چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۸:۳۱Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
یک متخصص داخلی با بیان اینکه فشارخون به طور معمول بیماری بدون علامتی است، گفت: بسیاری از مبتلایان از بیماری خود مطلع نیستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۹    
میوه تابستانی توت فرنگی دارای آنتی اکسیدان، خواص ضدالتهاب، ضدسرطان و محافظ قلب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۳    
نمایندگان کشورمان در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریفان عربستانی و اماراتی را در پیش رو دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
شانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران، با شعار حفاظت از شنوایی و صیانت از حرفه شنوایی شناسی ، از صبح سه شنبه در محل هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۴    
با وجود برخی شایعات درباره پخش نشدن قسمت جدید سریال عاشقانه ، این مجموعه طبق زمان اعلام شده امروز دوشنبه ( 18 اردیبهشت ماه) توزیع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
در نشستی که با حضور حسین جودکی مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی و مهدی عاطفت سرپرست دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۴    
شرکت مخابرات ایران، در راستای اجرای مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، موضوع تفکیک ترافیک داخلی از بین الملل را با ابلاغ به مناطق مخابراتی در سراسر کشور از روز شنبه 16 اردیبهشت ماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
بانک توسعه صادرات ایران آخرین وضعیت برقراری روابط بانکی بین المللی را بعد از لغو تحریم ها اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت فیلیپین تفاهم نامه مطالعاتی دو میدان نفتی را امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۸    
دو دانشمند برجسته ژاپنی که تولید نخستین گل های زینتی آبی رنگ جهان را به نام خود ثبت کرده اند در سفر به ایران، آخرین تکنیک های بیوتکنولوژیک بهنژادی گل و گیاهان زینتی را آموزش دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
دکتر روحانی گفت: من تنهابه معدن می روم تا معدنچیان برای فریاد کشیدن بر سر بالاترین مقام رسمی کشور احساس آرامش و راحتی کنند؛ این افتخار من است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۴    
مدیر عامل سیمان شاهرود ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: بلوغ مشتری مداری در شرکت های ایرانی بویژه بیمه دانا مایه افتخار است که در پرداخت خسارت به بیمه گزاران با این سرعت و دقت عمل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
در اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی، چالش ها و برنامه های سال 1396 کارگروه و اولویت هریک از برنامه ها با حضور اعضای کارگروه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جریان سفر به زاهدان و در بازدید از شرکت صنایع غذایی مینو شرق گفت: این سازمان همواره دوشادوش شرکت های تولیدی بوده و قصد دارد با راه اندازی آزمایشگاه های همکار به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
بیمه کارآفرین سرمایه بیمه های عمر و حوادث کارکنان دولت، بیمه های عمر گروهی کارکنان آتش نشانی و بیمه حوادث گروهی کارکنان آتش نشانی، در حادثه ساختمان پلاسکو، را پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تسهیل در دسترسی شهروندان به کتاب گفت: تسهیل گری عرضه کتاب به شهروندان یکی از راهکارهای رونق بخشی به نمایشگاه کتاب است که بانک شهر در این زمینه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۲    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو استقبال مشتریان از پیش فروش محصول دناپلاس را کم نظیر توصیف کرد و گفت: پس از افتتاح خط تولید دناپلاس توسط ریاست محترم جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
پرداخت خلافی خودرو لازمه ترخیص خودرو از پارکینگ است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
امانوئل مکرون در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه موفق شد با کسب اکثریت آرا مارین لوپن نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره گفت: نخستین محموله لایه نفتی پارس جنوبی در هفته گذشته به میزان 700 هزار بشکه صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از حد جوشانده و دمنوش ها، نه تنها مفید نیست بلکه مو جب مسمومیت های شدید و در مواقعی منجر به مرگ می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۶    
سایت اینترنتی کارانه قالیباف به دستور دادستانی و بنا بر قانون تخلفات رایانه ای فیلتر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
با شکست اینتر و برد پرگل لاتزیو، هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا ادامه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
منچستریونایتد در حالی که شمار زیادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، برابر آرسنال شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۲    
هامبورگ در ادامه هفته سی ودوم بوندسلیگا با تساوی بدون گل برابر ماینتس متوقف شد اما فرایبورگ با دو گل شالکه را از پیش رو برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۹    
