جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 24 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۰    
باگذشت هشت روزازمرگ مرموززن 45 ساله که گفته شده بود درجریان مشاجرات پسروعروس اش ازطبقه چهارم یک ساختمان پایین پریده و جان باخته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۱    
در پی مرگ دلخراش دو دختر نوجوان که در یکی از محله های غرب تهران جان باختند بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی درباره علت مرگ دختران 14 ساله را صادر کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۱    
روز گذشته بار دیگر 27 کانتینر کالای قاچاق این بار از گمرک و با تله الکترونیکی کشف و ضبط شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش بینی حجم تسهیلات نظام بانکی امسال 460هزار میلیارد تومان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۶    
کلیات لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی بررسی و در نهایت مورد موافقت قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: پس از بررسی های اصلاحیه بودجه، حذف کارت سوخت رای نیاورد و بر این اساس کارت سوخت می ماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۰    
گروه تروریستی بوکوحرام روز یکشنبه ویدئوی جدیدی از دختران دانش آموز ربوده شده نیجریایی پخش و اعلام کرد که هنوز تعدادی از آنها زنده می باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۴    
پویا نوروزیان آخرین تیرانداز ایران در بازی های المپیک 2016 موفق به کسب مجوز حضور در فینال نشد و با ایستادن در رتبه بیست و ششم به کار خود پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۴    
چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کشورهای شمال اروپا در مرکز اسلامی امام علی (ع) شهر استکهلم پایتخت سوئد برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۴    
کمیته بین المللی المپیک همچنان به دنبال آن است که ورزشکاران دوپینگی را تا پایان عمر از حضور در میادین ورزشی محروم کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۲    
شهردار منطقه 20 از ساخت پایانه 40 هزارمترمربعی اتوبوس های تندرو در ورودی این منطقه جنوبی خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۶    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون ایرادات شورای نگهبان در لایحه کاهش ساعات کاری زنان شاغل رفع و تصویب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امنیت ایران را مثال زدنی و تلاش برای حفظ آن را از ضرورت های اجتماعی برشمرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۳    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این دانشگاه جزو 800دانشگاه برتر دنیاست. اغلب برترین های کنکور این دانشگاه را اتتخاب می کنند و دانشجویان نخبه همزمان می توانند در دو رشته علوم پزشکی این مرکز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۰    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پذیرفته شدگان قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات از امروز (یکشنبه) می توانند بر اساس زمان مشخص شده برای هر یک از اولویت ها، ثبت نام خود را قطعی کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۰    
رئیس ستاد نظارت بر اجرای برجام گفت : اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سوالات و ابهاماتی را در خصوص برجام و تحریم ها مطرح کردند که توضیحات لازم به آنها ارائه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۹    
در پی درج خبری مبنی بر انتقال سرور تلگرام تا پایان سال به داخل کشور پاول دورف، موسس و مدیر تلگرام، ضمن تکذیب این خبر گفت : نمیدانم این اخبار از کجا می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۶    
دارنده مدال طلای جهان در نخستین مصاف خود در رقابت های المپیک 2016 مقابل حریف دانمارکی شکست خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: وزرا مسئول نظارت بر اجرای اقتصاد مقاومتی در استانها می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۷    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه، هرگونه افزایش قیمت در خدمات صدور و تعویض گذرنامه در داخل کشور را کذب محض خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۴    
حسن تفتیان با قهرمانان بزرگ 100 متر جهان در نیمه نهایی هم گروه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۲    
دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی با تاکید بر اینکه باید نسبت به حقوق شهروندی نگاه غیرسیاسی داشته باشیم، گفت: حقوق شهروندی مساله سیاسی نیست بلکه متعلق به تک تک شهروندان ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۲    
دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات اعلام کرد: روزنامه های وطن امروز و اسرار و نیز نشریات پنجره و سیب سبز مجرم شناخته نشدند؛ ضمن اینکه شاکی روزنامه قدس هم اعلام رضایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۹    
دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مصاف خود در رقابت های کشتی فرنگی ریو مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۵    
