جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 بهمن 1395 روزنامه همشهری 2 بهمن 1395 روزنامه همشهری 3 بهمن 1395 روزنامه همشهری 4 بهمن 1395 روزنامه همشهری 5 بهمن 1395 روزنامه همشهری 6 بهمن 1395 روزنامه همشهری 7 بهمن 1395 روزنامه همشهری 8 بهمن 1395 روزنامه همشهری 9 بهمن 1395 روزنامه همشهری 10 بهمن 1395 روزنامه همشهری 11 بهمن 1395 روزنامه همشهری 12 بهمن 1395 روزنامه همشهری 13 بهمن 1395 روزنامه همشهری 14 بهمن 1395 روزنامه همشهری 15 بهمن 1395 روزنامه همشهری 16 بهمن 1395 روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 روزنامه همشهری 18 بهمن 1395 روزنامه همشهری 19 بهمن 1395 روزنامه همشهری 20 بهمن 1395 روزنامه همشهری 21 بهمن 1395 روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 روزنامه همشهری 23 بهمن 1395 روزنامه همشهری 24 بهمن 1395 روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 روزنامه همشهری 26 بهمن 1395 روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 روزنامه همشهری 28 بهمن 1395 روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
- همشهری آنلاین: به گفته کارشناسان، تقویت استخوان ها باید از دوران کودکی آغاز شود و در سنین بالا ادامه یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: حمیدرضا زورآوند از استان همدان قهرمان مسابقه 20 کیلومتر پیاده روی قهرمانی کشور شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
- نخستین اتوبوس دوطبقه گردشگری که چند ماهی در گمرک معطل بود، سرانجام به تهران رسید تا پس از صدور مجوزهای مربوطه و گرفتن پلاک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۴    
- بخش مهمی از جاده ای که قلب زیستگاه یوزپلنگ ایرانی را نشانه گرفته و سازمان حفاظت محیط زیست بارها احداث آن را ممنوع کرده اکنون آسفالت شده و در آستانه ورود به پناهگاه حیات وحش است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس روز جمعه طی سخنانی از طرفداران ادامه حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا خواست تا به جای عقب نشینی برای دفاع از باورهای خود به پا خیزند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان در زیر آب های اقیانوس آرام قاره هشتم را کشف کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۷    
- عباس رافعی: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در این سال ها با آن مواجه بوده ایم حضور برخی افراد در سطوح مدیریت بوده که به نظر می رسد چنانکه باید نسبت به کشورشان علاقه مند نیستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
- حامد فوقانی: ماموریت 3 هفته ای که وزارت کشور و استانداری تهران برای شناسایی ساختمان های پرخطر تهران تعیین کرده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
- قزاقستان خلبان یک بالگرد برای پرسیدن نشانی مجبور به فرود شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
- سیدمحمد فخار: این روزها هر کس سری به نمایشگاه شهرآفتاب زده باشد، با کمی دقت متوجه خلأ حضور دولت در بخش حمایت از حمل ونقل پاک می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
- فرانسیسکو یک دختر هفت ساله که با ارسال نامه از شرکت گوگل خواسته بود وی را استخدام کنند، پاسخ خود را در نامه ای با امضای مدیرعامل اجرایی این شرکت دریافت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: انگلا مرکل،صدراعظم آلمان روز پنجشنبه 16 فوریه (28 بهمن) 2017 در یک جلسه استماع در یک کمیته پارلمان این کشور حضور یافته است که در حال بررسی اتهامات درباره فعالیت های شنود و مراقبت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- دکتر جمشید پژویان: دیرزمانی است که رفع مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از سیاست های کلان پیگیری می شوند درحالی که مشکلات اقتصاد ایران ساختاری است و امکان ندارد با راهکارهای کلان اصلاح شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- هفته گذشته قیمت جهانی طلا روند صعودی ملایمی داشت و قیمت طلای داخلی نیز از میانه راه به آن پیوست
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- رضا کربلایی: نرخ سود تسهیلات بانکی هم اکنون حداقل 18درصد است البته به جز تسهیلات قرض الحسنه؛ این در حالی است که حداقل نرخ سود سپرده های بانکی به صورت علی الحساب یکساله 15درصد اعلام شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- انتشار گزارشی مبنی بر اینکه اوپک ممکن است توافق کاهش تولید را تمدید کند باعث شده است قیمت نفت دوباره در مسیر افزایشی قرار بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرودگاه استانستد لندن روز جمعه به دنبال به صدا درآمدن آژیرهای خطر این فرودگاه به دلیل سیگار کشیدن یک مسافر در یکی از توالت های این فرودگاه، برای ساعاتی دچار هرج ومرج شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۴    
