جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 4 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۰    
مقاومت برای تخلیه از سوی کسانی که در زمین های متعلق به سعد آباد ساکن هستند، منجر به تشکیل و پیگیری پرونده حقوقی از سوی سپاه و میراث فرهنگی برای تخلیه ساکنان بخش غیر تاریخی سعد آباد شده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۱    
نمایش سه خواهر و دیگران به کارگردانی حمید امجد با بازی فشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بیش از پنج هزار و 800 ال سی از زمان آغاز اجرای برجام در دی ماه گذشته برای تجار ایرانی در بانک های دنیا صادر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۱    
با توجه به پیشرفت روزافزون موتورهای جستجوی اینترنتی این بار موتور جستجوی صورت نیز به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۸    
انفجار در مسیر قطار باری ایران به ترکیه در منطقه مرزی ترکیه با جمهوری اسلامی ایران موجب بروز آسیب به لوکوموتیو و توقف حرکت قطار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۶    
طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، حمید درخشان نیا به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور منصوب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۷    
وزارت نیرو اعلام کرد: دیروز (یکشنبه) اوج مصرف برق کشور به 49 هزار و 946 مگاوات رسید که این میزان در روز مشابه پارسال 46 هزار و 603 مگاوات بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۱    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت تداوم رشد صادرات غیرنفتی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری میزان صادرات غیرنفتی کشور چهار میلیارد دلار از واردات بیشتر بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
معاون فناوری فضایی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره مصباح که با همکاری ایران و ایتالیا طراحی و ساخته شده، آماده پرتاب است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۰    
انتشار اسناد ویکی لیکس درخصوص ترکیه و روابط این کشور نه تنها بر این کشور بلکه بر اقلیم کردستان عراق نیز تاثیر بسزایی گذاشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که ایران برای مبارزه با القاعده و بوکوحرام در کنار نیجریه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۹    
رئیس سابق سازمان دیوان محاسبات کشور،گفت: با قضیه ای که در مسأله فیش های حقوقی به وجود آمد به این نتیجه رسیدم که دیوان محاسبات به سخنگو برای تعامل با رسانه ها نیاز دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۶    
در آن شب تیم حفاظتی اردوغان به طور همزمان سه هواپیمای مستقر در فرودگاه را به پرواز در آورده اند تا مشخص نباشد اردوغان در کدام یک از این هواپیماهاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۳    
سفر اخیر ژنرال انورعشقی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم سعودی به سرزمین های اشغالی، خشم فلسطینی ها را برانگیخت و برخی شخصیت های فلسطینی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۷    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه گفت: مسکو حامی از سرگیری مذاکرات خاورمیانه با نتیجه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس دیوان محاسبات کشور با ابراز بی اطلاعی از 25 پرونده مربوط به فیش های حقوقی گفت: به بررسی کنندگان در دیوان محاسبات که بر اساس نظر رئیس قبلی عمل کردند اعتماد دارم ولی خودم اطلاع دقیقی از جزئیات این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مدتی است برخی بازیگران تلویزیون و سینما در گفت و گو با رسانه های مختلف از حال و روز ناخوش اهالی سینما و تلویزیون خبر می دهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۳    
ایران آنلاین /مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر 53 مرکز مشاوره ازدواج در کشور داریم که در 15 استان در حال فعالیت هستند و علاوه بر آن تا ماه آینده مجوز 60 مرکز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۷    
سازمان پزشکی قانونی فاز دوم بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران را با نمونه گیری از مجرمان در زندان های کشور آغاز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۷    
رییس جمهور مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را برای آرامش و پیشرفت جامعه لازم دانست و بر ارزیابی روش های گذشته در برخورد عملی و مؤثر با پدیده شوم اعتیاد تأکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۴    
در پی افشاگری تارنمای 'ویکی لیکس' علیه مقامات ارشد حزب دمکرات، هزاران نفر در 'فیلادلفیا' محل برگزاری همایش ملی دمکرات ها، علیه 'هیلاری کلینتون' نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۴    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه به استناد ماده 10 قانون اعمال سوابق تحصیلی از سال تحصیلی 94-93 در آزمون سراسری به میزان 25 در صد اجرا شده است، گفت: مطابق تبصره 4 ماده 5 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۱    
دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع معلول، معلولیت و توانمندسازی همزمان با هفته کتاب در سال جاری برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۳    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز از آغاز صادرات گاز ایران به عراق در مردادماه جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وزرای امور خارجه 10 کشور عضو اتحادیه آ.سه.آن روز دوشنبه در لائوس با پیوستن ایران به پیمان مودت و همکاری جنوب شرق آسیا موافقت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را در حیطه بررسی های سازمان متبوع خود ندانست و در عین حال گفت: پرونده تخلفات بانک دی به مراجع بالاتر ارسال شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران برای نهمین روز پیاپی رشد کرد و به رقم 75 هزار و 466 واحد رسید، همچنین فرابورس ایران نیز امروز 3.7 واحد رشد کرد و تا کانال 796.6 واحدی بالا رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۴    
سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - دوشنبه - با روند کاهشی قیمت، یک میلیون و 84 هزار تومان و دلار آمریکا 3514 تومان عرضه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۴    
صدها تن از هواداران 'برنی سندرز' رقیب 'هیلاری کلینتون' نامزد احتمالی نهایی دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش از برگزاری همایش سراسری این حزب در حمایت از سندرز و علیه کلینتون تظاهرات کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۱    
مادر شهید صیاد شیرازی ظهر امروز در بیمارستان ارتش مشهد دار فانی را وداع گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۸    
منابع خبری گزارش دادند که در پی تیراندازی در باشگاه شبانه ای در فلوریدا 19 نفر کشته و زخمی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۵    
بانک مرکزی بانک ها را موظف کرد از مرداد ماه جاری نسبت به پرداخت ماهانه 150 هزار فقره وام ازدواج با یک ضامن معتبر اقدام و هر 15 روز آمار و عملکرد خود را در این زمینه به این بانک ارسال کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس فدرال روسیه از پیروزی احتمالی نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات آمریکا استقبال کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۳    
پلیس انگلیس روز دوشنبه در پی دریافت هشداری امنیتی ایستگاه مترو شهر لندن را تخلیه کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۷    
بازی های المپیک ریو کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود و ورزشکاران برتر رشته های مختلف با حضور در کشور برزیل بزرگترین رویداد ورزشی جهان را آغاز می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۴    
مردادماه امسال سالن ها و مراکز فرهنگی - هنری میزبان کنسرت های پاپ، کلاسیک، سنتی و تلفیقی زیادی خواهند بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۱    
غرب چگونه غرب شد؟ عنوان اثری است از دکتر صادق زیباکلام که به همت انتشارات روزنه روانه باز نشر شده و در کمتر از سه ماه، به چاپ سوم رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از فرار تروریست های داعش در لباس زنانه از شهر منبج در شمال سوریه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۵    
ایران آنلاین /اگر بخواهیم در شروع لیگ برتر شانزدهم مهاجمان برتر احتمالی 16 تیم حاضر در عرصه را نام ببریم، شاید چشم های ما به این سمت و سو برود: استقلال خوزستان: حسن بیت سعید، پرسپولیس: مهدی طارمی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بر اثر برخورد یک دستگاه ون با قطار در شمال هند دست کم هفت کودک جان خود را از دست دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۹    
فیلم افسانه تارزان که از سوی کمپانی براداران وارنر بازسازی شده است، علی رغم فروش نه چندان موفق در سینماهای آمریکای شمالی، توانست در هفته ای که گذشت در 61 کشور جهان به فروش 44 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۳    
دبیر سی وپنجمین جشنواره تئاتر فجر از تلاش برای رونق توریسم فرهنگی در این رویداد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل امور موزه ها و اموال منقول سازمان میراث فرهنگی با اشاره به سکونت غیرقانونی برخی افراد در کاخ موزه سعدآباد اظهار کرد: در این زمینه پرونده حقوقی قطوری وجود دارد که در حال پیگیری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۶    
دون هیچ ملاحظه و تعارفی خودش است. افکار و اشعارش پشت هیچ نقاب و سانسوری پنهان نشده. اصلاً یکی از مهم ترین ویژگی هایش همین روراست بودن اوست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۷    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد: در صورت عدم استرداد فتح الله گولن، روابط آنکارا و واشنگتن مورد بازنگری قرار می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
آمار تلفات تروریستی در افغانستان در نیمه اول سال میلادی 2016 به بالاترین میزان خود از سال 2009 تاکنون رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۸    