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران روز یکشنبه در یک بازی خوب و منسجم تیم قزاقستان را شکست داده و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی رقابت های امید آسیا راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۶    
آلکمار و هیرنفین با وجود گلزنی مهاجمان ایرانی خود مغلوب حریفانشان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۳    
شاگردان یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول عصر یکشنبه برابر ساوتمهپتون به تساوی دست یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
بر اساس تحلیل داده های هواشناسی طی دو روز آینده با گذر متناوب امواج جوی از کشور و همراهی آنها با جریانات گرم و مرطوب جنوبی، شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از مناطق کشور خواهیم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
بهترین فرصت برای امضای یک قرارداد خوب و بزرگ نفتی از مهر 94 تا مهر 95 بود، حمله به سفارت عربستان، این فرصت یک ساله را از نفت گرفت، فرصتی که به انتخابات آمریکا و روی کار آمدن ترامپ ختم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه سال گذشته 450 هزار بشکه فرآورده های نفتی صادر شد، گفت: در زمان تحریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
پرسپولیس در بازی فردای خود باید چشم انتظار بازی الهلال-الریان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
تقدیر از بازیگرانی که در گرامیداشت جشن بازیگر مورد ستایش قرار گرفتند، باعث خوشحالی است و این بسیار در فرهنگ ما موثر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
چشمه باداب سورت با خاصیت درمانی بسیار زیاد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همه ارکان باشگاه باید مراقب باشند چرا که ما از سطحی که داشتیم بالاتر رفته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که تیمش تنها با هدف پیروزی برابر حریف عربستانی و صعود به مرحله بعد راهی دوحه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری گفت: اعلام خبر پناهندگی احسان بیاتی در کشور نیوزیلند باورکردنی نیست چرا که او یکی از خوش سابقه ترین وزنه برداران پیشکسوت ایران در سفرهای برون مرزی بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
دروازه بان صبا حرکت برانکو ایوانکوویچ برای استفاده از جوانان مقابل سیاه جامگان که منجر به شکست هم شد را ظلم به تیم و شهر قم دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
تیم فوتبال سایپا بعد از بقا در لیگ برتر به دنبال انتخاب سرمربی برای فصل آینده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
آیا تا به حال به واکنش خود در مقابل چالش ها توجه کرده اید؟ آیا از مشکلات می ترسید و از آنها فرار می کنید؟ یا اینکه سعی می کنید مثل ناخدایی صبور و با تجربه کنترل اوضاع را در دست بگیرید و کشتی زندگی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
کنسرت گروه موسیقی "روناک" با اجرای آثاری از موسیقی فولکلور، سنتی، پاپ و موسیقی بین الملل، در تالار وحدت برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مشتقات مالی نقش اساسی در اندازه گیری، مدیریت و کاهش ریسک های معاملات موسسات مالی دارد و قراردادهای اختیار معامله از پرکاربردترین مشتقات به منظور مدیریت ریسک بازار به شمار می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
به گفته مدیرعامل بورس کالا، مهم ترین کاربرد صندوق های کالایی، کمک به بازار مشتقه است. به این معنا که صندوقی ایجاد می شود که حیات و ممات این صندوق مبنی بر آن است که مقداری پول از مردم جمع می شود و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
رصد قیمت های جهانی غذا توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) نشان می دهد که بهای مواد غذایی در ماه آوریل (12 فروردین الی 12 اردیبهشت 1396) به دلیل پیش بینی ها درباره فراوانی عرضه بسیاری از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
روز گذشته در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی نشست تخصصی بررسی روش های تامین مالی صنعت نفت از طریق بازار سرمایه از سوی مدیران بورس های انرژی، کالا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: استفاده از شیشه دودی در سطحی که مانع از دید راننده شود ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده با راننده برخورد قانونی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
فردوس کاویانی در حالی در چهاردهمین شب بازیگر به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری تقدیر و تجلیل شد که چهره رنجور و بیمار او تاثر و ناراحتی بسیاری از حاضران در این مراسم را به همراه داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
شرکت بیمه رازی به مناسبت روز معلم و هفته تجلیل از مقام معلم تسهیلات بیمه ای ویژه ای را به مدت یک هفته برای معلمان، استادان و فرهنگیان عزیز در نظر گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
