پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 18 اسفند 1400 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 30 اسفند 1399 خانه ملت 31 فروردین 1400 خانه ملت 31 اردیبهشت 1400 خانه ملت 31 خرداد 1400 خانه ملت 31 تیر 1400 خانه ملت 31 مرداد 1400 خانه ملت 31 شهریور 1400 خانه ملت 30 مهر 1400 خانه ملت 30 آبان 1400 خانه ملت 30 آذر 1400 خانه ملت 30 دی 1400 خانه ملت 30 بهمن 1400 خانه ملت 1 اسفند 1400 خانه ملت 2 اسفند 1400 خانه ملت 3 اسفند 1400 خانه ملت 4 اسفند 1400 خانه ملت 5 اسفند 1400 خانه ملت 6 اسفند 1400 خانه ملت 7 اسفند 1400 خانه ملت 8 اسفند 1400 خانه ملت 9 اسفند 1400 خانه ملت 10 اسفند 1400 خانه ملت 11 اسفند 1400 خانه ملت 12 اسفند 1400 خانه ملت 13 اسفند 1400 خانه ملت 14 اسفند 1400 خانه ملت 15 اسفند 1400 خانه ملت 16 اسفند 1400 خانه ملت 17 اسفند 1400 خانه ملت 18 اسفند 1400 خانه ملت 19 اسفند 1400 خانه ملت 20 اسفند 1400 خانه ملت 21 اسفند 1400 خانه ملت 22 اسفند 1400 خانه ملت 23 اسفند 1400 خانه ملت 24 اسفند 1400 خانه ملت 25 اسفند 1400 خانه ملت 26 اسفند 1400 خانه ملت 27 اسفند 1400 خانه ملت 28 اسفند 1400 خانه ملت 29 اسفند 1400 
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اصلاح تبصره 16 لایحه بودجه سال آینده برای تأمین نظر شورای نگهبان محدود زمانی پرداخت تسهیلات فرزندآوری در سال 1401 را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: غار اسرار آمیز علی شیخ خوی به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جامعه علمی خواستار پشتیبانی در بحث اصلاح قوانین از حیث نظری هستم.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: شهدا رفتند تا آمریکا نگوید من کدخدا هستم و مردم آزادانه با رأی و نظر خود اخلاق اسلامی را در سه قوه کشور حاکم کنند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز با حضور در گلزار شهدای دهستان بیشه کلا به مقام والای شهدای این دهستان ادای احترام کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
اعضای فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف در مجلس تاکید کردند که رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز حذف از جغرافیای سیاسی جهان ندارد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: در تلاش هستم تا اینکه صنایع تبدیلی در منطقه دشمن زیادی ممسنی احداث شود و همچنین امیدوارم که در ماه های ابتدایی سال 1401 کارخانه قند ممسنی هم راه اندازی شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس در بازدید از از سردخانه پهنسار در شهرستان چهارباغ از پیگیری وضعیت تامین و کیفیت میوه شب عید استان البرز خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد وصل کردن زُلف تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی و برجام به اجرای پروتکل الحاقی کار سیاسی و غیرکارشناسی است که گروسی با دستور ایالات متحده انجام می دهد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به ضعف قوانین دربرخورد بامجرمان جرائم خشن و کافی نبودن آموزش ها در زندان برای اصلاح این افراد اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان های گرمی مغان و انگوت خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:این آمریکا بوده است که با اقدامات خود باعث برهم خوردن توافقات مرتبط با تبادل زندانیان شده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی تاکید کرد؛با استقرار ماهواره نور 2 سپاه پاسداران که یک بار دیگر فضا را نورباران کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴    
نماینده مردم شبستر در مجلس در جلسه شورای فرهنگ عمومی شبستر گفت: دشمن امروز خاکریز اش را به داخل خانه های مردم کشانده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس از موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی با ارتقای ناحیه شهری مهرگان به شهر خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس در دیدار با رییس بانک ملی کشور،درخواست تامین اعتبار برای تملک زمین مورد نیاز و احداث ساختمان برای بانک ملی شعبه خمارلو ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان علی آباد پیگیری های در این رابطه صورت گرفته و اقداماتی هم انجام شده است تا شاهد تحولاتی در این حوزه باشیم.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: تلاش های مداومی برای فعال شدن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل صورت گرفته که امیدوارم این اتفاق بیفتد تا زمینه اشتغازایی فراهم شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: با تلاش هایی که انجام شده است مقرر شده که هفته آینده جاده دوبانده میرجاوه به زاهدان با حضور وزیر راه به بهره برداری برسد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
