پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 2 اسفند 1400 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 30 اسفند 1399 خانه ملت 31 فروردین 1400 خانه ملت 31 اردیبهشت 1400 خانه ملت 31 خرداد 1400 خانه ملت 31 تیر 1400 خانه ملت 31 مرداد 1400 خانه ملت 31 شهریور 1400 خانه ملت 30 مهر 1400 خانه ملت 30 آبان 1400 خانه ملت 30 آذر 1400 خانه ملت 30 دی 1400 خانه ملت 30 بهمن 1400 خانه ملت 1 اسفند 1400 خانه ملت 2 اسفند 1400 خانه ملت 3 اسفند 1400 خانه ملت 4 اسفند 1400 خانه ملت 5 اسفند 1400 خانه ملت 6 اسفند 1400 خانه ملت 7 اسفند 1400 خانه ملت 8 اسفند 1400 خانه ملت 9 اسفند 1400 خانه ملت 10 اسفند 1400 خانه ملت 11 اسفند 1400 خانه ملت 12 اسفند 1400 خانه ملت 13 اسفند 1400 خانه ملت 14 اسفند 1400 خانه ملت 15 اسفند 1400 خانه ملت 16 اسفند 1400 خانه ملت 17 اسفند 1400 خانه ملت 18 اسفند 1400 خانه ملت 19 اسفند 1400 خانه ملت 20 اسفند 1400 خانه ملت 21 اسفند 1400 خانه ملت 22 اسفند 1400 خانه ملت 23 اسفند 1400 خانه ملت 24 اسفند 1400 خانه ملت 25 اسفند 1400 خانه ملت 26 اسفند 1400 خانه ملت 27 اسفند 1400 خانه ملت 28 اسفند 1400 خانه ملت 29 اسفند 1400 
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس،گفت: حمل ونقل جاده ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده در صدر مطالبات مردم است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۹    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در توئیتی بر تاکید جمهوری اسلامی،بر یک توافق خوب و فوری و با راستی آزمایی اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تأکید مجلس مبنی بر جلوگیری از خام فروشی، گفت: مجلس وزارت نفت را مکلف کرد تا خوراک پالایشگاه های کوچک را بر اساس مجوز آنها تأمین کرده و همچنین مجوزی به این وزارتخانه ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۷    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به عزل عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: در نشست امروز با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز اعلام آمادگی کردیم تا در جهت حمایت از ورزش ملی کشور ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت:تحقق اهداف بلندمدت برای استفاده از ظرفیت ترانزیتی کشور در گروی تدوین نقشه راه برای اولویت دهی و جهت بخشی به سرمایه گذاری در توسعه کریدورهای ترانزیتی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
نمایندگان مجلس با تسویه و تهاتر بدهی های مربوط به طرح های برق آبی و حرارتی از محل مطالبات وزارت نیرو تا سقف 10 هزار میلیارد تومان موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور تشویق سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده بورسی به منظور توسعه بخش های تولیدی و ایجاد فرصت های شغلی در سال 1401 مالیات درآمد سود تقسیم شده شرکت های مذکور را معاف ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۱    
نایب رئیس مجلس از برگزاری جلسه علنی مجلس در روز پنج شنبه به منظور بررسی لایحه بودجه 1401 خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۲    
نشست علنی عصر امروز دوشنبه 2 اسفندماه 1400 به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف راس ساعت 14 و 10 دقیقه و با حضور دو سوم نمایندگان آغاز شد، بررسی لایحه بودجه 1401 در دستور کار صحن علنی امروز قرار دارد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، جانباختن سه نفر در حادثه سقوط هواپیمای جت آموزشی در تبریز را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۷    
ادعای روزنامه و خبرگزاری رسمی دولت در گزارش های خود مبنی بر اینکه مجلس اتکای بودجه به نفت را بیشتر و این لایحه را دستکاری کرده ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
نمایندگان مجلس با ارجاع موضوع تأمین مالی مورد نیاز برای پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی، همچنین همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری و اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به کمیسیون تلفیق ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
نماینده مردم زنجان در مجلس،گفت: درصد قابل قبولی قیر رایگان به استان زنجان اختصاص می یابد .
