جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۳۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 مهر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 مهر 1400 هم اندیشی 2 مهر 1400 هم اندیشی 3 مهر 1400 هم اندیشی 4 مهر 1400 هم اندیشی 5 مهر 1400 هم اندیشی 6 مهر 1400 هم اندیشی 7 مهر 1400 هم اندیشی 8 مهر 1400 هم اندیشی 9 مهر 1400 هم اندیشی 10 مهر 1400 هم اندیشی 11 مهر 1400 هم اندیشی 12 مهر 1400 هم اندیشی 13 مهر 1400 هم اندیشی 14 مهر 1400 هم اندیشی 15 مهر 1400 هم اندیشی 16 مهر 1400 هم اندیشی 17 مهر 1400 هم اندیشی 18 مهر 1400 هم اندیشی 19 مهر 1400 هم اندیشی 20 مهر 1400 هم اندیشی 21 مهر 1400 هم اندیشی 22 مهر 1400 هم اندیشی 23 مهر 1400 هم اندیشی 24 مهر 1400 هم اندیشی 25 مهر 1400 هم اندیشی 26 مهر 1400 هم اندیشی 27 مهر 1400 هم اندیشی 28 مهر 1400 هم اندیشی 29 مهر 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۰    
روزنامه اصلاح طلب حامی دولت تدبیر و امید تاکید کرد: میانگین رشد سالانه تجارت در مناطق آزاد در 8 سال فعالیت آن دولت به منفی 8 دهم درصد رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۴    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت:76 میلیون نفر از جمعیت کشور حداقل یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد 50 میلیون نفر دُز اول و 26 میلیون نفر هر 2 دُز واکسن را زده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
وی روز گذشته در پاسخ به سوال شبکه بلومبرگ که پرسیده بود آیا احتمال دیدار با رئیس جمهور ابراهیم رئیسی وجود دارد؟ گفت: شاید البته اگر او (رئیس جمهور ایران) آنقدر مهربان باشد که با من دیدار کند
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
دولت آقای بایدن هنوز نتوانسته است به طرف ایرانی این حس را منتقل کند که آیا واقعاً نیت جدی برای بازگشت به برجام در جانب آمریکا و غرب وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای رئیس جمهور و هیئت وزیران پس از یک دوران رخوت مدیریت و عدم تصمیم گیری در میدان و تصمیم گیری در کنار مردم انجام می شود که قطعا با توجه به حضور میدانی اثرات ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۱    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در مرحله اصلی و فاز عملیاتی اهداف حیاتی دشمن فرضی با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین 90 منهدم و همچنین شکاری رهگیر های نهاجا نیز در ارتفاع پست به تمرین رزم هوایی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه به زودی با شکل جدید فعال خواهد شد تا با کمک نمایندگان، مدیران استان و دغدغه مندان کار را دنبال و اقدامات لازم را انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۱    
نماینده نجف آباد در مجلس با بیان اینکه شفافیت حق مردم است گفت: طبق تعریف حقوق شهروندی از آنجا که مردم مالیات می دهند و فشارهای اقتصادی و تحریم ها را تحمل می کنند از این رو این حق برای مردم متصور است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در پیام های جداگانه ای فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت و برای نیروهای مسلح آن کشورها آرزوی موفقیت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: یکی از موضوعاتی که در جامعه نیاز به تبیین دارد بحث واکسیناسیون است که دانشجویان با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات و دعوت از اشخاص نخبه در این زمینه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نمایندگان استان خوزستان در نامه ای از وزیر جهاد کشاورزی برای خرید تضمینی محصول خرمای نخلداران تشکر کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
قالیباف کنترل رشد نقدینگی، اصلاح ساختار بودجه و بورس را از موضوعات مهم مجلس دانست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار توضیح وزارت بهداشت درباره عدم پیش خرید واکسن فخرا شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در طرح حمایت از حقوق کاربران وخدمات پایه فضای مجازی به دنبال فیلتر کردن نیستیم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۵    
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح خبر داد که یک اردوگاه متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در جیزان، هدف پنج موشک بالستیک قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۵    
وزارت بهداشت یمن گفت که ائتلاف سعودی از طریق اختلال در بخش بهداشت و جلوگیری از ورود دارو و تجهیزات پزشکی در پی کشتار مردم یمن است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۵    
دادستان رسیدگی به پرونده قتل یکی از قانون گذاران انگلیس گفت، فرد متهم به وابستگی به گروه تروریستی داعش اذعان کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۰    
وزارت دفاع آمریکا اعتراف کرده موشک های جدید یمنی ها قابلیت گریز از سامانه های دفاعی آمریکایی و همچنین ساقط کردن بالگردهای ساخت این کشور را دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۰    
نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی گالوپ نشان می دهد بیش از 70 درصد ایرانی ها از عملکرد آیت الله رئیسی رضایت دارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی سازمان تروریستی سنت کام جزئیات جدیدی از حمله شامگاه گذشته به پایگاه آمریکایی التنف ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای ضمن ابراز نگرانی از گسترش حملات تروریستی به نمازگزاران در افغانستان، بر نقش موثر کشورهای اسلامی برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵    
منابع لبنانی گفتند که رئیس حزب القوات اللبنانیه به خاطر حوادث بیروت احضار شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵    
مفتی جزایر کومور گفت که آنچه در برخی از رسانه ها درباره قصد این کشور برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی گفته می شود، بی پایه و اساس است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۰    
یک خبرگزاری ترکیه ای نوشت، وزیر امور خارجه این کشور با همتایان ایرانی و اماراتی خود به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۵    