نماینده مردم میانه در مجلس در توئیتی بر لزوم واردات خودرو هرچند به صورت محدود، تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی به موضوع بحران انرژی و نیاز شدید غرب به سوخت ارزان اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: وضعیت نامشخص ثبت قیمت ها و عملکرد فروشنده ها موجب سردرگمی مردم شده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
نماینده مردم اصفهان در نامه ای به وزیر کار تاکید کرد که در یک چارچوب عادلانه بین کارفرمایان و کارگران، رقم منصفانه ای تعیین و مصوب شود زیرا عدم تعیین حقوق مکفی، عادلانه و واقع بینانه ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه اغلب اورژانس های پیش بیمارستانی کشور فرسوده هستند، گفت: بسیاری از پایگاه های اورژانس که در گذشته 24 ساعته فعالیت می کردند به دلیل کمبود نیرو ساعت کاری عصر ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون رتبه بندی معلمان را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۶    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات سعودی و بحرینی دست از نگارش دیکته های صهیونیست ها علیه ایران بردارند و بدانند که امنیت منطقه باید با همکاری همسایگان تامین شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد وجود خلاءهای امنیتی در افغانستان موجب افزایش اقدامات گروه های تروریستی در این کشور شده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه عربستان بجای اتهام زنی به ایران، از همپیمانان اتمی سعودی ها انتقاد کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۸    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران باید رفع شود و به نحوی نگاه ویژه ای به این عزیزان شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: در دیدار اخیرم با وزریر ورزش پیگیر حل مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه بوده ام که در این رابطه قول هایی نیز داده شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: پیگیری هایی برای بهسازی و بازسازی راه های روستایی حوزه انتخابیه انجام گرفت که البته پیمانکاران هم قراردادهای خود را ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
نماینده مردم دامغان در مجلس از موافقت مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تامین 30 میلیارد ریال اعتبار جهت حل مشکل آسانسور واحدهای مسکن مهر دامغان خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس،گفت: انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان، سرآغازی برای ورود آب پایدار به کشور خواهد شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس اخذ مجوز ایجاد ناحیه تخصصی قطعه سازی خودرو با توجه به حضور اگزوز خودرو نیشابور و شرکت های قطعه ساز در راستای حمایت از صنایع نیشابوربزرگ خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۲    
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس در بازدید از روستای کردده دهستان سراجوی شمالی بخش مرکزی شهرستان مراغه از پیگیری بازنگری در طرح هادی این روستا خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۱    
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه بخش بهداشت و درمان غرب استان خراسان رضوی خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس در توئیتی به تصویب تشکیل شبکه ملی تشخیص و درمان جهت پیشگیری و درمان سرطان بانوان در لایحه بودجه 1401 اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
نماینده مردم شیراز در مجلس در توئیتی به پیگیری ها برای منابع مالی جهت اجرای خط لوله انتقال فرآورده های نفتی به شیراز و فسا از هرمزگان اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی مطرح کرد؛مجلس در سخت ترین دوران بودجه ای کشور،با اصرار بر اجرا از انتهای شهریور 1400،مبلغ 40 همت برای رتبه بندی معلمان قرار داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در توئیتی به اختصاص 300هزار میلیارد ریال به صندوق ملی مسکن در لایحه بودجه 1401اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید عوامل خارجی را در روند مذاکرات وین مدیریت کنیم تا نتوانند تاثیری بر سرنوشت توافق داشته باشند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن مصوبه ای در زمینه آبرسانی به عشایر کشور و رفع نقاط حادثه خیز راه ها و بازگشایی مسیرهای عشایری در بودجه 1401 خبر داد و ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۱    
رئیس فراکسیون توسعه زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی گفت: پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو رویدادی که از آن به عنوان دروازه توانمندی های متعدد گردشگری ایران به کشورهای منطقه می ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۰    
مراسم تقدیر از واحدها و کارکنان نمونه و برتر مجلس شورای اسلامی عصر دیروز سه شنبه 17 اسفند ماه برگزار شد.