امروز صد و بیستمین روز هوای سالم سال 95 در تهران است. از ابتدای امسال تاکنون 11 روز هوا پاک، 120 روز سالم و 17 روز ناسالم برای گروه های حساس بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۲    
شمار روزنامه نگاران دستگیر شده بعد از کودتای نافرجام ترکیه به 43 نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۶    
دادگاه جنایی بحرین امروز یکشنبه اندکی پس از آغاز دومین جلسه محاکمه غیابی آیت الله شیخ عیسی قاسم ، محاکمه وی را به 15 سپتامبر (25 شهریور) موکول کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۶    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو با استقبال از امحای 13 خودرو لوکس قاچاق کشف شده، آن را درس عبرتی برای قاچاقچیان ریز و درشت دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای جوان سازی ناوگان حمل و نقل ریلی و حذف قطارهای با عمر بیش از 35 سال در مدت دو سال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۰    
نماینده رئیس جمهوری روسیه قرار است امشب وارد تهران شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۰    
مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی (تولید ناخالص داخلی) کشور بدون نفت بر پایه نتایج حساب های ملی مرکز آمار ایران را برای سه ماهه نخست سال جاری 4.4درصد اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۷    
وزارت کشور کویت از بازداشت 10 ایرانی توسط گارد ساحلی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان در حالی هفته آینده به شیلی سفر می کند که چند ماهی است این کشور در سکوت خبری بعد از 35 سال بار دیگر سفارت خود را در تهران بازگشایی و کاردار موقت به ایران اعزام کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۴    
یادگار امام با بیان اینکه محبت مردم به امام ریشه در باورمندی دینی، اعتقاد قلبی و پیوند عطفی مردم دارد، گفت: جای سوال دارد کسانی که این نقطه را هدف قرار می دهند به چه امیدی و با چه هدف ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۹    
دبیر انجمن برنج گفت: برنج تولید امسال کشور با توجه به بارندگی ها و آفتاب به موقع از کیفیت و مطلوبیت بالایی برخوردار است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از عزم جدی شهرداری برای جمع آوری متکدیان و لزوم همراهی دستگاه های مختلف همچون بهزیستی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل دفتر تالیف کتب فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از ورود 5 رشته جدید فنی و حرفه ای از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور ونزوئلا دستور افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان این کشور را داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۳    
یکی از اتفاقات مثبت پس از لغو تحریم ها امکان گفت وگوهای تجاری و مذاکرات بازاریابی است که می تواند موجب کارآفرینی در تولید داخلی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۳    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه سودی که در دولت گذشته بابت سهام عدالت به عده ای از شهروندان پرداخت شده غیرقانونی بوده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز یکشنبه بازار سرمایه 13 واحد افت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۱    
تعدادی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی با انتشار نامه ای خطاب به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار بازنگری فعالیت شوراهای ممیزی موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
سند جدیدی که روز گذشته در اختیار ایران قرار گرفت، نشان می دهد روزنامه وطن امروز همچنان در ساختمان وقفی ای مستقر است که موعد اجاره آن 29 اسفندماه 1390 به پایان رسیده است، اما سند اخیر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
وزیر ارتباطات گفت: شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین الملل قراردادی را با یکی از شرکت های خارجی برای استفاده از کارت اعتباری با عنوان ویژن کارت ایرانیان در ایران منعقد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۲    
ما مسیری را که از سال 92 شروع کرده ایم با جدیت ادامه می دهیم و بنابراین در این مسیر نه تنها از روحانی بلکه از هیچ یک از علاقمندان به انقلاب و کشور عبور نخواهیم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس اتاق تعاون ایران از توافق نهایی با سازمان بورس برای راه اندازی بورس تعاون خبر داد و گفت: سازوکار فعالیت این بورس به عنوان یک بورس مستقل تا یکی دو هفته آینده به بخش تعاون اعلام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۷    
بازیکنان هال سیتی صحنه ای از کارتون فوتبالیست ها را در لیگ برتر انگلیس ثبت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۸    
گروه تروریستی – تکفیری داعش در جنایتی تازه شش نفر از اهالی شهر موصل را در بشکه های قیر داغ سوزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید، براساس برنامه ریزی انجام شده، امسال 130 هزار شغل در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۹    
رییس جمهوری لایحه استخدامی شهرداری ها را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