مقام های ترکیه در حال بررسی احتمال عملیات خرابکارانه علیه آمریکا در آتش سوزی عصر یکشنبه در نزدیکی مقر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در غرب ترکیه هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نامه رسمی اعتراض به درز اطلاعات محرمانه کشورمان، امروز دوشنبه به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۳    
بنای ارزشمند و ثبت ملی شده متعلق به ملکه توران (همسر سوم رضاشاه) در خیابان پسیان (منطقه زعفرانیه) شب گذشته و در اقدامی ناگهانی با خاک یکسان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز دوشنبه با کاهش روبرو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰    
اوایل هفته جاری قیمت مرغ ازمرز8 هزار تومان در بازار نیز گذشت و دربرخی از مناطق تهران در کانال 8400 تومان جا خوش کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۷    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۷    
حمله یک حیوان وحشی ناشناخته باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی شهداد شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۴    
آتش سوزی در یک دستگاه آپارتمان در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس جان دو کودک را گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۸    
گزارش ها از ترکیه حاکی از آن است که برای 42 روزنامه نگار در این کشور حکم بازداشت صادر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: سه مشکل اساسی مطرح شده شهروندان در میادین میوه و تره بار با طرح دست چین میوه رفع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه دیروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از شرایط فعلی این شرکت را شامل وضعیت خطوط، ایستگاه ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
در اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، حداقل مدت زمان گارانتی خودروها تعیین شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
بررسی های کارشناسی نشان می دهد که برخی تغییرات رفتاری می تواند اولین نشانه های ابتلا به بیماری آلزایمر باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که قرار نیست تلفن های همراه برند "اپل" از سطح شهر جمع آوری شوند بلکه با اجرای طرح رجیستری، مشکلات مربوط به قاچاق در این خصوص برطرف خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن اشاره به موفقیت کشور در زمینه کاهش ابتلا به هپاتیت B و C اعلام کرد: در حال حاضر تمام داروهای درمان هپاتیت در ایران تولید می شوند و تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۹    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان سفر به عتبات برای اعزام های 13 شهریور تا 15 آبان امسال شامل روزهای عرفه، تاسوعا و عاشورا از فردا می توانند برای این سفرها پیش ثبت نام نمایند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۶    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از شرکت 12 هزار دانش آموز در مسابقات ورزشی تابستان 95 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می شود و در آستانه این رقابت ها می توانیم با توجه به نحوه یارگیری تیم ها به کیفیت 16 تیم حاضر در لیگ برتر اظهارنظر کنیم که از این نظر تیم تراکتورسازی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فردا مقابل سایپا با پیراهن هایی به رنگ طوسی بازی می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۰    
رسیدگی به پرونده شیاطین پایتخت که 15 زن را در تهران با پراید شیشه دودی ربوده و تعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در دستور کار قضات دیوان عالی کشور قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۴    
پس از عملیات تروریستی مونیخ این بار یک شهر دیگر آلمان شاهد انفجار و کشته و زخمی شدن چند نفر بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از عصر امروز با انجام 4 مسابقه شروع می شود. این در حالی است که چهار دیدار دیگر این هفته به عصر فردا ارجاع شده است و یک بار دیگر گرمای لیگ با ضمیمه شدن به حرارت شدید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۸    
فاطمه، نوزاد یک ماهه ای که به دلیل اعتیاد مادرش معتاد به دنیا آمده بود، سرانجام به سازمان بهزیستی کشور تحویل داده شد. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، زهره، مادر فاطمه است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
هیأت نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای 57 رسانه موافقت کرد و پرونده نشریه استانی طرح نو را به دادگاه ارجاع کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۹    
با وجود برخی اخبار در رسانه های پاکستان مبنی بر احتمال سفر نخست وزیر این کشور به کابل در آینده نزدیک، رئیس جمهوری افغانستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۶    
رییس شورای شهر خالص از توابع استان دیاله در 50 کیلومتری شمال بغداد امروز (دوشنبه) اعلام کرد که براثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در این شهر دستکم 18 نفر کشته و 23 نفر دیگر زخمی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۶    
شخصی که به قصد سرقت وارد خانه ای در اسلامشهر شده بود، بعد از آن که چیزی برای سرقت نیافت، خربزه باقی مانده در یخچال را خورد و رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه تخریب خانه قمرالملوک امیرسلیمانی معروف به ملکه توران توسط عوامل کمیته امداد غیرقانونی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۷    
