جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 13 مرداد 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مرداد 1395 ایران آنلاین 2 مرداد 1395 ایران آنلاین 3 مرداد 1395 ایران آنلاین 4 مرداد 1395 ایران آنلاین 5 مرداد 1395 ایران آنلاین 6 مرداد 1395 ایران آنلاین 7 مرداد 1395 ایران آنلاین 8 مرداد 1395 ایران آنلاین 9 مرداد 1395 ایران آنلاین 10 مرداد 1395 ایران آنلاین 11 مرداد 1395 ایران آنلاین 12 مرداد 1395 ایران آنلاین 13 مرداد 1395 ایران آنلاین 14 مرداد 1395 ایران آنلاین 15 مرداد 1395 ایران آنلاین 16 مرداد 1395 ایران آنلاین 17 مرداد 1395 ایران آنلاین 18 مرداد 1395 ایران آنلاین 19 مرداد 1395 ایران آنلاین 20 مرداد 1395 ایران آنلاین 21 مرداد 1395 ایران آنلاین 22 مرداد 1395 ایران آنلاین 23 مرداد 1395 ایران آنلاین 24 مرداد 1395 ایران آنلاین 25 مرداد 1395 ایران آنلاین 26 مرداد 1395 ایران آنلاین 27 مرداد 1395 ایران آنلاین 28 مرداد 1395 ایران آنلاین 29 مرداد 1395 ایران آنلاین 30 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۷    
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به وقوع سیلاب عصر امروز در محدوده تنگه واشی این شهرستان، گفت: خوشبختانه سیلاب هیچگونه خسارت جانی نداشته و برآوردهای اولیه حالی از بروز 15 میلیارد ریال خسارت در بخش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۴    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که بوکوحرام، شاخه این گروه در غرب آفریقا رهبر جدیدی به نام ابومصعب البرناوی را برای خود انتخاب کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: 500 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای آبرسانی نوین در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۹    
رئیس سازمان بورس 13 اولویت و برنامه آتی در این سازمان را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۶    
وزیر اقتصاد از برنامه تامین مالی بنگاه های بزرگ در بازار سرمایه خبرداد و گفت: برای تحقق این هدف برنامه های عملیاتی، پیش بینی شده و هر 15 روز گزارش آن تهیه و اجرا رصد می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا اقدام به انتشار جدیدترین نقشه حضور داعش در سطح جهان را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۲    
دولت آمریکا روز چهارشنبه خبری که روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر پرداخت 400 میلیون دلار به ایران در قبال آزاد شدن 4 شهروند آمریکایی را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر ژاپن از قصد کشورش برای امضای قرارداد صلح با روسیه پس از 60 سال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۹    
عبدالحمید محتشم، مدیر مسئول نشریه یالثارات حسین و دبیرکل انصار حزب الله در گفت و گو با جمهوریت درباره انتشار مجدد این نشریه؛ امروز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۶    
رییس قوه قضاییه پیشنهاد داد که ستاد حقوق بشر و وزارت امور خارجه، زمینه مذاکرات حقوق بشری با اروپا را فراهم کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۳    
حسن عباسی با شکایت ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حکم بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۰    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: افرادی که علیه شورای نگهبان هجمه می آورند به دنبال حذف این نهاد مقدس هستند و جالب اینکه داعیه دلسوزی نظام هم دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۷    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جزییات آزادسازی برخی تجهیزات نفتی بلوکه شده ایران در دوران پسابرجام را تشریح کرد و آثار گشایش های برجام در صنعت نفت ایران را ملموس دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۴    
شاخص کل بورس با 793 واحد رشد در معاملات امروز (چهارشنبه) و تثبیت جایگاه در رقم 77 هزار و 883 واحد، دومین هفته کاری در مردادماه را به پایان رساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۵    
رییس جمهوری به طور سرزده در منزل 'رضا پورجواد کری بزرگ' از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس حضور یافت و از ایثار و فداکاری وی و خانواده این جانباز گرانقدر تجلیل کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۳    
اولین نمایش فیلم لانتوری به دو تن از قربانیان اسیدپاشی تقدیم شد. رضا درمیشیان، کارگردان فیلم لانتوری ظهر امروز در پردیس سینمایی کوروش این فیلم را به معصومه عطایی و زیور پروین از قربانیان اسید پاشی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۶    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارسال پیامک تعیین تکلیف سربازی به تمامی مشمولان غایب خبر داد و گفت که این پیامک به منزله اتمام حجت با تمامی مشمولان غایب است و آنان باید تا پایان مردادماه وضعیت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۰    
