جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 بهمن 1395 روزنامه همشهری 2 بهمن 1395 روزنامه همشهری 3 بهمن 1395 روزنامه همشهری 4 بهمن 1395 روزنامه همشهری 5 بهمن 1395 روزنامه همشهری 6 بهمن 1395 روزنامه همشهری 7 بهمن 1395 روزنامه همشهری 8 بهمن 1395 روزنامه همشهری 9 بهمن 1395 روزنامه همشهری 10 بهمن 1395 روزنامه همشهری 11 بهمن 1395 روزنامه همشهری 12 بهمن 1395 روزنامه همشهری 13 بهمن 1395 روزنامه همشهری 14 بهمن 1395 روزنامه همشهری 15 بهمن 1395 روزنامه همشهری 16 بهمن 1395 روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 روزنامه همشهری 18 بهمن 1395 روزنامه همشهری 19 بهمن 1395 روزنامه همشهری 20 بهمن 1395 روزنامه همشهری 21 بهمن 1395 روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 روزنامه همشهری 23 بهمن 1395 روزنامه همشهری 24 بهمن 1395 روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 روزنامه همشهری 26 بهمن 1395 روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 روزنامه همشهری 28 بهمن 1395 روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک مطالعه جدید، اقلیم خشک ممکن است محیط مناسبی برای گسترش ویروس "وست نیل" باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۱    
- مسعود رضایی؛ عضو کمیسیون اجتماعی: اجرای ضعیف طرح پزشک خانواده در استان فارس موجبات نارضایتی شهروندان و پزشکان را فراهم کرده؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: مرحله فینال شانزدهمین رنکینگ کشوری تن بال بانوان برگزار شد و طی آن آیسان ملک آرا از استان آذربایجان شرقی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: با مرگ صدها نهنگ در یکی از سواحل نیوزیلند این منطقه به گورستان نهنگ موسوم به نهنگ خلبان تبدیل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: برای اولین بار چین شبکه ای را ایجاد کرده است که بر اساس آن می توان از داده های ماهواره ای و لیزری برای شناسایی و نظارت بر آلودگی هوا استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: چهاردهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان، جام هاشمی نژاد با قهرمانی تیم میزبان پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: در پایان جدال سه روزه کاراته کاها در رشت، مدال آوران کاتا و کومیته این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی مردان مشخص و تیم های برتر معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
- پوسیدگی دندان ایرانی ها حتی در کودکانی که با فرهنگسازی می توان مانع از خراب شدن دندان های دائمی شان شد، رو به افزایش است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۱    
- علی ابراهیمی: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مسئولان دولتی و تشکل های صنفی با رفع اختلافات قبلی از برپایی نمایشگاه فروش بهاره به روال هر ساله در 5 نقطه شهر تهران خبر داده و تلاش می کنند تا در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۱۲    
- 1-از رفیق باز بودن رئیس سازمان سینمایی بسیار گفته بودند و شنیده بودیم اما در آخرین دقایق چهارشنبه و نخستین لحظات بامداد پنجشنبه روی آنتن زنده تلویزیون، سویه طنازانه شخصیت او آشکار شد؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۱    
- خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه گزارشی را منتشر کرده که گمانه زنی ها درباره اتفاقات عجیب این روزهای کاخ سفید را تقویت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۸    
- توکیو ژاپنی های برای آن دسته از افراد رمانتیکی که قصد دارند به همسر یا نامزد خود یک توت فرنگی هدیه کنند یک عدد از این میوه را داخل یک بسته بندی گذاشته و هر بسته از آن را معادل 22 دلار آمریکا می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۲    
- دستیار ارشد دونالد ترامپ در کاخ سفید، روز پنجشنبه در برنامه ای که به صورت زنده از شبکه فاکس نیوز پخش می شد، اقدام به تبلیغ محصولات شرکت ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
- حامد فوقانی: کار با ترس و لرز؛ این حال و روز بیش از 500 کسبه، خیاط، فروشنده و سایر شاغلانی است که در پاساژ آزاد تهران مشغول به کار هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: کنوانسیون رامسر به عنوان قدیمی ترین معاهده بین المللی زیست محیطی در روز دوم فوریه سال 1971 در رامسر ایران برگزار شد و در آن توافقی برای حفاظت از تالاب ها در جهان بین کشورهای عضو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۰۸    
- دونالد جی ترامپ حضورش در قدرت را طوفانی آغاز کرد اما خیلی زود شرایط برخلاف انتظاراتش پیش رفت
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۳    
- بانک مرکزی 35 روز مانده به پایان سال سرانجام بخشنامه بخشش اصل سود و جریمه بدهکاران بانکی زیر 100 میلیون تومان را ابلاغ و اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
