جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 27 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۰    
دولت قطر از تلاش های زیاد این کشور برای تضمین استمرار آتش بس بین گروه های مقاومت در نوار غزه و رژیم صهیونیستی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۵    
برخی با بزرگنمایی اثرات منفی تعامل چین با برخی کشورها، از استعمار چین با راهبرد تله بدهی سخن می گویند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در آخرین روز کاری خود در 11 مرداد امسال ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سفیر قزاقستان در تهران در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایرنا پیرامون عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای گفته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
حضور میلیونی مردم یمن در مراسم بزرگداشت سالروز میلاد نبوی(ص)،حامل پیام های متعددی به طرف های مختلف است، اینکه سعودی ها باید با بازنگری در محاسبات اشتباه خود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۰    
همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۰    
شهید 13ساله علیرضا محمودی را خیلی ها با عکس مشهورش می شناسند. عکسی که در آن علیرضا اسلحه به دست کنار تانک چرت زده تا خستگی رزم را از تن نحیفش به در کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۰    
28 مهر سالروز شهادت بهنام محمدی، یکی از شهدای شاخص نوجوان دفاع مقدس و از اسطوره های مقاومت خرمشهر است
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پایتخت عراق شاهد تظاهرات های مردمی در اعتراض به نتایج اعلام شده انتخابات اخیر است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ارتش رژیم صهیونیستی هفته جاری از آغاز رزمایش دریایی از پیش اعلام نشده خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: برای بسیاری از عراقی ها نام کالین پاول یک تصویر را القا می کند: مردی که به عنوان وزیر خارجه آمریکا در سال 2003 به شورای امنیت سازمان ملل رفت تا پرونده جنگ علیه کشورشان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۰    
نظرسنجی مشترک دانشگاه مریلند و مرکز افکار سنجی ایران پل (Iran Poll) که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که مردم ایران از ایالات متحده رویگردان شده اند و به سیاست جدید جمهوری اسلامی ایران در نگاه به شرق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۵    
جلیلی گفت: اگر این زمینه وجود دارد که سازمان هواشناسی زیرساخت پیشرفت در حوزه های مختلف باشد و وضع فعلی آن با وضع مطلوب فاصله دارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۵    
حاج آقا! بذار رک و پوست کنده یک چیزی بگویم و خلاص! منظور بدی ندارم، بگو به حضرت زینب (س) افغانی هستی؟ ابوهادی برافروخته شد و گفت: چی؟ قسم بخورم؟ بعد هم نگو پوست کنده، بفرما پوست کَنَنده!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
ای امت شهیدپرور و قهرمان، هنوز خون شهدای کربلا می جوشد و ما وظیفه داریم انتقام آن خون هایی که مظلومانه به زمین ریخته شد را بگیریم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
وزیر بهداشت با هشدار نسبت به اینکه پیک ششم کرونا در ایران و جهان در آبان ایجاد می شود، گفت: ما آمادگی کامل برای مبازره با بیماری کرونا در موج ششم را داریم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۵    
طبق گفته سردار باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، ایران قصد خرید بالگرد و جنگنده از روسیه دارد که این امر می تواند موازنه قدرت هوایی در منطقه را تا حد زیادی به نفع کشورمان تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۰    
آقایانی که FATF را درست کرده و ادعا می کنند ناظر بر فعالیت بانک های بین المللی هستیم، چرا مانعی برای اقتصاد و گردش مالی مواد مخدر ایجاد نمی کنند؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حالی که در نخستین روز از هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) به سر می بریم روز گذشته جشن باشکوهی توسط دولت یمن و جنبش انصارالله در سراسر مناطق تحت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا پس از ماه ها بازبینی در نظام تحریم ها، با انتشار گزارشی نشان داد که همچون اسلاف خود تحریم را ابزاری می داند برای پیشبرد آنچه منافع ملی آمریکا نامیده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
یک روزنامه آمریکایی ضمن اشاره به شکست سیاست های تحریمی دونالد ترامپ علیه ایران نوشته واشنگتن در صدد است استفاده از این اهرم سیاست خارجی آمریکا را محدود کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