در پی تذکر نماینده مردم بوکان به دلیل توهین به افراد اهل سنت در یکی از شبکه های تلویزیونی، مطهری که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
رییس جمهور در احکامی جداگانه و به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سه عضو شورای عالی فضایی را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
یک فرانسوی که با انتشار پیام هایی در شبکه اجتماعی توئیتر رئیس جمهور و نخست وزیر فرانسه را تهدید به مرگ کرده بود، به تحمل 5 ماه حبس محکوم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
یک نقاشی که سربازی آمریکایی از دفتر هیتلر سرقت کرد، چوب حراج می خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۲    
با لغو ممنوعیت سفر گردشگران ایرانی به ترکیه، حالا تبلیغ و فروش تورهای استانبول نیز آزاد شده است، اما براساس توافق آژانس ها، قرار شده فروش تورهای سایر مقاصد همچون آنتالیا از اول شهریورماه آغاز شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۹    
مستند رویاهای دم صبح ساخته مهرداد اسکویی مورد تقدیر هیات داوران جشنواره ی بین المللی مستند و فیلم کوتاه داکوفست قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۰    
یک برند لباس ایرانی با هدف معرفی میراث تاریخی تیمره و نجات این محوطه باستانی40 هزار ساله، فعالیت هایی را آغاز کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
دولت متعهد به بازپرداخت طلب شرکت های خصوصی است و حتماً با اجرای طرح ساماندهی نظام بدهی دولتی، بخش خصوصی با اعتماد بیشتری با دولت همکاری خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (یکشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 58 ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
پس از بازگشت کانال تماشا به آنتن صداوسیما، شبکه تعطیل شده شما نیز بازگردانده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد شصت و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه جاری ساعت 24 روز سه شنبه (26 مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۱    
در چند روز گذشته، شهرداری منطقه 11 تهران با هماهنگی مدیریت تئاترشهر اقدام به تمیز کردن بخش بیرونی ساختمان تئاترشهر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۱    
همزمان با سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت همراه به کهگیلویه و بویراحمد که از امروز یکشنبه شروع می شود، 231 طرح عمرانی و اقتصادی بهره برداری ویا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۵    
در چهلمین روز درگذشت عباس کیارستمی، فرزندش، بهمن، نوشت: ما کم سوادان غیرمتخصص اما هنوز منتظریم تا نظر اعضای محترم کمیسیون بررسی پرونده در سازمان نظام پزشکی درباره تقصیر یا قصور احتمالی را بشنویم و از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۱    
همه ما با انیمیشن های دیزنی خاطره های خوبی داریم و دوران کودکی مان حتماً یکی از ساخته های این شرکت محبوب را دیده ایم حالا شرکت دیزنی تصمیم گرفته کمی پا را فراتر بگذارد و به دنیای اپلیکیشن های پیام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۸    
کودتای نافرجام ترکیه به تروریست ها نشان داد ابزارهای ارتباطی آنلاین مانند واتس اپ و تلگرام بیش از هر زمان دیگر مورد توجه مراکز امنیتی و نظارتی قرار دارند و نمی توانند نیازهای ارتباطی آنها را در دنیای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۸    
این کلاه ایمنی ازطریق بلوتوث4.0 و یک اپلیکیشن با تلفن های هوشمند اندرویدی وios ارتباط می گیرد و به این ترتیب علاوه بر اینکه کاربر می تواند در طول دوچرخه سواری به موسیقی دلخواه خود گوش دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۶    
تاکنون 18 قسمت از سریال بی نمک به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی به نگارش درآمده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰    
ایده سه شنبه های بدون خودرو از آذرماه سال گذشته آغاز شد. محمد بختیار، (فعال محیط زیست)، نخستین فردی بود که این ایده بکر را از اراک به تهران کشاند تا تلاش ها برای ایجاد یک روز بدون خودرو به تقویم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۴    
داریوش مهرجویی نمایش غرب واقعی را به صورت ویدیویی آماده می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۸    
توماس گیبسون که در سریال ذهن های مجرم نقش یک مامور پلیس فدرال آمریکا به نام آرون هاچنر را بازی می کند، به دلیل کتک زدن یکی از تهیه کنندگان در صحنه فیلمبرداری از این سریال کنار گذاشته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۵    
ایران آنلاین / دوست داشتم در روز تولد امام رضا(ع) مصاحبه ای را نشر دهم که به دل مردم بنشیند. کسی که سرنوشت زندگی اش را خیلی ها بدانند ولی دوست داشته باشند از زبان خودش بشنوند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی آتش نشانی شهر تهران از وقوع تصادف یک دستگاه پراید در شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد و گفت: راننده 21 ساله این خودرو که داخل خودروی منهدم شده حبس شده بود جان باخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل دفتربیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
