شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 دی 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۶    
نوید محمدزاده صداپیشه فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
شبیه ساز آموزشی عمل جراحی چشم مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی به کشور چین صادر شده و اقدامات برای صادرات آن به روسیه، هند و الجزایر نیز در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۵    
سریال رادیویی پناه حرم از روز شنبه بیستم دی ماه از دو شبکه رادیویی نمایش و معارف به سمع مخاطبان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد بزرگ ترین پلتفرم آموزشی کشور است که بیش از 10میلیون و 500هزار دانش آموز در این شبکه عضو هستند و از آموزش ها استفاده می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۲    
شهردار رشت گفت: نبود مدیریت یکپارچه شهری در رشت اجرای پروره های عمرانی را به تاخیر انداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از اجرای طرح ارسال کتاب با عنوان الو کتاب خبر داد و گفت: با اجرای این طرح روند امانت کتاب به اعضا به شیوه ارسال آثار درخواستی کاربران به درِ منازل اعضا انجام می ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۶    
نمایندگان و دبیران شورای صنفی رفاهی دانشگاه های فرهنگیان کشور، در نامه ای به نمایندگان مجلس، نسبت به حذف برخی پرداختی ها و کسورات دانشجومعلمان انتقاد کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۱    
در چهل و ششمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاسیس یک انستیتو، سه مرکز تحقیقاتی و 17 رشته جدید موافقت شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۸    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای به ابراز نگرانی شدید از نقض حقوق افراد بازداشتی و بدرفتاری با آنها در جریان تحولات اخیر در آمریکا پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۲    
دستگیری سالارخان، تداوم آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور و سفر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری و وعده ها برای تسریع در روند تکمیل طرح های توسعه ای و طرح اتتقال آب بن- بروجن از مهمترین ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۰    
یادگار امام (ره) با بیان اینکه آقای هاشمی مرد روزهای سخت جنگ، سازندگی، زخم زبان و ایستادگی است، گفت: من در چندین نوبت بی تابی ایشان را هم دیده بودم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۳    
شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد، 2 بمب افکن B-52 از پایگاه هوایی داکوتای شمالی به مقصد خلیج فارس به پرواز درآمدند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سفر هیئت کره ای به تهران قبل از توقیف کشتی متخلف مورد توافق قرار گرفته بود، گفت: دستور کار اصلی این هیئت مذاکره برای دسترسی به منابع مالی ایران در کره است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۱    
اعضای کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس لایحه استیضاح رئیس جمهور آمریکا به خاطر سو استفاده از قدرت و تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره را منتشر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۳    
ایران خودرو محصول جدید خود را که نخست با عنوان K132 و سپس با نام خودروی تارا معرفی شد به بازار عرضه خواهد کرد؛ آشنایی با موتور، امکانات، مشخصات فنی و قیمت خودروی تارا برای خریداران این محصول لازم است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۰    
معاون وزیر خارجه توقیف نفتکش کره جنوبی را مربوط به وجوه مسدود شده ایران در این کشور ندانست و با تأکید بر اینکه کره حق نگهداری اموال ایران را ندارد، گفت: برای بازگشت آمریکا به برجام التماس نمی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال فعال سازی یک هزار و 500 واحد هدف گذاری شد که یک هزار و 115 واحد را با همکاری دستگاه قضا و شرکت های صنعتی تاکنون فعال کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۹    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: قدرت بدون کنترل رئیس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای مساله نگران کننده ای است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۵    
هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان یادواره شهدای سلامت، در بخش بانوان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۰    
با برگزاری مسابقه فینال، گلنوش سبقت الهی در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی بانوان عنوان قهرمانی را کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۶    
در هفته هشتم لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم ذوب روی صبای زنجان برابر شهرداری شاهرود پیروزی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۹    
شهردار رشت با بیان اینکه 113 میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تحقق یافته است، گفت: پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی 70 درصد پیشرفت داشته و برای تکمیل آن به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با وجود اینکه بازی سه بر صفر به پیروزی رسیدیم ولی رالی های پرهیجان و زیادی را بین دو تیم شاهد بودیم. ویدئو چک خیلی به داوری کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۷    
