شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۱:۰۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 2 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 3 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 4 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 5 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 6 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 7 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 8 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 9 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 10 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 11 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 14 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 15 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 16 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 17 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 20 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 21 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 22 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 23 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که گوشی ریلمی Q5 با نمایشگر LCD و ریلمی Q5 Pro با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی خواهند شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
به نظر می رسد که HP قصد دارد از صفحات منعطف پوششی شرکت SKIET روی نمایشگر لپ تاپ تاشو 17 اینچی خود استفاده کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
شرکت لاجیتک، به تازگی جدیدترین ماوس خود را که Lift Vertical Ergonomic Mouse نام دارد، معرفی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به بهسازی تپه ورودی شهر گفت: عملیات بهسازی تپه ورودی شرقی شهرکرد به متراژ شش هزار مترمربع در حال اجرا است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از اجرای طرح پاکسازی تابلوهای تبلیغاتی و حذف زوائد بصری درسطح شهر تبریز توسط عوامل این سازمان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از رسیدن سن اعتیاد به راهنمایی خبر داد و یک پژوهشگر حوزه مواد مخدر گفت: اولین تأثیر ممنوعیت کشت تریاک در افغانستان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
شهردار تهران گفت: در بخش اتوبوسرانی 1400دستگاه اتوبوس از مدار خارج شده را بازسازی خواهیم کرد که از این تعداد، 400دستگاه دو کابین و 1000دستگاه تک کابین است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس احتمالا با درگاه لایتنینگ با سرعت USB 3.0 عرضه خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سازمان بورس و اوراق بهادار راهکار سه گانه ای را برای تغییر وضعیت صندوق های دولتی ETF ارائه کرده است که با اجرایی شدن این پیشنهادات ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
شهردار شیراز گفت: امسال وزارت راه قول احداث تقاطع سفیر و شروع به کار تقاطع قائم با ردیف بودجه را داده است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۳    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که تزریق واکسن کرونا، خطر بستری شدن کودکان در بیمارستان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کووید-19 را کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۴    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که جدیدترین تلویزیون هوشمند اوپو با نام K9x با وضوح تصویر4k و قیمت 345دلار وارد بازار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که ویروس کرونا می تواند هفته ها و ماه ها پس از بهبود یافتن از بیماری، روده افراد را آلوده کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۳    
معاون سازمان حج با اشاره به اینکه 39هزار و 635حاجی ایرانی در حج تمتع1401 به سرزمین وحی مشرف می شوند، گفت: افرادی که در سال جاری مشمول تشرف به حج نیستند، انصراف ندهند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
محسن چاوشی، خواننده و موزیسین قطعه عدل موثق را که در رثای حضرت علی (ع) خوانده است، در آستانه شب های قدر امسال منتشر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی دولت گفت: اندوه شهادت و جراحت ده ها دانش آموز افغانستانی در ماه مبارک رمضان، وصف ناشدنی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برخی نگرانی ها در خصوص سرنوشت بازار دارو پس از حذف ارز ترجیحی و همچنین نابسامانی های اخیر در بازار دارو و مشکلات پیش آمده برای مردم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور حفظ شان، منزلت و کرامت اساتید دانشگاه را یک وظیفه همگانی در کشور دانست و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دستور داد پیگیری مطالبات ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۹    
معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: فرارسیدن روز و هفته زمین پاک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاهداشت زمین است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۳    
در شب های قدر، مجموعه تلویزیونی نیاز با بازی بهاره افشاری از شبکه یک بازپخش خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۴    
