یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۵۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 اسفند 1400 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 30 اسفند 1399 خانه ملت 31 فروردین 1400 خانه ملت 31 اردیبهشت 1400 خانه ملت 31 خرداد 1400 خانه ملت 31 تیر 1400 خانه ملت 31 مرداد 1400 خانه ملت 31 شهریور 1400 خانه ملت 30 مهر 1400 خانه ملت 30 آبان 1400 خانه ملت 30 آذر 1400 خانه ملت 30 دی 1400 خانه ملت 30 بهمن 1400 خانه ملت 1 اسفند 1400 خانه ملت 2 اسفند 1400 خانه ملت 3 اسفند 1400 خانه ملت 4 اسفند 1400 خانه ملت 5 اسفند 1400 خانه ملت 6 اسفند 1400 خانه ملت 7 اسفند 1400 خانه ملت 8 اسفند 1400 خانه ملت 9 اسفند 1400 خانه ملت 10 اسفند 1400 خانه ملت 11 اسفند 1400 خانه ملت 12 اسفند 1400 خانه ملت 13 اسفند 1400 خانه ملت 14 اسفند 1400 خانه ملت 15 اسفند 1400 خانه ملت 16 اسفند 1400 خانه ملت 17 اسفند 1400 خانه ملت 18 اسفند 1400 خانه ملت 19 اسفند 1400 خانه ملت 20 اسفند 1400 خانه ملت 21 اسفند 1400 خانه ملت 22 اسفند 1400 خانه ملت 23 اسفند 1400 خانه ملت 24 اسفند 1400 خانه ملت 25 اسفند 1400 خانه ملت 26 اسفند 1400 خانه ملت 27 اسفند 1400 خانه ملت 28 اسفند 1400 خانه ملت 29 اسفند 1400 
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان مجلس سازوکار احداث نیروگاه در مناطق محروم توسط بخش خصوصی و دولتی را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
نمایندگان مجلس مقرر کردند که دولت نسبت به اجرای قانون هدفمندی اقدام کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در توئیتی مطرح کرد که یک شرکت مازندرانی مسئول بررسی کیفیت میوه های شب عید خریداری شده توسط سازمان تعاون روستایی بوده، ولی این کار را به درستی انجام نداده است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس می شود،گفت:توسعه زیر ساختهای کشاورزی در سمیرم در دستور کار قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: کار آماده سازی و تجهیز بازارچه مرزی تخت عدالت باید تسریع پیداکند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از موافقت وزارت بهداشت با ارتقای دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس مصوبات نشست شب گذشته این کمیسیون را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس گفت: با موافقت اعضای این کمیسیون با تنفیذ حکم مالیاتی هنرمندان در سال 1400 برای سال 1401 ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۱    
نشست علنی نوبت دوم امروز چهارشنبه، 11 اسفند ماه 1400 مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 14 و 09دقیقه و با حضور دو سوم از نمایندگان حاضر در صحن آغاز شد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه باید دقت شود موضوع مکانیسم ماشه جزو نگرانی های ما است و باید برایش فکر شود ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی مجلس را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
نمایندگان مردم در مجلس دولت را مکلف به تبدیل وضعیت نیروهای جامانده استخدامی سال های 1388 تا 1392 طرح مهرآفرین کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده از طریق شرکت ملی نفت را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف به ایجاد اطلس جامع درخصوص توزیع اعتبارات در مناطق مختلف کشور کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با انتقاد از استثناء کردن دانشجویان دارای مدرک آموزش مجازی از برخی آزمون های استخدامی، اعمال هر گونه محدودیت در استخدام برای این افراد را غیرقانونی دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی به توجه ویژه مجلس به حفظ کرامت دو قشر معلمان و بازنشستگان اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
نمایندگان مجلس با هدف توسعه عدالت، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را مکلف به ادامه اجرای طرح بیمه اجتماعی افراد کم برخوردار کرده و بار مالی آن را نیز از محل واگذاری دارایی های موضوع ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم چالوس،نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بیانات رهبرمعظم انقلاب در باره مبعث رسول اکرم(ص اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،در توئیتی تحریم رسانه های روسیه از سوی وزیر خارجه فرانسه را شرم اور و دور از دموکراسی دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی مطرح کرد؛ اوکراین با اعتماد به غرب دست از مؤلفه های قدرت دفاعی خود کشید.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به ساماندهی وضعیت کارکنان دولت و اجرای عدالت در پرداخت ها اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