شماری از بانوان افغان در اعتراض به مشکلات اقتصادی و محرومیت دختران و زنان از تحصیل و کار، دست به اعتراض زدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۵    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی برای فضاسازی علیه مذاکرات برجامی وین، مدعی شد هیچ نوع روند یا توافق دیپلماتیک برنامه هسته ای ایران را متوقف نمی کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۵    
جمعی از علمای اهل سنت با دعوت عموم مسلمانان به تقویت وحدت و همدلی، اتحاد امت را رمز بقای اسلام و انقلاب برشمردند و خواهان پرهیز از تفرقه افکنی میان مسلمانان شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۵    
ساعاتی پس از گزارش منابع یمنی درباره شنیده شدن صدای انفجار در صنعاء و حمله به چند منطقه در پایتخت یمن، سخنگوی ائتلاف سعودی رسما این عملیات را برعهده گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۰    
خیریه آئین مهربانی زیرنظر میثم مطیعی، با اصلاح تاسیسات آب رسانی امام علی علیه السلام دشت آزادگان، مشکل آب رسانی به 44 روستای این منطقه را مرتفع کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در گافی جدید، در یک سخنرانی گفت که به مدت 36 سال به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده با قطار در رفت و آمد بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سومین همایش منادیان وحدت که صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از آزادی 2 راننده ایرانی بازداشت شده در باکو، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۵    
امام باقر(ع) می فرماید: امیرالمومنین(ع) هرچه هسته خرما در کوچه و خیابان می دید، خم می شد و از روی زمین برمی داشت. ایشان این کار را زمانی انجام می داد که رئیس جمهور مملکت بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۵    
شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز در رأس یک هیأت بلند پایه وارد کابل می شود تا با مقامات طالبان درباره روابط دوجانبه، مساله مهاجران و کمک های جهانی به افغانستان گفتگو کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۵    
یک فروند جنگنده میراژ 2000 نیروی هوایی هند صبح امروز در ایالت مادیا پرادش در این کشور سقوط کرد؛ اما خلبان آن جان سالم به در بُرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیست ونهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی این جمعیت حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز پنج شنبه؛ بیست و نهم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در جلسه چهارشنبه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا قاسمی فرزاد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۰    
سئوال اینجاست که با توجه به مشکلات فزاینده ای که کشور بعد از هشت سال مدیریت اجرایی روحانی داشته افکارعمومی جز پاسخگویی از وی چه چیزی طلب می کند و مردم با روحانی چه مواجهه دیگری خواهند داشت؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۵    
همرزم شهید نبی لو گفت: شهید مصطفی نبی لو در آخرین زیارت خود در حرم حضرت معصومه از ایشان خواست تا وی را به حضرت زینب (س) ببخشد، و می دانست که اهل کرم آنچه را که ببخشند دیگر پس نمی گیرند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۵    
با آنکه سوریه بارها اعلام کرده حضور ترکیه در این کشور اشغالگری است و ترکیه باید سوریه را ترک کند، آنکارا بار دیگر تجهیزات نظامی و لجستیک وارد ادلب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۵    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه صحیفه امام خمینی، شهدای مدافع حرم، امامزادگان، تاریخ صدر اسلام ثروت فرهنگی ماست ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
حمله شب گذشته به پایگاه آمریکایی ها نشان می دهد کشورهای منطقه و محور مقاومت اکنون عزم خود را برای اخراج آمریکایی ها و نیروهای غیرقانونی موسوم به ائتلاف جزم کرده و آنها باید به فکر فرار از این منطقه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
توجه به مشترکات واحد و ذاتی قطعاً وحدت واقعی و اصیل را در پی خواهد داشت لذا توجه به وحدت امری مهم و قابل توجه است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
رسانه های خبری اعلام کردند که پایگاه نظامی آمریکایی التنف در سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه شرق در مطلبی نوشت: هیچ گاه چهره ای تأثیرگذار از حسن روحانی به عنوان یک نیروی تعیین کننده به یاد نداریم...روحانی را نمی توان یک چهره تصمیم ساز دانست ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خانم فرزانه ترکان، از فعالان اصلاح طلب طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی در اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور رئیسی نوشته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شهربانو امانی فعال اصلاح طلب و عضو شورای شهر پنجم تهران- شورایی که به دلیل بی عملی و کم کاری به شورای اسم و فامیل مشهور شد- در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدجواد حق شناس، فعال اصلاح طلب و عضو شورای شهر سابق در بخشی از یک مصاحبه که سایت اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد پیرامون وضعیت اصلاح طلبان گفته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فاطمه راکعی از نمایندگان متحصن مجلس ششم و از فعالین فتنه در سال 88 که در دوره شهرداری محمد علی نجفی مشاور شهردار در امور زنان بوده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کانال تلگرامی امتداد گزارش داد: خانم اشرف بروجردی، معاون رئیس جمهور سابق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان رد ادعای شفافیت FATF! نوشت: احمد وحیدی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه شرق در گزارشی با عنوان اقدام جدید مجلس برای محاکمه روحانی نوشت: بهارستان که کمر به محاکمه روحانی و کابینه او بسته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
شاید اگر شورای نگهبان فردی مثل لاریجانی را هم با اغماض مورد تائید قرار می داد امروز وزن سیاسی او هم مشخص می شد و این تصور پیش نمی آمد که رفیق و شریک روحانی بیش از 4 - 5 میلیون رای داشته است.