جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 29 دی 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 دی 1397 خانه ملت 2 دی 1397 خانه ملت 3 دی 1397 خانه ملت 4 دی 1397 خانه ملت 5 دی 1397 خانه ملت 6 دی 1397 خانه ملت 7 دی 1397 خانه ملت 8 دی 1397 خانه ملت 9 دی 1397 خانه ملت 10 دی 1397 خانه ملت 11 دی 1397 خانه ملت 12 دی 1397 خانه ملت 13 دی 1397 خانه ملت 14 دی 1397 خانه ملت 15 دی 1397 خانه ملت 16 دی 1397 خانه ملت 17 دی 1397 خانه ملت 18 دی 1397 خانه ملت 19 دی 1397 خانه ملت 20 دی 1397 خانه ملت 21 دی 1397 خانه ملت 22 دی 1397 خانه ملت 23 دی 1397 خانه ملت 24 دی 1397 خانه ملت 25 دی 1397 خانه ملت 26 دی 1397 خانه ملت 27 دی 1397 خانه ملت 28 دی 1397 خانه ملت 29 دی 1397 خانه ملت 30 دی 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل، خرید ساختمان ها، جذب نیرو و پرداخت وام توسط بانک شهر در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
حسینعلی شهریاری درباره برخی اخبار مبنی بر فشار وارده برای لغو مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق در خصوص پرداخت مالیات از سوی پزشکان درباره این موضوع توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۱    
ولی ملکی در خصوص اینکه برخی می گویند رهبری باید در مورد مذاکرات موشکی و حضور منطقه ای ایران، بحث نرمش قهرمانانه را مجددا مطرح کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
نشست اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 30 دی 1397 با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۶    
نشست فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 30 دی 1397 با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و اعضای این کمیسیون برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 با بیان اینکه درحال حاضر در حال بررسی هستیم که به چه صورت بودجه این شرکت های دولتی تنظیم شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۱    
بهروز بنیادی درباره ویژگی های لایحه بودجه 98 و به خصوص در حوزه بهداشت و درمان افزود: در این لایحه جهش خوبی را در امور آموزشی شاهد هستیم یعنی حدود 20 درصد بودجه دانشگاه ها و امور آموزشی و مسایل ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۱    
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: استانی شدن انتخابات مشارکت مردم در انتخابات را کاهش می دهد چرا که سهم تأثیر شهرستان های کوچک در انتخاب نماینده را پایین می آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۶:۰۲    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره برخی اخبار مبنی بر فشار برای لغو مصوبه کمیسیون تلفیق درباره پرداخت مالیات از سوی پزشکان گفت: پزشکان باید به مانند دیگر اقشار جامعه و بر اساس درآمدشان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۲    
نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی با اعلام مخالفت خود با استانی شدن انتخابات گفت: ما در دنیا چیزی به نام استانی شدن انتخابات نداریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۰۲    
سیامک مره صدق گفت:یکی از فاکتورهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل برای دوام مسوولیت خود در سال های اخیر به خاطر حضور 72 ملت در فلسطین اشغالی و وجود مشکلات داخلی متعدد به راه انداختن موضوع ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۲    
عضو ناظر مجلس جزئیاتی از پیشنهادات نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگران در سال 98 را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۲:۰۲    
عضو کمیسیون شوراها در مجلس درباره ترویج دهندگان گفتمان سازش و افرادی که باوردارند باید بر سر دستاوردهایمان مذاکره کنیم افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش 30 هزار میلیاردی بودجه دفاعی در سال 98 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 از تشکیل کمیته ای برای بررسی دریافت مالیات از حقوق کارگران و کارمندان دولت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: البته استانی شدن انتخابات نقاط ضعفی نیز دارد و آن اینکه ممکن است این سوءتفاهم را برای شهرهای کوچک ایجاد کند که از کانون توجه خارج شده اند و همین مسئله به سیاسی شدن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با بیان اینکه متاسفانه تعداد زیادی از ناوگان هوایی کشور فرسوده است اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