آن طور که پیداست هفته نامه "یالثارات" قصد پایان بخشیدن به نوشته های جنجالی و توهین آمیز خود را ندارد. نشریه ای که در کارنامه خود افترا و توهین کم ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶    
تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم قدرتمند لهستان در مسابقات انتخابی المپیک موفق شد جواز حضور در المپیک ریو را کسب کند؛ حضور در مسابقاتی که سال ها به رؤیای این ورزش تیمی تبدیل شده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۰    
روز گذشته جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی با توجه ویژه به ساماندهی پسماندهای روستایی بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با حضور بخشدار لواسان، جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۸    
شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۹    
اپلیکیشن محبوب اینستاگرام ویژگی جدیدش را با نام Stories معرفی کرد.این ویژگی که شباهت های زیادی به امکان Stories در اسنپ چت دارد به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر را با تاریخ انقضای 24 ساعته ارسال کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۲    
'لی هسین لونگ' نخست وزیر سنگاپور اعلام کرد که نیروی مسلح این کشور جنوب شرق آسیا تیم پشتیبانی برای کمک به ائتلاف علیه داعش به عراق اعزام می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۳    
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس پیشین سازمان بورس و ارواق بهادار گفت: شاخص بورس در سه سال خدمت دولت یازدهم با افزایش بیش از دو برابری از 38 هزار به 77 هزار واحد رسیده که بالاترین بازده در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۲    
سعید خانی یکی از تهیه کنندگان فیلم در این باره به ایسنا گفت: پوستر فیلم من به تهیه کنندگی سعید سعدی و بنده توسط محمد حسین هوشمندی طراحی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) پیامی را صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات منتشر شده به نقل از یکی از مشاوران وزیر امور خارجه را تکذیب کرد و گفت: اساس کار وزارت امور خارجه عدم ورود به مسائل شخصی در مورد مقامات سایر کشورهاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
به گفته مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، تسهیلات بانکی در قالب طرح دولت برای تقویت تولید و خروج از رکود به بنگاه های کوچک و متوسطی تعلق می گیرد که توان ایجاد ارزش افزوده را داشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان الکترونیکی شدن انتخابات را مانع خوبی برای جلوگیری از خرید و فروش آرا دانست و گفت: جلسات کارشناسان شورای نگهبان و وزارت کشور در این موضوع در حال برگزاری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پیمان شریعتی به عنوان مدیر جدید تئاترشهر با حضور مشاور اجرایی معاونت هنری و مدیر کل هنرهای نمایشی معرفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۲    
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای، جزییات نام نویسی در سامانه سماح را به منظور حضور علاقه مندان در پیاده روی اربعین اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو در آستانه نزدیک شدن به فصل توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا در مورد این نوع واکسن موجود در بازار دارویی کشور توضیحاتی ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: ماست و دوغ تولیدی با نام تجارتی عطیه و ماست موسیر با نام تجارتی شیرپرور به دلیل غیراستاندارد بودن، توقیف و از بازار جمع آوری شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۰    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای با انتشار خلاصه ای از اقدامات گروهک تروریستی تکفیری در سنندج موسوم به توحید و جهاد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به نیشابور با خانواده مرحوم سید محمد رضایی پرستار نیشابوری که بعلت ابتلای به آنفلوآنزا متعاقب تلاش برای نجات بیمار ،جان خود را از دست داد، دیدار کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق همراه با وزش باد در استان های تهران، قزوین و سمنان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۱    
