کند و او نباید اجازه دهد که حرکت های غلط، زننده، غیر اسلامی دوباره به سفرها حاکم شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
حمله توپخانه ای ارتش عربستان سعودی به منطقه مرزی در استان صعده یمن 2 کشته و 4 زخمی از بین شهروندان یمنی برجای گذاشت
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از آزادی چهار گروگان پس از 50 روز با همت مصلحین، حکمین قرآنی و متنفذین محلی در شهرستان کهنوج و یکی از استان های مرزی کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
به گزارش رسانه های ارمنستانی، آرشاک کاراپتیان امروز در مجتمع اداری وزارت دفاع این کشور میزبان عباس بدخشان ظهوری و سرهنگ بهمن صادقین وابسته نظامی سفارت ایران در ارمنستان بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
شصت و یکمین محموله واکسن کرونای وارداتی شامل 150 هزار دوز واکسن آسترازنکا ساعتی پیش به کشور رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
سرپرست معاونت امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه درباره همکاری دو کشور در حوزه امنیت اطلاعات به رایزنی پرداختند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
رئیس جمهور گفت: می کوشیم نقش دلالان در فروش صنایع دستی و محصولات غذایی عشایر حذف شود تا سود اصلی زحمات و تلاش های زنان و مردان کوچ نشین نصیب خودشان شود
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع گروهی از عشایر بویراحمدی در تنگه گرگو حضور یافت و بدون واسطه و رو در رو با آنان گفتگو کرد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
وزیر امور خارجه آمریکا قصد دارد هفته آینده با سفر به پاریس، با مقامات فرانسه درباره تنش های ایجاد شده میان دو کشور گفت وگو کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
امیر سرتیپ دوم محققی رکورد دار پرواز رزمی برون مرزی با فانتوم دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس، با اشاره به دستور رهبر انقلاب و رئیس جمهور برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی کُره ای تاکید کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۹    
ده ها جوان بحرینی با در دست داشتن پرچم فلسطین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در منامه تجمع کرده و علیه سازش با تل آویو شعار سر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۹    
بازدارندگی رسانه ای و افزایش تاب آوری رسانه ای در قبال تحرکات تبلیغاتی دشمنان، بدون بازسازی انقلابی در حوزه فرهنگ و رسانه مقدور نیست و پیش شرط آن شناختن و آگاه شدن از شرایط و ظرفیت های رسانه های ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۹    
رئیس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: الحشد الشعبی برای ماندن متولد شده است و هیچ طرحی برای انحلال یا ادغام این سازمان قابل قبول نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیام رزمایش شمال غرب کشور برای همسایگان شمالی این است که این کشورها یک ایران قدرتمند در کنار خود دارند که می تواند حامی و ضامن امنیت این کشورها باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بزرگداشت قهرمان ملی، شهید علی لندی در مدرسه اش. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۴    
از موقعی که رژیم صهیونیستی آمده، حساسیت ما به مرز شمال غرب افزایش یافته و فعالیت آنها در اینجا کاملا در رصد ماست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۴    
حاج حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی ها مهمان این هفته برنامه دستخط بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۹    
هر صبح که آقای سلحشور می آمد یک قرآن جیبی کوچک داشت و گوشه ای می ایستاد و قرآنش را باز می کرد و چند آیه زمزمه می کرد و می گفت بسم الله الرحمن الرحیم بگویید و این انرژی در کار جاری بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی خود وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد تا ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و حضور در شورای اداری، مسائل و مشکلات این استان را بررسی کند.