جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 27 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۳    
صابون تحریم به فیلم لانتوری فیلم پرفروش گیشه در هفته های اخیر نیز خورد تا بحث تحریم فیلم هایی که اعتقاد حوزه هنری مشکلات اخلاقی دارند و به بنیان خانواده صدمه می زنند ادامه داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۱    
ایران آنلاین / اولین روز رقابت های تکواندوی المپیک با مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان آغاز شد. فرزان عاشورزاده اولین نماینده ایران بود که مبارزات خود را در المپیک آغاز کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۸    
حدود 8 ماه از تصویب کلیات راه اندازی بازار مشتقه ارز به عنوان بزرگترین رویداد بازار سرمایه می گذرد اما هنوز این بازار فعال و راه اندازی نشده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۷    
مهدی حجت از برگزاری مراسمی با عنوان جایزه دکتر شیرازی در حوزه مرمت و معماری محوطه ها و بناهای تاریخی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۹    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت از اقدام صداوسیما در برخود با شبکه نیسم تشکر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۹    
علی بیگدلی کارشناس مسائل بین الملل گفت: استفاده روسیه از این پایگاه تعجب همه را برانگیخته است چرا که تغییر تاکتیک و همکاری نظامی روسیه از غرب به شرق بوده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۵    
علی مطهری نایب رئیس مجلس، امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صحبت های مهمی کرد. هم در صحن علنی و هم در گفت و گو با رسانه ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پرواز هواپیماهای روسی از پایگاه نوژه بر را بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت اصلاح طلبان از دکتر روحانی در انتخابات آینده گفت: حمایت اصلاح طلبان از روحانی ادامه خواهد یافت و هیچ دلیلی برای عبور از وی وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۷    
طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه فرهنگیان با دو هدف اصلی، آموزش و ساماندهی حرفه ای نیروهای ورودی و همچنین ارتقا نیروهای موجود تاسیس شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی گفت: درهای پیست موتورسواری به روی ورزشکاران زن گشوده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۷    
رییس سازمان نظام پزشکی گفت: بیشترین آمار تخلفات پزشکی در کشور مربوط به پزشکان متخصص زنان و زایمان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۸    
مشاور عالی سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1395 تا ساعت 24 روز یکشبنه 31 مرداد ماه خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شعارهای حقوق بشری غرب را فریب دانست و گفت: اگر غربی ها واقعا مخالف تروریست ها هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۹    
در حالی که پس از کودتای نافرجام 15 ژوئیه، مساله احیای حکم اعدام به یکی از داغترین موضوعات در عرصه سیاسی ترکیه تبدیل شده اظهارات بنعالی ییلدیریم مبنی بر اینکه مرگ هایی بدتر از مرگ یکباره وجود دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۰    
نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی هیلاری کلینتون و حزب دموکرات را به بی توجهی به سیاهپوستان متهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۱    
منابع خبری از شنیده شدن صدای دو انفجار در سن پترزبورگ خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۹    
در پی تهدیدهای مکرر مقامات آنکارا درباره لغو توافق مهاجرتی با اروپا، وزیر خارجه اتریش اعلام کرد: اتحادیه اروپا برای مدیریت بحران پناهجویان نیازی به ترکیه ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۶    
احمد نجفی قصد دارد برنامه ای مشابه برنامه تلویزیونی صندلی داغ را در شبکه تهران تولید کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بسته شدن مرز باجگیران برای مسافران ایرانی خبر داد و گفت: مسافران چاره ای جز تردد از مرز لطف آباد ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی سرقت از بانک قوامین زاهدان به همراه اسکناس های مسروقه و سلاح کمری که در سرقت از آن استفاده کرده بود، دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۱    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت شعار هفته دولت را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: دادرسی انجام شده است و با توجه به نیاز به اسنادی که وجود دارد، پرونده روزهای پایانی خودرا سپری می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۵    
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار امروز پس از افت و خیزهای فراوان 23 واحد رشد کرد و به رقم 77 هزار و 879 واحدی رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲    
درگیری 2 جوان در غرب تهران با مرگ پسر 25 ساله پایان گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ راننده یک تانکر 30 هزار لیتری حمل سوخت در پی واژگونی و حریق وسیله اش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۷    