دومین روز از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان، تیم والیبال بانوان سایپا در دومین بازی مرحله نهایی لیگ برتر شهرداری قزوین را شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۲    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی (ره) علت وجود ترافیک به کندی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۷    
رییس هیئت پزشکی ورزشی اصفهان گفت:استخرها اگر شرایط بهداشتی لازم را داشته و مدیرانشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۱    
یکی از اعضا بازار کوثر با بیان جملات عجیبی، به قضاوت دیدار این تیم برابر سن ایج اعتراض کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۸    
دور برگشت لیگ برتر فوتبال زنان از روز جمعه 19 دی ماه با پنج دیدار شروع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: با احتساب فردا، 30 روز است که تیم را تحویل گرفته ام؛ هفته آینده یک بازیکن اضافه خواهیم کرد و در نیم فصل نیز دو جا خالی خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۵    
در ادامه بازی های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال زنان، نامی نو در یک بازی راحت موفق شد با نتیجه 92 بر 50 از سد نماینده مشهد بگذرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به برکناری ترامپ، گفت: با فروکش کردن انتظارات و هیجانات سیاسی و رشد صادرات نفت و فرآورده در ماه های اخیر از یک طرف و گشایش های آغاز شده در خصوص برخی منابع بانک مرکزی به ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۹    
سرمربی سن ایچ ساوه گفت: هدف اولمان به صعود مرحله بعد است و برای آن تلاش می کنیم. اگر شایسته باشیم و به دور بعد برویم، قطعا آن موقع نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
در حساس ترین بازی امروز لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم نارسینا در بازی نفس گیر و نزدیک توانست با نتیجه 66 بر 65 تیم بهمن را شکست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۱    
شهردار رشت با تاکید بر لزوم احیای تالاب عینک گفت: این اقدام فرصت مناسب سرمایه گذاری در بخش گردشگری ایجاد می کند که ضمن ایجاد اشتغال پایدار، در رونق اقتصاد شهری نیز مؤثر است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۶    
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: لایروبی خورهای محدوده منطقه یک شهرداری نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها است، اما آنها در این زمینه همکاری نمی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۸    
بازار روز کوثر در خانه با نتیجه هفت بر دو در شرایطی مغلوب سن ایچ ساوه شد، که چهار گل این تیم را مهرداد و مهدی کریمی به ثمر رساندند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۹    
در دومین روز از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان، دختران ذوب آهن با نتیجه سه بر صفر تیم پیکان را شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۵    
شهردار خرم آباد بر ضرورت اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار این شهر تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: صدور سند مسجد جامع اصفهان در دستور کار سازمان ثبت قرار گرفته و به زودی این سند صادر خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۴    
حمیدرضا مرادی به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۹    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، گفت: بیماری که در غرب کشور به کرونا مبتلا شده بود و به تازگی از سفر انگلیس برگشته است، مبتلا به واریانت کرونای انگلیسی نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۴    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیر خشن که با تهدید سلاح سرد از زنان ورزشکار در پارک ها زورگیری می کرد، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی یک انبار کاه در خیابان امام خمینی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت پژو 206 تیپ 2 حدود 200 میلیون تومان است که البته می توان کمی بالاتر یا پایین تر بازار قیمت ها را مشاهده کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
فیلم سینمایی گیج گاه نخستین ساخته سینمایی عادل تبریزی مجوز نمایش گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵    
یک روانشناس بالینی گفت: یکی از مهمترین عواملی که به احساس افسردگی و ناکافی بودن ما دامن می زند، پدیدار شدن نیازهای کاذب زندگی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۱    
شهردار اصفهان گفت: 10 واگن به ارزش سه هزار میلیارد ریال به اصفهان وارد شد تا پس از انجام مراحل آزمایشی، به خط یک مترو اصفهان اضافه شود
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۱    
مردی که با حدود 11 میلیون تومان چک پول قلابی در مشهد دستگیر شد، کارتن خواب از کار درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۷    
جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۴    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار دوره آموزشی تهیه ازبیلت لوله گذاری فضای سبز در نرم افزار GIS به زودی در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
سال هاست که موهبت نوشتن نامه های عاشقانه جای خودش را به پیام های سرسری داده است و انگار آن کلمه های محکم و ناشی از احساس دیگر رمقی برای بیدار کردن عواطف نسل پیامک بازی را ندارند؛ اما عشق ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
دبیرکل انجمن اقتصاددانان ایران گفت: فضای اقتصاد ایران ضد تولید ثروت است و سرمایه گذاری برای ایجاد ثروت انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۱    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: برای آنکه در کشور با فساد مبارزه کنیم یکی از راهکارهای آن تعامل و همکاری با دستگاه قضایی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، از پرداخت 762 میلیارد ریال به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم مهر تا اول آبان به افتخار بازنشستگی نائل آمده یا با صندوق تصفیه حساب کرده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۴    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها در خصوص ارتقای اداره کل پارلمانی به معاونت، بیان کرد: با تبدیل سازمان به وزارتخانه نیاز به تقویت حوزه پارلمانی بود و این تغییر ساختار نیز بر همین اساس صورت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۴    
نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها گفت: ما بی پناه و بی پشتیبان نشسته ایم در حریم جاده های پرخطر استان و هر روز شاهد پرپر شدن و به مقصد نرسیدن عزیزانمان هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۱    
دادستان کل کشور با اشاره به ورود این نهاد به موضوع آلودگی هوای تهران، گفت: موضوع آلودگی هوای تهران دستگاه های مختلفی را دربر می گیرد و دستگاه ها باید در این زمینه هم افزایی و تعامل داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۸    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود نرخ رشد اقتصادی ایران در سال 2021 را 1.5 درصد پیش بینی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۳    
رسیدن به موفقیت و تبدیل شدن به انسان بهتر با تمرکز بر عادت ها و تغییر آن ها شروع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۴    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نظارت به معنای مچ گیری نیست، گفت: نظارت پذیری باید در همه دستگاه ها نهادینه شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
مجید صالحی، کارگردان و نویسنده، در صفحه شخصی خود از نقش آفرینی متفاوتش در فیلم صحنه زنی گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص کرونای انگلیسی، میزان سرایت، مرگ ومیر و درگیر کردن گروه های سنی مختلف توضیحاتی ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۱    
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: پیگیر اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات گفت: بخشنامه افزایش قیمت خودرو و مصوبه کمیسیون تلفیق در محاسبه حقوق و عوارض گمرکی با ارز نیمایی نشان داد شرایط فعلی باید حفظ شود چه با تحریم خارجی چه با تحریم ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۸    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه بخش قابل توجه ای از حوزه درآمدی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به نتیجه رسیده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۸    
بامداد امروز پنجشنبه _18 دی ماه99_ نخستین رام قطار شهری شامل پنج واگن وارد اصفهان شد. هم اکنون در خط یک، 12 رام قطار داریم که با دو رام جدید، به 14 رام افزایش می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری متوقف شد. ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از ایجاد زمینه اشتغال برای 1743 نفر در بازارچه ها، بازارها و فضاهای موقت ایجاد شده توسط شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۵    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی گفت: وارونگی دما و آلودگی هوا در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۳    
یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه تغذیه سالم می تواند از جذب سموم آلوده هوا جلوگیری کند به ارائه نکاتی در این زمینه پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی جشنواره کن از احتمال برگزاری این رویداد سینمایی با تاخیر و در فصل تابستان به دلیل ملاحظات بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۰    
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان در خصوص کرونا انگلیسی و مسری تر بودن آن توضیحاتی ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۴    
نرخ سکه امامی (تمام طرح جدید)، سکه بهار آزادی (تمام طرح قدیم)، نیم سکه، ربع سکه، هر گرم طلای 18 عیار و دلار در روند معاملات امروز بازار کاهش را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۱    
یک آنالیزور حرفه ای فوتبال به بررسی عملکرد سپاهان با هدایت نویدکیا مقابل پرسپولیس و نقاط ضعف و قوت آن پرداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۱    
