پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 اسفند 1400 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 30 اسفند 1399 خانه ملت 31 فروردین 1400 خانه ملت 31 اردیبهشت 1400 خانه ملت 31 خرداد 1400 خانه ملت 31 تیر 1400 خانه ملت 31 مرداد 1400 خانه ملت 31 شهریور 1400 خانه ملت 30 مهر 1400 خانه ملت 30 آبان 1400 خانه ملت 30 آذر 1400 خانه ملت 30 دی 1400 خانه ملت 30 بهمن 1400 خانه ملت 1 اسفند 1400 خانه ملت 2 اسفند 1400 خانه ملت 3 اسفند 1400 خانه ملت 4 اسفند 1400 خانه ملت 5 اسفند 1400 خانه ملت 6 اسفند 1400 خانه ملت 7 اسفند 1400 خانه ملت 8 اسفند 1400 خانه ملت 9 اسفند 1400 خانه ملت 10 اسفند 1400 خانه ملت 11 اسفند 1400 خانه ملت 12 اسفند 1400 خانه ملت 13 اسفند 1400 خانه ملت 14 اسفند 1400 خانه ملت 15 اسفند 1400 خانه ملت 16 اسفند 1400 خانه ملت 17 اسفند 1400 خانه ملت 18 اسفند 1400 خانه ملت 19 اسفند 1400 خانه ملت 20 اسفند 1400 خانه ملت 21 اسفند 1400 خانه ملت 22 اسفند 1400 خانه ملت 23 اسفند 1400 خانه ملت 24 اسفند 1400 خانه ملت 25 اسفند 1400 خانه ملت 26 اسفند 1400 خانه ملت 27 اسفند 1400 خانه ملت 28 اسفند 1400 خانه ملت 29 اسفند 1400 
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: سازمان فنی و حرفه ای بر آموزش گردشگری و هتلداری در خوی متمرکز شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
نماینده مردم اهواز در مجلس،گفت: بحث خط راه آهن شلمچه به بصره تقریبا نهایی شده و تکمیل این خط بسیار مهم در دست پیگیری است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس طی یادداشتی به شفافیت تصویب کلیات طرح صیانت از کاربران فضای مجازی پرداخت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پاکستان مرز طولانی با ایران دارد و مسائل امنیتی و هماهنگی میان دو کشور نیز دارای اهمیت دوچندان است ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کندی سرعت اینترنت گلایه و انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بر اساس لایحه بودجه 1401 به شهرداری ها مجوز داده شد از انواع اقسام روش های تأمین مالی و جذب مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه های خود استفاده کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۶    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس از نامه ای با امضای 55 نفر از نمایندگان برای بازگشت طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی به صحن علنی خبر داد و گفت: ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
نماینده مردم خمینی شهر توضیحاتی را در خصوص تصویب کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس تاکید کرد: در دور کنونی مذاکرات که در وین در حال انجام است آمریکا باید نسبت به عدم نقض مجدد برجام به جمهوری اسلامی ایران تضمین دهد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
روابط عمومی دیوان محاسبات کشور به توئیت یکی از نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۸    
نمایندگان مردم در مجلس با انتشار اوراق مالی اسلامی ریالی تا سقف 10 هزار میلیارد تومان با تضمین و بازپرداخت اصل و سود توسط شرکت های دولتی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، با انتقاد از اینکه چرا برخی نمایندگان مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۶    
با پیگیری غلامعلی کوهساری، نماینده آزادشهر و رامیان وزیر کشور با کمک چهارمیلیارد تومانی به شهرداری های حوزه انتخابیه موافقت نمود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: چهاربانده شدن محور مشکین شهر به اردبیل نیز تا خردادماه سال آینده به اتمام خواهد رسید و این مهم اتفاق بسیار ارزشمندی برای حوزه انتخابیه به شمار می رود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
با همت و پیگیری های یک سال حسن شجاعی علی آبادی، نماینده ابهر و سلطانیه برگزاری اولین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: در ملاقات با دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در بخش سلامت مورد بررسی قرارگرفت و دستوراتی هم اخذ شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
نماینده مردم میانه در مجلس در بازدید از پروژه شهرک نیاوران میانه از پیگیری روند آماده سازی و رفع مشکلات اداری این پروژه خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: تقی پور اعلام کرد که من مجلس را به توپ بستم؛ مجلس را من یا شما با تصویب 10 دقیقه ای طرح صیانت که امانت این صحن در دست من و شما است به توپ می بندید و روی اعصاب و ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۳    
در نشست امروز بند الحاقی در خصوص تعیین رابطه مالی و نحوه تسویه حساب میان دولت و بانک ها در اجرای عملیات عمرانی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
نمایندگان مردم در مجلس انواع ابزارهای تامین منابع مالی برای مدیریت شهری از سوی شهرداری ها را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از سفر خود به اقلیم کردستان عراق به همراه استاندار آذربایجان غربی، معاونان اقتصادی، گمرک ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه کنگره آمریکا نشان داد تنش سیاسی در داخل حاکمیت آمریکا در مورد برجام بالا است و ما در این زمینه نگرانی هایی داریم.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی با بیان اینکه فضای تخریبی ایجاد شده، صرفا برای امروز نیست و بسیاری از حرف های ما تاکنون تقطیع ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