گمرک ایران سهم کالاهای واسطه ای از کل واردات کشور را در سال گذشته بالغ بر 28 میلیارد و 28 میلیون دلار ( 28.028 میلیون دلار) اعلام کرد که 64.16 درصد از کل کالاهای وارداتی را به خود اختصاص می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس، نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برای شرکت در شصت و هفتمین کنگره فیفا که روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه به میزبانی منامه برگزار می شود، راهی کشور بحرین شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در پاسخ به انتقادها به عملکرد دولت یازدهم در میدان پارس جنوبی، گفت: کسانی که می گویند فازهای پارس جنوبی در پایان دولت دهم پیشرفت 50 درصدی داشته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
بانک صنعت و معدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مبلغ دوهزار و 250 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان های کشور پرداخت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
سرمربی کروات سرخپوشان امیدوار است شاگردانش در بهترین فرم خود فردا در آزادی به پیروزی برابر الوحده دست یابند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
با راه اندازی کامل 12 طرح نیروگاهی ، هریک 500 مگاوات و 24 نیروگاه کوچک مقیاس که در مجموع بیش از سه میلیارد و 130میلیون دلار تسهیلات ارزی توسط بانک صنعت و معدن به آن ها اختصاص یافته است افزون به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
اولین صندوق طلای بازار سرمایه کشور اواخر ماه جاری پذیره نویسی خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید یزدانپناه، پیام نور، شهید زارعی، شهید توکلی از تاریخ 18 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
شاخص کل فرابورس ایران در معاملات هفته گذشته روند مثبتی را ثبت کرد به گونه ای که طی 5 روز معاملاتی هفته پیش 15 واحد رشد را تجربه کرد اما در نخستین روز معاملاتی هفته جاری با روند منفی مواجه شد و امروز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
چین قصد دارد سریعترین قطار جهان را تا 2020 راه اندازی کند.این قطار در مسیر داخلی با سرعت 250 مایل بر ساعت و در مسیرهای بین المللی با سرعت 373 مایل بر ساعت حرکت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
درخشش سنگربان جوان بایرن مونیخ در دیدار برابر دارمشتات باعث شد تا سایت این باشگاه به ستایش از او بپردازد و تصویری جالب را منتشر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
شاخص بورس تهران طی معاملات روز گذشته تقریبا 272 واحد افت کرد و به عدد 79 هزار و 697 واحد رسید. بر این اساس شاخص بورس دیروز بزرگ ترین افت خود را از 18 اسفند ماه سال گذشته تجربه کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید این تیم در مقابل الوحده فقط باید به برد فکر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور از دستیابی رتبه مقالات نانوی ایران به پنجم دنیا و هدفی که برای سال 1398 سند دوم توسعه نانو در نظر گرفته شده بود، خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
معروف است که زنان ژاپنی بدن هایی لاغر، بدون چربی و سالم دارند. اگرچه به طور حتم ژنتیک در این قضیه نقش دارد، اما بسیاری ادعا می کنند رسمِ صبحگاهی آنها در این میان بی تأثیر نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
جدول تخلفات رسانه های مشمول ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری برای روزهای 13، 14، 15 و 16 اردیبهشت ماه منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
با وجود اینکه به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه های بخش خصوصی قرار بود طی روزهای گذشته قیمت سیب زمینی در بازار ناشی از ورود محصول جدید کاهش داشته باشد اما این اتفاق نیفتاده و همچنان قیمت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دانشمندان دانشگاه امپریال کالج لندن مخمری تولید کرده اند که به ارائه آنتی بیوتیک های قوی برای مبارزه با عفونت های مختلف خواهد انجامید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
محققان در جریان مطالعه ای متوجه شدند که با استفاده از یک برچسب خاص پوستی می توان خطر مرگ پس از ابتلا به سکته مغزی را تا نصف کاهش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: منشاء 70 درصد ریزگردها از خارج و کشورهای عراق، سوریه و اردن است که گاهی به علت حجیم بودن آن به تهران هم می رسند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
هند ماهواره جنوب شرقی آسیا را به طور موفقیت آمیز به فضا فرستاد. این ماهواره علاوه بر اینترنت، خدمات مخابراتی، آموزش و درمان از راه دور را برای کشورهای جنوب شرقی آسیا فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهوری گفت: معادن فاقد امکانات و تجهیزات ایمن و کافی با هدف جلوگیری از بروز اتفاقات و حوادثی مانند انفجار معدن آزادشهر، باید تعطیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد با وجود اینکه مغز مردان از زنان بزرگتر است اما مغز زنان کارآمد تر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
گادوین منشا ستاره نیجریه ای تیم فوتبال پیکان در گفت و گویی کوتاه با ورزش سه تاکید می کند با پرسپولیس قراردادی امضا نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