ششصد و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۸    
مردم بولونیا، بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا، به زودی شاهد دوچرخه های اوراقی بازسازی شده در سراسر شهر خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۸    
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین العابدین ورزنه با اعتبار 100 میلیون تومان راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
مراسم رونمایی از گواهی عضویت ستاد و مدیریت بحران شهرداری زنجان در کمپین شهرهای تاب آور جهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۹    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: امیدواریم بخش زیادی از سوء تفاهم های شکل گرفته در سنوات گذشته برطرف و فضا و فرصتی برای نقش آفرینی موثران در بافت پیرامون حرم رضوی ایجاد شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۰    
از رابعه بلخی شاعر فارسی سرای قرن چهارم هجری تا فروغ فرخزاد که در 32 سالگی از دست رفت، ادبیات ایران داغ نویسندگان جوانی را دیده است که در اوج شکفتگی هنری از بین رفتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۷    
بعضی مواد غذایی مانند سیر، چای سبز، غلات کامل، زردچوبه و زنجبیل به تسکین دردها کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۰    
نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینمای ایران، در صفحه شخصی خود، تولد اشکان خیلی نژاد بازیگر و کارگردان تئاتر را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۰    
بررسی آمارهای منتشره وزارت امور اقتصادی و دارایی نشان می دهد که 89 هزار و 843 میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی در سال 98 در مناطق ویژه اقتصادی انجام شده که 173 درصد نسبت به سال 97 رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
خانواده شهید فخری زاده در بیانیه ای ترور این شهید را نتیجه تلاش بیش از دو دهه تروریستم دولتی دانسته و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
در پی اعترافات دو متهم به زورگیری با استفاده از پژو پارس انگشت نما تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری متهم فراری معروف به مورچه خوار آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
جو بایدن برخلاف تلاش برخی طرفداران ترامپ در کنگره آمریکا، با کسب حد نصاب آرای گزینشگران به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا تایید شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۹    
دانشگاه علوم پزشکی به همراه تعدادی از انجمن ها و جامعه پزشکان در نامه ای خطاب به استاندار اصفهان اقدام شهردار را در راه اندازی مسیرهای دوچرخه سواری ارزنده دانستند و قدردانی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۳    
دادستان کل کشور گفت: از شبکه بزرگ شورایی کشور می خواهیم تا از همه توان خود استفاده کنند و مانع برخی ویژه خواری ها شوند هر چند که برخی از اعضای شوراها، خودشان باعث تجاوز به حریم ملی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰    
اصفهان به عنوان سومین استان پرجمعیت ایران، سالانه حجم زیادی از معاملات خودرو را در خود جای می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۷    
تصاویر دریافتی است چند روز پیش عکس هایی از تصادف یک وانت مزدا با دیوار پارکینگ مجاور مسجد جامع عباسی منتشر شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۴    
یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۰    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: تخلف یک عضو شورا به معنای وجود فساد ساختاری در شوراها نیست و ما بسیاری شوراهای پاکدست داریم که در کشور به مردم خدمت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
"چالش تغییر چهره ها" با تمرکز روی بهبود فضای حیاط های مشترک محوطه های مسکونی ناحیه حومه ای داندورا در نایروبی، به اقدامی ابتکاری برای بسیج تمامی ساکنان یک منطقه در سراسر شهر تبدیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که یک داروی ارزان قیمت که برای درمان شپش سر استفاده می شود، خطر مرگ و میر بیماران کرونایی را تا 80 درصد کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۷    
بر اساس آمارهای منتشر شده، ایران در هشت ماهه سال جاری حدود 9 تن ماسک صورت به ارزش 206 هزار دلار به 9 کشور صادر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: حدود 10 میلیون نفر هنوز فاقد کارت ملی هستند، از تعداد 10 میلیون نفر باقی مانده نیز دو میلیون نفر نیز هنوز ثبت نام را انجام ندادند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهور با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی، گفت: این یک حادثه بسیار تلخ، دردناک باور نکردنی بود که از اشتباه یک فرد نشأت گرفت و آن اشتباه هم از بی تدبیری یک جمع نشأت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها در دموکراسی در وطن شان هم مثل خاورمیانه خراب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
تعداد کودکان کار در سراسر جهان نسبت به سال های گذشته کاهش یافته اما کرونا می تواند وضعیت کودکان کار را بحرانی کند و تعداد آن ها را افزایش دهد.
  • ۱