رابرت دنیرو بازیگر و تهیه کنندۀ نامدار آمریکایی شنبه گفت که دونالد ترامپ نباید برای ریاست جمهوری نامزد می شد چون او کاملاٌ دیوانه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه روزی که دولت تشکیل شد رشد اقتصادی کشور 6.8- درصد بود، گفت: ما امروز به رشد اقتصادی 4.4 درصد رسیده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۲    
شبی از شب های مرداد، کمتر از هفت پرده مانده به نمایش شهریور دعوت می شوی به شنیدن ناگفته ها و تماشای کنسرت ناظری ها.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق لوازم خودرو که در تصمیمی عجیب رودخانه را برای فرار انتخاب کرده بود، در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۴    
معاون معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور در همه نمایندگی ها رشدی چشم گیر دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۵    
مصطفی معین از چهره های برجسته اصلاح طلب، معتقد است که حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد اصلاح طلبان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۷    
صبح امروز مردی میانسال با حضور در پشت درهای صحن علنی شورای شهر ضمن ریختن بنزین روی خود قصد خوسوزی داشت که با اقدام به موقع انتظامات موفق نشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۱    
روسیه که به علت همجواری با قطب شمال، برنامه های توسعه قطبی و تملک اراضی فلات قاره خود را پیگیری می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
کاروان سوارکاران حرم تا حرم که حرکت خود را 3 مردادماه از قم آغاز کردند پس از طی 800 کیلومتر به مشهد رسیدند و صبح امروز مورد استقبال مردم مشهد و مسئولان قرار گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نخستین مرکز اطلاعات (دیتا سنتر) ابری ایران امروز یکشنبه در آیینی با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۲    
شصت ونهمین جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو با معرفی برندگان در بخش های مختلف و اعطای یوزپلنگ طلایی به فیلمی از بلغارستان به کار خود پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۲    
در شرایطی که طی ماه گذشته قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافت و ذخایر گوشت مرغ منجمد از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای تعادل قیمت در بازار عرضه شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل دفترامور کودک ونوجوان سازمان بهزیستی بااعلام 3اولویت واگذاری فرزندبه خانواده هاگفت:پس از گذراندن تمام مراحل، خانواده ها6ماه زیرنظر مشاوران بوده وسپس حکم فرزندخواندگی دائم صادر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۸    
رییس جمهور گفت: برنامه های زیادی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رابطه پنهانی زن متأهل با دوست شوهرش نه تنها باعث قتل شوهر شد بلکه جوان دیگری را نیز در آستانه قصاص قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۹    
منابع مطلع از سوی وزرای انگلیسی گزارش دادند که به دلیل آماده نبودن وزارتخانه های این کشور احتمال دارد که بریگزیت به جای اوایل 2019 و آنچنان که سیاستمداران انتظارش را داشتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۶    
امام جماعت مسجدی در منطقه کوئینز شهر نیویورک با شلیک مستقیم به سرش کشته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۶    
فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا روز شنبه در نودمین سال تولد خود به طور کم سابقه در انظار عمومی ظاهر شد و در یک برنامه زنده تلویزیونی در کنار رائول برادرش و ' نیکلاس مادورو ' رئیس جمهوری ونزوئلا قرار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۰    
کرد و آذری و بلوچ و تُرک و لُر و... همگی قوم بزرگ ایران هستند و این اقوام، در کنار چند قوم کوچک، اساس ایران تاریخی ما را شکل می دهند. لذا حفظ و تقویت آن را لازم و ضروری می دانیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: 13 تا 19 شهریور ماه جشنواره ملی ازدواج و خانواده را در هفت محور برگزار می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: خودروی معلولینی که دارای پلاک ویژه بوده، به طور رایگان مناسب سازی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴    
فرآیند انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95، از روز شنبه 23 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴    
دادگاهی در ولایت "غور" در غرب افغانستان یک مرد 42 ساله را که با یک دختر 6 ساله ازدواج کرده بود به هفت سال زندان محکوم کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴    
پیشگیری از تولد نوزاد با بیماری ژنتیکی، مساله مهم نظام سلامت است که بیمه ها پاشنه آشیل آن به حساب می آیند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس پلیس فتا در استان فارس از کشف پرونده انتشار تصاویر شخصی افراد در شبکه اجتماعی تلفن همراه توسط یک نوجوان 15 ساله شیرازی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نزدیک به 100 هزار تعاونی در 110 گرایش مختلف کشاورزی، خدماتی و صنعتی در کشور فعال هستند.
  • ۱