شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۵۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 2 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 3 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 4 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 5 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 6 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 7 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 8 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 9 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 10 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 11 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 14 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 15 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 16 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 17 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 20 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 21 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 22 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 23 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که طراحی گوشی هوشمند پیکسل 6a شبیه به پیکسل شش خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۵    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که به روزرسانی جدید اینستاگرام، اشتراک گذاری پست ها و پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر خواهد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۰    
تهیه کننده فیلم سینمایی "زمانی در ابدیت" از رونمایی از گریم لیلا حاتمی در این فیلم خبر داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۵:۰۰    
به نظر می رسد یکی از اصلی ترین دلایل توفیق نیافتن در ⁧‫مذاکرات‬⁩ برای رسیدن به ⁧‫توافق خوب‬⁩، ناشی از تغییر نکردن مسئولین اصلی مشغول در مذاکرات باشد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۵:۰۰    
رمضان نهمین ماه از ماههای قمری و ماه نزول قرآن و مهمانی خداوند است. فضیلت ماه رمضان بسیار زیاد و نامحدود است، در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می شود و نفس های شما تسبیح ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۱:۰۰    
استهلال ماه مبارک رمضان امروز_13 فروردین ماه 1401_ در اصفهان انجام و هلال ماه توسط تیم رصد مرکز نجوم ایرسا رویت شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۶    
معاون میراث فرهنگی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار متنی با عنوان حال خوب مردم ایران در صفحه شخصی خود به مرور وضعیت گردشگری در ایام نوروز 1400 پرداخت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
اردوی مشترک تیم های ملی تنیس روی میز ایران و اردن جهت آماده سازی حضور در رقابت های پیش رو به میزبانی ایران در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که فراتر از دستور رئیس جمهوری محترم، تعداد خودروهای کف را به 15 هزار دستگاه خواهیم رساند، از به روزآوری تعهدات به مشتریان در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۳    
یک نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، مدرس و منتقد گفت: هنر انقلاب در سال های اخیر با تفکر اشتباه و سیستم نفوذ از مسیر خود خارج شده است و دیگر جریان ساز نیست،اما می شود آن را با هدایت سازی احیا کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که موتورلا قصد دارد در سال جاری چهار گوشی دیگر از سری Edge معرفی کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۴    
مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی در پیامی توئیتری از دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تذکر امام جمعه شهرستان شیروان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: نیروهای سازمان همزمان با روز طبیعت و سیزده بدر با آمادگی کامل در مکان های تعیین شده مستقر هستند و تا زمان تخلیه تفرجگاه ها در ایستگاه های سیار ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۸    
شهردار قیدار از جمع آوری سبزه و توزیع کیسه زباله در روز طبیعت خبر داد و گفت: شهرداری از سبزه سفره هفت سین کود آلی و ارگانیک تهیه می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: روز طبیعت، روز مهربانی و مهرورزی با طبیعت است و ما در این روز باید با رعایت کارهایی هرچند کوچک ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتی نوشت: بعد از تشکیل جمهوری اسلامی بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۱    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که واتس اپ بر قابلیت پخش پیام های صوتی خارج از چت کار می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۰:۵۹    
رئیس جمهور گفت: وظیفه جدی نهادها و دستگاه های دولت سیزدهم است با نگاه به گذشته عبرت اندوزی کرده و با نگاه به آینده، برای پیشبرد اهداف برنامه ریزی کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۹    