رسیدگی به پرونده جنجالی مرگ مرحوم عباس کیارستمی باصدور کیفرخواست برای جراح وی وارد مرحله تازه ای شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اگزیم بانک چین توافق کردند برای تسهیل در تسویه مبادلات بانکی، دو حساب به ارزهای یورو و یوان به نام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نزد این بانک چینی افتتاح شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۹    
آکادمی فیلم اروپا فهرست اولیه نامزدهای بخش مستند این جوایز سینمایی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۶    
چهل و شش نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارسال لایحه حمایت از محیط بانان کشور شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۳    
بر اساس خبرهای منتشر شده در فضای مجازی،شهرزاد میرقلیخان بازرس ویژه رئیس سابق سازمان صدا و سیما که پیشتر، پنج سال در آمریکا زندان بود در سوک پدرش نشست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۷    
باوجود بدهی میلیاردی شهرداری به وزارت نیرو، بر اساس آخرین تصمیم دولت قرار بر این شده که تعرفه مترو در پایین ترین سطح یعنی به صورت تعرفه کشاورزی اخذ شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای ریو از روز شنبه بارانی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سیل و آبگرفتگی در دو استان گیلان و گلستان گزارش شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95 امروز منتشر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دو سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی، نخستین سفر خود به امریکای لاتین را از روز یکشنبه آینده به منظور دیدار از 6 کشور این منطقه مهم جهان آغاز می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن بر شمردن برخی مشکلات زیست محیطی مسکن مهر برای تهران گفت: مسکن مهر کریدورهای حرکت حیات وحش را از بین برده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۸    
مسئول امنیتی داعش و تعدادی از سرکردگان این گروه تروریستی در حمله جنگنده های عراقی به موصل کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۹    
همسر بهداد سلیمی پس از شکست او به خاطر ناداوری، به اندازه این قهرمان ناراحت است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۶    
بیش از 50 هزار نفر تاکنون برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند. سازمان حج و زیارت پیش بینی کرده امسال حدود 2 میلیون نفر در این مراسم شرکت کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۳    
معده عضو کلیدی گوارش است. در این عضو است که مواد غذایی تحت تاثیر اسیدهای معده ذخیره و برای سوخت و ساز بدن آماده می شوند. هضم موادغذایی بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۳    
در حالیکه خودروسازان به تولید خودروهای قدیمی ادامه می دهند، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو و سایپا خواست برنامه خود برای از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و بعضا بی کیفیت را ارائه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰    
400 تن کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد تومان شامل انواع مواد خوراکی و البسه منهدم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۷    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: شرور تحت تعقیب در هنگام تجاوز به عنف یک منزل در مشهد دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو عضو ناظر خود در شورای نظارت صدا و سیما را انتخاب کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس کلانتری 124 قلهک با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده قلهک، گفت: متهم در منزل یکی از شهروندان در حال سرقت بود که با اطلاع رسانی به موقع صاحبخانه، توسط پلیس دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۸    
شصت و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید میوه در ترکیه بسیار پایین است و به همین دلیل این محصولات به ایران قاچاق می شود، از ورود زغال اخته ترک به بازار داخل خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
بنا بر خبر دریافتی از سوی پلیس، سرهنگ شعبان ترک نیا از شوخی مرگبار با سلاح و عاقبت نافرجام خبر داد و اظهار داشت: دختری 16 ساله در یکی از روستاهای شهرستان ملایر بر اثر شوخی با سلاح شکاری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۹    
بسیاری از ما عاشق خوردن سالاد در وعده های غذایی شام یا ناهاریم چون موادی مغذی را به بدنمان می رساند اما مصرف سالاد مزایا و ضرورت های دیگری هم دارد که برای حفظ سلامتی مهم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۶    
در جریان بررسی کلیات استفساریه تبصره 3 ماده 52 و ماده 73 قانون انتخابات مجلس چهار نفر از نمایندگان در موافقت و مخالفت با کلیات این استفساریه سخن گفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