سنگ نورد ایرانی که به دلیل سرعت بالایش در مسابقات به او لقب یوزپلنگ آسیا را داده اند، در این ارتباط گفت: زمانی که رکورد آسیا را شکستم فدراسیون جهانی لقب یوزپلنگ آسیا را به من داد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
پرسپولیس و فوتبال ایران پس از حدود دو سال هنوز دارند عواقب برخی بی ملاحظگی های سیاسی را پرداخت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
دانشمندان موفق شده اند با استفاده از یک فرستنده وای فای هولوگرام سه بعدی از محیط اطراف آن بسازند. می توان از این فناوری برای یافتن قربانیانی استفاده کرد که زیر آوار مانده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
روند نزولی سکه تمام طرح جدید ادامه دارد و یک میلیون و 194 هزار تومان فروخته می شود. همچنین دلار آمریکا 3776 تومان قیمت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سرمربی استقلال با پرواز امشب (یکشنبه) راهی قطر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
مرکز آمار ایران از افزایش 3 درصدی نرخ تورم تولیدکننده بخش صنعت در چهار فصل منتهی به زمستان سال 95 نسبت به دوره چهار فصل منتهی به پاییز همان سال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس جمعه گذشته در شهر تورین ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا این دو شرکت برای تولید روغن های موتوری، صنعتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو گفت: بر اساس قرارداد ایران خودرو و طرف خارجی، عمق ساخت داخل خودروی پژو 2008 در برنامه تولید انبوه در سال نخست تولید باید به 40 درصد و پس از دو سال به 70 درصد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو معتقد است که قیمت خودرو در ایران نسبت به کشورهای تولیدی و صنعتی گران نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، نمایشگاه نفت را نوید بخش مذاکره های ثمربخش در صنعت پتروشیمی دانست و گفت: مذاکرات اروپایی ها برای سرمایه گذاری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: از نظر آماری خرید طلا در ایران بالا رفته؛ اما از نظر وزنی هیچگونه افزایشی در میزان خرید طلا مشاهده نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیاییم بی سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
ایسلند قصد دارد در پروژه ای 100 میلیون دلاری با استفاده از گدازه های آتشفشانی عمق زمین، انرژی تولید کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا داورانی از استرالیا را برای قضاوت دیدار استقلال خوزستان و الجزیره امارات متحده عربی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا انتخاب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
سازمان مالیاتی مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات مالیاتی واحدهای کوچک و متوسط در اجرای مقررات تبصره الحاقی ماده 29 آیین نامه اجرایی ماده 219 قانون مالیات های مستقیم را ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران دیروز شنبه در اولین روز هفته، تحت فشار کاهش نرخ دلار بود و در مسیر نزولی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۷    
با گسترش استفاده از فناوری واقعیت افزوده، کاربردهای این فناوری در حوزه های علمی و پزشکی نیز در حال افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
نتایج یک بررسی نشان می دهد اکثر افراد بزرگسال در آمریکا استفاده از تلفن های ثابت را کنار گذاشته و متوقف کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
کنگره بین المللی TOPHPC 2017 به عنوان تنها رویداد مشترک بین اروپا و آسیا که منحصرا بر موضوعات رایانش با کارایی بالا (HPC) و داده های عظیم متمرکز است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
بر اساس داده های جمع آوری شده در گزارش سراسری حقوق و دستمزد سال 95، میانگین حقوق دریافتی در سطوح غیرمدیریتی در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان از سایر شهرهای کشور بیشتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
نماهنگ دُبی با صدای محسن چاوشی مراحل آماده سازی را می گذراند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۹    
وزارت اقتصاد وضعیت شاخص های مالی ایران و جهان در اسفندماه سال گذشته را تحلیل و ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
این موضوع چقدر صحت دارد که هر گروه خونی، رژیم غذایی مخصوص خود را می طلبد تا افراد از سلامت بیشتری برخوردار باشند؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز یکشنبه بیش از 36 واحد افت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تمدید قرارداد خود گفت: تیمی ششدانگ و تمام عیار را آماده مسابقات لیگ خواهم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد می گوید شاگردان برانکو در دیدار مقابل تیمش بازی جوانمردانه ای را ارائه دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
امروز یکشنبه در رینگ داخلی و بین الملل فرآورده های نفتی بورس انرژی 6 پالایشگاه بزرگ کشور محصولات خود را روانه میز فروش بازار سبز می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
کاروان استقلال ایران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد.
  • ۱