جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 بهمن 1395 روزنامه همشهری 2 بهمن 1395 روزنامه همشهری 3 بهمن 1395 روزنامه همشهری 4 بهمن 1395 روزنامه همشهری 5 بهمن 1395 روزنامه همشهری 6 بهمن 1395 روزنامه همشهری 7 بهمن 1395 روزنامه همشهری 8 بهمن 1395 روزنامه همشهری 9 بهمن 1395 روزنامه همشهری 10 بهمن 1395 روزنامه همشهری 11 بهمن 1395 روزنامه همشهری 12 بهمن 1395 روزنامه همشهری 13 بهمن 1395 روزنامه همشهری 14 بهمن 1395 روزنامه همشهری 15 بهمن 1395 روزنامه همشهری 16 بهمن 1395 روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 روزنامه همشهری 18 بهمن 1395 روزنامه همشهری 19 بهمن 1395 روزنامه همشهری 20 بهمن 1395 روزنامه همشهری 21 بهمن 1395 روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 روزنامه همشهری 23 بهمن 1395 روزنامه همشهری 24 بهمن 1395 روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 روزنامه همشهری 26 بهمن 1395 روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 روزنامه همشهری 28 بهمن 1395 روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: ثبت نام کتابفروشی ها در طرح عیدانه کتاب که پنجمین گام برای اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها خواهد بود، از دوشنبه 25 بهمن ماه آغاز شد و تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری دو - معصومه درخشان: تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر از فراز و نشیب هایی است که تحلیل گران سیاسی از زوایای متعدد و گوناگون، آن را تحلیل و بررسی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: کمیته فنی سازمان بین المللی استاندارد در پی تصمیم ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع ایرانی به خاک آمریکا، محل برگزاری اجلاسیه خود را از آمریکا به فرانسه تغییر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: سیاه شدن دندان ها پس از مصرف قطره آهن نباید مانع از مصرف آن در نوزادان و کودکان شود چرا که آهن ماده معدنی حیاتی است و تمام کودکان و نوزادان به آن نیاز دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: اول تا 15 اسفند ماه زمان ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه سانتا باربارای کالیفرنیا از نوعی باکتری برای تصفیه آب و تولید الکتریسیته استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: اعضای هیأت ممتحنه علوم تشریح به سازمان پزشکی قانونی نامه ای نوشتند و در آن نسبت به دراختیار قرارندادن جسد به دانشجویان علوم پزشکی انتقاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: بورهان اوزبیلیجی عکاس ترک خبرگزاری آسوشیتدپرس برنده جایزه امسال رقابت های ورلد پرس فوتو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم آبادان در مجلس، گفت: اعتباری برای مقابله با ریزگردها در نظر گرفته نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه 12 فیلم نامزد اکران نوروزی هستند، تاکید کرد قیمت بلیت سینماها در سال 96 هفته آینده اعلام می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
- همشهری آنلاین: دومین روز رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور با معرفی تالوکاران برتر تمامی فرم ها همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: خوان سی چلو، مربی و تئوریسین آرژانتینی والیبال دنیا به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران انتخاب و معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برنامه دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقات والیبال برفی که به همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین برگزار شد، با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: آتوسا پورکاشیان، سارا سادات خادم الشریعه و میترا حجازی پور از دور رقابت ها کنار رفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۴    
- اولین نکته ای که درخصوص پروسه درمان آسم باید بدانیم، شناسایی آلاینده های محیطی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در مجموعه ورزشی پیام تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: سعید ابولسانی، ملی پوش اسنوکر کشورمان در فینال اسنوکر 15 توپ انفرادی مقابل محمد شهاب از امارات شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی غرب آسیا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: محمدرضا شفیعی کدکنی استاد نامدار زبان و ادبیات فارسی و شاعر نامی همزمان با پنجاهمین سال درگذشت فروغ فرخزاد، با روزنامه گاردین گفت وگویی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: نامزدهای یازدهمین دوره ی جایزه ی کتاب سال شعر، منتخب خبرنگاران معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۶:۳۰    
- صبح روز 25 بهمن در بخش هایی از خیابان شهید رجایی در محدوده پل آوینی نشست زمین رخ داد و پلیس به انسداد قسمت هایی از این خیابان اقدام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۵:۲۹    
- معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش برف در سطح مناطق شمالی و بارندگی در سطح مناطق مرکزی و جنوب تهران گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: کتاب های اهدایی مقام معظم رهبری تا کنون در مجموع 16 هزار نسخه است که دو هزار نسخه آن چاپ سنگی است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: مردم روز یکشنبه 12 فوریه (24 بهمن) در تظاهراتی ضد دولتی در شهر بخارست پایتخت رومانی فلش های تلفن های موبایلشان را با رنگ های پرچم این کشور روشن کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: هنگامی که در روزهایی برفی بیرون از خانه بیرون می روید، باید به برخی از توصیه های ایمنی عمل کنید تا لیز نخورید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: شایعه ای به تازگی برای آیفون 8 به وجود آمده مبنی بر اینکه اپل قصد دارند تا از فناوری شارژ شدن باتری از طریق شبکه بی سیم استفاده کند که این حرکت باعث می شود قیمت آیفون 8 حدود هزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
- ادینبورگ دختری در اسکاتلند با جست وجوی اینترنتی سرانجام توانست لباس عروس مادر مادربزرگش را پس از 147 سال یافته و روز عروسی اش آن را به تن کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- رضا درستکار: در میان فیلمسازان جوان می توان هاتف علیمردانی را خوش شانس ترین و در عین حال بداقبال ترین نامید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- معترضان در رومانی به رغم عقب نشینی دولت از یک حکم جنجالی، شب گذشته برای چهاردهمین شب پیاپی در خیابان های بخارست دست به تجمع زدند؛ آنها اکنون خواستار استعفای دولت هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- مهدی کریمی تفرشی: با وجود ظرفیت های بالای تولید، بخش صنعت صنایع به خودکفایی در تأمین نهاده های تولید نرسیده و هنوز هم ناگزیر به واردات بسیاری از مواداولیه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز برای گفت وگو با مقامات دولت جدید آمریکا عازم واشنگتن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز برای نخستین بار در 3 دهه گذشته ارزش صندوق های بازنشستگی را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- بزرگ ترین رویداد خودرویی کشور از 26 بهمن در بزرگ ترین مجموعه نمایشگاهی ایران آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- بمبئی مردی در هند 22کودک اچ آی وی مثبت را که خانواده شان آنها را طرد کرده بود به فرزندخواندگی پذیرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- علیرضا رئیسیان: اینکه میزان مطالعه در جامعه ما پایین است را همه می دانند. با شرایطی که ما در حال تجربه کردنش هستیم اگر جز این بود باید تعجب می کردیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- همزمان با اهدای جوایز گرمی به برترین های موسیقی جهان، یک مراسم معتبر سینمایی در آن سوی آب های اقیانوس برگزار و موزیکال تحسین شده دیمین شازل در بریتانیا فاتح مطلق جوایز بفتا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- این روزها دولت آمریکا در فضای تنش آلودی تنفس می کند که در تاریخ این کشور هیچگاه سابقه نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- یک دهه فجر دیگر هم آمد و رفت و تلویزیون جشن سالگرد پیروزی انقلاب را به شیوه مألوف خود به حداقلی ترین شکل ممکن برگزار کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- برندگان پنجاه و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز سالانه گرمی در شرایطی بامداد دوشنبه به وقت ایران در لس آنجلس معرفی شدند که ادل با 5 جایزه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
- محمد کرباسی: صحنه سیاسی عراق این روزها در کنار مسئله نبرد سخت و طاقت فرسا با داعش با بحران جدیدی روبه رو شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۰    
- اردن مردم شهر الکرک اردن در اعتراض به افزایش مالیات و قیمت سوخت در این کشور، سوار بر الاغ راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ مخالفتی با مقولاتی نظیر صلح و آشتی ملی ندارد، طرح مسائلی مانند لزوم آشتی ملی را نادرست دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص سفر نخست وزیر سوئد به تهران و تلاش برخی رسانه ها برای القای حواشی خلاف واقع پیرامون این سفر موفقیت آمیز، در قالب متنی نکاتی را متذکر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
- پرونده مرد شیاد که به بهانه فروش خودرو زیر قیمت بازار، از هزاران نفر در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاهبرداری کرده بود، با ماجرای گروگانگیری وارد مرحله ای تازه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
- مردی که 5 سال قبل جوانی را به قتل رسانده اما همچنان متواری است، به طور غیابی در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
- زن جوان که در اقدامی هولناک پسر و دختر 4 و 8 ساله اش را به قتل رسانده بود پس از درمان اولیه، صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای مشهد منتقل شد و از انگیزه اش برای قتل فرزندانش گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ارزیابان بلندپایه سازمان بهداشت جهانی، طرح تحول نظام سلامت را اقدامی مثبت و یکی از مدل های موفق اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