یک کارشناس رسانه گفت: اگر رسانه ها کار نظارتی خود را به درستی انجام ندهند، مردم از طریق فضای مجازی بر کار رسانه نظارت و از آن انتقاد می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: با اجرایی شدن طرح استانی انتخابات قطعا یک فرد مستضعف جایی در لیست انتخاباتی ندارد و به نحوی افرادی که ثروتمند نیستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان این که بودجه شرکت های دولتی، دو سوم بودجه کشور را به خود اختصاص می دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۰    
نماینده مردم رزن در مجلس تصریح کرد: اما یکی از معایب این طرح این است که هنوز زیر ساخت های لازم برای این اقدام پیش بینی نشده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۲    
رئیس فراکسیون امید از تلاشهای پلیس راهور و پرسنل راهداری در روزهای برفی و بارانی تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۰    
دهقانی وزارت خارجه فعلی را موفق ترین وزارت خارجه در طول سالیان گذشته توصیف کرد و افزود: باید بیشتر از قبل به مجموع دستگاه دیپلماسی کمک کرد تا در جنگ دیپلماسی و در جنگ اقتصادی بتوانند حداکثر پیروزی را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید تحویل نفت خام براساس قیمت بورس، پیمانکاران را سریع تر به چرخه معاملات اقتصادی بازمی گرداند و جهش و رونق اقتصادی کشور محقق می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98، از تشکیل کمیته ویژه در این کمیسیون برای بررسی درآمدها و مصارف شرکت های اصلی وزارت نفت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افزایش تعداد کابران اینترنت اُفت سرعت را به دنبال دارد، گفت: تاکنون زیرساخت استفاده از اینترنت برای تمام نقاط کشور مهیا نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، برگزاری کنگره ملی مهندسی شیمی را فرصتی برای تولید فناوری و ثروت در کشور توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۱    
لایحه پالرمو برای بررسی بیشتر در اختیار کمیسیون های سیاسی - دفاعی و حقوقی- قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۷    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سهم هر ایرانی از مصارف بودجه در لایحه سال 98، حدود 5 میلیون و 460 هزار تومان و برای هرماه 455 هزارتومان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در خصوص بودجه 98 از دولت می خواهیم از کلنگ زنی طرح ها جدید خودداری کند و طرح ها ناقص به خصوص طرح های با پیشرفت بالای 90 درصد را هر چه سریعتر اجرا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۱    
عضو هیئت رییسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، گفت: سازمان بازرسی باید هر چه سریعتر تشکیل پرونده داده و خریداران آلومینیوم المهدی و ایرالکو را به دادگاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۰    
عضو فراکسیون زنان مجلس، از حذف تصویر زنان در دیوارنگاره میدان ولیعصر که در آن نیمی از جمعیت کشور نادیده گرفته شده اند، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره ریاست جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید :صادق لاریجانی آدم معقولی است و تندروی های آیت الله جنتی را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: مواد اولیه موردنیاز تولید ماست، پنیر و سایر فرآورده های لبنی به دلیل افزایش صادرات شیر خشک در ماه های اخیر در کشور کاهش چشمگیری داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: لایحه جامع نظام انتخابات در دست دولت است ولی پیش بینی می کنیم که این لایحه به مجلس نمی رسد به همین دلیل مفاد این لایحه در طرح استانی شدن انتخابات مجلس لحاظ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس، گفت: متناسب با میزان افزایش قیمت و حجم خرید تضمینی گندم در لایحه بودجه سال 98 منابع لازم پیش بینی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش یک و نیم درصدی بودجه حوزه گردشگری در لایحه 98 را نشانه دیدگاه مثبت دولت به این حوزه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید شورای عالی انقلاب فرهنگی به دولت در قالب طرح آمایش آموزش عالی مجوز ادغام یا تجمیع مراکز و موسسات اینچنینی را داده و دیگر نیازی به مصوبه مجلس نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اتمام هر چه سریع تر پروژه ساختمان پلاسکو نیازمند هماهنگی دستگاه ها به ویژه شهرداری با بنیاد مستضعفان است، در غیر این صورت افتتاح پروژه تا سال 99 بعید به نظر می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۱    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دریافت خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی به کام افرادی است که رانت پذیرش دارند،گفت: برخی از بیماران خاص و صعب العلاج درمانش را رها کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۹    
