چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۸:۳۲Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
بانک صنعت و معدن با تامین مالی 11طرح دارویی زمینه اشتغال 1 هزار و 200 نفر را در مناطق مختلف کشورمان فراهم ساخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) لغایت هفتم تیرماه 96 (مصادف با عید سعید فطر) طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی گفت:در راستای بازگشایی نماد بانک صادرات ایران "وبصادر" با همکاری این بانک مقدمات لازم به مرحله اجرا در آمده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیر عامل بانک سپه از رشد چشم گیر شاخص های این بانک در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این بانک حامی بخش های مولد و اشتغال زای اقتصاد بوده و خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
طی ساعات اخیر اخباری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه سامانه های خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی از جمله سامانه سوابق بیمه شدگان و سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران از دسترس خارج شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
روابط عمومی بیمه ملت - شرکت بیمه ملت در جشنواره "طرح رحمت" خود که به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید نیمه شعبان و فطر برگزار می شود؛ از تاریخ 22 اردیبهشت ماه لغایت 5 تیرماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش چهار برابری صادرات فولاد در دولت یازدهم خبر داد و خاطر نشان کرد: ظرفیت صادرات فولاد کشور از 1/1 میلیون تن در سال 1392 به 4 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران مدال قهرمانی اش را به تدارکات این تیم اهدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید قهرمانی در جام حذفی متعلق به بازیکنانی است که تا پایان کار جنگیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در نیمه نخست دیدار فینال جام حذفی فوتبال به تساوی بودن گل رضایت دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۳    
رییس بیمه مرکزی می گوید که به شرکت بیمه آسیا دستور داده تا سقف بیمه نامه که معادل دیه 40 نفر از کارگران معدن زمستان یورت است را به خانواده بازماندگان کارگران فوت شده در معدن بپردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۸    
دیدار فینال سی امین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور با برتری تیم نفت تهران برابر تراکتورسازی تبریز همراه شد تا علی دایی برای سومین بار قهرمان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۹    
مدتی می شود که دانه هایی قاصدک مانند هوای پایتخت را پر کرده و بلای جان آلرژیک ها شده اند. دانه های درخت آب دوستی که گفته می شود اصلا مناسب تهران نیست و باید در کنار رودخانه ها کاشته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۸    
هیاتی از بنیاد اقتصاد ایالت زاکسن و انجمن تخصصی راه آهن این ایالت آلمان روزهای 16 تا 21 ماه مه (26 تا 31 اردیبهشت) برای بررسی زمینه های تقویت همکاری از جمله در زمینه توسعه خطوط ریلی ایران به تهران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۵    
پرچم جمهوری اسلامی ایران در مراسم ویژه ای در دهکده بازی های کشورهای اسلامی 2017 باکو در جمهوری آذربایجان به اهتزاز در آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از دو روز رقابت با کشتی گیران قاره کهن با کسب چهار مدال طلا،یک نقره و دو برنز و با 69 امتیاز تیمی ،قهرمان کشتی فرنگی قاره کهن شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۹    
پرچم یک کشور به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر هویت بخش آن سرزمین به شمار می رود. از این رو در برگیرنده مفاهیم و نشانه هایی است که حکایت از قدمت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۸    
برای نخستین بار در دولت یازدهم پوشش بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان برای آحاد جامعه و بخصوص برای افراد آسیب پذیر و ساکن در حاشیه شهرها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۶    
رئیس نمایشگاه های وین از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۰    
معاون امور گمرکی گمرک کشور گفت: میزان واردات در سال گذشته 43 میلیارد و 600 میلیون دلار بوده که 60 درصد آن شامل کالاهای واسطه ای، 20 درصد شامل کالاهای سرمایه ای و 16.3 درصد آن نیز کالای مصرفی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در لیست بهترین های هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۶    
پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه) است که در ایران به مرحله تولید رسیده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۵    
تمرینات قدرتی نوعی از تمرینات بدنی هستند که با تمرکز بر انقباض عضلات باعث افزایش قدرت و استقامت و اندازه عضلات می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
کارگردان سینما در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۶    
جمعی از ناشران کشور با امضای بیانیه ای حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۸    
رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال می گوید باشگاه هایی که در فیفا پرونده دارند، نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۶    
مدیر روابط عمومی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تهیه و تدوین کتاب سی اُمین دوره این رویداد فرهنگی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۵    
محققان دریافتند به هنگام گرسنگی، سلول ها موجب فعال شدن گیرنده های موسوم به گیرنده مرگ در غشاء می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