مهم ترین عناوین روزنامه های امروز _چهارشنبه، سی ویکم فروردین ماه 1401_ را در ادامه می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۰    
وحید یامین پور اجرایش در کتاب باز را تکذیب کرد و نوشت: از طرفداران سروش صحت هستم و پیگیر بودم این برنامه با اجرای سروش صحت روی آنتن برود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۰    
امارات در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم در سوئد، سفیر این کشور در ابوظبی را احضار کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
شرکت مالی غیرمتمرکز کانادایی واندرفای تکنولوژی (WonderFi Technologies) برنامه های خود را برای خرید Coinberry، یکی از صرافی های ارزهای دیجیتال تحت نظارت، اعلام کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه و وزیر امور خارجه در زمینه استیفای حقوق ایرانیان مقیم خارج از کشور، حفظ و صیانت از جایگاه آنها در کشورهای محل اقامت گفتگو کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۵    
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهردار نباید در حوزه پرداخت حقوق پرسنل سیاه نمایی می کرد و گره زدن آن به مصوبه شورا در رابطه با هزینه کرد مالیات بر ارزش افزود اشتباه و نامرتبط بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زخمی که شهرداری بندرعباس را دچار مشکلات فراوان کرده عدم برنامه ریزی بلند مدت برای انجام پروژه های زیربنایی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
شهردار بندرعباس گفت: پرداخت حق و حقوق پرسنل شهرداری یکی از اولویت های اصلی است و از شورا خواهش می کنم به بنده فرصت بدهند، تمام مناطق و معاونت ها در حال پیگیری و انجام کار هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۹    
آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده ی شاپرک در اسفند ماه سال 1400 بوده است که بر اساس آن، تعداد 3 میلیون 605 هزار تراکنش انجام شده به ارزش 7 هزار میلیارد و 440 میلیون ریال در شبکه ی پرداخت الکترونیک پردازش ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۳    
دانشیار و مدیرگروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دولت سیزدهم وارث مشکلات اقتصادی بسیاری است که از دولت قبل به ارث رسیده است. همه باید به دولت در این راستا کمک نماییم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
تنسنت (Tencent)، شرکت فناوری پیشرو در چین، نگاهی گذرا به کیف پول دیجیتال یوان جدید خود انداخته است که قصد دارد به عنوان بخشی از اکوسیستم وی چت راه اندازی کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۰    
اینترمیلان گل اول را وارد دروازه حریف کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
لیورپول گل اول را زد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۸    
یک دستگاه سواری به علت جریمه پرداخت نشده بیش از 43 میلیون تومان و داشتن تعداد 64 نمره منفی در گواهینامه راننده توقیف شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۶    
تیم فوتبال نساجی مازندران با عبور از مس کرمان با تک گل حامد شیری فینالیست جام حذفی و رقیب آلومینیوم اراک شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
برای بازار فردا پیش بینی رشد گروه های سرمایه گذاری، پتروشیمی، پالایشی، فلزی، خودرویی و بانکی را خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۴    
مفتی عمان سفره های افطاری عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینی ها در حال مبارزه با یورش های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
بازی تیم فوتبال زنان ذوب آهن و همیاری ارومیه با حواشی زیادی همراه شد و نماینده ارومیه زمین مسابقه را برای دقایقی ترک کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان و در یک فرایند تربیتی با دانش آموز آستارایی و خانواده این دانش آموز دیدار و از آنان دلجویی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: ما در وسط میدان مبارزه هستیم و ایران اسلامی جلودار مبارزه با استکبار و صهیونیسم است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی بلاصاحب خبر داد .
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین در 24 ساعت گذشته از پلتفرم های صرافیهای رمزنگاری خارج شده است،نهنگ های بیت کوین (BTC) دست به کار می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۸    
معاون برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: باید در حوزه نوآوری و خلاقیت در فعالیت ها و روش ها در سیستم اداری شهرداری اصفهان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ناعادلانه خواندن پرداخت حقوق و دستمزد در دستگاه های اجرایی، دستور داد کمیته ویژه ای برای ساماندهی امور رفاهی این وزارتخانه تشکیل شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۴    
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سرمایه انسانی یک فرایند از جذب تا نگه داری و ارتقا و خروج نیرو است، گفت: در حال حاضر جذب نیرویی در شهرداری نداریم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس با اشاره به تأیید اجرای غلط قانون حمایت از تولید مسکن از سوی وزارتخانه های اقتصاد و راه در جلسه این کمیسیون ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت در شب های قدر خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۹    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: چند سال است نظام مشارکتی در امور جاری شهرها، به خصوص مدیریت شهری حاکم شده و بدون مشارکت و حضور مردم نمی توان کاری از پیش برد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۸    