عضو فراکسیون احزاب مجلس با بیان اینکه در حال حاضر احزاب در کشور میدان دار نیستند، گفت: متأسفانه افتخار یک رئیس جمهور به این است که وام دار هیچ حزبی نیست و به این طریق فعالیت احزاب را زیر سؤال می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: اگرچه وزارت نیرو توانست خاموشی های سال جاری را مدیریت کند اما اگر برای سال آینده بودجه کافی به این وزارتخانه تزریق نشود صنعت برق با چالش های بسیاری رو به رو خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 می گوید این کمیسیون مانع تکرار ردیف ها و تبصره هایی که فاقد عملکرد در سنوات گذشته بوده، می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعتقاد به اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مبنی بر ارائه نفت خام به پیمانکاران طلبکار دولت به معنای افزایش رانت، فساد و تبانی در بازار بورس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با یادآوری اینکه تامین گیاهان دارویی از ایران برای تولید دارو باعث رونق اقتصادی بسیاری از کشورها شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: انحصاری شدن پروازهای هوایی استان ها تبعات بسیاری دارد که مهم ترین موضوع این است که قیمت ها تنها توسط یک شرکت در استان تعیین شده و فضای رقابتی میان ایرلاین ها برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه درهای سوریه به روی سرمایه گذاران ایرانی باز است، گفت: دولت و بخش خصوصی باید از توان و ظرفیت حداکثری خود برای سرمایه گذاری در سوریه استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۱    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما می توانیم راهکارهایی را پیش بینی کنیم که بتوانیم به خوبی در این فضا مبارزه کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۸    
کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان مجلس برای اهتمام به حمایت از قانون خدمات کشوری و همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۶    
نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: زمانی که از افزایش قیمت خودرو جلوگیری می شود خودروسازان با کاهش تولید، بازار را دچار التهاب کرده و مسئولان و مردم را به پذیرش اهداف خود وادار می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه خود به مرحله رای گیری در زمینه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو نرسید و قرار شد، شنبه هفته آینده این موضوع به طور کامل بررسی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید:مراجع بین المللی و غربی ها در مورد تروریسم و حقوق بشر و بسیاری از مواضع حقوقی و انسانی سیاست های دوگانه و چندگانه دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال98 گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، به منظور توان تسهیلات دهی بانک های دولتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۱    
حشمت الله فلاحت پیشه گفت:دلیل اینکه آمریکا، لهستان را برای برگزاری این اجلاس انتخاب کرده به فرم روابط آمریکا با اتحادیه اروپا در روزهای اخیر و بعد از خروج از برجام باز می گردد چراکه به نظر می رسد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، با بیان اینکه تجمیع بیمه ها در شرایط کنونی کشور به دلیل دریافت سرانه های متفاوت امکانپذیر نیست تاکید کرد که برای بهره مندی از منافع این طرح باید در حوزه های مشترک ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس ضمن اعلام مخالفت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت مبنی بر معافیت کارمندان از پرداخت مالیات با حقوق کمتر از 2 میلیون و 300 هزار تومان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ماهیت این سرزمین تمدن ساز است. بعد از انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) درست فرمودند که آستان قدس مرکز ایران است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال98 مجلس می گوید بسیاری از اعضای هیات مدیره شرکت های دولتی در چند مجموعه عضو هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کوله بران با تحصیلات عالی به دنبال تامین اقتصاد خانواده هستند،گفت: دولت اقدامی برای رفع معضل کوله بران نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۸    