- نرخ دلار هفته گذشته را در سراشیبی سپری کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۹    
- مردان مسلح که با تقلید صدا به خانه 8 مرد افغان دستبرد زده و 150 میلیون تومان پول و طلا دزدیده بودند با هوشیاری همسایه ها دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۱    
- رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، در نخستین تجربه دیپلماتیکش در حاشیه نشست گروه 20 در بن آلمان، با وزیر خارجه روسیه بر سر یک میز نشست و با او درباره همکاری در زمینه منافع مشترک به توافق رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۱    
- با دستگیری عامل تیراندازی مرگبار به اتوبوس مسافربری در استان سیستان و بلوچستان، پلیس در حال بررسی انگیزه این جنایت و رابطه میان مرد مسلح و قربانی حادثه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۹    
- گروه تروریستی داعش بار دیگر با تحت فشار قرار گرفتن در میدان نبرد نظامی بمبگذاری های خود را در شهرها شدت بخشیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
- با وجود عبور هنرمندانه آکادمی اسکار از کنار بحران بی توجهی به بازیگران رنگین پوست، خطری که بیش از همه فیلم های هالیوودی را تهدید می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
- به لطف فیلم هایی چون قطار بوسان ، صادرات صنعت فیلمسازی کره جنوبی در سال 2016 با 82 درصد افزایش به رقم 101 میلیون دلار رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
- شصت و هفتمین جشنواره فیلم برلین به روزهای پایانی نزدیک می شود و اگر معیار خوب و بد بودن فیلم های بخش مسابقه واکنش تماشاگران و منتقدان باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
- این روزها همه راه ها به ماجرای نیمروز ختم می شود؛ فیلمی که در اختتامیه جشنواره فجر سی و پنجم درخشید، به مذاق تماشاگران و منتقدان خوش آمد و حالا برای آغاز نمایش عمومی در اکران نوروز 96 آماده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
- با اینکه امسال ایران در بخش رسمی جشنواره برلین نماینده ندارد و تنها تمارض عبد آبست در بخش فورم روی پرده رفته اما نام ایران به واسطه حضور تازه ترین تجربه کارگردانی مجید مجیدی بارها در بازار فیلم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: مهاجم سال های دور شیاطین سرخ به دلیل حضور در یک دیدار دوستانه در ایران از ورود به خاک آمریکا منع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع مهدی خزعلی از آزادی موکلش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: با نصب سامانه ضد تگرگ در گناباد، کشاورزان دیگر نگران تگرگ زدگی محصولاتشان نخواهند بود
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: پایگاه ویکی لیکس اعلام کرد: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 فرانسه، چند ماه از سیاستمداران این کشور جاسوسی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: استاد دانشگاه جرج تاون تاکید کرد: ریاض صبر می کند تا ببیند سیاست ترامپ نسبت به ایران چگونه تحول می یابد و بر اساس آن درباره آینده مناسباتش با تهران تصمیم خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل آمریکا در فینال این مسابقات برای ششمین بار به مقام قهرمانی جهان دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1396 از سه شنبه سوم اسفند توزیع می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: پایگاه اینترنتی هافینگتون پست نوشت بسیاری از کاربران توئیتر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را از دیوانه هم دیوانه تر می دانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: مثل رودخانه ها باش. راهشان را می گشایند؛ نه به سرسختی که به صبوری.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه استان گیلان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بارندگی شدید در جهرم و بارش 370 میلی متر در بخش سیمکان این شهرستان گفت: ارتباط با 20 روستا قطع شده و پنج روستا نیز تخلیه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی به اتوبوس مسافربری ایرانشهر- بندرعباس با اشراف اطلاعاتی یگان های عملیاتی پلیس در کمتر از 4 ساعت دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مردم توصیه کرد که به علت آب گرفتگی و همچنین برف و کولاک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور، به سمت محورهای کوهستانی، سفر نکنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین - مهدی تهرانی: تپه هکسا Hacksaw Ridge در اسکار 89 در شش بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۲    
- همشهری آنلاین: سفید بازیگوشانه به سراغ فیروزه ای می رود. کمی جنگ و جدال می کند اما خودش هم می داند که باید برود. به تماشایشان بنشین اما یادت باشد پا در زمین داشته باشی و سری در ابرها.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۹    
