جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۵۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۵    
8 بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران طی نامه ای از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کردند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرمانه بودن لیست اموال مسئولان مربوط به مجلس هشتم است نه مجلس یازدهم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۰    
منابع آگاه غربی از آزمایش موشکی مافوق صوت چین که می تواند کره زمین را دور بزند خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۵    
عضو برجسته مجلس سنای آمریکا با انتقاد از نظام سلامت و توزیع دارو در کشورش، نظام سیاسی ایالات متحده را فاسد خواند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۵    
بانک عامل بخش مسکن سقف های جدید تسهیلات مسکن ایثارگران و خانواده شهدا را به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وزیر صمت از حذف قرعه کشی خودرو، در سال 1401 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
یک مقام ارشد دولت ترکیه از تمایل انگلیس در خرید پهپادهای ساخت صنایع دفاعی ترکیه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن به درخواست آمریکا برای باز شدن گذرگاه های امن با هدف انتقال عناصر مسلح در مأرب واکنش نشان داد و اعلام کرد که چنین درخواستی دلیلی بر وجود ارتباط واشنگتن با داعش و القاعده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
یک عضو ارشد طالبان مدعی شد رهبر این گروه سال گذشته طی حمله نیروهای پاکستانی کشته شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با اولویت پاسارگاد در دولت، اعتبار مصوب شده و در صدد حفره چاه در کنار مقبره کوروش نیستیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: با هدف تسهیل تأمین مالی خانوارها و کسب و کارهای کوچک و متوسط، سقف اعتبار قابل تخصیص در قالب کارت اعتباری مرابحه به 200 میلیون تومان افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۰    
شهردار تهران با صدور حکمی مهدی اسماعیل بگی را به سمت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجلس گفت: متأسفانه جریان های تخریبی در این میان به راه افتاد که مجلس قصد دارد پشت درهای بسته قانونگذاری کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
حسن کاظمی قمی با حکم رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
در حالی که مجموعه نظام اهتمام جدی به حمایت از تولید لوازم خانگی داخلی داشته است، اما برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در اقدامی عجیب طی چند روز اخیر نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه ای از شهادت پاسدار رشید اسلام مهدی مکرمی در درگیری با سارقین مسلح در حومه شهر خمین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور در 11 مهر امسال در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به وزرای وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی برای تثبیت قیمت ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علیرضا پیمان پاک رئیس کل سازمان توسعه تجارت در نشست هیأت نمایندگان اتاق ایران که با حضور وزیر صنعت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار داشت: تجارت کشورمان در 6 ماه نخست امسال 79 میلیون و 104 هزار و 579 تن کالا به ارزش 44 میلیارد و 926 میلیون و 168 هزار و 17 دلار بود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
کارگروهی به ریاست رئیس کمیته صنعت این کمیسیون تشکیل شود تا سازوکارهای موردنیاز برای واردات خودرو پیش بینی شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که هیچ گونه کمبود ارز نداریم و بازار در آینده هم مثل اکنون در آرامش خواهد بود در مورد موضوع رمزارزها گفت: در آینده رمز ارز ملی را به صورت آزمایشی راه اندازی خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
وزیر صنعت از برنامه حذف قیمت گذاری دلاری در اقتصاد کشور خبر داد و در مورد بازار خودرو گفت: سال آینده یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می شود به این ترتیب بحث قرعه کشی خودرو نیز حذف ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
در نیمه نخست سال جاری بیش از 47میلیون تن کالا به ارزش 22میلیارد و 588میلیون دلار بین ایران و 15 کشور همسایه تبادل شد که بازگشت عربستان به مقاصد صادراتی ایران یکی از موارد مورد توجه در این مدت است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۰    
در جلسه عصر امروز هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و آذربایجان غربی از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون دز سوم کادر درمان کشور خبر داد و گفت: تزریق دز سوم یا یادآور به ترتیب همه گروه های سنی جامعه را در برمی گیرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
وزیر دادگستری خواستار تشکیل کارگروهی مشترک میان فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی و شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد اقتصادی شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به روسیه سفر کرده است، گفت: ما قراردادهای خرید تسلیحاتی بعد از خاتمه تحریم تسلیحاتی را با روسیه داریم که در این سفر در همه این موارد با طرف روسی صحبت خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به علنی بوده روند بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ادامه داد: جمعی که در این کمیسیون قرار گرفته اند متخصصین این حوزه هستند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور از تدوین گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیاء جهاد سازندگی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان گفت که از یک سال پیش، افراد وابسته به آمریکا و عربستان سعودی در حال طراحی فتنه بیروت بودند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
ارتش چین با محکوم کردن تردد رزمناوهای آمریکا و کانادا در منطقه اعلام کرد که نیروهای این کشور با آمادگی بالا هرگونه تهدید را پاسخ می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