- طنز عبدالله مقدمی: مشق از آن چیزهایی است که در درازنای! تاریخ همواره مورد لعن و نفرین همگان قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: تحقیقات جدید نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نیکوتین، قبل و بعد از تولد، می تواند باعث بروز مشکلات شنوایی در کودکان شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: با بالارفتن سن افراد در برابر بیماری هایی که همچون آب مروارید قدرت بینایی را از بین می برند، آسیب پذیر می شوند اما این بیماری ها قابل درمان و پیشگیری هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: سازمان همکاری اسلامی اقدام پارلمان رژیم صهیونیستی درتصویب قانون منع پخش اذان در قدس اشغالی را نقض آشکار قراردادهای بین المللی درمورد آزادی عبادت و حق انجام شعائر دینی و اهانت به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در جریان یک هفته بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در تدمر بیش از 200 تروریست کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: 13 نفر از برگزیدگان سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اظهارات اخیر معاون سازمان بهزیستی در برخی از رسانه ها مبنی بر نبود همکاری منسجم وزارت بهداشت در حوزه سلامت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۸    
- همشهری آنلاین: سازنده فیلم تحسین شده من، دانیل بلیک در حالی دیشب روی صحنه جایزه بفتا رفت که از فرصت خود استفاده کرد تا دولت را به باد نقد بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۸    
- همشهری آنلاین: برندگان هفتادمین دوره جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) با پیشتازی فیلم موزیکال لالا لند برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه وسترن استرالیا می گویند: استفاده از داروهای آمفتامینی غیر قانونی نظیر "اسپید" و "آیس" می تواند منجر به پیری زودرس قلب و شریان ها شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: پیدا شدن حفره ای در بخش سرریز مرتفع ترین سد آمریکا واقع در شمال ایالت کالیفرنیا منجر به تخلیه هزاران نفر از ساکنان محلی اطراف آن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: جنبش حماس یحیی السنوار را به عنوان مسئول سیاسی خود در غزه انتخاب کرد. السنوار که به دور از توجهات بوده از دید اسرائیل دشمن اول رژیم صهیونیستی در غزه و قدرتمندترین عضو حماس است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: رتبه ایران از نظر شاخص جهانی نوآوری در سال 2016 نسبت به سال 2015، 28 رتبه ارتقا داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن سکته مغزی ایران با بیان اینکه اطلاع رسانی مناسب در مواجهه با سکته مغزی در یکی دو سال گذشته بهتر شده است اما درعین حال گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: شورای صنفی نمایش، پیشنهاد 12 فیلم را برای درخواست اکران در برنامه نوروزی سینماها تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: اسامی برندگان بخش های متعدد جوایز گرمی که به اسکار دنیای موسیقی ملقب است، با برنده شدن آلبومی که کیهان کلهر نوازنده آن بود، اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: حزب حاکم سائه نوری کره جنوبی به دنبال مبرا کردن خود از رسوایی فساد سیاسی در کشور و دولت رئیس جمهوری استیضاح شده، نام خود را تغییر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: قربان قلی بردی محمداف در 29 ژوئن سال 1957 در روستای گوگ تپه در حومه عشق آباد بدنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: به گفته معاون آموزشی وزیر علوم افزایش سقف شهریه دانشجویان در اختیار هیات امنای دانشگاهها است که ملاحظات لازم را داشته اند و تاکنون گزارشی درباره عدم توجه به دانشجویان دریافت نکرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: وجود گیاهان آپارتمانی در محل کار موجب دور ماندن هوای بد از ریه ها می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو با اعلام اسامی تعدادی نشان های تجاری غیرمجاز نمک -به دلیل جعل یا نداشتن مدارک بهداشتی- از مردم خواست این محصولات را نخرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، خوردن فراوان میوه و سبزی جات نه تنها برای سلامت جسم بلکه برای سلامت روح و روان هم خوب و مفید است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: در بازار دوشنبه 25 بهمن ماه سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود 5000 تومانی به قیمت یک میلیون و 196 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3821 تومان قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک تحقیق جدید، تفاوت های ساختاری در مغز مردان ممکن است توضیح دهنده علت شیوع بیشتر بیماری اوتیسم در مردان بیش از زنان باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: تیم های لایپزیگ، هوفن هایم، هرتا برلین و دورتموند که از تعقیب کنندگان بایرن مونیخ محسوب می شوند، هفته بیستم بوندس لیگا را با ناکامی پشت سر گذاشتند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه 25 بهمن با یکدیگر دیدار و درخصوص مسائلی از جمله تجارت و همکاری های دو جانبه گفت وگو می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: دستورالعمل اجرایی افتتاح حساب سپرده ریالی برای اشخاص خارجی، در راستای تسهیل ارایه خدمات پولی و بانکی به سرمایه گذاران و گردشگران خارجی به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: اتلتیکو مادرید با دو گل رویایی فرناندو تورس و یانیک فریرا کاراسکو با نتیجه سه بر دو بر میهمانش، ویگو غلبه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان گفت که مصوبه مجلس درباره امکان تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا طی این هفته یا هفته آینده در شورای نگهبان بررسی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۷    