پیشکسوت جهاد سازندگی در نشست هم اندیشی احیای جهادسازندگی گفت: جهادسازندگی در کنار سپاه پاسداران دو بال انقلاب اسلامی هستند و امروز جهاد سازندگی مجددا باید احیا شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
طبق بخشنامه اجرایی تامین منابع مالی دولت از طریق فروش اموال و املاک مازاد، دستگاه های اجرایی یک ماه مهلت دارند فهرست آن را در اختیار وزارت اقتصاد قرار دهند و اگر دستگاهی همکاری نکرد به ستاد هماهنگی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
معاون وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد که مسکو می خواهد به سیاست خود در کنار گذاشتن دلار از اقتصاد این کشور ادامه دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
نماینده ارومیه در مجلس، با اشاره به طراحی و تولید خودروی تارا اتوماتیک در صنعت خودرو کشور گفت: جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
سه متهم اصلی این پرونده یعنی علی طاهری مطلق، آقامراد شیرانی و رضا مصطفوی طباطبایی، مجموعا به پرداخت 2400 میلیارد تومان به شرکت تاسیسات دریایی، محکوم شدند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب طرح ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال، از فردا 28 مهر آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی هیات دولت عراق بر حق همه ملت عراق برای اعتراض به نتایج انتخابات این کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
ارزیابی تفریغ بودجه سال 99 نشان می دهد 66 درصد زوج های جوان وام ازدواج گرفته اند در حالی که 12.5 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی به 3 دهک ثروتمند جامعه رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات مصوبات امروز شورای شهر را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۰    
منابع فلسطینی اعلام کردند که چند اسیر فلسطینی که از دو تا سه ماه پیش به کارزار اعتصاب غذا با رژیم صهیونیستی پیوسته اند، امروز بر اثر وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۰    
یک کارشناس مذهبی گفت: درحالی جشن گرفتن برای میلاد پیامبر (ص) توسط وهابیت حرام اعلام شده که بسیاری از بزرگان اهل سنت شب میلاد پیامبر (ص) را برتر از شب قدر می دانند و بر گزامی داشت آن تأکید دارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۰    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پرونده منافقین را از دیگر موضوعات مهم در حوزه همکاری های دو کشور دانست و تاکید کرد به زودی پیشنهادات عملی ایران در این زمینه به کشور عراق ارائه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۰    
یکی از کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد از پیروی شرکت ها و موسسات از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران به ویژه در بخش پزشکی و بهداشتی به شدت ابراز تاسف کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جلسه امروز کنست برای تشدید فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۰    
وزارت خارجه آمریکا از سفر مقام ارشد خود به بیروت جهت رایزنی با مقام های لبنانی جهت گفت وگو در زمینه بحران انرژی و تنش مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی از تشدید خشونت در افغانستان و به خصوص اقدامات تروریستی داعش به شدت ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
دبیر کل حزب الله ضمن دعوت به تشکیل کمیته ای متشکل از کشورهای اسلامی برای دیدارهای مستقیم با یکدیگر، تاکید کرد که مقابله با توطئه مستمر آمریکا در تفرقه افکنی نیاز به گردهمایی و برنامه ریزی دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست [پارلمان] رژیم صهیونیستی و ایمن عوده عضو عرب کنست مقابل بیمارستان کابلان بر سر یک اسیر فلسطینی با هم درگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از زمان مداخله ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی در این کشور، ده هزار کودک یمنی کشته یا مجروح شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
جمهوری آذربایجان گزارش ها مبنی بر اینکه مانع صادرات ایران به روسیه می شود را بی اساس خواند و سعی کرد نقص در رایانه های نقاط مرزی ایران را در این ماجرا مطرح کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۱    
دولت سیزدهم با تاکید بر ساخت چهار میلیون واحد مسکن تا پایان دوره چهارساله خود، ماموریت و مسئولت بزرگی را برای اجرا انتخاب کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۱    