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۳    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در بازدید از روستای بوران بخش مرکزی شهرستان نیر بر پیگیری ضرورت بازنگری طرح هادی و گسترش محدوده روستا تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۲    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس،گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام استان لرستان در اولویت قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت مصوب کردند بخشی از هزینه جاری شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت که سودده هستند و یا زیان انباشته ندارند به خزانه داری کل کشور واریز شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۴    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال آتی مولفه های اهلیت سنجی افراد برای واگذاری سهام شرکت های دولتی تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
نمایندگان مجلس شرکت ها و سازمان های دولتی تابعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل را مکلف به واریز سود قابل تقسیم سالیانه ناشی از فعالیت های خود تا سقف ده هزار میلیارد ریال به حساب صندوق توسعه ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون فرهنگی با هشدار به سبقت گیری افغانستان و هند از ایران در صادرات فرش گفت: ورود سرمایه گذاران خصوصی و حمایت های دولتی می تواند گام موثری در برند شدن دوباره فرش ایرانی نقش داشته باشد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۸    
نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به ارجاع بند مربوط به ارز ترجیجی به کمیسیون تلفیق گفت: از رئیس جمهور برای حضور در مجلس باید دعوت شود تا با نگاه کارشناسی به مردم و نمایندگان ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مجاز کردند معادل سهام بنگاه های دولتی فروش نرفته را واگذار کند، همچنین در اهلیت سنجی افراد برای واگذاری سهام بانک های دولتی، بدهی و طلب همزمان مدنظر قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 در مجلس با بیان اینکه دولت باید بجای برداشت از صندوق توسعه ملی یا منابع معرفی کند یا از مصارف کاهش دهد تا تراز لایحه دولت کامل شود ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سطح فعلی روابط اقتصادی براساس توانمندی های ژاپن و ایران را پایین دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بعید می دانم که هدف اصلی سفر رئیسی به قطر، مسئله وساطت باشد و امکان پذیر نیست که رئیس جمهور برای حل مشکل مذاکرات به قطر متوصل شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی لایحه بودجه آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس،گفت: محرومیت و عقب ماندگی روستایی که له وینجه محسوس است و دولتمردان در راه آبادانی این روستا کم کاری کرده اند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۴    
نماینده شوش و کرخه در مجلس با بیان اینکه جلوگیری از تخریب جنگل کرخه نیازمند تدابیر کارآمد است، گفت: با انحراف مسیر لوله گذاری طرح آبرسانی غدیر و عبور آن از پارک ملی کرخه فاجعه زیست محیطی رخ خواهد داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه شهرک سنگ و دریافت مجوز زمین از منابع طبیعی کشور پیگیری و در دستور کار قرار گرفت،گفت: تکاب مهد فرهنگ و هنر، شعر، ورزش است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته پنج میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اختصاص پیدا کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس گفت: باید تلاش شود از ظرفیت دانشگاه های منطقه برای تربیت نیروی انسانی لازم در دستگاه های مختلف، به ویژه صنایع عظیم نفت وگاز منطقه بهره برد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در بازدید از روستاهای سقز از پیگیری کمبود آب شرب، عدم آسفالت راه روستایی و عدم پوشش شبکه اینترنت این روستاها خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس از نصب و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در روستای چاه عباس اردونی نهبندان خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس،گفت: مشکلات ورزش شهرستان امیدیه در بالاترین سطوح پیگیری می شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده 10 میلیارد تومان به روستاهای حوزه شمالی ایلام از سازمان هدفمندی یارانه ها اختصاص یافت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهرداران شش شهر خرم آباد و چگنی از پیگیری رفع کمبود تجهیزات این شهرداری ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
دومین نشست خبری سیدنظام موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دوشنبه 2 اسفندماه با بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مباحث درآمدی تبصره یک لایحه در دستور کار مجلس قرار گرفت و پیشنهادات ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۱    
