پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۲:۱۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 2 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 3 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 4 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 5 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 6 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 7 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 8 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 9 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 10 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 11 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 14 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 15 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 16 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 17 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 20 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 21 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 22 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 23 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۹    
با توجه به ارزش تغذیه ای گردو و بادام و تقاضای رو به رشد این محصولات در سطح دنیا و قیمت فروش بالای آن، سرمایه گذاری درزمینه احداث باغ درخت گردو و درخت بادام می تواند سودآور باشد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۶:۰۰    
برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان اصفهان امسال از بیستم فروردین ماه آغاز می شود و تا بیست وششم فروردین ماه ادامه دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۰    
وزیر بهداشت با تاکید بر موفقیت های حوزه واکسیناسیون گفت: از اول دولت واردات و تزریق واکسن را پیگیری کردیم و امروز شش مجموعه واکسن سازی علیه کرونا در کشور فعال است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۸    
وزیر کشور ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی تاکید کرد: با جریان تروریستی و تکفیری و ترویج دهندگان این تفکر به شدت برخورد خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۴    
در این بسته خبری در مورد آغاز پرداخت وام 120 میلیون تومانی ازدواج، شکست طلا، افزایش تسهیلات قرض الحسنه تولید تا سقف 200 میلیون تومان و نرخ بیکاری در سال 1400 به پایین ترین سطح دهه های اخیر کاهش یافت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۹    
جشنواره غذای سالم ویژه ماه مبارک با عنوان 30 سحر 30 افطار تا پایان ماه مبارک در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۹    
علی اصغر حسن زاده قرار داد خود را با گیتی پسند تمدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمهور کرد: مستند تحول مورد نظر دولت، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. گام دوم را باید با باور به شعار ما می توانیم و با بهره گیری از همه اندوخته ها و تجربیات گام اول و کاملاً حساب شده به شکل ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۱    
مدیر بهره برداری باغ پرندگان تهران گفت: هزینه نگهداری پرندگان مجموعه باغ پرندگان در ماه حدود یک میلیارد تا یک میلیارد و 100 میلیون تومان است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری 30 عنوان برنامه هنری در هفته هنر انقلاب خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۲    
وزیر امور خارجه با سازنده توصیف کردن مواضع چین، روسیه و سه کشور اروپایی، گفت: ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار، مصمم است و طرف آمریکایی باید به جای زیاده خواهی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۸    
مدیر جهادکشاورزی گلپایگان با بیان اینکه اولویت جهاد کشاورزی از نظر کمی و کیفی محصولات استراتژیک مانند گندم و جو و علوفه است، گفت: کشاورزان گلپایگانی از کشت صیفی جات و تنباکو خودداری کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۴    
پژوهشگران انگلیسی برای نخستین بار، نمونه هایی از میکروپلاستیک را در ریه انسان شناسایی کرده اند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۱    
رده بندی جدید رنکینگ تنیس بازان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس با حضور نمایندگان ایران اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۷    
چهارهزار کارگر زن و مرد و 11 ربات هوشمند روزانه 10 مرتبه مسجدالحرام را شست وشو و ضدعفونی می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان نمایشگاه دائمی توانمندی های اقتصادی کشور، همزمان با سفر وزیر کار به ایروان افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
سپاهان گل اول را دریافت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تاکنون 33 هزار ساختمان در سطح تهران شناسایی کرده ایم که به نسبت های متفاوت سطحی از ناایمنی را دارند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
تیم فوتبال سپاهان به لطف نمایش درخشان در نیمه دوم، اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۱    