یک روزنامه لبنانی نوشت، شخصیتی نزدیک به سفارت سعودی با رئیس حزب سوسیالیت ترقی خواه لبنان دیدار کرده و به وی پیشنهاد تشکیل جبهه علیه حزب الله را داده اما او نپذیرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه امت اسلامی باید با همدیگر متحد باشند، گفت: فکر تقریب و وحدت امت اسلامی که حضرت امام و رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند یک حرکت راهبردی و ضروری در جهان اسلام است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
منابع عبری زبان خبر دادند که اقدامات دولت جدید ایران برای بهبود روابط با کشورهای عربی منطقه، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
منابع رسانه ای از شنیده شدن صدای یک انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد و فعال شدن سامانه سی-رام و آژیرهای خطر این سفارت خانه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰    
سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به ادعای اخیر الهام علی اف و ضعف حاکم بر دیپلماسی این کشور گفت: جمهوری آذربایجان دوستان صادقی مثل ایران را ندیده و منافعش را به ترکیه گره زده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مشاور ولی عهد ابوظبی در واکنش به ناکارآمدی دولت مستعفی یمن و شکست های متعدد آن در جبهه های مختلف گفت، اعتماد به دولت هادی از بین رفته و هر دقیقه و هر دلاری که برای دولت مستعفی هزینه می شود، ضرر است
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم بجنورد در مجلس، با انتقاد از عدم اجرای حکم قانون بودجه 1400 و 2 برابر شدن حق بیمه اقشار ضعیف، خواستار ورود وزیر رفاه به این مسئله شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰    
نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی بر قرار داشتن فلسطین در نقطه ثقل مقاومت علیه نیروهای متجاوز تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
آقای رئیسی برای سرعت دادن به کارها و باز کردن گره های کور در حوزه اجرا می رود و جنبه تبلیغاتی ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید هیچ سخنی بر خلاف وحدت گفته شود، گفت: امت اسلامی باید به مقصد واحد یعنی آزادی از نظام سلطه فکر کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
دولت روحانی با کسری بودجه، استقراض از بانک مرکزی، حراج اوراق و افزایش نقدینگی سفره مردم را کوچک کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید حسن نصرالله امشب در سخنرانی خود به مناسبت حوادث خونبار پنجشنبه هفته گذشته در بیروت خطاب به سمیر جعجع و دشمنان داخلی لبنان که بدنبال کشاندن حزب الله به جنگ داخلی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
استاندار درعا در جنوب سوریه در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در دمشق گفت که روند مصالحه در این استان همچنان ادامه دارد و دولت همواره تلاش کرده است به مناطق تحت اشغال گروه های مسلح خدمات دهی داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ناگزیر به طراحی جدید در ساختار بودجه هستیم که در این طراحی جدید مجلس باید حتما حضور و مشارکت داشته باشد تا بتوانیم با ریشه یابی جدید مشکلات و ارائه راه حل های اساسی یک ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که سازمان برنامه و بودجه موظف شد بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
به گفته عبدالله، در دیدار وی و سفیر ایران مسائلی چون وضعیت جاری در افغانستان و بررسی مشکلات مهاجرین مورد بحث قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
یک روزنامه لبنانی با انتشار یادداشتی به بررسی چگونگی موفقیت حزب الله لبنان در خنثی سازی فتنه سازمان دهی شده آمریکایی و صهیونیستی در الطیونه و تحمیل شکستی سه جانبه بر رئیس حزب القوات اللبنانیه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰    
وزیر دادگستری عراق و هیئت همراه صبح امروز با دادستان کل کشور دیدار کردند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰    
دبیر کل انجمن ملی صنایع لوازم خانگی کشور با بیان اینکه لوازم خانگی داخلی در طول 5 سال می توانند با برندهای جهانی رقابت کنند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه . امت اسلامی باید با همدیگر متحد باشند، گفت: فکر تقریب و وحدت امت اسلامی که امام و رهبری بر آن تاکید دارند یک حرکت راهبردی و ضروری در جهان اسلام است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۰    
قوانین و مقررات کشور ها با یکدیگر متفاوت است، در حوزه راهنمایی و رانندگی هم برخی قوانین عجیب و خنده دار است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۰    
