شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۳۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 2 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 3 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 4 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 5 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 6 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 7 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 8 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 9 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 10 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 11 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 14 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 15 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 16 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 17 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 20 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 21 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 22 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 23 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
به نظر می رسد که توئیتر در حال کار بر قابلیتی است که دو حساب کاربری امکان هم نویسی یک توئیت را داشته باشند و نام هر دو آن ها در بالای توئیت به نمایش دربیاید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
به نظر می رسد که شیائومی 12 اولترا با پنل پشتی سرامیکی وارد بازار خواهد شد؛ البته احتمال عرضه این گوشی با پنل پشتی چرمی نیز وجود دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۹    
نشریات اسپانیایی و آمریکایی با انتشار مطالبی همراه با تمجید و حتی نمایش ضعف ها در رابطه با ایران می نویسند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۰۰:۳۶    
از سوی مسئولان برگزاری رقابت ها، برنامه مسابقات المپیک 2024 پاریس مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
ساعد سهیلی با عکسی از فیلم گشت ارشاد که در آن پولاد کیمیایی شلواری با پرچم انگلستان، حمید فرخ نژاد شلواری چریکی و خود نیز شلواری با پرچم آمریکا را به پای دارند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: خدمات پرداخت الکترونیک عوارض، بدون وقفه و هرگونه اختلال و اشکالی به مسافران نوروزی در آزادراه های تهران پردیس و اهواز بندر امام خمینی (ره) ارائه شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی دولت گفت: دولت آمریکا که سوابق روشنی در عهدشکنی و نقض موازین حقوق بین الملل و حقوق بشر دارد، بار دیگر نشان داد در هر شرایطی با مردم ایران دشمنی می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۹    
یک این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با یادآوری جایگزینی خود در سریال در حاشیه با یک بازیگر دیگر، یک بار دیگر از مهران مدیری گله کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
نماینده روسیه در مذاکرات وین زمان از سرگیری این گفت وگوها را منوط به حل اختلافات باقی مانده میان ایران و آمریکا دانست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۴    
مجید یوسف زاده از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس روایتی از شهید محمدحسن شریف قنوتی و مقاومتش در خرمشهر بیان کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۸    
مهم ترین عناوین روزنامه های امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین 1401_ را در ادامه می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۵    
وحید امیری ستاره با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی، مدتی است با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه است؛ وی طی چند ماه گذشته با وجود درد، برای پرسپولیس و تیم ملی به میدان رفته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۸    
نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن از آغاز اجرای آتش بس بین دولت نجات ملی یمن و ائتلاف سعودی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۶    
سازمان انرژی اتمی اوکراین شنبه شب اعلام کرد، چندین انفجار در شهر انرودار در نزدیکی نیروگاه هسته ای زاپوریژیا رخ داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۲    
منچستر یونایتد برابر لستر متوقف شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران خلأهای آموزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و دانش آموزان مقطع ابتدایی تامین اعتباری در نظر گرفتیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۴    
رئال مادرید گربه سیاه چند سال اخیر خود را شکست داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۷    
کمیسیون آموزش مجلس در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری میزبان وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رئیس کلانتری نیاوران از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو محله نیاوران و کشف 15 فقره سرقت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: همه حوزه های آموزشی، همه مدارس و مهدکودک ها و پیش دبستانی ها، کلاس های تقویتی و آموزشگاه های زبان خارجی از فردا دایر است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۱    