یک عضو جریان حکمت ملی عراق در سخنانی ضمن اعلام اینکه این کشور با بن بست سیاسی مواجه است، گفت: بر اساس تعداد آراء، هیئت هماهنگی در حال حاضر فراکسیون اکثریت در پارلمان محسوب می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۹    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کاشان گفت: این دفتر با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود برای تبلیغ دین مبین اسلام و گسترش معارف اسلامی در ماه مبارک رمضان با رویکرد جهاد تبیین ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۷    
فولاد و الغرافه به تساوی بدون گل رضایت دادند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
روابط عمومی خانه مستند اعلام کرد نسخه سینمایی هویدا و مجموعه مستند آقا مرتضی به تهیه کنندگی مهدی مطهر از محصولات خانه مستند هجدهم و نوزدهم فروردین اکران آنلاین می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۱    
نفرات منتخب جواد نکونام برای دیدار با الغرافه مشخص شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۷    
یکی دیگر از طلبه های مجروح حادثه حرم رضوی به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۷    
رییس جمهور در بازدید میدانی از قطار شهری کرج ضمن ابراز ناخشنودی از تطویل بیش از حد احداث پروژه قطار شهری در کرج ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی به یک خانواده در منطقه پشت کوه فریدون شهر به دلیل مسمومیت غذایی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه دارد همچنین محور آزادراه شرق که به دلیل طوفان و گردوخاک مسدود شده بود بازگشایی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۷    
استاندار اصفهان گفت: مطالعاتی برای احداث بیمارستان 250 تختخوابی در بهارستان انجام شده بود و قرار شد با شروع مطالعات فاز یک، احداث آن با محوریت شرکت عمران بهارستان آغاز شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
ترکیب تیم فوتبال پاختاکور برای دیدار با سپاهان مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
هفت میلیارد دلار از ارزهای مسدودی ایران با توافق امضاشده، به طور انتقال بانکی به حساب های ایران واریز خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۲۹    
از ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۸    
دبیر دوم و رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج گفت: نیازهای جامعه و شهروندان در بازار روزها احصاء، تامین و در اولویت برنامه های شهرداری قرار بگیرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
در این بسته خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در اردبیل تا جمع آوری روزانه 500 تن زباله در ورامین و حذف بودجه های کلان نمادهای نوروزی بیرجند را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۹    
سرخک نوعی عفونت سیستم تنفسی است. علائم ویروس سرخک شامل تب، سرفه های خشک، آبریزش بینی و لکه های پوستی در نقاط مختلف بدن است. انتقال سرخک از طریق تنفس می باشد و به شدت واگیردار است. ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۸    
رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر به استان البرز از پروژه در حال احداث بیمارستان 100 تختخوابی کمال شهر کرج بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۹    
ماه رمضان عطر خوش بندگی و معنویت را در بین کوچه های، خانه ها و فضای عمومی جامعه پر می کند، اما عده ای از افراد در جامعه بدون توجه به این فریضه الهی و تقدس این ماه مبارک با روزه خواری در ملأ عام و و ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۹    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی هیدروژل ابداع کرده اند که می تواند از پیشروی سرطان و متاستاز آن جلوگیری کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۴    
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: انعقاد تفاهم نامه ها با صنعت و دانشگاه برای ایجاد ظرفیت اشتغال نیروهای هرمزگانی در دستور کار است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۴    
به پیشنهاد فرماندار شهرستان نطنز و موافقت استاندار اصفهان، رسول زکی زاده به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری منصوب شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۵    
عباس نادران اعلام کرد یکی از بازیگران شادروان از نظر صدا و سیما ممنوع التصویر است و برای همین، تلویزیون تیزر این فیلم را پخش نمی کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۳    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: برگزاری جشنواره علمی وفرهنگی "گل وگلاب" بر رونق اقتصادی و فرهنگی این شهرستان تأثیر بسزایی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور در نوزدهمین سفر استانی دولت مردمی، دقایقی پیش وارد کرج مرکز استان البرز شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۳    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه دو سوم شهر بندرعباس دارای بافت فرسوده است، گفت: با وجود قرارگیری استان هرمزگان در کمربند لرزه خیز کشور تاکنون هیچ اقدام موثری در حوزه بازآفرینی شهری در شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۰    
براساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر زلزله در خوزستان خسارت نداشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۴    
روابط عمومی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۸    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: مصرف سوخت در هرمزگان در نوروز امسال 30 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۹    