رسانه های عبری زبان ضمن ابراز غافلگیری، از اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان سعودی پس از دیدار با همتای آمریکایی و تمجیدش از رژیم صهیونیستی استقبال کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
رزمایش هوایی بزرگ رژیم صهیونیستی در حالی آغاز شده که فرمانده نیروی هوایی این رژیم از تشدید تهدید از جانب ایران، سوریه و غزه خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل(اوچا) اعلام کرد 16.2 میلیون نفر در یمن از ناامنی غذایی رنج می برند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین معتقد است که مذاکرات در بروکسل نمی تواند جایگزین مذاکرات وین درباره احیای برجام شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
به دنبال شلیک موفق موشک ابرفراصوت از سوی چین، سخنگوی پنتاگون، ارتش چین را اولویت نخست چالش علیه ارتش آمریکا خواند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
کمیته هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای با تأکید دوباره بر تقلب گسترده در انتخابات این کشور، توطئه خارجی تحت اشراف دولت بغداد را عامل چنین رخدادی دانست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروه اصلاح قانون بانک مرکزی، کارگروه رمز ارزها و کارگروه قوانین و احکام مربوط به ریال بین دولت و مجلس خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
محدودیت های کرونایی شب گذشته در مسجدالحرام برداشته شد و زائران و نمازگزاران پس از یک سال و نیم بدون رعایت فاصله، نماز جماعت را اقامه کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی از فعالیت آزمایشی رمز ارز ملی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمیته مشترکی بین دولت و مجلس اصلاح قانون بانک مرکزی را به سرانجام می رسانند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۰    
22 دی گزارشی سرّی به ساواک می رسد. ساواک متوجه شده قرار است روز جمعه 23 دی ساعت دو بعد از ظهر جلسه انتخابات کانون در دفتر کار مقدم مراغه ای برگزار شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از رد طرح تشکیل سازمان طب اسلامی ایرانی در این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان و رئیس شورای اجرایی این جنبش طی اظهاراتی گفتند خون شهدای بیروت هدر نخواهد رفت اما حزب الله هم به سمت جنگ داخلی و تهدید آرامش داخلی لبنان پیش نمی رود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به نقش دلالان در فضای مجازی برای بی ثبات کردن بازار ارز، به بانک مرکزی و دستگاه های مربوط دستور داد از فضاسازی های کاذب در قیمت ارز و کالا، با جدیت جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۰    
عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: نخجوان عملاً در محاصره ایران و ارمنستان قرار دارد و تنها مرزی بسیار کوچک با ترکیه دارد که آن نیز در مواقع بحرانی کارساز نخواهد بود
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی که با حضور وزیر امورخارجه برگزار شد، گفت: امیرعبداللهیان در این نشست به صراحت اعلام کرد که ایران در مذاکرات هسته ای اقدام در برابر اقدام را دنبال خواهد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهور دوشنبه شب بعد از خبر 21 شبکه اول سیما در یک گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می گوید. رئیس جمهور دوشنبه شب با مردم سخن می گوید
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۰    
یک روزنامه عبری از تنش میان واشنگتن و تل آویو بر سر موضوع بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس به دلیل عدم هماهنگی میان یائیر لاپید و نفتالی بنت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به شایعات مطرح شده علیه مجلس گفت: متأسفانه سیاستی که در اتاق عملیات این آقایان پیگیری می شود یک سیاست ماکیاولیستی و دروغ سازی است و جالب است کسانی این شایعات را می سازند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۵    
یک عضو ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری، نتایج انتخابات پارلمانی را کودتا علیه ساز و کار قانونی سیاسی و توطئه ای برای تضعیف الحشد الشعبی دانست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۵    
نماینده مردم سنندج در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: باید به این منطقه بیایید تا ببینید صنعت در کردستان نامی بیگانه به دارازی تاریخ دولت ها بوده و حجم بالای دست فروشی در این استان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور باعث می شود تا مشکلات مردم بطور شفاف به مسئولان منتقل شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۰    
رهبر جریان صدر عراق با اعلام پذیرش نتایج جدید اعلامی از سوی کمیساریای عالی انتخابات تاکید کرد که فراکسیون صدر، فراکسیون بزرگتر پارلمان است و به دنبال تشکیل یک دولت خدمتگزار است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۵    
وبگاه عبری زبان واللا نیوز ادعا کرد، ارتش رژیم صهیونیستی برای رصد فعالیت های منطقه ای ایران و برنامه هسته ای این کشور، یک پایگاه محرمانه تشکیل داده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرایند ترک اعتیاد معتادان در هیأت الرضای تهران توسط خیریه بهشت امام حسن(ع) قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تغییرات در ریاست سازمان حج و زیارت و همچنین انتخابات عراق را می توان از دلایل تأخیر در برقراری سفر زیارتی به عتبات عنوان کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به ضرورت نگارش در حوزه مقاومت و پایداری ابراز داشت: امروز هر چند از اینکه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۰    
اصلاح طلبان با انجام سفرهای متعدد توسط رئیسی و وزرای وی مطرح می کنند که این سفرها کاربرد خاصی برای اداره کشور ندارد!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۰    
اسناد به دست آمده نشان می دهد خط هوایی راه ابریشم مستقر در جمهوری آذربایجان، سالهاست که در پوشش پروازهای دیپلماتیک، در حال نقل و انتقال اسلحه و مهمات به متشریان مشکوک در منطقه آسیا و آفریقا است.