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که نیروی هوایی انگلیس (RAF) یک پایگاه مهم آموزشی گروه تروریستی داعش را در یکی از کاخ های سابق صدام حسین (رئیس جمهوری مخلوع عراق) بمباران کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مدیر دفتر ایزدیان مفقود شده عراق اعلام کرد که هنوز سه هزار و 770 ایزدی در چنگ گروه تروریستی داعش اسیر بوده و این گروه هزار و 400 کودک ایزدی اسیر را برای انجام عملیات انتحاری آموزش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۵    
حسن عباسی امروز چهارشنبه با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۴    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، رقم فرار مالیاتی در کشور را بین 130 تا 300 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و از راه اندازی اداره کل مبارزه با این پدیده مذموم از ابتدای امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۹    
با اعلام مقامات فرانسوی مبنی بر لغو تمامی جشنواره های تابستانی در این کشور به دلیل نگرانی های امنیتی در پی کشتارهای اخیر در نیس، فرانسه وارد دوره ای از افسردگی و سکون شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۹    
یک شرکت تحقیقات کشاورزی در ژاپن موفق به تولید نوعی پیاز تراریخته شده که یک مشکل قدیمی را حل می کند؛ خرد کردن این پیاز باعث سوزش چشم و اشک ریختن نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر بر لزوم اجرای سفارشات کمیته تحقیقات نیجریه و محاکمه نیروهای ارتش که در کشتار شیعیان در این کشور دست داشتند، تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۷    
"تکرار مکررات ممکن است آسیب به وجود آورد و ما از آن پرهیز می کنیم. هر وقت کارهای عملی در زمینه کاهش طلاق انجام شود، ما اثربخشی برنامه ها را به اطلاع می رسانیم."
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۲    
جلسه امروز شورای امنیت به بررسی آخرین تحولات یمن و مذاکرات متوقف شده کویت اختصاص دارد، برخی رسانه های داخلی عربستان نیز به نقل از برخی منابع اعلام کردند که کشورهای عضو شورای امنیت لیست تحریمی علیه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی وزارت کشور عراق از کشته شدن بیش از 180 عضو داعش در عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه در استان الانبار خبر داد، از سوی دیگر فرماندهی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۵    
زن جوانی که دختر 4 ساله اش را مزاحم ازدواجش می دید در اقدامی هولناک او را با متادون به قتل رساند. این زن در بازجویی ها ادعا کرد خواستگارهای زیادی داشته ولی وجود دخترش ازدواج را برایش سخت کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۵    
بسیاری بر این امر متفق القولند که سیداحمد فردید مارتین هایدگر را به جامعه روشنفکری ایران معرفی کرد اما شعاع اثرگذاری این فیلسوف در ایران پیش و بعد از انقلاب اسلامی چنان قابل توجه است که اغلب متفکران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۳    
شماره جدید نشریه یالثارات باوجود آنکه لغو مجوز شده است؛ با حکم انتشار موقت قوه قضاییه؛ امروز چهارشنبه 13 مرداد منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل استاندارد تهران گفت: ماست و دوغ با نام تجارتی عطیه و ماست موسیر با نام تجارتی شیرپرور غیراستاندارد است، از مصرف آن پرهیز کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۱    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
رییس جمهوری امریکا یک روز پس از اینکه کاخ سفید خبر از آغاز حملات هوایی در لیبی داد، اعلام کرد، حمایت از مبارزه دولت این کشور علیه داعش جزو منافع ملی آمریکا محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
"نیروهای سوریه دموکرات" که وارد درگیری های نهایی با داعش در شهر منبج شده اند، کنترل مناطق جدیدی را در محور شرقی و غربی این شهر به دست گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۲    
پس از ماه ها شایعه، درز تصاویر و ویدئوهای مختلف سامسونگ سرانجام در مراسم Unpacked خود فبلت پرچم دارش نوت 7 را رونمایی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت از آماده شدن سند رشد و تکامل همه جانبه کودکی و تصویب آن در دو هفته آینده در شورای معین که با حضور مسئولان و نمایندگان 9 وزارتخانه برگزار می شود، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۹    
متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود منتشر شد. متن این لایحه با امضای محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در تاریخ 4 مرداد ماه 95 به مجلس ارسال شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ضمن تاکید بر ضرورت ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر اقدامات انجام شده در این خصوص را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