رسوبات سخت در کلیه ها و ایجاد سنگ، نقش سابقه خانوادگی و تغذیه نامناسب در بروز این عارضه، شناخت چهار نوع اصلی سنگ کلیه، مصرف داروهای مسکن برای کاهش درد، شیوع بیشتر سنگ کلیه در بین مردان یا زنان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۸    
در فاصله چند ساعت مانده به آغاز رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، وضعین بلیت فروشی دیدارها بسیار عجیب است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۳    
بیماری ویروسی سرخک بسیار مسری است و اکثر کودکان در سال های نخست زندگی آن را تجربه می کنند؛ این بیماری در کودکانی که کمبود ویتامین A دارند نیز شدیدتر بوده و شدیدترین و خطرناک ترین اثرات آن مربوط به ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۸    
رئیس جمهور اقدامات انجام شده در طول سال های گذشته برای پیشرفت استان البرز را ناکافی دانست و گفت: استان البرز از مراکز تحقیقاتی متعدد و زمینه های مناسب فعالیت های فناورانه و نیروی انسانی جوان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
فرماندار اصفهان با بیان اینکه محور جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه ای است، گفت: برای حل مشکلات این منطقه نیاز به عزم جدی، هماهنگی و هم افزایی داریم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۴    
امام جمعه شهر بهارستان گفت: مشکل بهارستان با چند دستور جزیی برطرف نمی شود بلکه باید فرمانداری یا حتی بخشداری مستقل برای این شهر در نظر گرفته شود و در این صورت حدود 70 درصد از مشکلات این منطقه برطرف ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر از آغاز طرح "مساجد کانون نورانی محلات" در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
آغاز عملیات اجرایی بیش از 17هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و بازید از پروژه های بیمارستانی و راه استان البرز در سفر وزیر راه وشهرسازی به این استان انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان از آغاز فعالیت اتوبوس مدرسه در شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۹    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در جمع سرمایه گذاران مطرح کشور، از آن ها برای راه اندازی تولیدات و ارائه خدمات در مناطق آزاد کشور دعوت به عمل آورد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اصفهان، شایسته تبدیل شدن به قطب علم و فناوری کشور است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
پیرو انتشار اخباری درباره حذف ارز ترجیحی دارو به نقل از مسئولان وزارت صمت در برخی رسانه ها، مرکز ارتباطات این وزارتخانه به منظور تنویر افکار عمومی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که گوش درد و زنگ زدن گوش، ممکن است جزو علائم ابتلا به کرونا امیکرون باشد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۸    
نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس بررسی و ایرادات شورای نگهبان به آن نیز رفع شده و در آستانه تصویب است؛ اگر این قانون تصویب شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۲    
وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافتگان و جان باختگان ناشی از بیماری کروناویروس را در کشور اعلام کرد. دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۹    
بازیگر فیلم سینمایی شادروان از انتشار تیزر جدید این فیلم خبر داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: باید برنامه جامعی از سوی مدیریت شهری برای حوزه دانش بنیان تهیه شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۴    
بررسی مزایا و معایب کامپیوترهای All in one مسئله بسیار مهمی است که شناخت آن برای کاربران فضای مجازی و کسانی که قصد خرید کامپیوتر دارند بسیار حیاتی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۴    
سفیر ایران در قطر طی پیامی توییتری به برخی شایعه ها درباره بگومگوی او با علی دایی در در زمان سفر دایی به قطر برای قرعه کشی رقابت های جام جهانی، واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
شهردار بروجرد گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، کاهش بارش های فصلی و احتمال تنش آبی شهرداری ساماندهی فضای سبز شهری و سیستم آبیاری را در دستور کار خود قرار داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۳    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تائید آزمایشگاهی دو مورد سرخک و سرخجه در شهرستان کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
مسئول فضای سبز شهرداری سده لنجان گفت: واحد فضای سبز شهرداری سده لنجان هر ساله هرس، فر م دهی و کوددهی فضای سبز شهر را به منظور تقویت فضای سبز، درختان و درختچه ها انجام می دهد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
مدیر و موسس رادیو سوینا از پرداختن به گروه دوبلاژ سریال شرلوک هولمز در چهارمین قسمت از برنامه صداهای ابریشمی، خبر داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل و عرضه محصولات سایپا در سال گذشته نسبت به سال 99، با رشد 9درصدی همراه بوده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۴    
توئیتر به صورت رسمی اعلام کرده است که به زودی از قابلیت ویرایش توئیت، پشتیبانی خواهد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۹    
