جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 بهمن 1395 روزنامه همشهری 2 بهمن 1395 روزنامه همشهری 3 بهمن 1395 روزنامه همشهری 4 بهمن 1395 روزنامه همشهری 5 بهمن 1395 روزنامه همشهری 6 بهمن 1395 روزنامه همشهری 7 بهمن 1395 روزنامه همشهری 8 بهمن 1395 روزنامه همشهری 9 بهمن 1395 روزنامه همشهری 10 بهمن 1395 روزنامه همشهری 11 بهمن 1395 روزنامه همشهری 12 بهمن 1395 روزنامه همشهری 13 بهمن 1395 روزنامه همشهری 14 بهمن 1395 روزنامه همشهری 15 بهمن 1395 روزنامه همشهری 16 بهمن 1395 روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 روزنامه همشهری 18 بهمن 1395 روزنامه همشهری 19 بهمن 1395 روزنامه همشهری 20 بهمن 1395 روزنامه همشهری 21 بهمن 1395 روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 روزنامه همشهری 23 بهمن 1395 روزنامه همشهری 24 بهمن 1395 روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 روزنامه همشهری 26 بهمن 1395 روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 روزنامه همشهری 28 بهمن 1395 روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: خواجوی کرمانی، در بسیاری از قالب های شعری طبع آزمایی کرده و در موضوعات مختلف سخن گفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، جلد، تیتر و پرونده رسانه خود را به بررسی نگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی به رسانه ها و عملکرد رسانه ها پس از درگذشت او با عنوان آیت الله ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: سرای اهل قلم خانه کتاب در فراخوانی از اهل قلم خواسته است برای بیمه تامین اجتماعی خود اقدام کرده و از مزایای این نوع بیمه بهره ببرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: 13 کتاب راه یافته به دور نهایی جایزه کتاب سال در حوزه تاریخ و جغرافیا معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۲    
- همشهری استان- دکتر معصومه امین اسماعیلی: مکانیزم مواجه با افراد با مرگ و راه های همراهی و کمک به سوگواران موضوعی است که به مناسبت چند رخداد ناگوار اخیر در این یادداشت بدان اشاره شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا در مورد منع ورود ایرانیان به آن کشور اشاره کرد و گفت: تصمیم ترامپ مشکلی برای دانشجویان ایرانی ایجاد نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروی های مسلح در پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن 19 بهمن ماه و روز نیروی هوایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان و ملوان با عقد قراردادی یک سال و نیمه راهی پرسپولیس شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: شما می توانید توصیه های برترین متخصصان تغذیه دنیا برای آنکه در هر حالت روحی چه مواد غذایی مصرف کنید، را در این مطلب بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: روز پایانی هفته چهارم لیگ اسکی صحرانوردی به میزبانی پیست اسکی شمشک به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: توافق تولیدکنندگان نفت عضو و غیرعضو اوپک با ایجاد شرایط وارونگی در بازار نفت، سود سرمایه گذاران را بالا می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم بانوان اصفهان در مجموع دو بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: احسان قائم مقامی به عنوان نخست مسابقات شطرنج جام سبلان در اردبیل دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: حسن کلهر و ستاره یزدانی برترین های روز نخست هفته سوم لیگ اسنوبرد در پیست دربندسر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: درپایان رقابت های یخ نوردی قهرمانی جهان در شهر شامپانی فرانسه؛ تیم 5 نفره کشورمان موفق شد در مجموع تیمی پس از روسیه و کره جنوبی برسکوی سوم قرار گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 از سه شنبه 19 بهمن آغاز می شود و روز پنجشنبه 28 بهمن پایان می پذیرد. آزمون سراسری در تیرماه سال 96 برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: ورود جبهه هوای سرد به خلیج فارس، باعث بارش برف در مناطق شمالی امارات شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: هیات رئیسه فدراسیون والیبال رای به سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال به ایگور کولاکوویچ داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه مهلت عفو افراد مسلحی برای تحویل سلاح شان را تمدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: شمار تلفات بارش شدید برف در مناطقی از افغانستان به بیش از 100 نفر رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: جنبش حماس پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای تبادل یک اسیر اسرائیلی با یک اسیر حماس را رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور چالوس به علت ریزش بهمن خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۴    
- پس از طرح دوباره موضوع مجوز رشته های دانشگاه آزاد در رسانه ها و توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور به این موضوع، وزیر علوم اعلام کرد دانشجویان این رشته ها مشکلی نخواهند داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۷    
- نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس دلالت می کند و انتظار می رود با افزایش نسبی غلظت آلاینده ها امروز دوشنبه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۳:۳۱    
- مشاور ارشد شهردار بوداپست و مدیرکل حمل ونقل و ترافیک این شهر در رأس هیأتی از کشور مجارستان، طی بازدید از متروی تهران، ساختار عظیم و درعین حال منسجم آن را تحسین کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۳    
- همشهری آنلاین: سال 2016 برخی از آثار ادبی و داستانی به فیلم تبدیل شدند و این روند برای سال 2017 نیز ادامه خواهد داشت و چند اثر مهم سینمایی با اقتباس هایی از آثار ادبی معروف این سال ها به فیلم در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: کنسرت موسیقی شب های جنوب به سرپرستی پدرام نیک سیرت ،ساعت 21 روز 18 و 19 بهمن در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: کارشناسان می گویند درحالی که هزینه جهانی درمان سرطان به شدت در حال افزایش است، پیشگیری از سرطان می تواند این افزایش شدید هزینه ها را محدود کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- همشهری آنلاین: تصویری از روی جلد شماره 4 فوریه (16 بهمن) 2017هفته مجله پرتیراژ آلمانی اشپیگل.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: هشتمین کنفرانس دوسالانه انجمن مطالعات جوامع فارسی زبان (ASPS) که قرار بود در روزهای 19 تا 23 اسفند 1395 با حضور ایران شناسان 22 کشور جهان در شیراز برگزار شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
- همشهری آنلاین: HDR TV یا تی وی های اچ دی آر به دلیل داشتن محدوده پویا (dynamic range) باعث می شود تا بیننده با واقع بینانه ترین تصویر موجود در تی وی مواجه شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
- سیدنی یکی از رانندگان اهل ویکتوریای استرالیا به دلیل بیرون بودن دستش از خودرو جریمه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
- بن اپلیکیشن پر طرفداری برخلاف تمام اپلیکیشن ها افراد را براساس آنچه از آن متنفر هستند گرد هم می آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
- نیوجرسی صاحب باغ - هتلی در آمریکا داخل هتل خود را طوری طراحی کرده است که افسردگی زمستانی ساکنان و حتی بازدید کننده ها کاهش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
- پروانه معصومی: من سال 56 از ایران به فرانسه رفتم. زمانی که از کشور خارج شدم در ایران خبری از تظاهرات و اعتراض های مردمی نبود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- شهردار تهران در جلسه شورای شهر تهران که در2 نوبت صبح و بعد از ظهر و به صورت علنی برگزار شد، به مواد قانونی استناد کرد که نشان می دهد مسئولیت پلمب مجتمع تجاری پلاسکو برعهده وزارت کار بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
- مهدی فروتن: حتی حرف زدن از گذشته هم دیگر چاره ساز نیست؛ مردی که با 2 فیلم سینمایی، یک سریال و چند فیلم تلویزیونی ایرانی ترین خاطره ها را برای ما خلق و زنده کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
- سرانجام لحظه ای که خیلی ها منتظرش بودند رسید و تازه ترین ساخته مسعود کیمیایی در برج میلاد برای منتقدان و اهالی رسانه روی پرده رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
- پیرمرد افغان که متهم است به بهانه نشان دادن کبوتر پسربچه ای را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است در دادگاه کیفری محاکمه شد اما ادعا کرد بی گناه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: محققان آمریکایی با الهام از خفاش ها یک روبات پرنده ابداع کردند که انعطاف زیادی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان در سوم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: هزاران نفر در تل آویو پایتخت فلسطین اشغالی در اعتراض به تخریب خانه های فلسطینان و سیاست های نژادپرستانه تظاهرات کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد: هواپیماهای نظامی اردن برای نخستین بار مواضع داعش را در جنوب سوریه بمباران کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
- شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بررسی مشکلات بازار سرمایه ایران که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، ضمن بیان صریح ترین انتقادها از رویه های ناسالم بانکداری در ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۸    
- راز قتل هولناک طلافروش تهرانی در کمتر از یک ماه با دستگیری بنگاهدار بدهکار فاش شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۸    
