جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 5 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۵    
ممنوعیت سفر تورها به ترکیه لغو نشده است و ممنوعیت سفر به ترکیه همچنان به قوت خود باقی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۴    
روزنامه وطن امروز یکی از بدهکاران بزرگ به روزنامه ایران است که از پرداخت بدهی سنگین خود به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران امتناع می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۷    
روزهای گذشته خبری از رای نهایی دادگاه استیناف حوزه هفتم ایالات متحده آمریکا درباره الواح هخامنشی منتشر شده بود که این آثار تاریخی را نمی توان فروخت و از محل درآمد آن غرامت قربانیان حوادث تروریستی را ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۵    
یک مامور پلیس نروژی به دلیل این که فراموش کرده بود در حین گشت زدن در دریاچه جلیقه نجات به تن کند خودش را 500 کرون نروژ ( 2 میلیون ریال) جریمه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۷    
در حالی که معاون بازرگانی سازمان صنایع معادن و تجارت استان تهران از بسته 1300 میلیارد تومانی دولت برای اصناف تولیدی خبر داد خسرو تاج معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۳    
ترکیب پرسپولیس برای نخستین دیدار این تیم در لیگ شانزدهم مقابل سایپا مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۰    
به مناسبت شهادت امام صادق (ع)، سینماهای سراسر کشور روز شنبه 9 مردادماه به طور کامل تعطیل است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۴    
هلی کوپترهای سبک کم کم دارند در زندگی روزمره جای خود را پیدا می کنند تا جایی که حالا شاهد برگزاری مسابقات بین امللی عکاسی با دران هستیم. این تصاویر زیبای هوایی عکس های منتخب این جشنواره هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۸    
در کنار دعوای دو تیم احمدی نژاد و کیهان که از لایه های پنهانی رفته رفته به سطح عمومی و کانال های تلگرامی کشیده شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، با بیان اینکه 50 درصد از جامعه را زنان تشکیل می دهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۹    
ملی پوش قایقرانی ایران با مثبت شدن دوپینگ نماینده قزاقستان به سهمیه المپیک رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هواپیمای حامل رییس سازمان محیط زیست کشور در فرودگاه اهواز فرود آمد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰    
وزیر خارجه ترکیه گفته است، فتح الله گولن، روحانی ترکیه ای در تبعید که از سوی آنکارا به توطئه چینی کودتای اخیر این کشور متهم می شود ممکن است از یک کشور به ویژه در آسیای مرکزی درخواست پناهندگی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰    
فردی که با سوءاستفاده از تصاویر موجود در پروفایل شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرام دختری جوان، اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۷    
وضعیت مهاجران به ویژه لاتین تبارها همواره یکی از شعارهای نامزدهای انتخاباتی در آمریکا در چند دهه اخیر بوده است،اما ترامپ در این دوره از انتخابات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۴    
شنیدن خبر لغو یک کنسرت آن هم درست در شرایطی که بلیت بدست منتظر باز شدن در های سالن هستید، دیگر خیلی عجیب نیست. خبری که هر چند وقت یکبار به گوشمان می رسد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۵    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مدیر روابط عمومی موزه ملک از نمایش دو کتاب از اولین کتاب های کودکان و نوجوانان با نام های الف و بای مصور و کلیله و دمنه در این موزه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۹    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات برای نابودی داعش با رئیس جمهور روسیه متحد خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۶    
ستار اورکی پس از ساخت موسیقی فیلم فروشنده اثر اصغر فرهادی، برای انیمیشن سینمایی فیلشاه آهنگ می سازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۳    
نخستین فستیوال موسیقی بارانا با حضور هنرمندان ایرانی از 20 تا 29 مردادماه با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه محک و همچنین حمایت از موسیقی دانان در حوزه سلامت و رفاه برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۰    
منابع خبری اعلام کردند که 2 فرد مسلح افراد حاضر در کلیسا سن آتین در شمال فرانسه را گروگان گرفته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۴    
خالق شال و اتاق آبی و خواننده آلبوم با قرص ها می رقصد سرانجام پس از حدود 10 سال فعالیت رسمی در بازار داخلی موسیقی کشور، با اخذ تمام مجورهای لازم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۸    
سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - سه شنبه - با روند افزایشی قیمت، یک میلیون و 89 هزار تومان و دلار آمریکا 3520 تومان عرضه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۸    
در یک ماه گذشته، مجوز 43 آلبوم صوتی، هفت تک آهنگ و 9 نمآهنگ صادر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۲    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به تیرماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به تیرماه 1394 معادل 9.2 درصد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۹    
بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز سه شنبه منتشر شد، قیمت سبد نفت این سازمان دیروز (دوشنبه) به 41 دلار و 35 سنت در هر بشکه رسید که نسبت به جمعه گذشته 0.9 درصد کاهش داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا: ایران به عنوان کشوری قدرتمند با امضا توافق هسته ای علاوه بر اینکه نشان داد به دنبال سلاح هسته ای نیست، تحریم ها علیه این کشور را نیز لغو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۹    
منابع خبری از شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب و تیراندازی گسترده در موگادیشو پایتخت سومالی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۳    
یک منبع اگاه در سفارت ایران در توکیو :سفر آقای آبه به ایران در دستور کار قرار دارد و با در نظر گرفتن روند رو به رشد همکاری های دوجانبه، در فرصت مناسب انجام خواهد گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بیش از پیش در حال آشکار شدن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۸    
رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی ضمن اعلام علت پلمب یک بیمارستان و مرکز درمانی در شمال تهران، از جریمه 18 میلیارد تومانی یک بیمارستان بزرگ و تعطیلی 5 موسسه درمانی به دلیل انجام تخلف خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۵    
پسر جنایتکار که در جریان تماشای تلویزیون خواهر و پدرش را به قتل رسانده بود، صبح دیروز از سوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم محاکمه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۹    
نخستین مرکز علوم شناختی دانش آموزی کشور در مرکز استعدادهای درخشان میرزاکوچک خان ناحیه دو رشت افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
رییس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایران در حال حاضر با مشکلات و مسائل عدیده ای در زمینه محیط زیست نظیر ریزگردها، خشک شدن تالاب ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: جریمه 400 هزار تومانی، ضبط گواهینامه، 80 ضربه تازیانه و حبس تعزیری برای رانندگانی که شرب خمر کنند اعمال خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۰    
منابع خبری ژاپن به نقل از یک منبع دولتی این کشور اعلام کردند که سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به ایران که برای ماه آینده میلادی برنامه ریزی شده بود، انجام نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷    
معاون سازمان جهانی بهداشت در دیدار با قائم مقام وزیر بهداشت، افزایش همکاری های این سازمان با ایران در سطح استراتژیک و بالاتری را خواستار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷    
شهردار تهران امروز در جلسه علنی شورای شهر پیشنهاد ایجاد صندوق ذخیره شهری پایتخت را مطرح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۸    
هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چارچوب یک سفر رسمی و مذاکره با چهار وزیر روسیه و وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اورآسیا امروز (سه شنبه) وارد شهر آستراخان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۷    
کارشناس اداره غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: آب های بسته بندی شده گرانقیمت ارائه شده در رستوران های مجلل، بدون مجوز، غیر قانونی و قاچاق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۷    
طلای جهانی پس از کاهش در دو روز معامله گذشته و در شرایطی که سرمایه گذاران در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا محتاط مانده اند، در معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۴    
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، توانست برای اولین بار در چهار نظرسنجی اخیر از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، پیشی بگیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۴    
ترئیس اداره مبارزه با اعتیاد وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 95 تا 99درصد معتادان خیابانی پس از ترک دوباره به اعتیاد بر می گردند، زیرا حمایتهای اجتماعی برای بازگشت آنها به زندگی ضعیف است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۴    
روابط عمومی کمیته امداد در ارتباط با خانه قمر الملوک امیرسلیمانی با هدف تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
تهران در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات 2016 ریو حال و هوای ورزشی به خود گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
معاون نخست وزیر ترکیه گفت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قرار است 9 آگوست (19 مرداد) به روسیه سفر کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۲    
پلیس اتحادیه اروپا (یورو پل) درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا و خطری که برای امنیت اروپا ایجاد می کنند هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه طراحی لباس رژه برعهده کمیته فرهنگی بوده، گفت: کارگروه ویژه ای برای رفع اشکالات لباس رژه و فرم کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 تشکیل شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