- همشهری آنلاین: آخرین نماز جمعه بهمن ماه در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۹    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه آلمان هشدار داد: ساخت شهرک های صهیونیستی بیشتر در سرزمین های فلسطینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی که در هفته اخیر همراه رئیس جمهور عازم عمان شده بود، نتایج مذاکرات این سفر را تشریح و اعلام کرد که ایران منابع بلوکه شده ای در عمان ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: هیات های ایران، روسیه و ترکیه به عنوان بانیان نشست سوری - سوری در مذاکرات آستانه 3 توافق کردند که کمیته نظارت بر آتش بس سوریه را تشکیل دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: شهردار منطقه 21 از احداث خط اتوبوس تندرو (BRT) از میدان آزادی تا وردآورد به طول 20 کیلومتر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: با روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، آمار مهاجرانی که در آمریکا آینده ای برای خود نمی بینند و روانه همسایه شمالی، کانادا می شوند افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره فدراسیون واردات ایران با بیان اینکه سالانه نزدیک به 12و نیم میلیون گوشی تلفن همراه به داخل کشورقاچاق می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: عضو کارگری شورای عالی کار از توافق شرکای اجتماعی برای تعیین فرمول هزینه سبد معیشت کارگران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: سند کمیته مشترک نظارت بر آتش بس و آئین کاری این کمیته در دومین اجلاس بین المللی سوریه در آستانه نهایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: بر اساس گزارش بانک مرکزی، بدهی دولت به بانک ها در پایان آذر 95 با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 179 هزار میلیارد تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرده است بارندگی همراه با کاهش دما تا 30 بهمن ماه در کشور رخ می دهد و در مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: تپه هکسا ساخته مل گیبسون در اسکار 2017 در شش بخش نامزد دریافت جایزه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۲    
- ایستادم در برف تا بیاید اتوبوس
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۶    
- سهم قناری ها: با میله های سرد خو کرده چشمانش
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استان فارس در پی انتشار برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی در خصوص شکسته شدن سد جهرم این خبر را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
- پلک نمی زد. به پنجره ی اتاقش خیره مانده بود. نیمکت سبز پارک در حاشیه ی پنجره ساکت مانده بود. هیچ چیز حرکت نمی کرد؛ نه دخترک، نه آقای قیافه که روی نیمکت کز کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۵    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: می نشینم باز زیر یک درخت یک درخت سیبِ سرخِ آب دار
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۶    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: فکر من امروز گرفت در خیابان دود و دم
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۲    
- عذرا فراهانی* شاید جنگ تازه تمام شده بود و شاید هم آن قطعنامه تازه مورد پذیرش قرار گرفته بود. اما دیگر چه فرقی می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۶:۳۰    
- معرفی کتاب فرهاد بهمنشیر: ادبیات شاخه های گوناگونی دارد و هر شاخه هم برای خودش شاخه هایی دیگر. تازه، گاهی آن زیر شاخه ها هم برای خود شاخچه و شاخک های کوچکی دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۵:۳۱    
- خبر گروه راز گردونه ، دوشنبه ی هرهفته در موزه ی ملی ملک برنامه ی باغ قصه ها را برای کودکان و نوجوانان به اجرا درمی آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: دکتر رضا بنابی، رئیس مرکز پزشکی دیابت کالیفرنیا و سردبیر فصلنامۀ دیابت ظهر روز سه شنبه 26 بهمن از مرکز پژوهشی میراث مکتوب دیدن کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۳:۳۰    
- مانلی شیر گیری: در این روزهای گرفته ی زمستانی، چیزی که می چسبد خواندن رمانی پلیسی است، زیر پتو یا کنار بخاری. اگر یک لیوان چای داغ هم کنار دستت باشد که چه بهتر.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۲:۳۸    
- در اوقات بیکاری چه کار می کنید؟ شاید خیال پردازی می کنید؟ نظرتان درباره ی یک قصر جادویی و یک جنگل پر از جادوگر چیست؟ اگر جوابتان به این پرسش ها مثبت است، افصون مال شماست!
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۱:۳۷    
- داستان حعفر توزنده جانی: ایستگاه پر از مسافر بود. وقتی رسیدم، زیر سایبانش جای ایستادن نبود. آفتاب تندی می تابید. خیس عرق زیر آفتاب ایستادم که یک دفعه پیرمردی با لباس مرتب با چتر از راه رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در یک کنفرانس خبری نظرش را به طرز ویژ ه ای درباره بی بی سی و سی ان ان بیان کرد.