شهردار تهران با بیان اینکه در نقطه ای ایستاده ایم که شروع یک اوج گرفتن مجدد است، گفت: نامگذاری امسال توسط رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی) نقطه آغازی است که با همه ظرفیت ها بنای رقم خوردن دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه 13 فروردین روز طبیعت، گاهی با نام انتخاب شده فاصله دارد و شاهد بی مهری انسان با طبیعت هستیم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۹    
در یک ماه اخیر فرماندار شهرستان نطنز برای حفظ کوه چرخه و دارهند و کوه های شهرستان در برابر معدن کاوی تلاش های جدی داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۴    
سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست در روز طبیعت ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی به هشدارهای صادره از سوی این سازمان در خصوص رعایت موارد ایمنی بخش در محیط برای ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۴    
یک هوادار تیم ملی فوتبال انگیس با انتشار متنی عجیب به همگروهی تیم ملی کشورش با ایران واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۹    
با فرارسیدن سیزدهم فروردین روز طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، اطلاعیه ای منتشر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۹    
بازیگر فیلم خاطره انگیز ماسک می گوید به اندازه کافی کار کرده و به طور جدی به کناره گیری از حرفه بازیگری فکر می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات پلیس راه برای روز طبیعت از جمله ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در آزادراه ها و بزرگراه های استان اصفهان، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در 800 جاذبه گردشگری انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۷    
با مشخص شدن تکلیف قرعه کشی رقابت های جام جهانی، ترتیب برگزاری دیدارهای آن نیز مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: علمیات قیرپاشی و آسفالت مسیر تکمیلی خیابان زردشت تا زیر گذر جانباز آغاز شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۴    
صفحه رسمی تیم ملی فوتبال انگلیس به همگروهی با ایران در گروه دوم جام جهانی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۹    
قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری و آماده باش بیش از 2500 نفر از نیروهای خدمات شهری ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
رقبای ایران در جام جهانی مشخص شدند. تیم کشورمان در گروه B با انگلیس - ایران - آمریکا - پلی آف اروپا (اکراین - اسکاتلند/ ‬ولز) هم گروه شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۷    
سامان قدوس با انتشار استوری در صفحه شخصی خود نسبت به قرعه ایران در جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبدیل مشهد به "هاب رسانه ای" یا قطب رسانه در شمال شرق کشور و کشورهای پیرامونی، رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد است و این مهم نباید بیشتر از این معطل بماند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۴    
صفحه رسمی جام جهانی پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
دبیر انجمن متخصصان عفونی به بیان توضیحاتی در خصوص زمان پایان کرونا پرداخت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم آستارا مجلس گفت: در حال حاضر در بندر آستارا کمتر از 800 هزار تن ظرفیت استفاده می شود در حالی که این بندر توان و گنجایش بیش از سه میلیون تن ظرفیت دارد و امکانات رسیدن به این ظرفیت در این ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 در دوحه قطر برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
شهردار زنجان گفت: به مناسبت روز 12فروردین پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط شهرداری زنجان به اهتزاز در آمد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۳    
زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی مشخص شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۰    
براساس اطلاعات وزارت بهداشت، درحال حاضر استان اصفهان (به جز کاشان و آران وبیدگل) دارای شش شهرستان با وضعیت قرمز، پنج شهرستان با وضعیت نارنجی، هشت شهرستان با وضعیت زرد و سه شهرستان با وضعیت آبی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۴    
معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت گفت: بسته پیشنهادی 27 ماده ای وزارت صمت با در نظر گرفتن خلاهای مقرراتی، برای رفع مهم ترین موانع تولید در ستاد اقتصادی دولت تصویب شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از اسکان مسافران نوروزی در باغ فدک خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۰    
با مشخص شدن تکلیف قرعه کشی رقابت های جام جهانی، زمان برگزاری دیدارهای آن نیز مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۴    
جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پیش از انجام قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر با حضار و بینندگان این مراسم به گفت و گو پرداخت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۴    