منابع قطری گزارش دادند که وزیر امور خارجه این کشور با همتای ایرانی خود درباره آخرین تحولات منطقه تلفنی گفت و گو کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۰    
در حالی که ستاد اقتصادی دولت با حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی موافقت کرده است، به نظر میرسد یارانه 300 هزار تومانی با تجمیع یارانه های نقدی و معیشتی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نتایج نظرسنجی دانشگاه مریلند درباره محبوبیت سیاستمداران ایرانی را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵    
هشت تن از نظامیان رژیم اسرائیل در یک مشاجره و زدوخورد در یکی از پایگاه های نظامی رژیم در شمال فلسطین اشغالی فلسطین زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام جواد علیه السلام در حدیثی می فرمایند: مَنِ انقَادَ إلَی الطُّمأ نینَةِ قَبلَ الخُبَرةِ فَقَد عَرَضَ نَفسَهُ لِلهَلَکَةِ و العاقِبَةِ المُتعِبَةِ. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویر حاج قاسم سلیمانی در محل نشست های رسمی وزارت خارجه م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵    
منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی در جنوب شرق عراق هدف حمله قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۰    
زاکانی با اشاره به اینکه در پرداخت حقوق و دستمزدها دغدغه نداریم چرا که نظم و قاعده در این زمینه حاکم شده است، گفت: در زمینه های مختلف از جمله انتصابات و تشکیل خزانه واحد کاری کارستان انجام دادیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صفحه نخست روزنامه های سیاسی و اقتصادی امروز (سه شنبه 27 مهر) را در ادامه مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
قطعا کره جنوبی که درک درستی از تجارت ندارد و تابع دستورات آمریکاست و با اعلام تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، شرکت های تولید لوازم خانگی خود را از بازار ایران خارج می کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
پلیس ریاض از بازداشت یک فلسطینی مقیم در عربستان سعودی به اتهام ضربه به امنیت ملی و توهین به سران این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
استراتژی کلی ایالات متحده آمریکا، دادن کمترین امتیاز در قبال گرفتن بیشترین امتیازها است و در صورتی که در تعامل رو در رو مجبور به دادن امتیاز در یک موضوع مشخص شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
بازیگری نظیر رژیم صهیونیستی عملا احساس خطر کرده و جهت مقابله با اوج گیری قابل توجه قدرت و نفوذ منطقه ای ایران در عصر پساترامپ، سعی دارد تا در حوزه پیرامونی ایران حاضر شود
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا از کمیته منتخب کنگره که درباره حمله مرگبار طرفداران وی در ششم ژانویه به ساختمان کنگره این کشور تحقیق می کند، با هدف ممانعت از انتشار اسناد کاخ سفید شکایت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با مدیر کل آژانس انرژی اتمی، گفت که ایران تمرکز این گفت وگوهای دوجانبه خواهد بود زیرا آژانس نقش مهمی در نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۰    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره عملکرد سازمان امور مالیاتی در اجرای طرح جامع مالیاتی گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۰    
وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن هیچ پیشنهادی درباره تأمین مالی فروش جنگنده های اف-16 به آنکارا نداده است، گفت وزارت دفاع همچنان درگیر مکانیزم حل اختلاف با ترکیه در مورد اف-35 است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۵    
اینکه چرا او زود برگشته، نشانه اضطراری است که در طیف وسیعی از اعتدالیون و اصلاح طلبان درباره آینده سیاسی این دو جریان وجود دارد. اما برخی اصلاح طلبان و مشاوران روحانی البته یک محاسبه پنهان دارند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۰    
یکی متهمان اصلی پرونده اخلال ارزی با برپایی یک تور سیاسی شبانه روزی به دیدار اعضای مؤثر در دولت روحانی رفته و به آن ها فشار وارد می کند که به هر تدبیری که شده مانع از ابلاغ حکم شوند!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۰    
شائبه تقلب سازماندهی شده در انتخابات پارلمانی عراق در حالی مطرح شده که برخی مدعی دخالت عوامل داخلی و بین المللی در تقلب مورد ادعای معترضین هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۵    
فروش پهپاد گران قیمت آمریکایی یعنی گلوبال هاوک به کره جنوبی، در روزهای اخیر دچار حواشی متعددی شده و سوالات بزرگی را در خصوص ویژگی های این پهپاد 200 میلیون دلاری، در آن کشور ایجاد کرده است.