در یک مسابقه عجیب، آبی های لندن متحمل شکست سنگین شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۱    
سیتیزن ها صدر جدول را از لیورپول پس گرفتند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۰    
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی از چهاردهم فروردین ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های مرتبط با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا نیازهای این حوزه را سریع تر رفع کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۵    
دبیر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در استان اصفهان رصد هلال ماه رمضان 1401 را تأیید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
مراسم انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از قاریان ممتاز کشور، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت یک مرد درپی انفجار گاز پیک نیک و مصدومیت یک دختربچه سه ساله درپی حادثه غرق شدگی در استخر، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۶    
نرخ دیه 1401 اعلام شد متأسفانه براساس آمار پلیس راهور، میزان تصادفات رانندگی در ایران بسیار بالاست. اکثر این تصادفات با خسارات جانی و مالی همراه هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۰    
در ویدیویی که اخیرا توسط تیم فرزاد فرزین در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، گفته شده که این هنرمند به علت مسمومیت در بیمارستان بستری شده است ولی اکنون حال جسمانی خوبی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۰    
مردم مبارکه در سیزدهمین روز از فروردین ماه با حضور در دامان طبیعت رسم کهن سیزده بدر را بجا آوردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۸    
در هشت سال دفاع مقدس کنار فداکاری و گذشت رزمندگان در جبهه های نبرد، رسانه ها به عنوان یاری کمکی و کمک کننده در انتقال اخبار ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت از تمام توان در خدمات دهی به مبتلایان اوتیسم استفاده می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۳    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت تقویت پایانه های رسمی شهر قم گفت: با راه اندازی پایانه های جدید و پشتیبانی سیستم سفر از درب منزل ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۹    
در سیزدهمین روز فروردین ماه شهروندان زرین شهر و گردشگران با حضور در پارک ساحلی این شهر آخرین روز از تعطیلات نوروزی 1401 را در کنار هم سپری کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۳    
مردم اصفهان بعد از دو سال محدودیت های کرونائی سیزده بدر امسال را با حضور در پارک ها و حاشیه زاینده رود گرامی داشتند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان تهرانی خواست با توجه به بازگشایی کامل مراکز آموزشی و پیش بینی افزایش تقاضای سفر و ترافیک ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۸    
محققان دانشگاه رایس در مطالعه اخیرشان از توسعه یک ایمپلنت کوچک به اندازه یک دانه برنج خبر داده اند که با قرار گرفتن در رگ های خونی می تواند اعصاب را تحریک کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۵    
اعمال، دعا، نماز، روزه، غسل و فضیلت های شب حلول ماه مبارک رمضان، مناجات و دعای حضرت امام صادق(ع)، دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه، دعای امام جواد(ع) ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احساس می کنم بر اساس روحیه خادمان دوره ششم مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر و شهرداری ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۲    
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی به صحبت های انجام شده در خصوص گروه ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
سیزده بدر از رسوم قدیمی مردمان شهرستان لنجان است که این روز را با حضور در بیشه زارها و بوستان های شهر به شادی و دید و بازدید می گذرانند و معتقدند این روز می تواند مقدمه ای برای شادی و تندرستی در تمام ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران در صحن شورا خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۸    
13 بدر یکی از رسومات کهن ایرانیان است.پس از دوازده روز از گذشت روز آغاز سال و نوروز، ایرانیان به طبیعت می روند، سبزه گره می زنند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۳    
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
در این بسته خبری از برگزاری طرح ویژه روز طبیعت در پردیس با 15 سرفصل خدماتی تا اعطای جایزه شهرداری رفسنجان به دوستداران طبیعت و پرداخت بدهی شهرداری سردشت به کارگران را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: مصرف مقادی کافی گروه سبزی ها و میوه ها در ایام روزه داری با تامین ویتامین ها به خصوص ویتامین C و پیش ساز ویتامین A به تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
در این بسته خبری در مورد رونمایی گوگل از لانچر جدید سیستم عامل کروم،عرضه مدل های جدید گلکسی واچ 5 با قدرت باتری بیشتر، معرفی گوشی تاشوی هواوی میت X3 تا ماه آینده می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۵    