نمایندگان مجلس با معافیت مالیاتی کارگاه های با کمتر از 5 نفر کارگر موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس از تعلل وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات در تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات انتقاد کرد و گفت: با توجه به ترک فعل صورت گرفته ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با رد شایعات مبنی بر بررسی طرحی درباره توییتر و یوتیوب در مجلس تاکید کرد که هیچ طرحی درباره فضای مجازی در دستور کار صحن مجلس قرار ندارد و طرحی که تعدادی از نمایندگان پیشنهاد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در توئیتی به کنایه های رسانه های غربی در موضوع جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بررسی ابعاد مهم دیپلماسی انرژی ایران در سرمقاله جام جم اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی ارز ترجیحی یا ارز 4200 تومانی، را باعث ایجاد و تولید رانت دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۷    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد با دستور کار بررسی لایحه بودجه سال 1401 آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: مصوبات سفر وزیر نیرو و جلسات برگزار شده در این رابطه باید تا حصول نتیجه مشخص و پیگیری شوند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم عسلویه، دیر، کنگان و جم در مجلس گفت: در نشست با وزیر ورزش پیگیر حل مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه بودم که در این رابطه نیز قول هایی داده شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: در دیدار با مدیرعامل تامین اجتماعی پیگیر سرمایه گذاری شستا در حوزه انتخابیه شدم که البته قول هایی نیز در این رابطه داده شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
علیرضا زندیان با وزیر صمت دیدار و گفت و گو یی داشت که در این نشست مقرر گردید که عملیات اجرایی کارخانه فولاد شهرستان بیجار شروع شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: راه های روستایی شهرستان های رزن و درگزین در 3 سال گذشته 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
غلامعلی کوهساری در نشست با وزیر آموزش و پرورش پیگیر مطالبات فرهنگیان و همچنین حل مشکلات فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه گردید.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحولات اخیر منطقه بویژه در اوکراین، گفت: کشورهایی که امروز برای جنگ در اوکراین اشک می ریزند 8 سال در برابر جنایت و کشتار مردم بیگناه و کودکان ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده برای بیمارستان سیاهکل یک دستگاه دیالیز و سونوگرافی اخذ و تحویل داده شدند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با بیان اینکه کار تجهیز پایگاه های اورژانس در استان مرکزی در دست اقدام است گفت: 12 پایگاه جدید اورژانس در استان مرکزی نیازمند جذب 108 نفر نیروی انسانی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
با پیگیری غلامعلی کوهساری، نماینده آزادشهر و رامیان زمین مشخص شده جهت احداث مرکز درمانی رامیان به تایید اداره کل فنی مهندسی و معاونت درمان تامین اجتماعی رسید و با احراز تملک طراحی پروژه آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۷    
جلسه اختصاصی مهندس کوهساری با رئیس قوه مقننه در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شد در این نشست ریاست مجلس قول مساعد برای رفع مشلات شهرستان های رامیان و آزادشهر داده اند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۷    
با پیگیری های آصفری اعتبارات لازم جهت اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی اراک، خنداب و کمیجان اتخاذ شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند از طریق سازمان انرژی اتمی نسبت به احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی تولید برق از طریق مشارکت داخلی و خارجی اقدام کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
نمایندگان مردم در مجلس به وزارت نیرو مجوز دادند تا نسبت به ساخت پنج هزار مگاوات نیروگاه برق با اولویت مناطق محروم اقدام کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رییس فراکسیون کارگری مجلس، با اعلام حمایت این فراکسیون از درخواست بازنشستگان کشور از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توجه ویژه به اجرای مواد 41 و 111 قانون تأمین اجتماعی بر ضرورت پیگیری همسان ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس ضمن تعیین نحوه تعرفه آب، برق و گاز مشترکین پرمصرف در سال آینده، تعرفه مشترکین خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را صفر کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی مجلس را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه قوانینی در اجرای کنکور وجود دارد که نمایندگان پارلمان را محق ورود در سیاستگذاری های کنکور می کند ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف به شناسایی اقشار کم درآمد فاقد بیمه سلامت و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دادن آنها بدون نیاز به ثبت نام و حضور این افراد کرد همچنین شورای عالی بیمه موظف به تعیین لیست داروهای ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس به خالی بودن صندوق ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تحقق شعار ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در گروی تزریق 55 هزار میلیارد تومان به صندوق بوده اما دولت اهتمام کافی برای اجرای ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نصب شمارشگرهای هوشمند برای واحدهای جدیدالاحداث را در نظر گرفتند که هزینه های مربوطه به صورت اقساطی از مشترکین دریافت می شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان مجلس درآمد دولت از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:ما باید به سمت تغییر روش برگزاری انتخابات حرکت کنیم و برای این امر باید از هم اکنون برنامه ریزی شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف به دهک بندی درآمدی کلیه خانواده های یارانه بگیر از طریق اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق لایحه بودجه 1400 که سال آینده نیز ادامه دارد، وزارت آموزش و پرورش موظف است اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان را به مجلس ارائه کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرسودگی بازار تهران گفت: حفاظت از بافت های فرسوده نیازمند اقدامات یک تیم همه جانبه است، به قدری این موضوع وسیع است که مسئولان از ورود به مسئله می ترسند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت موضوع معافیت مالیاتی پزشکان، فرهنگیان، آموزگاران، دبیران، مشاوران و مربیان تربیتی شاغل در مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین موضوع نرخ مالیات بر حقوق اعضای هیات علمی بالینی را ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون مشترک طرح فضای مجازی با بیان اینکه موضوع توئیت اخیرم در مورد قانون مند کردن فضای مجازی بود ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس به همراه معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناطق روستایی شهرستان های نایین و خوروبیابانک بازدید کرده و در این بازدید ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس کمیته اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: غفلتی از طرف دولت مبنی بر نامفهومی جملات در مطرح کردن میزان افزایش حقوق کارگران بود که منجر به نارضایتی آنها شده است ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد،گفت: تیم والیبال شهداب افتخار استان یزد است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه رفع مخاطرات حریم تالاب انزلی ضروری است،گفت:احیاء زیست بوم های طبیعی در انزلی به طریق ویژه عملیاتی شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
عضو هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس فعالیت بازنشستگان و دریافت حقوق های نجومی را از جمله تخلفات انجام گرفته در این مجموعه دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۰    
نمایندگان پارلمان در دومین نوبت جلسه علنی امروز رای به مصوبه ای دادند که بر اساس آن سامانه ای برای شناسایی محرومیت ها در مناطق کمتر برخوردار و روستا ایجاد می شود تا روند توسعه این مناطق و اجرای طرح ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
نماینده مردم رزن در مجلس بررسی 45 روزه لایحه بودجه در برخی کمیسیون ها و کمیسیون تلفیق را طولانی دانست و گفت: به جای بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۵    
نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند تا به منظور توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اموال منقول و غیرمنقول خود را تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال به فروش برساند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
نمایندگان مردم در مجلس، وزارت راه و شهرسازی را مجاز به تأمین اعتبار 23 هزار میلیارد تومانی از طریق تهاتر اراضی متعلق خود جهت اجرای طرح های مسکن کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشست غیر علنی خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۶    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس و با ادامه دستور کار بررسی لایحه بودجه سال 1401 آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به سیاست های دوگانه غربی ها درباره حمله روسیه به اوکراین اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی به بیانات مقام معظم رهبری راجع به حاکمیت آمریکا و موضوع برجام اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۶    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به موافقت نمایندگان با افزایش حقوق و دستمزد محیط بانان با توجه به وظایف خطیر سازمان حفاظت محیط زیست، اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی مطرح کرد؛سخنان پروفسور منصور امین،عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز،خاطره شهید سلیمانی را در ذهن زنده می کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس در توئیتی به جنگ اطلاعاتی روسیه و اوکراین در رسانه ها و رفتار دوگانه آن ها در مقابل جنگ اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر اقتدار نیروهای مسلح کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
نماینده سبزوار، جغتای،جوین، خوشاب و داورزن درمجلس در توئیتی تاکید کرد؛زنان مسلمان مبلّغ پاکدامنی و عفاف و مایه ی فخر انسانیّت اند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم اصلاح قوانین سربازی در جهت حمایت از نخبگان و سرمایه های علمی کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بحران اوکراین در توئیتی تاکید کرد؛هزینه سازش بیشتر از مقاومت است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به تشکیل پرونده علیه شرکت ایران خودرو در دادسرای شیراز اشاره کرد.