- مجرم سابقه دار که از او به عنوان پدر مأمور قلابی های ایران و سلطان جعل و سرقت یاد می شد پس از سال ها تبهکاری به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
- دامادی که 8 ماه پس از ازدواج، با خانواده همسرش دچار اختلاف شده بود در جنایتی هولناک مادر و برادر همسرش را به قتل رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
- مردی که با معرفی خود به عنوان پزشک دست به کلاهبرداری اینترنتی از فروشندگان کلیه می زد، دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۷    
- شصت و هفتمین جشنواره فیلم برلین در حالی با نمایش فیلمی درباره آزار رساندن نازی ها به یک نوازنده افسانه ای جز آغاز شد
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۷    
- حسن امیری، معاون نظارت سازمان بورس از اعلام موافقت اولیه وزارت صنعت با اجرای فرمول جدید قیمت گذاری سنگ آهن با استفاده از سازوکارهای بازار سرمایه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
- آمارهای رسمی نشان می دهد از ابتدای امسال تاکنون 42 میلیارد دلار انواع اوراق بهادار و محصول در بازار سرمایه ایران دادوستد شده است
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
- سیاست ها و اظهارنظرهای اخیر رئیس جمهور آمریکا نگرانی هایی را بر بازار طلا حاکم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: هیچ مسئولی نباید مشکلات را کتمان کند یا به مردم خلاف بگوید و وعده نادرست بدهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه انتشار تصویری مشکوک در جریان برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در جهت ضربه زدن به روابط کشورمان با دولت و مقامات کویت را تقبیح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۱    
- سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر در شرایطی با معرفی برگزیدگان در برج میلاد به پایان رسید که حضور پررنگ اعضای دولت تدبیر و امید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور از دستگیری تعدادی از عوامل گروه تروریستی داعش که قصد آسیب رساندن به مردم در راهپیمایی 22 بهمن را داشتند، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: در تعدادی از مدارس انگلیس معلمان با لباس های مجهز به دوربین فیلمبرداری و برای ثبت رفتارهای ناشایست دانش آموزان در کلاس حاضر می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: ایران در ماده مدیسون قهرمانی آسیا پنجم شد و تیم ایران مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا را با 2 مدال طلا و 3 نقره به پایان رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: طبق مطالعه جدید محققان، مایعات سیگارهای الکترونیکی، حاوی مقادیر بالای فلزات سمی و عامل ابتلا به سرطان هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: این روزها به لطف تلفن های همراه نیاز به داشتن دوربین های عکاسی کمرنگ شده است. اما هنوز حرفه ای های دنیای عکاسی ادبیات متفاوتی دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در دیداری دوستانه در ژاپن مقابل این تیم شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۴    
- همشهری آنلاین: علی سرابی نمایش خدای کشتار را از هفته جدید دوباره روی صحنه می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: آژانس سینمایی United Talent Agency اعلام کرد به نشانه حمایت از اصغر فرهادی و اعتراض به تفکر جلوگیری از ورود مسافران و مهاجران به آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۷    
- همشهری آنلاین: محققان روشی را شناسایی کرده اند که امکان حفظ سلول های تولید کننده انسولین را در دیابت نوع یک فراهم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان تیم های ملی ایران و چین از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس هیأت مدیره انجمن مجسمه سازان ایران درباره برگزاری هفتمین بی ینال مجسمه سازی در سال آینده، گفت: همه سعی ما این است که دوسالانه هفتم مجسمه سازی، اندیشمند و پرسش گر باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: یکی از دلایلی که باعث می شود که عمر باتری موبایل رو به کاهش رود به روز رسانی سیستم عامل است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: شصت وهفتمین جشنواره فیلم برلین 2017 در حالی افتتاح شد که جو ضدترامپ و فضای سیاسی در این مراسم موج می زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: یکی از بیماری های شایعی که در سنین مختلف یعنی از حدود شش ماهگی تا پایان عمر، افراد به آن مبتلا می شوند، بیماری گلودرد است که علل مختلفی هم دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز دنیا شاهد آن است که ابرقدرت های جهانی مقابل دیپلمات های کشورمان می نشینند و مذاکره و تعامل می کنند و وزیر خارجه کشورمان با 6 قدرت جهانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با قدردانی از ملت ایران برای حضور باشکوه و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: حضور گسترده و میلیونی مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در