وزیر کشور گفت: با افراد ترویج دهنده تفکر و جریان تکفیری و عاملان حادثه تروریستی مشهد، برخورد خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج نسبتاً ناپایدار از سطح استان طی سه روز آینده خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
احمد متوسلیان زاده 15 فروردین 1332 در تهران از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به همراه سه نفر دیگر از همراهانش در حالی که عازم محل کار خود در سفارت ایران بود به دست نیروهای حزب فالانژ لبنان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۴    
یکی از بزرگ ترین معمای های بشر نور است؛ زیرا دانشمندها هنوز نمی دانند که نور واقعا چیست و این پدیده را تنها با خصوصیاتی که دارد، توصیف می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۲    
قیمت سکه پارسیان در معاملات امروز هجدهم فروردین 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۱    
قیمت حباب سکه امامی، بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی امروز هجدهم فروردین 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: امکان پولشویی در مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد، وجود ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
شورای شهر لیدز با امضای توافق نامه ای با مقامات فرانسوی، خواهرخواندگی این شهر با شهر لیل فرانسه را تمدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
بسیاری از مردم جواد انصافی را به واسطه مجموعه تلویزیونی اوسا و عبدلی می شناسند در حالی که او تجربه های بسیار دیرپایی در تئاتر دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرحی با عنوان عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد در ماه مبارک رمضان و با هدف حمایت از مستمندان در بازارهای روز کوثر خبر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
شهردار خرم آباد گفت: مهم ترین اقدامات شهرداری در ایام نوروز، ارائه خدمات و اسکان رایگان میهمان های نوروزی بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید به منظور ارتقای توانمندی و اصلاح و پیراستگی شبکه بانکی، به عنوان یک اولویت در سال 1401 تلاش کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۱    
معاون درمان ستاد کرونای استان تهران گفت: موج جدید کرونا شدید نیست؛ اما با افزایش بیماران سرپایی همراه است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۸    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بافت تاریخی، باید راسته هایی را تشکیل دهیم تا خانه های تاریخی محل ظهور و بروز شرکت های دانش بنیان شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در پایان هفته اول پس از تزریق واکسن سرخک، فرد دچار تب می شود و در هفته دوم، بثوراتی شبیه به سرخک ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۴    
گزارش های ارائه شده نشان می دهد که افراد زیادی پس از مبتلا شدن به کرونا امیکرون، درگیر خارش یا درد چشم می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۴    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده ها و اعلام تردد روان در محورهای منتهی به مناطق شمالی، از محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲    
آبشار آب ملخ یا تخت سلیمان ، یکی از جاذبه های طبیعی زیبای سمیرم در استان اصفهان است که به خاطر وجود ترکیبات شیمیایی خاص در آن، مانند آفت کش طبیعی عمل می کند و باعث نابودی ملخ های مهاجم می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲    
شهردار اصفهان از امضای تفاهم نامه سه جانبه بین شهرداری اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: مقرر شده است که شهرداری اصفهان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۹    
اداره دیجیتال دبی و پلیس این شهر در حال تقویت همکاری خود برای مقابله با جرایم سایبری هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۶    
مادر کودک اوتیسمی که مورد هتاکی قرار گرفته بود، از پیگیری سریع ماجرا توسط دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: همه می گفتند برای پیگیری موضوع چند ماه باید دوندگی کنم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تقاضای واقعی باید به سمت شرکت های دانش بنیان برود، گفت: اگر شهرداری ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی ساعات کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
یوم الله پنج رمضان یکی از روزهای درخشان اصفهانی ها در تاریخ انقلاب است، در این روز جوانانی از جمله سیدحسین دوازده امامی، مهدی قیومیان، حسن زارع، رسول باطنی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن چهار کارگر به دلیل ریزش دیوار یک شرکت تولیدی در منطقه نجف آباد، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۰    
مدیران سنت لوئیس، شهر و بندری در ایالت میزوری آمریکا، در حال پیاده سازی پروژه آزمایشی بهره وری از میکروترانزیت ها در مرکز شهر هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
کتاب شاهین مالت نوشته دشیل هَمت با ترجمه ای از محمود گودرزی راهی بازار کتاب فروشی ها شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس طراحی شهری گفت: صاحبان ایده، علاوه بر شکل گیری اصولی ساختارهای یک استارت آپ، باید به ویژگی های محیط شهری نیز توجه کنند تا ایده استارت آپی به خوبی گسترش یابد و بر فرآیندهای شهری اثرگذار ...
  • ۱