جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 دی 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 دی 1397 خانه ملت 2 دی 1397 خانه ملت 3 دی 1397 خانه ملت 4 دی 1397 خانه ملت 5 دی 1397 خانه ملت 6 دی 1397 خانه ملت 7 دی 1397 خانه ملت 8 دی 1397 خانه ملت 9 دی 1397 خانه ملت 10 دی 1397 خانه ملت 11 دی 1397 خانه ملت 12 دی 1397 خانه ملت 13 دی 1397 خانه ملت 14 دی 1397 خانه ملت 15 دی 1397 خانه ملت 16 دی 1397 خانه ملت 17 دی 1397 خانه ملت 18 دی 1397 خانه ملت 19 دی 1397 خانه ملت 20 دی 1397 خانه ملت 21 دی 1397 خانه ملت 22 دی 1397 خانه ملت 23 دی 1397 خانه ملت 24 دی 1397 خانه ملت 25 دی 1397 خانه ملت 26 دی 1397 خانه ملت 27 دی 1397 خانه ملت 28 دی 1397 خانه ملت 29 دی 1397 خانه ملت 30 دی 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۰    
کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر استان سمنان از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره ی توصیه نامه های نمایندگان برای ارباب رجوع، که اخیرا یکی از آنها که از سوی آقای محمدعلی وکیلی نوشته شده بود خبرساز شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۲    
عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات مجلس گفت: اگر بخواهیم کشور را بسازیم هیچ راهی به جز آموزش وپرورش در پیش رو نداریم،باید آموزش وپرورش در اولویت دولت قرار گیرد تا بتوانیم به سایر مولفه های توسعه دست یابیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۸    
نشست اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی امروز 2 دی ماه 1397 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۳    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی زیست فناوری دریا و سیاستگذاری این حوزه در ایران پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۳    
مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به بررسی امنیت سرمایه گذاری در بهار 1397 در استان های کشور و در حوزه های مختلف پرداخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۳    
مرکز پژوهش های مجلس طی ترجمه ای به ارزیابی تاریخی هیئت های پولی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۹    
عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس به دلیل انتخاب سیاسی مدیران برخی دانشگاه های مادر از وزیر علوم انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 90 درصد مشکلات ما درونی است، باید از ترامپ به عنوان یک فرصت استفاده کنیم نه به عنوان یک تهدید، ترامپ زورش به ما نمی رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۵    
جلودارزاده گفت: بودجه سال 98 باید به صورت انقباضی باشد و ابتدا به بخش های اولویت دار بپردازد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه تاکنون از 41 درصد بودجه نفتی استفاده شده است، تصریح کرد: وابستگی کشور به نفت زیاد و از سوی دیگر قیمتی که برای آن تعیین شده 50 دلار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۵    
نماینده مردم دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس از پرداخت حق منطقه جنگی به معلمان استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: استان های کردستان، آذربایجان غربی، ایلام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سفر سه تن نمایندگان عضو کمیسیون متبوعش به زاهدان به منظور رسیدگی به پرونده مدرسه دچار حریق شده در زاهدان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه پژوهش رفاه مردم را افزایش می دهد، گفت: پژوهش کمک کننده سیاستگذاری و زیربنای توسعه و پیشرفت پایدار اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پیرو نامه سهراب گیلانی در خصوص فاجعه زیست محیطی سد گتوند و لزوم اقدام سریع از سوی دولت جهت علاج بخشی به این موضوع ، رسیدگی به این مهم باردیگر در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که وزارت اطلاعات باید پیگیر دلالان گردشگری کثیف در گرجستان باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مهاجرنیا با بیان اینکه معمولاً، گروه های سیاسی که در یک کشور، زمینه های مشترک ایدئولوژیک یا منافع مشترک دارند برای به دست آوردن قدرت با هم ائتلاف می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی گزارش هایی درباره سرمایه گذاری مردم در بخش املاک کشورهایی مانند ترکیه و گرجستان مطرح شده است که آمارها کاملا چشمگیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از اینکه یارانه برق پرمصرف ها 70برابر کم مصرف ها شده است، راهکارهایی برای کاهش این فاصله ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با ارزیابی عملکرد دولت در اجرای قوانین بودجه سنواتی تاکید کرد باید در معافیت مالیاتی بازنگری شود چرا که معادل 70 درصد بودجه کشور معافیت مالیاتی داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه های اشتغال زایی تولید فرش دستباف و تولید صیفی جات گلخانه ای شهرستان قلعه گنج استان کرمان بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به طرح خروج خودروهای فرسوده از رده، گفت: استمرار اجرای این طرح باید مشروط به جایگزین شدن خودروهای جدید شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۴    