مسلمانان شهر هوستون ایالت تگزاس جنایات علیه مردم مسلمان کشمیر را محکوم کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۷    
پروژه سینما سیار صبح دوشنبه با حضور رئیس سازمان سینمایی و در آخرین روز از اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد استان ها در هتل انقلاب تهران افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران استان فارس از قاچاق گل رز در سال گذشته به کشور خبر داد و گفت: نگران هستیم این مسئله دوباره تکرار شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۴    
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه 50 نفر از نمایندگان مجلس خبرداد و گفت: امسال حداکثر اسامی 200 هزار نفر را برای حذف یارانه به سازمان هدفمندی اعلام کردیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۴    
توضیحات متخصص در خصوص اینکه آیا بیماری ام اس موروثی است یا خیر؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: بیش از دو میلیون و 600 هزار ماموریت توسط اورژانس در سال 1394 در سراسر کشور انجام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۱    
قائم مقام وزیر صنعت از حذف سقف حقوق برای دریافت کارت خرید کالاهای ایرانی خبرداد و گفت: سقف اعتباری کارت ها هم از 6 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۸    
فروشگاه اینترنتی گوگل پلی(GooglePlay) اکنون فضای واقعی مورد نیاز ذخیره یک اپلیکیشن یا بروزرسانی برنامه را نمایش خواهد داد و کاربران دیگر بطور تصادفی فایل های بزرگ را ذخیره نخواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی دفتر نخست وزیر عراق اعلام کرد که آمریکا 200 کارشناس، مهندس و مشاور را به عراق می فرستد تا به مسئولان این کشور برای راه اندازی مجدد پایگاه القیاره کمک کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۵    
معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو گفت: همه شاخص های جهانی و بین المللی حاکی از ورود ایران به بحران آب است و باید هوشیار باشیم هرگونه اهمال در کنترل و مدیریت این موضوع به بروز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۵    
طلای جهانی پس از ثبت دومین کاهش هفتگی متوالی در هفته گذشته، نخستین روز معاملات هفته جاری را به دلیل رونق بازارهای سهام و رشد ارزش دلار، با کاهش آغاز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۲    
وزنه بردار مصدوم کشورمان صبح امروز در یکی از بیمارستان های فوق تخصصی تهران تحت عمل جراحی از ناحیه لگن قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۹    
پایگاه اطلاع رسانی ریو 2016 در آستانه برگزاری سی و یکمین دوره بازی های المپیک اعلام کرد که 100هزار بلیت این دوره از بازی ها در کمتر از پنج ساعت به فروش رفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو مهدیه الهی قمشه ای را تسلیت گفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ترکمنستان گفت: با هماهنگی صورت گرفته بزودی 302 زندانی ایرانی در زندان های ترکمنستان به کشورمان انتقال داده می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۳    
علی معلم مدیر شانزدهمین جشن تلویزیونی و سینمایی جشن حافظ در رابطه با عدم اهدای تندیس حافظ بهترین فیلمبرداری به خبرنگار صبا گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۷    
یک مجسمه ساز با بیان اینکه سردیس عباس کیارستمی در حاشیه نمایشگاه سنگ ساخته شده است، گفت: ساخت این اثر تا چند روز آینده به اتمام می رسد و قرار است در خانه سینما نصب شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۷    
پلیس آلمان می گوید انفجار شهر آنسباخ که به کشته شدن فرد مهاجم انجامیده یک عملیات انتحاری بوده اما هنوز انگیزه مهاجم مشخص نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۴    
بخشدار مرکزی نکا گفت: کودک چهار ساله ای که جمعه شب در جنگل های منطقه 'اوکرکا چشمه' این شهرستان مفقود شده بود، پیدا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۴    
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس با تقدیر از اقدام وزارت بهداشت برای بهره برداری بیش از 2 هزار تخت بیمارستانی در کشور و افتتاح طرح های درمانی در استان البرز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۱    
عربستان سعودی جزو معدود کشورهای عربی است که با دقت و توجه زیاد، تبلیغات انتخاباتی "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواه آمریکایی را دنبال می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
حکم اعدام قاتل حنانه غیاثی کودک 5 ساله سنقری صبح امروز دوشنبه در این شهرستان اجرا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۲    
همزمان با نشست امروز سران اتحادیه عرب در موریتانی منابع دیپلماتیک عالیرتبه بندهای پیش نویس "بیانیه نواکشوت" را که قرار است در پایان نشست دو روزه سران عرب صادر شود، فاش کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 150 دختر و پسر در یک پارتی شبانه در جنوب غرب تهران خبر داد.
  • ۱