- سرقت مسلحانه از 2 بانک در فردیس کرج و اصفهان 2 نتیجه متفاوت داشت؛ در نخستین سرقت که در بانکی در فردیس کرج رخ داد، سارقی بعد از آنکه کیف پر از پول را دزدید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس به روال همیشگی اش با تمجدید از بازیکنان تیم اش و بیان اینکه آنها سزاوار صفت قهرمان هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه گفت: نظام غرب در صدد نفوذ است؛ اینکه در فکر این هستند که انقلاب را از طریق نفوذ باز بدارند برای ما روشن است، اما متاسفانه عده ای باور ندارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: دستاورد های دفاعی در حوزه رزم زمینی و پدافند هوایی فردا با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: دولت آمریکا در راستای عملی کردن وعده های دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مبنی بر افزایش تعرفه بر روی کالاهای وارداتی از چین محصولات فولادی چین را مشمول تعرفه ای سنگین کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس در یکی از مهم ترین بازی های لیگ توانست با هنرنمایی موثر سروش رفیعی تراکتورسازی را با شکست بدرقه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر رومانی علام کرد که صدای معترضان را شنیده و حکم مربوط به مصونیت برخی از متهمان به فساد از مجازات زندان را پس می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: دکتر محسن اسماعیلی در ادامه تفسیر نامه شصت ونهم نهج البلاغه، با بیان اینکه امیرالمومنین(ع)، مسلمانان را از اماکن و مجالسی که زمینه ساز غفلت و جفاء هستند برحذر داشته اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: مدیر اداره کل موزه ها خبر داد: همه موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سراسر کشور، روز پنج شنبه 21 بهمن رایگان هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: در روزهایی که جشنواره فیلم فجر به آرامی و حتی نشست های خبری اش با کمترین حاشیه ای برگزار می شد، فیلم قاتل اهلی این روند را بر هم زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: دهه 60 یادآور برنامه های کودک ماندگاری است؛ برنامه هایی که با ورود به دهه ی 70 کم کم از تلویزیون رخت بستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: با برگزاری مراسم اهدای جوایز آنی ، بهترین های دنیای انیمیشن در سال 2016 معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: هفتمین روز جشنواره فیلم فجر با حاشیه های فراوان در نشست خبری فیلم قاتل اهلی، تا ساعت 2 بامداد یکشنبه ادامه پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۴    
- همشهری آنلاین: رسانه های آمریکایی خبر دادند که هیأت استیناف، فوریت درخواست تجدید نظر در تعلیق فرمان های مسافرتی و مهاجرتی ترامپ را رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۴    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید آشکار ساخته است شیوه طبیعی می تواند از بدن در مقابل بیماری کبدچرب غیرالکلی حفاظت کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ظرفیت ها و استراتژی های دفاعی ما براساس تهدیدهای ناهمتراز پیش بینی شده است که توان مقابله و بازدارندگی کامل را برابر این تهدیدها داریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ورود شماری از زنان با پوشش اداری و به منظور آمارگیری در مورد انتخابات را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: تیم ملی جوانان پسر ایران که در رقابت های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا در هنگ کنگ شرکت کرده است، به جایگاه پنجم تیمی آسیا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم قائمشهر در مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به هیئت رئیسه پارلمان با امضاء 50 نماینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار نیست از نامزدهای انتخابات اردیبهشت 96 وثیقه دریافت شود اما اگر قانون نظام جامع انتخابات به انتخابات اردیبهشت 96 رسید کلیه حقوق و تکالیف بر اساس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۹    
- همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر به مدت دو ماه در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: در بازار یکشنبه 17 بهمن ماه سکه تمام طرح جدید با جهش حدود 12 هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 201 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3857 تومان قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: دویچه بانک که بزرگترین وام دهنده آلمان است، برای ارتکاب تخلفاتی که میلیاردها به این شرکت ضرر زد، با چاپ پیامی در روزنامه های آلمانی عذرخواهی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت که انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری برای تعیین جایگزین آیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار نخواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) با بیان اینکه اجرای قرارداد پژو منافع زیادی نصیب اقتصاد کشور خواهد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: قالیباف گزارش شهرداری از حادثه پلاسکو را به شورای شهر ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت جنرال الکتریک آمریکا اعلام کرد: ما نیاز داریم تا روابط خوبی با کارمندان و مشتریان خود داشته باشیم و ساخت دیوار و ایجاد محدودیت ورود اتباع خارجی ایده های خوبی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، گفت: یکی از نقش آفرینان حوزه نفوذ، یک گروه صهیونیست است که در جریان نفوذ مشغول برنامه ریزی و هدایت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت های بین المللی تنیس جوانان را از آن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: اعضای اوپک در ماه ژانویه سال 2017 میلادی تولید روزانه خود را 840 هزار بشکه در روز کاهش دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: اجرای نوعی مراسم مذهبی باستانی در آفریقای جنوبی باعث شده تا جان پلنگ های آفریقایی به خطر بیافتد و این موجودات در معرض انقراض قرار گیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: هکری با نفوذ به وب سایت policeone.com اطلاعات بیش از 700 هزار نفر از کاربران سایت را که بیشتر آنها پلیس یا نیروهای امنیتی هستند به سرقت برده و درحال فروش کل این داده ها است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: ممنون حسین، رئیس جمهور و نواز شریف، نخست وزیر پاکستان از هند خواستند تا حمام خون در منطقه جامو و کشمیر را متوقف کرده و اجازه دهد تا تحت کنترل سازمان ملل یک همه پرسی آزاد و عادلانه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان دانشگاه ویتواترزرند از آفریقای جنوبی موفق شده اند تا تکه ای از یک قاره باستانی را در اعماق اقیانوس هند کشف کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: وزارت دادگستری آمریکا در واکنش به حکم قاضی فدرال سیاتل که به لغو موقت دستور مهاجرتی ترامپ در سراسر کشور انجامیده، درخواست استیناف داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت های اسکواش قهرمانی دانش آموزان دختر ایران با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: خبرنگاران متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری دو - مهدی واعظی: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای است که در خاطره های چند نسل به خوبی حک شده و هرگز فراموش شدنی نیست اما این خاطره ها برای فراموش نشدن نیاز به حفظ و نگهداری دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری دو - زهرا مینائی: حتما شما هم در اطراف خود کودکانی بسیار متوقع و لوس را دیده اید که مثل یک پادشاه در مرکز عالم نشسته اند و انتظار دارند والدین به اوامر همایونی شان پاسخ دهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان تک نرخی کردن ارز، گفت: هرچند دولت برای تحقق این امر مهم تا پایان امسال برنامه ریزی کرده بود اما در زمان کنونی، عملی نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: فکری ایشیق، وزیر دفاع ملی ترکیه اظهارات وزیر دفاع یونان را علیه دولت و رئیس جمهور ترکیه تحریک آمیز دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه 17 بهمن ماه موجب شد تا در نرخ ارزهای اعلامی بانک مرکزی، همه ارزها نسبت به دیروز ثابت باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری دو - مصطفی صادقی: طبق روال همیشه، این هفته هم همه خاله ها و دایی ها با همه نوه ها و نتیجه ها، خانه مادرجان جمع شده بودیم؛ دید و بازدید و صله رحم و یک دورهمی باصفا.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۶    
- همشهری دو - اصغر اصغری: هنگامی که یک ساختمان چندطبقه در وسط یک شهر ویران می شود، عملیاتی برای جمع آوری آوار آن طراحی و اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: موز زرد منبع غنی پتاسیم با طعمی شیرین است اما موز قرمز دارای عطر و طعمی منحصر به فرد و ترکیبی با طعم تمشک است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: علی میرشکاری سرباز وظیفه نیروی انتظامی در شهرستان دلگان واقع در جنوب استان، بامداد امروز (یکشنبه) در درگیری با اشرار مسلح ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه از موافقت کمیته ویژه این وزارتخانه برای صدور روادید برای تیم ملی کشتی آمریکا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی جوانان ایران از سری رقابت های اسکواش قهرمانی جوانان آسیا در یک بازی نفس گیر تیم ملی سنگاپور را شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۶    
- همشهری آنلاین: طب سوزنی درمان جایگزین مناسبی برای دردهای مزمن و افسردگی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۶    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: در و دیوار دود گرفته. آشپزخانه چرب، سطوح کدر و پرده های چرکمرده همگی کلمات نام آشنای روزهای آخر سال است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۶    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: بعد از سال ها زندگی به سبک اسلامی و انجام فعالیت های دینی، حالا خودش را یک مسلمان معرفی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
- همشهری دو - پیام صدریه: روزگاری استادی داشتم منیع الطبع و بلندنظر. گروهی از دانشجویان بودیم که کلاس درس او برایمان وجد و سرور خاصی داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: من به نوبه خودم با خرید کالای ایرانی مشکلی ندارم. از لباس های ایرانی هم راضی هستم، مخصوصا برندهای ایرانی برای لباس بچگانه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره شهرک سازی های جدید دولت بنیامین نتانیاهو، اسرائیلی ها را شوکه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
- همشهری دو - لیلا به طلب : بهانه ما برای تهیه این گزارش، جست وجوی تأثیر قصه گویی بر تفکر خلاق کودک است. اما قصه گوها می گویند گفتنش سن و سال ندارد، شنیدنش هم.
  • ۱