استانداران بوشهر، کرمان و یزد به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرا و عملیاتی کردن مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ها را ارائه کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره فایل صوتی منتشر شده اخیر خبر داد: آن فردی که این کار را انجام داده به دادسرا احضار شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
یک مقام امنیتی اطلاعات سپاه کردستان از متوقف کردن خودروی مشکوک پلاک سیاسی در استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
بامداد امروز در رقابت های وزنه برداری فوق سنگین المپیک ریو، بهداد سلیمی از ایران توانست وزنه 245 کیلوگرمی را بالای سر ببرد اما داوران این وزنه را از او نپذیرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ پایگاه نظامی در اختیار روسیه و کشور دیگری قرار نداده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۴    
شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور در تهران برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۱    
وزیر دادگستری ترکیه از آزادی مشروط 38 هزار تن از بازداشت شدگان کودتای نافرجام این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یک استفساریه مصوب کردند که شورای نگهبان نمی تواند پس از انتخاب یک نامزد با رای سالم مردم اظهار نظر مجددی درباره صلاحیت آن نامزد یا منتخب داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۸    
فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیک پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون برای وسایل نقلیه ای که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی می کنند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۸    
به دنبال انتقاد نخست وزیر عراق از بسته شدن سریع پرونده اتهامات اخیر درباره فساد، رئیس پارلمان از وی خواست در امور دستگاه قضایی مداخله نکند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران و بانک توسعه چین (سی.دی.بی) روز چهارشنبه به منظور تامین اعتبارات مالی لازم جهت اجرای طرح های اقتصادی بویژه طرح های زیربنایی یادداشت تفاهم امضا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی جنبش أنصارالله یمن ضمن محکومیت شدید جنایت های اخیر رژیم سعودی در شهر صنعاء و برخی شهرهای دیگر، تصریح کرد: این جنایت ها حاکی از شکست سنگین سعودی هاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۹    
رسانه های محلی سوریه گزارش دادند که 20 نفر از ساکنان حلب بر اثر حمله تروریست ها به این شهر با گاز شیمیایی خردل مصدوم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۶    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، جدول رتبه بندی 120 روزنامه کشور را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) به کلیات استفساریه تبصره 3 ماده 52 و ماده 73 قانون انتخابات مجلس رای دادند که در صورت تایید نهایی شورای نگهبان نمی تواند بعد از اعلام نظر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۳    
تلاش مسئولان واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران برای شناسایی خانواده یک زن که به دست پسرش به قتل رسیده بود در حالی پس از 8 سال به نتیجه رسید که پسر اعدامی در اوج نا امیدی از مجازات مرگ رهایی یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
فرمانده ارتش آمریکا در گفتگو با همتای چینی خود به وی اطمینان داد که سامانه ضد موشک تاد تهدیدی برای امنیت این کشور به دنبال نخواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
به گفته وزیر صنعت،معدن و تجارت در برنامه ششم توسعه برای استان های غیربرخوردار مواردی از سوی نمایندگان تأمین شده که در کمیسیون تلفیق تعیین تکلیف خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
در آخرین ساعات بامداد 26 مردادماه با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) یک گروگان مینابی از دست گروگان گیران نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز پسر جوانی که جسدش چند روز قبل در جاده جاجرود پیدا شد، با شناسایی صاحب یک خانه ویلایی در شرق تهران وارد مرحله تازه ای شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه به دنبال شناسایی مودیانی هستیم که هیچ پرونده ای در سازمان امور مالیاتی ندارند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل فنی و مستمری های سازمان تأمین اجتماعی، خبر حذف شغل خبرنگاری از فهرست مشاغل سخت و زیان آور را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۷    
یکی از اعضای سفارت کره شمالی در لندن، بدون اطلاع قبلی انگلستان را به مقصدی نامعلوم ترک کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
نتایج بدست آمده از دوکارگاه لایه نگاری در حاشیه شمال و مرکز تپه قلعه قلندران شازند بیانگرآن است که برخلاف بیشتر تپه های تاریخی که به تدریج و در پی سده های متمادی سکونت شکل گرفته اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۸    
رادیو فرانسه در گزارشی ضمن اشاره به استقرار جنگنده های روسیه در پایگاه هوایی همدان اعلام کرد که در عملیات اخیر روسیه ده ها تروریست در سه استان حلب به هلاکت رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۲    