یزد بزرگ ترین شهر تاریخی کشور مهیای حضور ارزیابان یونسکو در شهریور ماه شد تا اولین بافت تاریخی ایران در فهرست جهانی یونسکو به ثبت برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای کمپین "دهه کرامت" بر سازه های تبلیغاتی شهر از 14 تا 24 مردادماه 95 خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰    
انجمن دندانپزشکی انگلیس اعلام کرد: استفاده از نخ دندان تاثیری بر سلامت دندان ها ندارد و حتی می تواند اتلاف وقت باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۷    
دو گروه حقوق بشر روز چهارشنبه نادیده گرفتن رفتارهای غیرانسانی استرالیا با پناهندگان در بازداشتگاه 'نائورو' جزیره ای کوچک در اقیانوس آرام را وسیله پیشگیری کانبرا از تلاش برای ممانعت ازمهاجرت غیرقانونی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: معافیت سربازی، بزرگ ترین مانع اشتغال بیماران هموفیلی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل بانک سپه از دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران این بانک با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال(150 میلیارد تومان) خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۵    
همزمان با یکصد و دهمین سالروز صدور فرمان مشروطیت ایران، فیلم مستند بلند عیّار مشروطه از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محمود یارمحمدلو به شبکه نمایش خانگی راه یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر آماده سازی بلوک A باغ کتاب تهران گفت: ایده احداث این پروژه از سال 83 در شهرداری تهران مطرح شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از پوشش 204 هزارنفری صندوق بیمه بیکاری خبر داد و گفت: با راه اندازی سامانه بیکاری از دی ماه سال گذشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در 4 ماهه اول سال95 گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 22 است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
آپدیت سالانه ویندوز 10، بزرگترین آپدیت برای سیستم عامل کامپیوترهای شخصی -از زمانی که در سال 2015 آغاز به کار کرد- روز سه شنبه برای کاربران عرضه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۱    
سفیر ایران در سازمان ملل متحد، وضعیت کودکان به ویژه در نوار غزه و یمن را بسیار نگران کننده توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری جشنواره ملی دختران در پاییز امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۶    
عملیات جمع آوری متکدیان تهران درنشست قرارگاه جمع آوری متکدیان و جذب کودکان بی سرپرست با حمایت استاندار تهران کلید خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهوری فرانسه از نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا به عنوان مردی یاد کرد که با گزافه گویی و افراط گری هرکسی از جمله وی را به حال تهوع وا می دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پورتال ملی اوقات فراغت در ماه جاری در سه استان به صورت آزمایشی راه اندازی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۱    
کاخ کرملین هشتم اوت (18 مرداد) را زمان آغاز مذاکرات سه جانبه رییسان جمهوری این کشور و ایران و همچنین نشست سه جانبه با رییس جمهوری آذربایجان در شهر باکو اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۸    
درحالیکه یک ماه از تعطیلی موزه عروسک های ملل به دلیل مشکلات مالی می گذرد، سازمان میراث فرهنگی به گفته مدیر این موزه هیچ واکنشی در برابر این مساله از خود نشان نداده و سکوت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۵    
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در مجموع بیش از 27 هزار نفر به بدنه وزارت آموزش و پرورش اضافه می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۵    
حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد متولی تصمیم گیری در خصوص محتوای کنسرت ها است به نقش نیروی انتظامی در این موضوع ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۲    
منابع میدانی اعلام کردند مرحله دوم حمله گروه های تروریستی در غرب و جنوب حلب شکست خورده و تعداد کشته های آنها از 1000 نفر بالاتر رفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۲    
استمرار عرضه بیش از حد نفت خام و فرآورده های نفتی از یک سو و کاهش ارزش سهام در بازارهای مالی آمریکا از سوی دیگر جهان سبب شد در معاملات دیروز (سه شنبه 12 مرداد ماه) قیمت نفت کاهش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۶    