ایران خودرو ثبت نام فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی (فروش فوری با موعد 90 روزه، مرحله سی و ششم (36) - بخشنامه 4447 با موعد تحویل سه ماهه) را در فروردین 1401 آغاز کرد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
سرنوشت نامعلوم دختر جوان پس از جشن تولد، پایان زورگیری روی پل های عابر پیاده، قتل فجیع زن جوان، سرقت میلیونی از منزل همسر سابق، آتش زدن جنازه یک زن توسط یک زوج ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 800 هزار معلم و کادر آموزشی مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند و این طرح پس از دو مرحله بررسی و تصویب در هیأت دولت اجرا خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۲    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان آمار بیماران مبتلا به کرونا را در 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
فرماندار نطنز گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه جهاد کشاورزی در تهیه کالاهای اساسی همت وافری داشته باشند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مدرسه محوری در اجرای لایحه رتبه بندی را یکی از رویکردهای جدی دانست و گفت: دولت برای یک سال و نیم لایحه بندی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
پدیده سالمندی یکی از مراحل طبیعی عمر انسان است که با تولد شروع می شود و با پیرشدن خاتمه یافته و به تغییرات فیزیولوژیکی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
فرمانده انتظامی آران وبیدگل از دستگیری 8 فرد شرور اخلالگر نظم و امنیت و کشف 5 تیغه چاقو در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۷    
دبیر کل کانون شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کشور با اشاره به شناسایی 18 میلیون جامانده از دریافت سهام عدالت، گفت: این افراد می توانند خرداد امسال ثبت نام کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۸    
در این بسته خبری در مورد صعود سرعت اینترنت موبایل ایران در رنکینگ جهانی، آپدیت دردسرآفرین گوشی های گوگل، آپدیت دردسرآفرین گوشی های گوگل و آینده تلفن های هوشمند در گرو فناوری هولوگرام است، می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۲    
رئیس شورای اسلامی زرین شهر سرمایه گذاری در زیرساخت های فرهنگی را پس اندازی برای آینده دانست و گفت: برای آموزش نیازمند زیرساخت و مکانی مناسب هستیم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
فرماندار نطنز گفت: ساخت یادمان و نماد فاخر و ارزشمند شهدای گمنام این شهرستان ضروری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی نطنز گفت: خودروی سواری بی ام و سرقتی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس نطنز شناسایی و توقیف شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از جابجایی موانع اجرایی ضلع جنوبی پروژه دوربرگردان کرکج خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از بازپیرایی، تعمیر و راه اندازی 96 واحد آبنما در سطح بوستان ها، پارک ها، میادین و معابر شهر تبریز خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
مسئولان و طرفداران مازندرانی برای حمایت از نساجی کم نگذاشتند تا این تیم راهی فینال جام حذفی شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
در این بسته خبری از رفع محکومیت شهرداری گناوه تا نصب دوربین های پایش تصویری در خرم دره و آغاز طرح هوشمند تفکیک زباله در بجنورد را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
اولین جلسه شورای راهبردی مناطق شهرداری در سال 1401 امروز_30 فروردی_ برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۸    
بی اشتهایی، یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که نوجوان های زیادی به آن مبتلا هستند و درک نادرست از درمان آن، اغلب به اجتناب این گروه سنی در مقابل رفع مشکل خود منجر می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه توجه به هویت محلی در کنار هویت خانوادگی اهمیت زیادی دارد، گفت: بی توجهی به هویت محلی افزایش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: 2 زندانی زن و 9 زندانی مرد با مجموع بدهی دو میلیارد تومان در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 95 واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط مربوط به ماه مبارک رمضان، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که از طریق تماس واتساپی با یکی از شهروندان و اعلام برنده شدن در مسابقه همراه اول وی را پای عابربانک کشانده و بالغ بر 210 میلیون ریال از حساب وی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