معاون بهره برداری از سیستم های حمل ونقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران جزئیات طرح ترافیک 1401 را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: 262 میدان و بازار میوه و تره بار تهران برای استقبال از ماه مبارک رمضان و خدمات رسانی به شهروندان آمادگی دارند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
قرمزها یک پیروزی دیگر کسب کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۹    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در جشنواره مهیج نوروزی ناژوان رکورد جهانی چرخش توپ بسکتبال روی مسواک توسط آقای بهبودی ثبت شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۹    
شهردار چرمهین با اشاره به حضور چشمگیر گردشگران در این شهر گفت: بر اساس آخرین آمار به دست آمده از سیستم پلاک خوان دوربین های شهری در مبادی ورودی و خروجی شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۸    
وزیر صمت برای دومین بار پس از صدور فرمان هشت ماده ای رئیس جمهور در حوزه خودرو، امروز سیزدهم فروردین ماه از گروه های صنعتی ایران خودرو و سایپا بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در تعطیلات نوروزی طبق آخرین آمار بیش از 70 میلیون تردد بین استانی و بیش از 439 میلیون تردد بین شهری انجام شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش پنج نکته مهم را برای آمادگی آموزش حضوری مدارس یادآور شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس از کشف میادین جدید گازی در جهرم خبر داد و گفت: دو سال و نیم برای مطالعات دقیق و برای رسیدن به سفره های نفت و گاز در این شهرستان وقت گذاشته شده و خوشبختانه به سفره های ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۷    
تبریک ماه مبارک رمضان با پیام، اس ام اس، پیامک، مسیج، شعر، عکس نوشته، استوری اینستاگرام، تبریک رسمی، وضعیت واتساپ و متن های زیبا ارسال می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
وزارت راه و شهرسازی در واکنش به انتقاد امام جمعه شیروان به هدیه 80 میلیون تومانی معاون پارلمانی وزیر راه به دو دختر از پیگیری این اتفاق خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۳    
فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی(امین) از کشف بیش از 501 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در24 ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۳    
مدیر کل دفتر مدیریت بهم پیوسته منابع آب خزر و دریاچه ارومیه گفت: در شرایط کنونی حجم آب دریاچه نسبت به قبل کمتر و تراز پایین تر است، اما بارندگی های اخیر روان آب ها را در رودخانه ها افزایش داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۳    
در مراسم قرعه کشی جمعه شب علی دایی پس از ورود به برنامه برای تعیین قرعه دستش را به سمت جمعیت بلند کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آمار اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۸    
رئیس پلیس پایتخت از در نظر گرفتن تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در برگزاری مراسم ماه رمضان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
تبریک سیزده به در با پیام، پیامک، مسیج، عکس نوشته، اس ام اس، استوری، شعر، تبریک رسمی و متن های زیبا در سیزده فروردین ارسال می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۳    
محمد جماعت در توییتی پاسخ تیتر عجیب روزنامه سان انگلیس را داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
شهردار اصفهان گفت: همراهی مردم و هم گرایی سازمان ها و نهادهای خدمتگزار در شهر اصفهان، رضایتمندی بیش از 90 درصد مسافران نوروزی را در پی داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت دولت ساعت کاری ادارات در ماه رمضان یک ساعت زودتر به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۸    
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به روز سیزدهم نوروز و سیزده بدر و بازگشت مسافران از تعطیلات نوروزی است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۸    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با رد اخباری مبنی بر ناامن بودن مرزهای شرقی کشور، گفت: خلاف برخی دسیسه های دشمنان در ناامن جلوه دادن مرزها، هیچ تغییر وضعیت امنیتی در مناطق شرقی وجود ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۷    
شهردار اصفهان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد امسال حجم بالایی از سفرهای نوروزی در سراسر کشور انجام شود، گفت: علی رغم اینکه بسیاری از شهرها غافلگیر و گردشگران با مشکل روبرو شدند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۱    
هنرمند آلمانی در واکنش به هزاران کارگر کشته شده در قطر برای آماده سازی جام جهانی 6500 توپ پر شده از شن را به مقابل مقرر فیفا در زوریخ برد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
در سال گذشته فروش اوراق دولت در بازار سرمایه با اعتراض فعالان این بازار به دلیل تاثیر منفی آن بر شاخص بورس و کاهش فروش اوراق در مقایسه با سال 1399 مواجه شد که در نهایت فروش اوراق در سال گذشته معادل ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