- همشهری دو - محسن طاها حسینی: وقتی می گوییم: فرهنگسازی برای افراد دارای ناتوانی ، باید نخست به این سؤال پاسخ دهیم که آیا زیربناهای این فرایند یا به عبارتی ملزومات فرهنگسازی مهیاست یا خیر؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: اجاره بهای سرسام آور در هنگ کنگ موجب شده که بخشی از جمعیت این کشور به مسکن های بسیار کوچکی تحت عنوان خانه های تابوتی هجوم بیاورند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۷    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: کارهای ساده ای چون پختن یک غذای خوشمزه، پیامک های عاشقانه و گذاشتن یادداشت های محبت آمیز در جیب همسر و... برای ایجاد رابطه صمیمی با همسرتان اثرات شگفت انگیزی دارند ؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۷    
- همشهری دو - مهدی واعظی: حادثه پلاسکو، زنگ خطر را برای ساختمان های بلند و برج های شهرهای بزرگ کشور به صدا درآورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: تیم دانش آموزی هرمزگان با شکست تهران در دیدار فینال، قهرمان فوتبال جام شهدای مدافع حرم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: تیم های ملی پاراگلایدر کشورمان در دو رشته هدف زنی و مسافت جهت شرکت در مسابقات بین المللی تشکیل خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: آن طور که رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده داده، حقوق و عیدی کارکنان قبل از اتمام بهمن ماه واریز می شود. در عین حال که تسویه کامل حقوق در سال جاری تا 20 اسفند انجام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: کمیسیون مرکزی انتخابات ترکمنستان از پیروزی قربانقلی بردی محمداف در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
- همشهری دو - ندا داوودی زندگی در تنهایی ممکن نیست، شادی ها و غم های ما در کنار یکدیگر معنا می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: سلول های سرطانی به اندازه ای هوشمند هستند که خود را در نقاط کور سیستم ایمنی بدن پنهان کنند، درحقیقت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: جریان آب زاینده رود در اصفهان تا پایان هفته جاری قطع و این رودخانه بار دیگر خشک می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: 100 درصد مبلغ جریمه خسارات وارد شده به شخص ثالث برای موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث بخشوده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: هشتادوچهار و مین رویارویی دو رقیب دیرینه فوتبال ایران روز یکشنبه 24 بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با پیروزی سه بر دو آبی پوشان استقلال به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان موفق به ساخت سلول ولتایی شده اند که پس از بلعیده شدن، درون سیستم گوارشی بدن فعال شده و پس از برخورد با اسید معده از خود انرژی تولید می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: طلا در بازار جهانی دوشنبه 25 بهمن ماه در پی صعود ارزش دلار در برابر ین که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: براساس آمار بارندگی ها تا ساعت شش صبح دوشنبه 25 بهمن ماه میانگین بارش های استان تهران 141 میلی متر ثبت شده که این مساله نشانه مثبت شدن بیلان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: رومان کاچنکو شهروند دانشمندی است که با استفاده از داده های تصویربردار جونو کم فضاپیمای جونوی ناسا توانسته تصویری خارق العاده از قطب جنوب سیاره مشتری ایجاد کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: خودروسازی و برجام، انقلاب، فساد بانکی و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های روزنامه های دوشنبه-25 بهمن- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
- همشهری دو - محمد گرشاسبی: کارتوگرافی یا همان نقشه نگاری در ایران در سال1315 در چهاراه امیراکرم کلیدخورد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی دوشنبه 25 بهمن ماه ارزش 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن 14 ارز همچون دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز (یکشنبه) افزایش و 22 ارز دیگر از جمله ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۴    
- همشهری دو - حجت الاسلام حسین عالمی: باغبان ها دور درخت و گیاهشان دیوار می کشند تا به میوه و ثمرشان آسیبی نرسد. این دیوار را حائط می گویند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: ایجاد حفره ای بزرگ در مسیر سرریز مرتفع ترین سد آمریکا به واسطه بارش شدید باران باعث شده تا بومیان منطقه از ترس شکسته شدن سد خانه های خود را تخلیه کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
- محمد صادق خسروی علیا: قصه تلخ کودکان و نوجوانانی که بازیچه دست قاچاقچیان مواد مخدر قرار می گیرند هر چند نخ نما اما استخوانی لای زخم کهنه کودکان کار است.
  • ۱