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کرمان با مردم شهرستان قلعه گنج استان کرمان دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، از منتفی شدن تحویل بودجه 98 در روز یکشنبه خبر داد و گفت:احتمالا رییس جمهور سه شنبه برای تقدیم لایحه بودجه سال 98 در مجلس حضور می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۳    
بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نیروگاه خورشیدی 5 مگاواتی و پروژه احداث خط تولید آهک کلسینه شهرستان قلعه گنج از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۹    
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کرمان از دو کارخانه تولیدی در شهرستان قلعه گنج بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: این روش که درهای ورودی کشور را بر روی خودروهای وارداتی ببندیم و با اعمال تعرفه بالا، واردات را محدود کنیم تا خودروسازان یکه تازی کنند صحیح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با پرداختن به مسائل اقتصادی کشور، یگانه راه کارآمدی را تکیه دولت به ملت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از بهانه دولتمردان برای نبود اعتبارات لازم به منظور اجرای همسان سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان تاکید کرد که کمیسیون متبوعش این مطالبه به حق را تا حصول ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات جنایتکارانه این رژیم باید به گوش تمام جهانیان برسد و این آشکارسازی مسائل، موجب حمایت بیشتر از آرمان فلسطین می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس نرخ رشد جمعیت کشور را پایین تر از 1.6 درصد و بسیار نگران کننده خواند و گفت: سیاست های تشویقی نباید شعاری باشد و تنها روی کاغذ بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۴    
عضو هیات رئیسه فراکسیون بنادر، دریانوردی و توسعه صنایع دریایی مجلس معتقد است توسعه سواحل مکران اشتغالزایی و افزایش ترانزیت کالا برای ایران را به دنبال خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اصل ورود سینما به بازار بورس را مثبت ارزیابی می کنم، دوستانی که در این جهت فعال هستند گزارشی را به کمیسیون فرهنگی بدهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه یکم دی 1397 با جمعی از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی، بابیان اینکه 90 درصد دستفروشان به دلیل فقدان شغل و تامین معیشت به این امر مبادرت می ورزند تاکید کرد که شهرداری می تواند با ایجاد فضاهایی برای ساماندهی این قشر اعتبارات لازم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دو طرح دام پروری در شهرستان قلعه گنج استان کرمان بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح مراقبت در منزل هزینه های اقامتی بیمارستان و معضل کمبود پرستار و تخت بیمارستانی را تا حدودی کاهش می دهد از عدم حمایت بیمه ای مناسب از این طرح ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۰    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مبارزه با مافیای کنکور را باید از بدنه دو وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش آغاز کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به تامین حق و حقوق پرستاران تاکید کرد که مجلس همچنان پیگیر لحاظ ردیفی در بودجه 98 برای اجرای قانون تعرفه گذاری نظام پرستاری و جذب نیروی انسانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: مشکل اساسی که در کشور در سال های گذشته همواره مورد توجه بوده این است که توسعه متوازن منطقه ای اتفاق نیفتاده و بررسی ها نشان می دهد در مناطق کم برخوردار آن توازنی که در ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۴    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: پایین نگه داشتن نرخ ارز به نوعی هزینه اضافی و تحمیلی و مالیات پنهان بر بخش کشاورزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس از افتتاح خانه مهر کودکان اوتیسم در شهرری خبر داد و بر ضرورت توجه بیشتر به رفع مشکلات خانواده های این کودکان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید حقوق های کمتر از 2 میلیون و 300 هزار تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۳    