نمایندگان مردم در مجلس به دولت اجازه دادند تا نسبت به تأمین مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای که اهمیت آنها با پیشنهاد دستگاه اجرایی ذیربط ظرف مدت یک ماه پس از پیشنهاد دستگاه اجرایی به تأیید ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مجلس به منظور فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری عموم مردم در پروژه های زیر بنایی و طرح های تملک دارایی و نیز تشویق فرهنگ سرمایه گذاری ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به درخواست جمهوری خواهان کنگره آمریکا درباره تضامینی که در مذاکرات باید به ایران داده شود ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
نمایندگان مجلس دولت را مجاز به واگذاری پروژه های نیمه تمام به طلبکاران دستگاه های اجرایی بابت رد دیون قطعی و مسجل، با رعایت قوانین و اخذ تضمین لازم از آن ها کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس در توئیتی از تقاضای لغو بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک و بازگشت طرح به صحن مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
نمایندگان برای جذب سرمایه گذار و تامین کننده مالی خارجی به دولت اجازه دادند از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تاکید مقام معظم رهبری بر رعایت دغدغه بانک مرکزی و عدم ایجاد تکالیفی که امکان اجرایی شدن ندارد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
نمایندگان مردم در مجلس سرمایه گذاری بخش غیردولتی در پروژه های عمرانی نیمه تمام را از مالیات معاف کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نمایندگان مردم در مجلس به وزارت راه اجازه دادند تا برای بازسازی و بهسازی راه های اصلی و ریلی مطابق قانون از کاربران عوارض اخذ کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، به دولت اجازه دادند تا از منابع صندوق توسعه ملی در پروژه های دارای تامین کننده مالی خارجی استفاده کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی از تصویب کلیات این طرح در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به اعلام آمادگی دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم برای مقابله با مفسدان خودروسازی اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس،گفت: برای اولین بار مرکز پزشکی قانونی شهرستان سروآباد افتتاح و راه اندازی شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی لایحه بودجه سال آتی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی بر لزوم سازوکاری برای دخالت مردم در امور کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی از تصویب کلیات این طرح در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس، از بررسی وضعیت ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 طی جلسه امشب کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
سومین نشست بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند در سال 1401 نیز تا سقف 5 میلیارد دلار از دولت روسیه برای طرح های تملک دارایی سرمایه ای تسهیلات دریافت کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مردم در مجلس به دولت مجوز دادند تا سقف 2 میلیارد یورو کمک های بلاعوض بین المللی از سوی موسسات و سازمان های بین المللی برای جلوگیری از حوادثی مانند زلزله ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در توئیتی تخریب تصرفات در بستر و حریم رودخانه کرج با اولویت ساختمان قوه قضائیه امری مهم و تحسین برانگیز دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی توضیحاتی را درخصوص برگزاری جلسات کمیسیون متبوعش ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کمیسیون فرهنگی از آمادگی وزارتخانه در تولید 70 درصد کاغذ مورد نیاز صنعت چاپ، نشر و مطبوعات کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توئیتی مطرح کرد؛ شرکت های خودروسازی با طرح موضوع سود، قصد دارند مردم را سرگرم و راضی نگه دارند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در دیدار با وزیر بهداشت از پیگیری احداث اورژانس و انبار دارویی بیمارستان امام رضا علیه السلام کبودرآهنگ خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس،گفت: اجرای طرح تعریض و بهسازی جاده خوی، فیرورق، صفائیه، چالدران گام بزرگی در راستای رفع محرومیت زدایی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس در جلسه بررسی چگونگی اتصال شهرستانهای غرب استان تهران به متروی پایتخت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران در مجلس در توئیتی رویکرد اقتصادی دولت سیزدهم به آسیانه میانه را مثبت ارزیابی کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که قطری یا هر کشوری که می خواهد بین تهران و واشنگتن وساطت کند باید چارچوب خواسته های ایران را در نظر داشته باشد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان مردم در مجلس یازدهم سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی(فاینانس) برای طرحهای دولتی و غیر دولتی معادل ریالی را 30 میلیارد یورو تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی سفر رئیس جمهوری به قطر را فرصت جدید برای تعاملات اقتصادی دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس در توئیتی تاکید کرد آمریکایی ها همواره با ایجاد گفتمان های دوگانه در پی کسب امتیازات بیشتر هستند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی با استناد به آیین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: در زمان بررسی لایحه بودجه هیچ موضوع دیگری نباید در دستور کار صحن علنی قرار گیرد و کمیسیون ها نیز مجوز ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