ترجمه متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوروز 1401 در رسانه های کشور افریقایی اوگاندا به صورت گسترده منتشر شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن 13 نفر در دو تصادف عصر امروز، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، گفت: یک واحد اقامتی غیرمجاز در شهرستان اردل از توابع این استان پلمب شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۳    
جشنواره بادبادک ها ظهر امروز_داوزدهم فروردین ماه 1401_ در پارک کوهستان سردار شهید حسن قجه ای با حضور خانواده ها و مسافران نوروزی برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۰    
فصل تازه رئالیتی شو بریم بسازیم به کارگردانی مجید عزیزی در ایام ماه مبارک رمضان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح مواسات باید تا انتهای جریان کرونا ادامه یابد، گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید آشکارا و پنهانی انفاق کنید، نمازگزاران ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۱    
سپاهان موفق شد صنعت نفت را شکست دهد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۹    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: آمارهای ثبت شده از تعداد بازدیدهای انجام شده از جاذبه های ثبت شده و شناسنامه دار گردشگری مازندران طی روز اخیر نشان می دهد که به طور ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۴    
مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد اطلاعیه ای را در خصوص جمع آوری ماهی و سبزه عید نوروز منتشر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۱    
خواننده سرشناس ایرانی، درباره خبر جنجالی منع ورود خود به آمریکا توضیح داد: این خبر که از ورود به خاک آمریکا منع شدم درست است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۲    
مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 در دوحه قطر برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۹    
اثر روزه داری بر سلامت دستگاه گوارش، قلب، کاهش وزن، سلامت مغز، کاهش فشار خون، سم زدایی و سلامت کبد، کاهش فرایندهای التهابی و افزایش ایمنی بدن اثبات شده است اما ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آمار اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: مقرر شده است طی امروز غروب و فردا صبح ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان روز 12 فرودین را نشان از مردم محور بودن انقلاب اسلامی دانست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن هشت نفر در تصادف خودروی سواری 206 با ال90 در کیلومتر سه محور چوپانان _ نائین، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۸    
تیم فوتبال سپاهان آغاز قرن پانزدهم را با یک پیروزی پرگل در آبادان جشن گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تولید متنوع محصولات کشاورزی در کشور و به ویژه خوزستان، با توجه به تضعیف احتمالی امنیت غذایی دنیا در آینده، باید در مسیر رشد حرکت کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۷    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۵۹    
در این بسته خبری در مورد عرضه وان پلاس 10 پرو به بازار، لغو رویداد E3 در سال جاری، آپدیت IOS 15.4.1 برای حل مشکل تخلیه سریع شارژ باتری آی فون و رونمایی اینستاگرام از قابلیت های جدید می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش و استقرار آتش نشانان در 213 نقطه پایتخت در آستانه روزطبیعت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: کرونا در طول دو سال اخیر حقیقتاً آسیب های قابل توجهی وارد کرد و از این رو لازم است تا تمام مسئولان در رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۷    
شهردار زرین شهر گفت: شادی کودکان امروز به معنای شادی نسل های آینده و پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت است از این رو شهرداری زرین شهر برنامه های متنوعی را در نوروز 1401 در پارک ساحلی و ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، گفت: در 15 روز گذشته 86 هزار و 454 مسافر در مناطق گردشگری این استان اقامت داشتند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
امام جمعه بویین و میاندشت با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی واجب و اهمیت به سزایی دارد و این امر وظیفه ما را حساس تر می کند، گفت: کشوری که تولید آن دانش بنیان باشد الگوی جهان خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه بادرود گفت: در روز پر برکت دوازدهم فروردین 58، نظامی متولد شد که نور اسلام پس از گذشت قرن های متمادی نه تنها در ایران که در سراسر جهان متجلی شد و حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه چادگان گفت: اسلام مخالف طبیعت گردی نیست، بلکه مخالف آلوده کردن طبیعت است، در روز سیزدهم فروردین ماه با رفتار درست شهروندان طبیعت و محیط زیست حفظ می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
امام جمعه زرین شهر گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم یک اصل به شمار می آیند و مسئولان باید قدردان ملت و حضور آگاهانه آنها در صحنه ها باشند چراکه توده های مردم دین خود را به نظام اسلامی ادا ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازار بزرگ روسیه فرصت بسیار مناسبی برای نقش آفرینی فعال تر تولید کنندگان ایرانی است و با توجه به افزایش قیمت دانه های روغنی و نهاده های دامی در ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
