شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۳    
احمد آهی گفت : سامانه یکپارچه بانکداری متمرکز (core banking) در بانک صنعت و معدن استقرار یافت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
تیم تراکتورسازی در بازی امروز مقابل سپاهان غایبان پرشماری دارد؛ نگاهی به لیست این تیم نشان می دهد که مقابل سپاهان فقط 9 بازیکن بزرگسال در لیست حضور خواهند داشت!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
دانشمندان ناسا با استفاده از روش میکرولنزیگ (میکروبزرگنمایی) موفق به کشف سیاره یخی جدید شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۲    
آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور چهره های سیاسی و فرهنگی برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۵    
یکی از موسسان گوگل به طور مخفیانه مشغول ساخت کشتی فضایی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
یک مطالعه تازه نشان می دهد نحوه دست گرفتن و گرداندن گوشی موبایل در زمان هایی که از آن استفاده می کنید می تواند به هکرها امکان دهد رمز یا کد عبور شما را پیدا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۶    
محققان دانشگاه کالج لندن به روشی دست یافتند که امکان تشخیص زودهنگام آب سیاه را در اختیار می گذارد و پزشکان می توانند با استفاده از این شیوه قبل از این که تمام یا بخشی از قدرت بینایی بیمار از بین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: 11 تیم بدهکار لیگ برتر فوتبال کشور تنها در صورت تسویه بدهیهای معوقه خود اجازه حضور در فصل آینده لیگ برتر را دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
صالح چراغی در پایان رقابت های دسته 85 کیلوگرم قهرمانی آسیا مدال طلای یک ضرب و نقره مجموع را گرفت و مرتضی بیگلری نفر پنجم آسیا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۳    
روحانی گفت: مسایل و مشکلات پیچیده با حرف و شعار حل نمی شود. اولین قدم برای اشتغال افزایش سرمایه گذاری است. پول باید از سمت دلالی به سمت سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی برود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی از خریداری حدود 200 فروند هواپیما با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی در آینده نزدیک خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۲    
رییس مرکز آمار ایران گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای سال 92 تا انتهای سال 95، به طور متوسط سالانه 490 هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۰    
شرکت بازرگانی دولتی ایران در 11 ماهه پارسال (منتهی به بهمن ماه گذشته) نزدیک به 568 هزار تن برنج، شکر و روغن خام به ارزش بیش از 480 میلیون یورو وارد کرد که در همسنجی با مدت مشابه سال پیش از آن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۸    
متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در فروردین ماه امسال در بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران، 43 میلیون و 700 هزار ریال بود که نسبت به اسفند 95 کاهش 4 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۶    
صرافان سکه و ارز امروز (پنجشنبه) هر دلار آمریکا را با 26 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز 37 هزار و 512 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با سه هزار و 500 ریال رشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۰    
یک تحقیق تازه نشان داده است افرادی که گوشت در رژیم غذایی آنها نقش اصلی را ایفا می کند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کبد چرب قرار دارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۷    
کارگروه محیط زیست وجود یک ماده سرطان زا در موادغذایی تهیه شده با آرد مانند نان و ماکارونی را اثبات کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
رایزن فرهنگی ایتالیا با اشاره به حضور هیاتی 32 نفره متشکل از اهالی نشر و فرهنگ ایتالیا در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران به پشتوانه 30 دوره برگزاری، اکنون به رویداد تخصصی اقتصاد کتاب و نشر تبدیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۹    
مهدی گلستانه درباره دلیل اضافه شدن هومن کبیری به عنوان تهیه کننده به سریال عاشقانه توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
شرکت بی ام دبلیو از طرح اولیه مفهومی خودروی جدید خود که در طول رانندگی رنگ آن بسته به خلق و خو و سلیقه راننده تغییر می کند رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
عملکرد مناسب چهارساله محققان کشورهای عضو گروه تحقیقاتی پروژه جهانی پروتئوم انسانی و پیشرفت های مناسب انجام شده، امیدواری برای شناسایی منشاء و درمان دقیق دارویی بسیاری از بیماری ها را افزایش داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۵    
یکی از مهندسان شرکت گوگل تصاویری را از تجربه تصویربرداری در شب منتشر کرد که با استفاده از دوربین گوشی های Pixel و 6P تهیه شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۲    
محققان دانشگاه نورث وسترن به روشی دست یافتند که سرعت عمل و تاثیر داروهای ایبوپروفن را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۹    
سه بازیکن پرسپولیس در جمع تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته پنجم قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۴    
رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی از بامداد فردا ( جمعه) با دیدار تیم ملی ایران در برابر مکزیک آغاز می شود و 16 تیم در این مسابقات حضور دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
فیفا تایید کرد فناوری بازبینی تصاویر در جام جهانی روسیه مورد استفاده قرار خواهد کرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
سرمربی تیم ملی زیر 20 سال ایران بعد از تهدید به استعفا، فهرست جدید تیم ملی را برای تشکیل مجدد اردو اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۲    
بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود به اعتصاب خود ادامه دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی ها از تشدید مشکل اشباع عرضه کاهش یافت با این همه به نظر می رسد قیمتها در سطح کنونی حمایت یافته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
ادامه فعالیت سامانه بارشی کنونی و ورد یک سامانه جدید از شنبه، سبب بروز رگبار گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در بخش های زیادی از کشور می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با فروکش کردن نگرانی های ژئوپلتیکی کاهش یافت اما بدبینی سرمایه گذاران نسبت به اصلاحات مالیاتی پیشنهادی ترامپ، کاهش بیشتر قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
اساس تشکیل سازمان میراث فرهنگی حفاظت، نگهداری و مدیریت آثار فرهنگی تاریخی است، بنابراین واگذاری آثارِ تحت نظارت اش مانند نیاوران و سعدآباد به دستگاه های دیگر هیچ توجیهی ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
تحقیقات نشان داده که پیاده روی علاوه بر اینکه بر سلامت قلب و عضلات تاثیر مثبت دارد به سلامت مغز نیز کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
هنگامی که ما به یک جسم کوچک خیره می شویم، می توانیم جزئیات آن نقطه را به طور دقیق ببینیم چون تصویر آن جسم روی مرکز لکه زرد یا ماکولای چشم ما می افتد، ولی اگر توجه داشته باشیم در همان لحظه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
بررسی وضعیت 14 رصدخانه مهم کشور نشان می دهد که برغم آنکه تجهیزات به روز و پیشرفته ای در آنها نصب نشده است، ولی محققان برخی از این رصدخانه ها موفق به اجرای پروژه های بین المللی شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۰    
محققان دانشگاه جان هاپکینز موفق شدند با استفاده از چاپ سه بعدی نمونه ای از جمجمه و مغز انسان را برای تمرین جراحان مغز و اعصاب تولید کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان چین و آژانس فضایی اروپا درباره همکاری برای فرستادن انسان به کره ماه مذاکره می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
تیم فوتبال رئال مادرید در نخستین بازی بعد از ال کلاسیکو به مصاف لاکرونیا رفت و در غیاب ستارگانش با 6 گل میزبان خود را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
تیم فوتبال تاتنهام با کسب برتری خارج از خانه مقابل کریستال پالاس همچنان در تعقیب تیم صدرنشین چلسی باقی ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
بایرن مونیخ با شکست برابر دورتموند نتوانست به فینال جام حذفی آلمان راه پیدا کرد تا شرایط برای کارلو آنچلوتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال جام حذفی بسیار سخت شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
بارسلونا در نوکمپ به راحتی توانست اوساسونا را شکست دهد و صدرنشین باقی بماند.