بزرگترین هواپیمای جهان که Airlander 10 نام دارد و در انگلیس توسط شرکت Hybrid Air Vehicles ساخته شده، پس از تجربه سقوط در سال گذشته مجددا به پرواز درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
یک شرکت نروژی، در حال ساخت اولین کشتی کاملا الکتریکی و خودران حمل بار در جهان است و در نظر دارد آن را سال آینده میلادی راهی دریا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
طبق برنامه ریزی ناسا انسان تا 2030 به مریخ سفر می کند. اما براساس برنامه ریزی ها پیش از این سفر، فضانوردان باید سفری یک ساله به ماه کنند تا مقدمات سفر به مریخ را فراهم کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
ستاره پرتغالی رئال مادرید تنها بازیکنی است که توانسته با دو تیم مختلف دو بار پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۸    
مدیر تیم های ملی می گوید با برنامه ریزی کی روش تیم فوتبال ایران به سوی پیشرفت حرکت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۷    
بازیکنان استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان در تیم منتخب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در ماه های اخیر به موفقیت های پرافتخاری در رشته های مختلف ورزشی دست یافتیم و پیش بینی می کنیم با موارد خوبی که در برنامه ششم توسعه لحاظ شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با توجه به کسب سه مدال طلا و یک برنز در روز نخست و همچنین داشتن دو فینالیست و یک کشتی گیر در دیدار رده بندی عنوان قهرمانی زودهنگام آسیا را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
دکتر حمید بنی تمیم در انتخابات شورای کشتی آسیا برای چهار سال آینده که امروز(پنج شنبه) با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد به عضویت این شورا درآمد و ایران پس از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
گریه کردن ممکن است یکی از بهترین مکانیزم های انسان برای کسب آرامش باشد. پژوهشگران متوجه شده اند که گریه کردن سیستم عصبی پاراسمپاتیک انسان را فعال می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون خطاب به مردم گفت: توصیه اکید ما این است که از برخی واحدهای صنفی مانند 2000 تومانی ها خرید نکنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
ثبت نام از مشمولان غائب سربازی تا 15 خرداد در دفاتر پلیس + 10 ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۶    
از بانک مرکزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایرام امروز نرخ رسمی 39 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که طبق آن 15 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و 19 ارز کاهش قیمت داشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
بخشودگی سود برای تسهیلات حداکثر تا سقف 25 میلیون تومان، درصورت تقاضای بدهکار و واریز اصل بدهی تا تاریخ 31 خردادماه سال جاری، تنها برای مانده مطالبات تسهیلات اعطایی یارانه ای مورد حمایت دولت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
در بازار امروز (پنج شنبه) سکه تمام طرح جدید با اندکی افزایش قیمت نسبت به دیروز بالغ بر یک میلیون و 206 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3758 تومان قیمت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در "برنامه راهبردی صنعت خودرو" راهکارهایی را برای توسعه صنعت خودرو پیش بینی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی تهران مهمترین کار انجام شده در دولت یازدهم را بازگشت ثبات به اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: مشکلات 10سال تحریم کشور را نمی توان یک شبه حل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
بانک ملی سوئیس، از اسکناس 20 فرانک جدید خود رونمایی کرد که بالاترین ضریب ایمنی در جهان را برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی ضوابط بخشودگی سود تسهیلات تا سقف 25 میلیون تومان را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
توانمندسازی و توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط با هدف افزایش صادرات غیرنفتی آنها به میزان دو میلیون دلار و تکمیل و راه اندازی 50 طرح مهم و ملی، مهم ترین اولویت های در نظر گرفته شده در حوزه صنعت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۹    
در طول تاریخ سینما زنانی بودند و هستند که به عنوان چهره هایی جریان ساز و تاثیرگذار سهم بسزایی در پیش برد، سینمای مستقل در جهان داشته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
ایران و شرکت دولتی'پارادورس'اسپانیا به منظور مرمت ابنیه تاریخی و تبدیل این اماکن به هتل و مراکزاقامت توریستی قرارداد همکاری امضاء کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۴    
زردچوبه نوعی گیاه است که پودر آن به رنگ زرد تیره دیده می شود و یکی از پرکاربردترین ادویه به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
ویتامین دی که با عنوان ویتامین خورشید نیز شناخته می شود از نوع ویتامین های قابل حل در چربی است که پوست، آن را از نور خورشید جذب می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
همه می دانیم که برخورداری از تحصیلات مناسب پرهزینه است. در شرایطی که همگان از آینده شان بیم دارند، داشتن مدرک علمی مناسب و معتبر می تواند تا حدود زیادی تضمین کننده آینده شغلی باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
حریفان تیم ملی والیبال در لیگ جهانی 2018 مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
منچستریونایتد با سرمربی پرتغالی خود به دنبال کسب یک جام خاص است و به نظر می رسد با توجه به پیروزی در دیدار رفت، کار راحتی در اولدترافورد دارد اما لیون برای صعود به فینال لیگ اروپا به معجزه نیاز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
تیم فوتبال مادرید با از پیش روی برداشتن اتلتیکوماردید در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد تا برای فتح جام به مصاف یوونتوس برود.