چشم انداز شورای ششم مشهد، ارمغان شهر زیست پذیر، اعتراض شورای اهواز به گرانی ها، سرمایه گذار درحوزه گردشگری، حفظ بناهای تاریخی اراک، مناسب سازی پیاده روهای تبریز، کلیات سازمان آرامستان نجف آباد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بخش پررنگی از برنامه های شهردار، تأسیس و راه اندازی سازمان ساحل بود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تأسیس 50 دهیاری جدید در روستاهای بالای 20 خانوار و دارای شورای اسلامی روستای استان قزوین و 26 دهیاری جدید در استان بوشهر و ابلاغ آنها به ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مصرف قارچ های غیرخوراکی و وحشی که با آغاز فصل بهار در طبیعت رُشد می کنند منجر به فلج تنفسی و فلج دیافراگم می ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان گفت: اداره کل امور مالیاتی این استان در سال 99 حدود 130 میلیارد تومان و در سال 1400 حدود 480 میلیارد تومان ارزش افزوده برای شهرداری بندرعباس واریز کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
افراد مبتلا به دیابت، آسم متوسط تا شدید، بیماری ریوی، فشار خون بالا، بیماری قلبی، مشکلات کبدی و سرطان، بیشتر به ذات الریه کووید مبتلا می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
رمز ارز تزوس با جایگاه 43 در روز جاری توانست رشد 6.5 درصدی را از خود به جای بگذارد و در پشت یک مقاومت بسیار مهم قرار بگیرد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: استان مرکزی با دارا بودن 10.8 درصد جمعیت سالمند رتبه دوم کشور بعد از استان گیلان رادار است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حسن اکلیلی کمدین و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی امروز_30 فروردین ماه_از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بازیگر فیلم سینمایی شادروان از ادامه اکران این فیلم، بدون پخش تیزر تلویزیونی خبر داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
شورای شهر نورث نورفولک به منظور مقابله با خطرات ناشی از آتش سوزی در کناره های سواحل شهر خود سطل هایی مخصوص جمع آوری زباله های باربیکیو نصب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
نسا ریزلی(Nessa Risley)، کاربر یونی سوآپ (Uniswap) از کارولینای شمالی، بین ماه می تا جولای سال گذشته حدود 10400 دلار روی رمزارزهای دیجیتالی با مارکت کپ پایین سرمایه گذاری کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
شهردار تهران با بیان اینکه در آستانه امضای تفاهم نامه با وزیر نیرو هستیم، گفت: اجرای این تفاهم نامه به محیط زیست پاک تر منجر خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
شهردار بروجرد گفت: پروژه بهسازی و توسعه فضای گردشگری تپه چغا و دریاچه فدک تا نیمه سال جاری اجرا می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
توسط ویل استیتز (WhaleStats) گزارش شده است، نهنگ اتریوم (ETH)، BlueWhale0073 که در رتبه پنجم قرار دارد، 223,761,580,609 شیبا اینو (SHIB) یا به ارزش 5,781,999 دلار خریداری کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
اوپو، گوشی میان رده جدید خود به نام A55s 5G را با تراشه دایمنسیتی 700 در چین رونمایی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سال 1401 تعرفه اینترنت خانگی 60 درصد افزایش یافته است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور فقط تاسیسات نظامی در اوکراین را هدف قرار می دهد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۸    
معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: شهرداری دارای هشت خانه شهروندی در نقاط مختلف شهر است که به همه شهروندان اختصاص دارد و آنان می توانند از خدمات خانه های شهروندی برخوردار شوند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه 15 اصفهان برنامه های متنوع این معاونت در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۳    
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه دست های مهربانی بر سفره افطاری نیازمندان در این منطقه خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
وزیر نیرو با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا در قالب قرارگاه جهاد آبرسانی، گفت: پروژه های عمرانی مختلف برای رفع مشکل آب 300 شهر در کشور تعریف شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
پایتخت یونان اعلام کرد که به زودی با شهر آمریکایی بوستون خواهرخوانده خواهد شد. این تصمیم توسط شهردار آتن و شهردار منتخب بوستون در جریان سفر رسمی این سیاستمدار یونانی به ایالات متحده در هفته گذشته ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
ذهن باید خلاق باشد تا بتواند شاد و سالم زندگی کند؛ شعرا نمونه های بارز انسان های خلاق به شمار می روند که عواطف خود را به زیبایی تمام از طریق تولید واژه ها به هنر تبدیل می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان گرانی دارو را ورود شرکت های بیمه به این مسئله دانست و گفت: با تخصیص منابع به بیمه ها، دسترسی مردم به دارو آسان تر می شود و با قیمت پایین تری می توانند دارو تهیه کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
سی ام فروردین ماه، سالگرد شهادت صالح علی الصماد است، سرداری که یمنی ها معتقدند اگر امروز یمن زنده است، به خاطر جانفشانی چنین افرادی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
شانزدهمین جشنواره سفره رمضان با استقبال پرشور خانواده های کاشانی و رقابت سالم بانوان در پخت غذا ویژه ماه مبارک رمضان، در فرهنگسرای مهر برگزار شد.