عضوکمیسیون قضایی مجلس غفلت شهرداری ها از تعبیه پارکینگ برای مراکز خدماتی، درمانی و تجاری را عامل موثر افزایش ترافیک و در برخی موارد نزاع و قتل دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است از آنجایی که لهستان ارتباط خوبی با اتحادیه اروپا و کشورهای بلوک شرق از جمله روسیه ندارد، به سمت مراودات بیشتر با آمریکا کشیده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس با یادآوری پیگیری دولت بشار اسد برای سرمایه گذاری ایران در سوریه، گفت: دولت اسد اجازه سرمایه گذاری به عربستانی ها در سوریه نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به شکست دوره گردی مایک پمپئو در سفر به منطقه، گفت: تلاش دستگاه دیپلماسی کشورمان برای شکستن تابوی ضدایرانی قابل تامل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۱    
محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نگاه و ددیگاه های این کمیسیون به موضوع حذف 4صفر از پول ملی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید نباید گزک به دست رسانه های خارجی دهیم، گفت: آگاهی دهی با هدف امیدوار کردن مردم از طریق رسانه ملی و طرح بحث های اقناعی با حضور کارشناسان مختلف ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۸    
عضو فراکسیون امید مجلس دلایل کشمکش های ترکیه و ایالات متحده آمریکا طی چند روز گذشته بر سر مناطق تحت کنترل کردها در سوریه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه ایران هیچ دخالتی در امور انگلیس نمی کند متقابلا لندن نیز حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۶    
عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به اینکه نباید کمک مالی دولت ها به احزاب منجر به گروکشی شود، گفت: پیش بینی ردیف بودجه برای کمک به احزاب ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد فراهم شدن آزادی بیان و برگزاری انتخابات آزاد از جمله دستاوردهای سیاست داخلی انقلاب اسلامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: شکایتی که رئیس دولت اصلاحات از نماینده مشهد و کلات داشته و وکلای وی مطرح کرده اند به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
مرکز مخابرات صالح شهر که بدلیل آتش سوزی از سال 95 غیرفعال شده بود با پیگیری سهراب گیلانی راه اندازی شد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با اجرای سامانه جامع تجارت الکترونیک هر کالایی که وارد کشور می شود یا در چرخه تولید و توزیع وجود دارد باید در بستر این سامانه حرکت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت:پیش بینی بنده این است که دولت سعودی دیه را پرداخت نخواهند کرد و صرفا ما باید حادثه ای را که در کشور عربستان سعودی اتفاق افتاده است را بازگو کنیم چرا که برای غرامت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه امسال دولت نه بودجه ای برای افزایش حقوق سربازی اختصاص نداده بلکه از بودجه دفاعی و امنیتی کشور نیز کاسته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۰    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کالاهای احتکاری کشف شده تنها 2 درصد تقاضای بازار را تشکیل می دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۸    
مشاور پارلمانی شهرداری تهران، با بیان اینکه اخذ عوارض برای ورود خودروها به تونل های پایتخت طرح شکست خورده شورای شهر گذشته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید در شرایط اضطراری دولت باید از همه ظرفیت ها خود حتی صندوق توسعه ملی برای آنکه به معیشت مردم آسیب وارد نشود استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه معاونت اقتصادی زیرنظر وزارتخانه امورخارجه با هدف تقویت روابط اقتصادی ایران با کشورهای دیگر ایجاد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: بانک ها باید استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRS) را گام به گام و مرحله ای اجرا کنند، به گونه ای که در یک مرحله استانداردهای مربوط به نقدینگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است اگر پیمانکاران داخلی قَدَر باشند می توانند نفت خام دریافتی از دولت به جای طلب خود را به محصولات نفتی تبدیل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بدهکاری گسترده خودروسازان با وجود پیش فروش ها بر نگرانی ها می افزاید دولت بدون در نظر گرفتن حجم وسیع بدهی های این شرکت ها در لایحه بودجه سال 98 چند هزار میلیارد تومان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه درصورت جدی گرفتن بازاریابی بین المللی می توان فرآورده های نفتی را به فروش رساند ...