نمایندگان مجلس به سازمان زندان ها اجازه دادند تا سقف 20 هزار میلیارد ریال از محل فروش یا واگذاری املاک به مفاد ماده 113 قانون برنامه ششم توسعه اختصاص دهند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۶    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد که دلیلی برای تن دادن به توافق سریع و ضعیف وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به موضوع تربیت و پرورش سرباز حرفه ای تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی شهادت و رشادت بلندپروازان سرفراز ارتش جمهوری اسلامی در حادثه سقوط هواپیما در تبریز را تبریک و تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس،گفت: توجه به آمایش شهری در توسعه شهرستان ضروری و موثر است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد؛ امروز اقتصاد کشور نیازمند تصمیمات سختی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس،گفت: تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی جهت تکمیل مگا ای سی یو بیمارستان گلستان اهواز در دستورکار قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۳    
عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در جلسه با مدیران جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: هدف باید احیای زمین باشد و با حمایت از کشاورز این امر شدنی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۳    
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان در اشتغالزایی و تسهیل برخی مجوزات و گره های اداری در دیدار های مردمی خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری بر فراهم شدن بستر های همکاری جوانان و مسئولان در راستای پیشرفت طبق فرمایشات مقام ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی ضرب الاجل برای آزادسازی سواحل از سوی دولت را مصداق عینی و ملموس مدیریت جهادی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب دانست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی شهادت خلبانان ارتش جمهوری اسلامی در حادثه تاسف بار سقوط جنگنده در تبریز را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
به صندوق توسعه حمل و نقل اجازه داده شد تا با مجوز از سازمان بورس برای تکمیل و یا احداث طرح ها صندوق بورسی تأسیس کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه مشاوران املاک باید با نظارت دقیق و موثر مانع قیمت سازی بنگاه های معاملات ملکی شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
در چهارمین نشست بررسی بودجه 1401 و در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان؛ برای اجرای عدالت بیشتر موضوع جاماندگان سهام عدالت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
نماینده مردم قم در مجلس از واگذاری 10 درصد سهام سرخابی ها هفته آتی در بورس خبر داد و گفت: دو تیم پرسپولیس و استقلال افزایش سرمایه خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، پیشنهاد تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را جهت بررسی جامع و کارشناسی به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع دادند تا با هماهنگی کمیسیون اقتصادی میزان سهام و جمعیت جاماندگان مشخص ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۴    
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس توئیتی را درباره مسیر خدمت به مردم در طی این دوسال بعد از انتخابات منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
عضو فراکسیون زنان مجلس در توئیتی شهادت خلبانان ارتش جمهوری اسلامی در حادثه تاسف بار سقوط جنگنده در تبریز را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس در توئیتی شهادت خلبانان ارتش جمهوری اسلامی در حادثه سقوط جنگنده در تبریز را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توئیتی شهادت دلاورمردان ارتش در حادثه سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی به گزارش عدم اقدام دولت در تهیه آیین نامه مالیات ستانی از خانه ها و ماشین های لوکس اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از فرآیند ثبت نام تا تحویل شرکت های سایپا و ایران خودرو انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در توئیتی به طرح انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بیمه و تجمیع سوابق بیمه ای اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار و روشن نبودن نحوه برخورد با این موضوع اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۰    
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس در توئیتی به موضوع پیگیری پرونده اراضی شریف آباد ابهر از رئیس سازمان امور اراضی کشور اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۰    
عضو فراکسیون شاهد و ایثارگران مجلس در توئیتی بر لزوم جهاد تبیین در موضوع مذاکرات تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم مقابله با ایجاد یأس و هتاکی نسبت به نظام از سوی دولت،تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان درمجلس در توئیتی تاکید کرد؛نمایندگان استان درباره مسائل مهم همیشه درکنار هم خواهند بود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در توئیتی مدیریت جهادی و خط باطل بر مدیریت محافظه کار محفل نشین راه چاره کشور دانست.