ک عضو ارشد مجلس سنا فرانسه با بیان اینکه تهران و ریاض باید یکدیگر را تحمل، و برای از سر گیری گفت و گو تلاش کنند، حمایت عربستان از گروهک تروریستی منافقین را اتلاف وقت و انرژی دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله یمن از براندازی یک فروند بالگرد آپاچی عربستان و کشته شدن دو خلبان آن در استان مأرب خبر دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در کنفرانسی خبری با وزیر خارجه آمریکا در لائوس عنوان داشت که مذاکرات سوریه باید در سریع ترین زمان ممکن از سرگرفته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
رییس دبیرخانه پایتخت کتاب ایران - نیشابور از برگزاری جشن امضای 50 نویسنده کودک و نوجوان در شهرهای نیشابور و سبزوار همزمان با اجرای طرح تابستانه کتاب با همکاری خانه کتاب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۸    
بیست و هفتمین نشست سران اتحادیه عرب در حالی شب گذشته در نواکشوت به کار خود پایان داد که تعداد زیادی از رهبران کشورهای عربی در آن حضور نداشتند و امیر قطر نیز پس از پایان جلسه افتتاحیه نشست را ترک کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۲    
مردم کره جنوبی با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز، استقرار سامانه موشکی آمریکا را در کشورشان محکوم کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل بیمارستان جم به سوالات خبرنگاران درباره جریان درمانی "کیارستمی" پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۶    
نیما طباطبایی که پیش از این مستند من ناصر حجازی هستم را ساخته است، عصر روز گذشته یکشنبه سوم تیرماه در بیمارستان ایرانمهر تحت جراحی مغز قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۳    
در پی انتشار خبری مبنی بر دیدار با عوامل فیلم شهر موش ها 1 مرضیه برومند کارگردان این فیلم اعلام کرد که این برنامه هیچ ربطی به عوامل این فیلم ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۳    
منابع رسمی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان از انجام عملیاتی گسترده و مرگبار علیه داعش خبر داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای شایعه حذف یارانه کارگران را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۸    
خاطرات خون آشام سریال ماورایی خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) که تاکنون 7 فصل از آن از شبکه سی دبلیو روی آنتن رفته، با نمایش فصل هشتم پایان می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه انتقاد شدیدی به خلف وعده های اتحادیه اروپا در توافق پناهندگان وارد کرده همچنین تمدید حالت فوق العاده در کشورش را نامشخص و مرتبط با اوضاع دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۸    
به دنبال افتتاح 4550 واحد فاز 11 پردیس قرار است در هفته دولت تمام واحدهای فاز 3 نیز گشایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۵    
رهبران حزب دموکرات آمریکا در گردهمایی این حزب که به مناسبت حمایت از هیلاری کلینتون برگزار شد طرفداران خود را ترغیب به انتخاب این نامزد انتخاباتی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۵    
بخش کلاسیک جشنواره فیلم ونیز که از سال 2012 به نمایش آثار منتخب از فیلم های ترمیم شده از سراسر جهان می پردازد، امسال نیز میزبان نمایش 20 فیلم منتخب از اساتید سینمای کلاسیک جهان خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۹    
پرونده داوری دعوای گازی ایران و ترکیه بر سر قیمت در مراحل نهایی خود به سر می برد و با نزدیک شدن به موعد صدور رأی دیوان داوری بین المللی گمانه زنی های مقامات ترک تشدید شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۶    
الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون، پشت پرده هزینه های گزاف لباس هنرمندان برای جشن ها را افشا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۰    
رییس پلیس فتا ناجا از دستگیری چهار تن که اقدام به سرقت اطلاعات حساب بیش از 209 هزار مشتری بانکی کرده بودند، خبر داد و گفت: این افراد از کارمندان دو شرکت تراکنش بودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۵    
وزیر نیرو معتقد است که مدیریت بخش آب کشور با سیاست های تبلیغی و تمنایی و بخشنامه امکان پذیر نیست و تا زمانی که قیمت آب اصلاح نشود، چراغ سبز مصرف بیشتر برای مصرف کنندگان روشن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۵    
خانواده الینا کوچولو با رد نظر پزشکان درباره مرگ مغزی دخترشان گفتند، طبق اعلام پزشکی قانونی دخترشان به کما رفته و مرگ مغزی نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان از راه اندازی خط هوایی جدید بین تهران - آستراخان روسیه خبر داد و گفت: به منظور تسهیل تردد تجار و بازرگانان ایرانی و روسی، این شرکت یک روز در هفته در این مسیر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۲    
جوان آبادانی برای پایان دادن به اختلاف قدیمی اقدام به انتشار عکس های خانوادگی یکی از آشنایانش کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۶    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین از 4 روز گذشته آغاز شده و تا پایان شهریور به پایان خواهد رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مردی میانسال صبح امروز سه شنبه از پل میدان آزادی مشهد خود را به پایین پرت کرد و در دم جان داد. وی در دست نوشته ای انگیزه خود را مالی اعلام کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۰    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا دو هفته دیگر قیمت ویزای عراق و شرایط صدور آن برای مراسم اربعین مشخص می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۴    