رسانه های اروپایی و آمریکایی بازتاب گسترده ای داشت به طوری که خبرنگاران این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: تکواندوکاران جمهوری آذربایجان با هدایت سرمربی ایرانی خود با کسب 10 مدال عنوان نخست کاپ آزاد اروپا را کسب کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: نیروی هوایی آمریکا بامداد روز جمعه با هدف مخابره پیام قدرت به کره شمالی و روسیه، موشک قاره پیمای 'مینتمن 3' را از پایگاه هوایی وندنبرگ کالیفرنیا شلیک کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری آمریکا در چندی پیش طی گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور تایوان، موضوع چین واحد را زیر سوال برده بود در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور چین از حرف خود عقب نشینی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه آمریکا نقش عربستان سعودی در "برقراری ثبات برای منطقه" و اهمیت نقش ریاض برای "تحقق صلح در جهان" را ستود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا در انتقاد از لایحه جدید شهرک سازی در کرانه باختری، گفت که ادامه شهرک سازی ها در این منطقه اقدامی غیرمفید است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در امور بیمه ای از افزایش 10 درصدی مستمری سالانه مستمری بگیران این صندوق خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 80 درصدی مرمت محوطه برج آزادی خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته ای متشکل از شهرداری، سازمان نظام مهندسی و قوه قضائیه برای شناسایی و ایمن سازی ساختمان های ناایمن شهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه بر لزوم ایجاد همدلی و وحدت بین آحاد مسئولین و مردم به منظور حفظ آرمان های انقلاب تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۰    
- همشهری آنلاین: قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه 1395 صادر شد. متن قطعنامه بدی شرح است:
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 22 بهمن در تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه هر کس سیاه نمایی می کند، انقلابی نیست، گفت: با پیروی از مقام معظم رهبری در پی اجماع، آشتی و انسجام ملی هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۸    
- همشهری آنلاین: رییس دفتر رییس جمهوری روز جمعه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، دوشادوش مردم زاهدان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور همیشه در صحنه مردم تاکتیک های جدید دشمنان را خنثی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: دادگاه استیناف یا تجدید نظر در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا عصر پنج شنبه با سه رای کامل سه قاضی شعبه نهم به نفع مخالفان دستور اجرایی رئیس جمهور رای داد تا دونالد ترامپ اعلام کند که کار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: ساعتی پس از رد درخواست استیناف دونالد ترامپ درباره فرمان ضدمهاجرتی، خبر تهدید برخی قضات درگیر در ابطال موقت فرمان وی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: اقدامات ضد ایرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قانونگذاران جمهوری خواه این کشور را اقناع نکرده است و آنها وعده داده اند با اعمال تحریم های کنگره ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۰    
- همشهری آنلاین: دانشگاه صنعتی شریف با برپایی غرفه ای در مسیر راهپیمایی 22 بهمن دستاوردهای علمی نخبگان این دانشگاه را ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری، راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و اظهار داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۸:۵۱    
- من آدم نوشتنی ام دوچرخه! لابد خودت هم می دانی دیگر. اگر نبودم که این جوری به هم گره نمی خوردیم. وقتی خوشحالم می نویسم. روی کاغذ قهقهه می زنم و ته جمله هایم از این ها می گذارم : ))
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۶:۳۰    
- داستان سمیرا آرامی: آقای ناظم وارد کلاس شد و برگه های دعوت نامه را به معلممان داد و رفت. احمد با پا زد به پهلوی کفشم و گفت: وقتش رسید. یادت باشه چی گفتم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۵:۲۹    
- تمام شد! گفتن این جمله ی دو کلمه ای با یک علامت تعجب معمولی، ساده به نظر می رسد؛ اما واقعیت چیز دیگری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۳:۲۹    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: اگر گلی در قلبم بشکفد گلی برای توست
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۲:۲۸    
- خانه فیروزه ای لاله جهانگرد: رنگ های دنیا انعکاس حضور توست
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۱:۲۷    
- تولدت مبارک رفیق! به یاد دارم اولین پنج شنبه ی حضورت را در خانه مان. نوجوانی 13 ساله بودم، شگفت زده از دیدن یک هفته نامه؛ هفته نامه ای برای من و از جنس من.