امروز زادروز نویسنده ای است که اهل اصفهان نیست؛ علی خدایی متولد سیزدهم فروردین 1337 اما ساکن اصفهان است و بیشتر از هر نویسنده معاصری اصفهان را قدم زده و درباره این شهر نوشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۴    
نشریه اروپایی با ستاره دانستن مهدی طارمی رقابت جذابی بین او با ستاره های انگلیس و آمریکا در گروه B را پیشبینی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۸    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آخرین آمار واکسیناسیون کرونا را در کشور اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۲    
سعید آذری با انتشار پست هایی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان از نجات جان جوان 18 ساله از غرق شدن در رودخانه زاینده خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۶    
"سیزده به در" از آیین های ایرانیان است که ریشه در باورهای کهن و فرهنگ دیرینه مردمان این سرزمین دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر هجوم گسترده آوارگان افغانستانی به سمت مرزهای ایران مربوط به هفتم شهریور ماه سال گذشته و در پاکستان تهیه شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
قیمت حباب سکه امامی، بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی امروز سیزدهم فروردین 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۸    
مخاطبان بازی فراگیر واجور در فضای مجازی در روز دوازدهم فروردین با یک اتفاق عجیب و قابل تامل روبرو شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۲    
طبق گزارش ستادهای استهلال و گروه های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور، ماه شعبان 30 روزه بوده و غرّه ماه رمضان 1443 فردا یکشنبه 14 فروردین خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
قیمت سکه پارسیان امروز سیزدهم فروردین 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۹    
پدیده های نجومی هفته جاری برای سیارات ماه، عطارد، زحل و مریخ اتفاق خواهد افتاد؛ همچنین شاهد رویت هلال رمضان خواهیم بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۳    
فرمانده انتظامی کشور از افزایش 51 درصدی تردد بین استانی طی نوروز امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۰    
معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد از اجرای طرح جمع آوری سبزه های نوروزی در مبادی ورودی و نقاط پرتردد شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۰    
در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار 2022، ویل اسمیت اعلام کرد از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار کناره گیری کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۸    
حجت الاسلام حامد کاشانی که طی سال های اخیر در برنامه سحرگاهی شبکه سه از فضائل امیرالمومنین (ع) می گفت، با اشاره به فشار مردان سایه، از این برنامه خداحافظی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۷    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تدابیر ویژه این فرماندهی به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیض بیشتر مردم از این ماه پرفضیلت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزایش دما را پدیده غالب این هفته دانست و گفت: در روزهای اخیر دمای هوا یک تا دو درجه بالاتر از نرمال بوده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۲    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: ریختن هر چیزی از جمله سبزه در سطح راه ممنوع و دارای جریمه است؛ این امر افزون بر مغایرت با مقررات، در ترمزهای ناگهانی، حین گردش در پیچ ها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۷    
دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان تاکید کرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص عدم روزه خواری در ملأعام و برخورد با حرمت شکنان شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۸    
براساس آمار بانک مرکزی، از فروردین تا بهمن ماه سال گذشته تقریبا 1134 هزار میلیارد تومان به حجم نقدینگی افزوده شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
مقامات لوکزامبورگ از ساخت یک پارک جدید در کنار ساختمان های دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) خبر دادند. این پروژه در منطقه ای راه اندازی می شود که اکثر مؤسسات مرتبط با اتحادیه اروپا واقع شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
معاون درمان ستاد کرونا استان تهران از تک رقمی شدن مرگ های کرونایی در تهران طی دو سه روز گذشته خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۳    
شماره نوروزی مجله ادبی جهان کتاب منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۲    
وزیر دفاع آمریکا گفت: واشنگتن به همکاری با شرکایش برای مقابله با آنچه که "تهدید ایران" خوانده شد، ادامه خواهد داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۳    
پس از سویه ترکیبی امیکرون و دلتا، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اکنون در مورد دومین سویه جهش یافته ویروس کرونا که سویه ترکیبی از دو زیر سویه امیکرون است، هشدار داد.
  • ۱