نشست علنی امروز دوشنبه دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف راس ساعت 8 و 9 دقیقه با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مصوبات نوبت صبح امروز صحن علنی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای بر اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و نظارت بر آن توسط روسای قوای مجریه و قضائیه تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد 10 الی 15 درصدی نرخ مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی با توجه به تورم حاکم بر جامعه امری طبیعی و معقول است ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان دومین نشست علنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
نمایندگان مردم در مجلس با اعطای مجوز به وزارت نفت برای انعقاد قرارداد با پژوهشکده ها یا دانشگاه های داخلی و شرکت های خارجی در جهت تولید محصولات بخش های پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت ردیف های هزینه ای و درآمدی بند الحاقی یک تبصره یک لایحه بودجه سال 1401 مرتبط با ارز ترجیحی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
نماینده مردم خلخال در مجلس با تاکید بر جلوگیری از استفاده رانتخواران از ارز 4200 تومانی گفت: مجلس باید از حق مردم دفاع کند و ارز ترجیحی باید در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان واقعی باشد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
نمایندگان مجلس با هدف جلوگیری از خام فروشی، وزارت نفت را مکلف کردند خوراک تمامی پالایشگاه های کوچک دارای مجوز قانونی را تأمین کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون گفت: اعضای فراکسیون پس از 12 روز ارتباط چهره به چهره با مردم به این نتیجه رسیدند حذف ارز ترجیحی در شرایط موجود امکان پذیر نبوده و نیاز به ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش های درامدی لایحه بودجه با بیان این که وقتی به سیستم بانکی چه بانک مرکزی، چه بانک دولتی و چه بانک خصوصی تکلیف داده می شود، پایه پولی و تورم بالا می رود ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
رئیس کمیته اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختی بیشتر در عیدی به متاهلان می تواند یک نظام پرداختی مناسب بر مبنای عدالت باشد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۳    
نمایندگان مجلس با اعطای مجوز به شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تأمین منابع اجرای خط لوله انتقال اتیلن غرب کشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علیرغم برخی حواشی که جشنواره فیلم فجر به همراه داشت فضای جشنواره امسال نسبت به سال گذشته در وضعیت بهتری برگزار شد که قابل تقدیر است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم اصفهان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد که خبر شکسته شدن رکورد ترانزیت بار ریلی کشور در تاریخ صد ساله راه آهن ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
نمایندگان مجلس به منظور بررسی بیشتر و دقیق تر موضوع تأمین مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) با ارسال بند مرتبط با این مهم به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان در دومین نشست علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره درآمدهای نفتی در سال 1401 ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: تصمیم گیری پیرامون زمان برگزاری یا به تعویق انداختن آزمون دکتری برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شوری اسلامی با اشاره به این که برخی مصوبات ذکر شده در گزارش نهایی این کمیسیون با مصوبات تفاوت دارد، خواستار رفع ابهام درباره این مواد شد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، افزایش 25 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را غیرمنطقی دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه باید در این نرخ تجدیدنظر شود و افزایش نرخ 15 درصدی منطقی و منصفانه است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:موج مهاجرت از کشورمان موجب افزایش شمار زندانیان ایرانی خارج از کشور شده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۱    
نمایندگان مردم در مجلس به دولت اجازه دادند بخشی از درآمد حاصل از فروش فرآورده های نفتی پالایشگاه آبادان را صرف بازپرداخت تعهدات طرح توسعه و تثبیت این پالایشگاه کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی موضوعات مهم و اساسی هنوز به سرانجام نرسیده است و این به دلیل زیاده خواهی غربی ها است ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۴    
جلسه علنی مجلس امروز به ریاست دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان در مجلس اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توئیتی به اهمیت سفر راهبردی رئیسی به قطر اشاره کرد.