17 ساله بودم که دیپلم گرفتم. فردای آخرین امتحانم، عروسی ام بود. توی سرم رؤیاهای زیادی داشتم. فکر می کردم ازدواج مانع رسیدن به رؤیاهایم می شود ولی تسلیم این فکر نشدم. بلافاصله وارد دانشگاه شدم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۳    
خانواده ها اهدای قرنیه را راحت تر از مرگ مغزی می پذیرند. معمولاً کسانی که ناگهان دچار مرگ مغزی شده اند و اغلب هم جوان هستند شرایط شان برای رضایت اهدای عضو فرق می کند اما وقتی فوت اتفاق می افتد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۰    
سال های پایانی مقطع دبیرستان با نگرانی و آشفتگی سپری می شود چراکه سد کنکور در انتظار دانش آموزانی است که موفقیت و پیشرفت شغلی و تحصیلی شان در گرو عبور از این سد محکم است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۰    
سینماهای قدیمی پر است از یاد آدم هایی که در آن به تماشای فیلم های محبوب شان نشسته اند، آدم هایی که شاید با دیدن یک فیلم مسیر زندگی شان عوض شده و بخشی از حسی که در لحظه عبور از درهای خروجی سالن داشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۷    
ماجرای خشونت علی سنبلی جوان ایرانی آلمانی که جهان را در بهت و نگرانی فرو برد، ظاهراً ربطی به ترورها و خشونت های مسلسل وار پیروان آیین ضد بشری داعش و همنوعانش نداشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۷    
این روزها موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان سروصدای خیلی از خانواده ها و در کنار آن برخی از مسئولان کشوری را در آورده است تا جایی که خانواده ها اعتراض های بسیار جدی را به آموزش و پرورش وارد کردند که ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۴    
پس از حدود 7 ماه و نیم، کمیته بازرسی نیجریه در گزارشی 193 صفحه ای ارتش این کشور را به قتل 347 نیجریه ای شیعه و دفن پیکرهای آنها در گورهای جمعی متهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۸    
درماه های پایانی دوره دو ساله تثبیت دریاچه ارومیه به سراغ عیسی کلانتری دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه و مشاور رئیس جمهوری در امور آب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۸    
پس از مدت ها وعده از سوی مسئولان موزه هنرهای معاصر تهران برای نمایش گنجینه موزه هنرهای معاصر به منظور رفع ابهام درخصوص خارج شدن آثاری از این گنجینه و نیز گم شدن یا فروش این آثار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۵    
سایه اتهام کشتار کودکان عربستان را رها نمی کند. با وجود تکاپوی مقام های سعودی برای خارج کردن نام این کشور از فهرست سیاه سازمان ملل درباره ناقضان حقوق کودکان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۵    
در شرایطی که ممیزی پیش از انتشار کتاب همچنان یکی از پرحاشیه ترین موانع پیش روی اهالی نشر است؛ متولیان فرهنگی بواسطه اظهارنظرهای متعدد درباره تفویض ممیزی به ناشران دوباره آن را به یکی از خبرهای مهم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۲    
متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۲    
نشریه ایندیپندنت روز چهارشنبه در گزارشی فاش کرد وزارت کشور انگلیس دستورالعمل جدیدی را برای بازداشتگاه های مهاجران صادر کرده که بر اساس آن ماموران این مراکز موسوم به حذف مهاجران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۹    
در پی استفاده گروه های تروریستی از گازهای سمی در حملات خود به شهر حلب 5 شهروند سوری بر اثر خفگی شدید جان خود را از دست دادند و 8 تَن دیگر نیز دچار مسمومیت شدید شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۹    
مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری کلاهبرداری می کرد دستگیر شد. بازپرس مجتمع قضایی هاشمی نیز درخواست کرد تصویری از چهره وی منتشر شود تا کسانی که از سوی وی هدف کلاهبرداری قرار گرفته اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۶    
مؤسسه عالی آموزش، پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی، نشست تخصصی توسعه بنگاه های کوچک و متوسط براساس تجربه ایتالیا را با سخنرانی آقای آندرا گلدستین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۶    
دادستان شیراز پس از صدور کیفرخواست علیه یک جوان که به طرز وحشیانه ای دو دختر نوجوان را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پرونده را برای محاکمه به دادگاه فرستاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۳    
محمد بارکیندو دبیرکل جدید سازمان کشورهای صادرکننده نفت ( اوپک) فعالیت خود را آغاز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۳    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت از عملکرد باراک اوباما و هیلاری کلینتون انتقاد کرد.
  • ۱