دانشمندان سرانجام اولین ژنوم کامل انسان را نقشه برداری کردند و با این کار راه جدیدی را در جهت جستجوی سرنخ هایی در مورد جهش های عامل بیماری و تفاوت های ژنتیکی در بین 7 ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۶    
ساعاتی پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر تست دوپینگ ستاره تیم ملی عربستان مثبت اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۷    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه موج دوم بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته در محورهای استان اصفهان آغاز شده است و احتمالاً تا فردا ادامه دارد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۹    
دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه مسکو، آئین عقد خود را در یادمان شهدای هویزه در خوزستان برگزار کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
آموزش حضوری دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه علم و صنعت از 20 فروردین ماه جاری آغاز می شود و دانشجویان متقاضی از فردا می توانند نسبت به اسکان در خوابگاه ها ثبت نام کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
با وجود اینکه حدود 100 روز مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که برای اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروّت مردان سایه استعفا دهم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تلفن 400 خانوار که درپی رانش زمین در ورودی شهر سمیرم قطع شده بود وصل شد، گفت: درحال حاضر برق و آب ساکنان منطقه مورد حادثه نیز برقرار است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مسئله تقوا در راس امور قرار دارد، گفت: از اولین روزهای حیات بشری تقوا مطرح بوده است، در این راستا باید این مهم برجسته و پررنگ شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به فعال سازی معادن گفت: 17 معدن با سرمایه گذاری 175 میلیارد ریال و اشتغال 211 نفر در سال 1400 فعال و به چرخه تولید برگشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
شهردار بندرعباس در پیامی فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از موج دوم بازگشت مسافران نوروزی در روز شنبه سیزدهم فروردین خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۴    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه توقیف در انتظار موتورسواران متخلف در روز طبیعت است، گفت: موتورسواران یکی از کاربران آسیب پذیر در چرخه ترافیک هستند که سهم 50 درصدی در تصادفات رانندگی 13 ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۸    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان از واژگونی یک دستگاه خودروی ام وی ام در محور اردستان مهاباد با شش مصدوم خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۵    
شهردار اصفهان گفت: در نوروز امسال، دستگاه های مختلفی اعم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، آتش نشانی، اورژانس ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۲    
یک عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه گفت: هر حرکت مردم در 43 سال گذشته ریشه در تفکر اسلامی دارد و مردمی که براین اساس حاضر شدند، حماسه های گوناگونی خلق کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: نزدیک به 60 درصد اراضی شالیزاری استان زیر شخم اولیه رفت تا برای فصل کشت آماده شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۳    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم فراز و نشیب هایی که در طول 43 سال گذشته داشتیم روند و جهت حرکت نظام به سمت اسلامیت و جمهوریت بوده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۳    
قیمت سکه پارسیان امروز دوازدهم فروردین 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از به کارگیری 500 نفر نیرو کنترل نظارت در قالب اکیپ گشت های پیاده ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کارهای خوبی در مناطق زلزله زده اندیکا شروع شده اما علاوه بر بازسازی، باید به اشتغال جوانان و رفع مشکلات زیرساختی در این منطقه توجه شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر فقط چهار درصد زمین های کشاورزی دارای سند است که مشکل دریافت تسهیلات بانکی و داشتن ضامن را به دنبال دارد و تقریباً 35 سال طول می کشد تا این زمین ها سنددار شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۵    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از استقرار جوی نسبتا پایدار تا میانه های هفته بر روی استان خبر داد و گفت: تا روز دوشنبه، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حریق در قسمت کشنده قطار باری یزد به فولاد مبارکه به علت نقص در سیستم دیزل این قطار خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان گفت: برای اولین بار نظارت و همکاری شورای اسلامی شهر کاشان بر خدمات سفر شهرداری با هدف کاهش مشکلات مسافران در کاشان انجام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به اعلام شعار سال در شورای شهر برای تحقق آن سیاست هایی برای تحقق آن تدوین می شود.
  • ۱