نایب رییس مجلس، گفت: سپرده گذاران موسسه فرشتگان و افضل طوس تا سقف یک میلیارد تومان سپرده خود را دریافت کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
مردم تهران در مجلس با اشاره به آثار این اقدام در افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی به شهرستانها و مناطق بومی و فرهنگی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده پایان نامه های تحصیلات تکمیلی کپی برداری و دور از فضای جامعه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون شوراها در مجلس از شهرداری خواست تعریض معابر باریک پایتخت که اجازه عبور و مرور خودروهای سنگین آتش نشانی در زمان بحران را نمی دهد را در اولویت قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۶    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:باید با پرداخت یارانه 4 میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی، قیمت واقعی کالاها را نیز بپذیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
نماینده تهران در مجلس گفت : وقتی کسانی که می خواهند کالاها برای کارخانجات شان وارد کند از همین ارز نیما استفاده می کنند چه انتظاری داریم که قیمت کالاها ارزان شود وقتی ارز نیمایی هنوزکاهش قیمت نداشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۳    
سهراب گیلانی در ادامه پیگیری های خود برای ارتقاء کشاورزی بخش شعیبیه پیگیر تسریع در روند اجرای طرح آبیاری تحت فشار اراضی گوریه و غلامعلی بخش شعیبیه شد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۸    
عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:اگر قیمت خرید محصولات کشاورزی مازاد نیاز کشاورزان عادلانه نباشد باید اجازه فروش محصولات و صادرات متناسب با نرخ جهانی داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۰    
در هفته جاری رئیس جمهور بودجه 98 ،که همان دخل و خرج کشور در شرایط تحریم باشد را تحویل مجلس خواهد کرد، بودجه ای که وابستگی به نفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد:خودرو سازی ها با بهانه نبود قطعات خودرو های ثبت نامی را تحویل نمی دهند اما ما شاهد هستیم که اقدام به ثبت نام خودرو با تحویل فوری کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید دولت به صندوق توسعه ملی بدهی های ارزی و ریالی دارد که در بخش ارزی بیش از 5 میلیارد دلار بدهی وجود دارد که تا امروز باز پرداخت نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس معتقد است پیش پرداختی که خریداران خودرو هنگام ثبت نام پرداخت کردند باید زمان تحویل به نرخ روز محاسبه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز 50 درصد از هواپیماهای ناوگان هوایی کشور در شرایط بحرانی قرار دارند که باید در جهت نوسازی این ناوگان برنامه ریزی صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۲    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، با انتقاد از تصمیم مجلس و دولت برای افزایش سهمیه ها از آن تحت عنوان عاملی برای ترویج بیسوادی مدرن یاد کرد و تاکید کرد که این موضوع در حوزه پزشکی تهدیدکننده سلامت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حجم پول در اختیار این معاونت حدود 200میلیارد تومان است، گفت: اگر این عدد در شرایط فعلی 5 برابر شود باز هم عدد بالایی به حساب نخواهد آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۸    
موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت به دلیل عدم تحقیق دقیق به جای اینکه یارانه افراد پر درآمد را حذف کند یارانه افراد نیازمند را قطع کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری مسائل مربوط به گرجستان از سوی وزارت امورخارجه خبر داد و گفت: کشور گرجستان باید نسبت به اجرای مفاد توافقنامه سال 2010 جدی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: باوجود تصویب قانون برای احداث پتروشمی های کوچک،همتی بین مسئولان برای انجام این مهم نیست چراکه خام فروشی درآمد آسان و بی زحمتی را به همراه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۱    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد افزایش مشارکت های سیاسی و همچنین گام برداشتن به سمت تحزب گرایی از مزیت های استانی شدن انتخابات مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۵۳    
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: انتخاباتی کردن زودهنگام فضا، مانع کارآیی و حصول نتیجه مطلوب برای مردم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۴:۱۵    
یارانه های نقدی حالا با پایان آذر ماه شمع هشت سالگی خود را فوت می کنند، در حالی که قرار بود 5 سال میهمان اقتصاد ایران باشند.