کریستین کرن صدر اعظم اتریش و ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در دیدار با یکدیگر ,به برقراری امنیت کامل در مرزهای اروپا تاکید کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۱    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی "آدن آده" و شنیده شدن صدای تیراندازی های پراکنده در موگادیشو خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۹    
ارتش سوریه موفق شد که مناطق شرقی استان حلب را به کنترل خود درآورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۶    
'میشل اوباما' بانوی اول آمریکا از 'هیلاری کلینتون' به عنوان فردی ذیصلاح برای تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا یاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۳    
در پی شعله ور شدن آتش ناآرامی در سوریه بسیاری از مردم این کشور برای نجات جان خود در سفری پرخطر عازم اروپا شدند اما پیش از اینکه به مقصد برسند به کام مرگ رفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه سریع تر مصوبه برج باغ باطل شود به نفع شهر تهران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که همکاری نظامی واشنگتن و مسکو در سوریه بر اساس اصل اعتماد نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۴    
مقام های امنیتی اعلام کردند که شبه نظامیان کُرد با حمله به یک کاروان در جنوب شرق ترکیه، 3 نیروی پلیس را به قتل رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۴    
تابستان امسال روسری و شال هایی با طرح روزنامه های ایرانی در بازار عرضه شده است؛ این گونه بیان می شود که این روسری ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار (17 مرداد ماه) ارایه می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۱    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن تشکر از ملت شریف ایران در قدردانی از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تامین امنیت کشور تاکید کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۱    
سرنوشت هر کدام از ستاره های سینمای ایران که این روزها در مقابل دوربین عکاسان داخلی و گاه خارجی می ایستند و لبخند می زنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۸    
یک متخصص غدد گفت: غذاهایی که ید کافی دارند برای مقابله با کم کاری تیروئید مناسب هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۸    
محققان دانشگاه تهران موفق شدند در مقیاس آزمایشگاهی با پوشش دهی کاغذ توسط نانوذرات نقره و نانوسلولز، کاغذهایی با خاصیت ضدمیکروبی جهت بسته بندی مواد غذایی تولید کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۵    
معاون فنی صندوق بازنشستگی کشور از تکمیل طرح پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری تا شهریورماه امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۵    
وزیر خارجه عربستان ضمن متهم کردن نظام سوریه به ناکام گذاشتن راهکار مسالمت آمیز برای حل بحران ادعا کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۲    
ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سیا که برای افشای محرمانه ترین اطلاعات عملیات جاسوسی این سازمان در سراسر جهان مجبور به زندگی تبعیدی در روسیه شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تخریب شبانه خانه توران گلایه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۹    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اختلافی در فراکسیون امید وجود ندارد برخی انتظارات از این فراکسیون را فراتر از ظرفیت های موجود دانست و در عین حال ابراز امیدواری کرد که هیأت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۹    
رییس سندیکای صنایع داروهای انسانی معتقد است که هنوز اتفاق مشخصی در حوزه اقتصادی پس از برجام نیفتاده و در عین حال به انعقاد قراردادهای تجاری با داروسازان خارجی اشاره کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۹    
منابع خبری افغانستان به نقل از نظامیان آمریکایی در این کشور اعلام کردند که این نیروها علیه گروه تروریستی داعش از موشک های کروز در شهرستان های اچین و کوت استان ننگرهار در شرق افغانستان استفاده می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان بهزیستی کشور از ثبت 19 طلاق در هر ساعت واحداث خانه های امن در 18استان کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۶    
سازمان غیر دولتی شیلیایی 'فلسطین آزاد' در گزارشی فاش ساخت که بر اساس برخی شواهد می شود تائید کرد که رد پای موساد در کشتار نیس و مونیخ دیده می شود .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۳    
بیست وهفتمین نشست سران کشورهای عضو اتحادیه عرب در شرایطی که بحران بر خیلی از کشورهای عربی سایه افکنده درغیاب سران دو کشور مدعی رهبری جهان عرب (عربستان ومصر) در نواکشوت پایتخت موریتانی بدون دست یافتن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۳    
ایران آنلاین /معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده ایم تا اگر قرار است در آزمون استخدامی سال جاری تبعیض جنسیتی رخ دهد، جلوی این کار گرفته شود. ...
  • ۱