نخست وزیر عراق با اشاره به باز گذاشتن حریم هوایی کشورش به روی جنگنده های روسیه برای نابودی داعش تصریح کرد که عراق برای توسعه روابط با کشورهای همجوار براساس منافع ملی و همکاری دوجانبه تلاش می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران اظهارکرد: تا زمانی که رأی دادگاه در مورد ضاربین محیط بانان صادر نشود نمی توانیم نسبت به احراز شهادت آنها اعلام نظر کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۳    
استقرار جنگنده های ارتش روسیه در پایگاه های نیروی هوایی ایران در همدان این پیام را مورد تأیید قرار می دهد روابط بین این دو کشور استراتژیک است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۳    
وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه در گفت وگویی تلفنی آخرین تحولات سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۰    
منابع خبری گزارش دادند که تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا منجر به مرگ یک نفر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۴    
یکی از سیاسیون روز گذشته مصاحبه ای کرده و گفته: احمدی نژاد پیشنهاد داشت همه مواد غنی شده هسته ای را یکجا بدهیم و خودش هم با اوباما مذاکره و مسأله را حل کند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۱    
ایران آنلاین / هرکه از میهن سخن گوید کلامش دلرباست نغمه های بلبل این باغ رنگین تر بود رهی معیری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۸    
این روزها خیابان جام جم تهران روزها و ساعات تعیین کننده ای را پشت سر می گذارد؛ روزهایی که تا این لحظه، تصمیمات اتخاذ شده در پشت درهای بسته آن، خروجی امیدوارکننده ای داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۸    
در آینده، هر کس می تواند 15 دقیقه مشهور باشد! اندی وارهول نقاش و هنرمند شهیر امریکایی که در 1987 چشم از جهان فرو بست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
پرواز با کتاب هدفی بود که رکابزن دشتستانی با رکاب زدن در مسیر 1600 کیلومتری بوشهر تا مشهد آن را به گوش همه مردم ایران رساند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۲    
تحریم فیلم لانتوری از سوی حوزه هنری و مطرح شدن زمزمه هایی مبنی بر احتمال بایکوت یا تحریم فیلم فروشنده اصغر فرهادی از سوی حوزه هنری سبب ساز آن شد که رخشان بنی اعتماد از به تعبیر خود حق کشی این نهاد و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۹    
ورزش شنا تا به حال شناگری مانند مایکل فلپس به خود ندیده است. فردی که نه تنها در رشته های مختلف شنا از تکنیک فوق العاده ای برخوردار است، بلکه به طور مستمر و با اقتدار در صدر این رشته ایستاده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۶    
مرد معتادی که به خاطر خصومت قبلی وانتقام کینه جویانه، برسرراه پسر جوانی کمین کرده و درجریان حمله ای هولناک وی رابا ضربات چاقو کشته بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۳    
خانم، مثل آب خوردنه، انگار رفتی بانک داری یه فیش بانکی پر می کنی به همین راحتی. یعنی به این سرعت؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۳    
نمایندگان مجلس با تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح جدول قانون تعیین محدوده حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه میاندوآب را از شاهین دژ و تکاب تفکیک کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۳    
در هیاهوی زندگی روزمره بسیار می شنویم که جدا شدند! توافقی طلاق گرفتند!
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳    
لغو بازی خداحافظی جواد نکونام که خبر آن دیروز از سوی خود وی اعلام شد، موجی از اظهار نظرها را در پی داشته و اکثریت بابت این امر اظهار تأسف کرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳    
ایران آنلاین / محمد قاسم فروغی جهرمی: نویسنده و پژوهشکر این روزها می گذرد بدون آنکه ما دغدغه هایی از جنس دفاع مقدس و یادگار روزهای سبز و بارانی هشت ساله جنگ تحمیلی را در خود احساس کنیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مسابقات شمشیربازی المپیک 2016 با حضور دو نماینده کشورمان در ریو برگزار شد و مجتبی عابدینی، نماینده خوب ایران در اسلحه سابر با قبول شکست از حریفانی از امریکا و کره جنوبی از کسب مدال در المپیک ریو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
عملیات والفجر3 در تابستان سال 1362 در ارتفاعات مشرف به مهران انجام شد و چندین منظور نظامی داشت که عمده ترین آن تصرف ارتفاعات کلیدی منطقه موسوم به زالوآب و نمکلان از رشته ارتفاعات کانی سخت در شمال و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۷    
دکتر رضا داوری اردکانی، رئیس فرهنگستان علوم ایران معتقد است که برخی سید احمد فردید را یک فرد سیاسی می دانند در حالی که فردید سیاسی نبود بلکه مثل بسیاری از صاحبنظران دیگر که سیاست بر آنها غالب است به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۴    
این موضوع مشخص و ثابت شده است که به ازای هر روز تأخیر در واردات و صادرات کالا، هزینه هایی معادل یک درصد ارزش کالا واردکننده و صادرکننده تحمیل می شود از این رو تاجر نیز این هزینه را در ارزش کالای خود ...
  • ۱